-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz coccolino #105101 üzenetére
Én ezt az olcsó, kétrészes cuccot használom - munkavédelmi boltból véve. Igaz, csak alkalmi túrázáshoz, de komoly felhőszakadásokban sem áztam benne ronggyá. Nálam (évi kb. 10 alkalommal felvéve) 3 évente szorul cserére, nálad gondolom évente másikat kell venned.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz coccolino #105101 üzenetére
Én a Shox-os egyberészest vettem egy akció keretében 10eFt-ért.
Eleinte nehezebben tudtam felvenni, mint haverom a 2 részes (szintén Shoxos) esőruháját, de pár alkalom után már nincs különbség.
Azért választottam az egyberészest, mert gondoltam, hogy menet közben, a menetszél így nem tudja "befújni" az illesztésnél a vizet. Így viszont rohadt hosszú cipzár van az elején, és előfordult egyszer már, hogy ahogy ültem, pont a tökömnél a ruha gyűrődéseiben megállt a víz, és 20 perc után beázott a cipzárnál! Utána megigazítottam, és már figyelek, hogy ott ne alakíthasson ki a ruha egy "medencét", és azóta nincs ilyen gondom!Arra figyelj, hogy a kabátod, a nadrágod a protektorok miatt jó nagy, nem is beszélve a csizmádról! Mindenképp próbáld fel úgy, hogy motoros ruhában odamész, mielőtt megveszed! Én neten vettem, és utána tök sok időmbe került, mire kicserélték, mert az eredeti méret nem jött fel a kabátomra (és a Shox sem volt túl rugalmas)!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz coccolino #105134 üzenetére
ath
Ezek szerinte te büszkeségeddel feszülsz a tanknak.. ..én inkább igyekszem combból tartani magam és "feszülni" tank oldalához.
Nem, az nem azért van.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz coccolino #105229 üzenetére
Szerintem meg eléggé rosszul gondolod!
Persze kérdés, hogy ki mit nevez terepezésnek, de azért egy DL, egy Pegaso, vagy a többi általad felsorolt motor igenis képes arra, amire a Te ismerőseid nem használják! OK, hogy földúton egy naked is elmegy óvatosan, de én a Pegasoval földes, köves, vagy épp sziklás úton mentem már 110-el, és nem volt halálfélelmem. Amikor először jött közben egy kereszt-árok, akkor persze megijed az ember, de kis gyakorlással már lassítás nélkül leküzdhető ez! Fontos Peti a DL650-el olyan utakon is elment, ahol lehet Te még egy EXC-vel is visszafordulnál.
Persze mindez pilótafüggő. Az NC750X teszten Romániában én simán mentem a sziklás részen normál tempót ott, ahol az Africa Twines srác finomkodott. Esélyes, hogy akkor hagyta el először az aszfaltot, és lehet soha többé nem is fogja. De a motor simán bírná!
A küllős kerék pedig nem a lengéscsillapítás miatt van, hanem mert ha odak*rod, akkor ahol az alufelni eltörik, ezzel még vidáman továbbmész!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz coccolino #105232 üzenetére
Egyébként jahm, ezen mindig is gondolkodtam, h vajon mennyi eltöltött idő és km kell ahhoz, h egy totál más, rendszerint sokkal kisebb ccm-es, sokkal kisebb tömegű, sokkal gyengébb, teljesen más geometrájú motoron megtanult gyakorlatot magabiztosan átültess a saját motorodra?!
Hisz az ilyen, pláne off-road tréningeken ez van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz coccolino #105232 üzenetére
Lehet picit rosszul fogalmaztam: én nem tartom magam jó motorosnak, sőt! Tréningekre viszont járok, minden évben egy bójakerülgetősre, és egy tereptréningre, de ezek inkább a túlélésem szolgálják, mintsem azt, hogy bármilyen élvonalba helyezhessem magam! Ahhoz se időm, se pénzem, se tehetségem nincs!
