-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
jacis
nagyúr
válasz dellfanboy #112801 üzenetére
Nem meglepő inkább szomorú ha tényleg el kell dobni úgy hogy semmi baja nem lesz kb.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #112800 üzenetére
Szép és jó aztán majd a bontot lomnak a füstjébe fulladunk meg.
Pont annyira jót röhögök rajta mint a Norvégokon vagy Finneken akik 25-től betiltották a belsőégésű motororral szerelt szgk-k forgalmazását.@Persu: Köszi!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz jacis #112802 üzenetére
Ettől itthon nagyon távol vagyunk. Másrészt GSXRekkel nem nagyon ingáznak a városon belül. Voltam Barcelonában 2 hetet és bazijó a tömegközlekedésük, rengeteg a metro vonal, és közülük több külvárostól külvárosig megy keresztül a városon. Meg a katalán fizukkal nem akkora kunszt venni egy újabbat.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #112804 üzenetére
Az utolsó mondatoddal kimondtad a lényeget. Mikor megtudtuk mennyit keres a prog előadónk dr + mestertanárival + mérnöktanárival azt hittük haverommal beesünk a pad mögé. És akkor jött a második hideg zuhi, hogy itthon és csak a nyugati határ mögött közvetlen mennyit kapna az iparban. (Két hónap alatt nem törlesztőre meg van a CB650R ára vagy akár egy Street Triple S-é is.... )
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
jacis
nagyúr
válasz -Mosquito- #112807 üzenetére
Hova akarok eljutni???
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Micsurin
nagyúr
Mondjuk újra olvasva:
Gyakorlatilag lezárták Barcelona egészét a 15 évnél idősebb dízel autók és motorkerékpárok előtt, de a húszéves benzinesek sem hajthatnak a körgyűrűn belülre. Azt remélik, hogy a csaknem száz négyzetkilométeres területen legalább 120-130 ezerrel nő a tömegközlekedést használók száma, s hogy ezt mielőbb elérjék, hároméves, 4100 eurós bérletet adnak azoknak, akik bontóba küldik tiltólistán szereplő autójukat, motorjukat.
Jól hangzik, hogy három évig ingyen utazhat, aki végleg kivonja a forgalomból a koros autót vagy motort, de feltétel az is, hogy három éven belül nem vehet és nem is bérelhet (!) másikat helyette
Ez nem a régi vasakat célozza ez ámblokk célozza a közlekedést. Valahol egyet is értenék vele akár itthon is ha a Nyugatiból eljutnom az Óbudaira nem lenne egy 40-45 perces művelet reggelente.... mod.: míg motorral otthonról az egész út 25-30 perc szemben a MÁV 30-40 perc + BKK 40-45 perc.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #112810 üzenetére
Barcelona elég jól van szervezve, legalábbis amit 2 hét alatt le tudtam venni belőle.
Van az óváros, az kb teljesen sétáló zóna. Azon kívül meg a legtöbb utcablokk téglalap alakú, és a párhuzamos utcák többsége egyirányú, felváltva az irányokat. A legtöbb utcában van az úton biciklisáv, de minimum egy felfestett nyom. Motoros parkolóhelyek tonnaszámra. Biciklitámaszok úgyszintén. Közbringarendszerük már nagyon régóta van. A metrókat már írtam. Buszozni nem buszoztam, úgyhogy az passzValószínűleg ott megléphető volt egy ilyen intézkedés, mert az alternatívák és az infrastruktúra jórésze adott hozzá.
Bp-n az ilyen adottságoktól nagyon távol vagyunk, és ha szerencséd van akkor még meg is szúr valaki egy tűvel az 1-es villamoson.
(#112805) Micsurin vagy nagyon elhivatott, vagy van pár mellékes munkája ami heti néhány órában letudható.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
Ma útba esett az egyik közkedvelt motoros találkozóhely, de nem volt ott egy motoros sem, csak egy beszédes cicmic.
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #112805 üzenetére
"Mikor megtudtuk mennyit keres a prog előadónk dr + mestertanárival + mérnöktanárival azt hittük haverommal beesünk a pad mögé."
De csak azért, mert nem tudjátok, mennyit keres mellé az egyetemen összehalászott maszek munkákból. A Műegyetem tanárai között például nem ritka a 7 számjegyű havi nettó jövedelem. Értelemszerűen a tanári fizetésen felül. Olyan ez, mint a főorvos úr, akinek a fizetése baromira nem tűnik soknak, de azért összecsorog mellé havi 4-5 millió. "Értelemszerűen" az állami fenntartású praxisában megismert betegektól, akik hogy, hogy nem, a magánpraxisában kötnek ki és/vagy hálapénzzel vesznek búcsút a legközelebbi találkozásig.
-
BlackPriest
őstag
válasz Micsurin #112810 üzenetére
nekem 45-50 perc a 15. kerületből a 13. tömegközlekedve 5 perc sétával. 8km. fizethetnek bármennyit, inkább bringáznék, ha nem fagynék arra is rá...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Ferdzsoo
addikt
Albánia SH8-on járt már innen valaki?
Tavasszal valószínűleg lemennénk egészen Korfuig."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Madwe
nagyúr
Használt motor vásárlással még nincs tapasztalatom, mi a menete? (az ilyen mikre figyelj meg vigyél magaddal szerelőt ha tudsz dolgokon túl...). Teszem azt tetszik amit találtam, hogyan tovább? Szokás foglalózni? Vagy akár rögtön kpban kifizetni? Ilyenkor mikor lesz s hogyan átírva a nevemre? Akár aznap hazajöhetek vele ? Szóval ilyenek érdekelnének, bocs ha nagyon alap a kérdés...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Madwe #112823 üzenetére
Megveszed ha magánszemély ha kereskedő ha a névre írást te intézed: foglalózol majd vissza mész kifizeted / kifizeted kapásból ez rajtad áll, ha ez megvan alkuszon nyomsz egy biztit mobilon és hazahozod lábon. Elmész eredetiségvizsgálatra lábon a motorral, majd irány az okmányiroda átíratni.
Foglalóról mindig írjatok papírt akár tanúzva.
Ha külföldi az már hosszabb sztori, de ebben az esetben fixen beleíratnám az adásvételibe ha nem írható át papírok hiánya miatt a motor akkor a tulaj vállalja a visszavásárlást maradéktalanul. Ha meg kinti tulaj van a papíron és így akarják eladni ott is hagynám az alanyt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Madwe #112823 üzenetére
Ha kinéztél valanit, akkor előtte próbálj ki pár hasonlót, abból sokat tudsz tanulni.
Érdemes típusspecifikus fórumokat, fb csoportokat is olvasni.
Ha mindez megvan, akkor egy próba, és ha megvan a szerelem, akkor akár rögtön mehet is az adásvételi, kifizetés, elhozatal. Átírni a nevedre van 15 napod, de biztosítást (akár netrisken) már az adásvételi napján kóss rögtön, különben utólag kiszámlázzák a fedezetlen napokat drágábban.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz jacis #112800 üzenetére
Itt Londonban is volt sírás, euro-3 a minimum motoroknak, leszarták, nagyon helyesen.
Aki itt nem tud összerakni