Örülök, ha májusban végigmegyek a TET montenegrói szakaszán, és utána egy jót terepezek majd Albániában a Pegasoval még utoljára, mielőtt leváltom egy 790 Adventure R-re! (Már ha végre megkapnám azt a nagyobb összeget, amivel tartoznak...)A tesztmotorra meg a sok újságíróval ellentétben én külön vigyáztam is, és még óvatosabban is mentem, mint a sajátommal mentem volna (elvégre ennek nincs rendes hasvédelme). Csupán azt próbáltam ezzel mondani, hogy egy számomra idegen motorral is lehet menni, és egy ismert motorral is lehet poroszkálni. A különbség szerintem ott abban rejlett, hogy én elhittem a motornak, hogy el tud ott menni, szegény srác meg abban sem bízott, hogy elindulásnál nem fog rögtön keresztbeállni (költői túlzás)!
DL-el meg Fontos Peti (amíg el nem adta) minden terepes rendezvényen ott volt, és a MAKOT túrán is simán elment a kisebb endurók mellett, miközben bejárta vele Európát!
De említhettem volna Brasil-t is, aki az Africa Twinesek prominens arca, és emberileg is mindig követendő példa volt a motorosok között! Anno, amikor megvettem a Pegaso-t, és 10-15 év kihagyás után ültem motorra, Albániában beszélgettünk többször is, és bátorított, meg tanácsokkal látott el. Na, Ők tartoznak az általad említett 10%-ba - no meg a versenyzőink...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz coccolino #105316 üzenetére
Ha valaki külső forrásból származó fékcsövet, kipufogót, kormányt stb.
Rohadt élet... szedem is le a Puig kormányt. A gyári dob is herélt... a másik opció egy BODIS ami még csak nem is erre való alapvetően. Akkora bűnelkövető vagyok kérem... tarkon lőni forgalmit meg elásni.
De jó, hogy a gokartnak legalább az ültetés a forgalmiba van jegyeztetve...
pl. Ausztriában keményen sarcolnak, ha buhera a kipufogó, nincs benne fojtás, stb.
Eddig se jártam arra, és ezek után se fogok büntetnek azok mindenért... jó nekem kishazánk meg a Szlovák sógorok régiója... érdekes ám az a régió is, haverom a full papíros ültetett átalakított golffal ment megmérték mint a szél, pedig minden műbizonylatos és forgalmiba jegyzet.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz coccolino #105318 üzenetére
Ha nem zavar a csavarodásvédelem felára és a biztonság a legfontosabb de amiatt aggódsz mert hülyén nézne ki, akkor erről mindig ez a kép jut az eszembe...
link
no offense...szerintem ponthogy a bőr túracszmák néznek ki hülyén..
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz coccolino #105323 üzenetére
Én is túrázok egy sport-túra gépen és sport csizmám van 6 éve. Tavaly kb. a lábam nagyújját mentette meg, szépen elvitem cipészhez megcsinálta az orrát és tökéletes védelmet nyújt továbbra is.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz coccolino #105327 üzenetére
Igen látom van valami csavarodásvédelem rajta, ezt élőben kellene megnézni hogy mennyire merev, mennyire tudod össze vissza hajlítgatni...
Ahogy nézem vortice-t már nem lehet kapni...
Sputnyik 75-ért atom vétel volt szvsz...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zgospel
őstag
válasz coccolino #105327 üzenetére
Ez alá semmiképp nem adnám, ez már a jó kategória védelem szempontjából. Én TCX S-R1-et vettem 3 éve 68 ezerért és az efölött van valamivel védelmi szintben. Az a modell mondjuk már kifutott, de a TCX kínálatában 60-80 között lehet már kapni elég jó minőségű és az SMX-6-nál magasabb védelmű csizmákat.
Vagy a MugenRace van még ami ezeket mind tudja 50 ezerért. Pont a múltkor néztem hogy Sebestyén Peti ilyennel megy a Superbike vb-n, szóval a védelmével biztos nincs baj. Inkább a gyártási szórásra meg a gyengébb minőségre szoktak panaszkodni annál a márkánál.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz coccolino #105336 üzenetére
Nem tudom hogy neked mit jelent a túrázás, de ez egy verseny csizma, ez arra van hogy nagyjából annyi mozgást engedjen mint amire a motoron ülve szükséged van: váltani, fékezni, súlypontod áthelyezni. Sétálgatni nem olyan jó benne, de túl lehet élni. Én az enyémmel úgy jövök le a másodikról a lépcsőn mint egy öregember, oldalazva és kapaszkodva a korlátba
Ha vízállónak írják akkor biztos hogy az, de azok általában kevésbé szellőznek. A normál modellek is kisebb esőt simán kibírnak, egyedül a kifejezetten nyári perforált modellek amik hamar beáznak, viszont azok a legszellősebbek.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Mosquito-
őstag
válasz coccolino #105341 üzenetére
Túramotorod van akkor inkább ezeket/ilyeneket nézegetném. CTX Explorer EVO GORE-TEX ,[link] , Daytona Bandit GTX/Burdit XCR [link] Nekem ez a két csizmám van,arra amire kitalálták,kényelmes,vízálló napi 800-1000Km-t és sétákra is alkalmas.1-2x elázol úgy alaposan egy szezonban,akkor értékelni fogod a Gore-Tex csizmákat. Esetleg Shox Forma csizmák.
zgospel:
Gondoltam,hogy nem nyújt akkorra védelmet mint egy jobb sport csizma.. Akkor valami ilyesmit kéne néznie. [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#31733248
törölt tag
válasz coccolino #105501 üzenetére
A Forcefield SUB4 nagyon jó, de sajnos meleg és nem szellőzik (nekem a Forcefield protektoringében van hasonló habprotektorom). Hűvös időben megteszi, de nyáron nem ez lesz a kedvenced...
A NUCLEON KR-3 biztos, hogy jól szellőzik, nekem a gyengébben szellőző KR2i-m van, de már azzal is elégedett vagyok. De a legjobb szerintem ez lehet.
-
runner 125
nagyúr
válasz coccolino #105565 üzenetére
Figyu már, ez nem a retárdaltak gyülekezete, értő olvasásra minden topiktárs képes. Ha egyszer beírtad az igényed és nem kaptál rá választ, annak oka volt. Még hozzá az, hogy senkinek nincs.
Kérdezz másik forumon, facebook csoportokon, vagy alkudj a cégnél."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
imibogyo
veterán
válasz coccolino #106047 üzenetére
Normális minőségű munkát végezve az esztétikával sem szabad bajnak lennie. Minimális gyakorlással kivitelezhető én anno 3 motornak is újrafestettem a dobját és még eladás után is hosszú évekig szépek maradtak. 90%-ban az előkészítés minőségén múlik a végeredmény (rengeteg, rengeteg csiszolás és portalanítás, alapos zsírtalanítás), nem szabad elkapkodni semmit sem és akkor nem lesz gond még fújós festékkel sem.
-
duni84
aktív tag
válasz coccolino #106070 üzenetére
elmentem a héten a pmrfk-s bója kerülgetésére és azt kell, hogy mondjam javarészt nem a tökös emberek ülnek motorra, hanem a fogalmatlan taplók fb csoportok alapján már sejtettem egy ideje, de így, hogy volt szerencsém egy ingyenes tréninghez is, már egészen biztos vagyok benne, hogy 70-es iq fölött nem adnak motoros jogsit (inkább off-ba teszem a kommentet, pedig nagyon is on az összes létező sztereotípiával összefutottam, ami csak létezik. nem mindig sikerült rajta szórakoznom)
#metszéspontok
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok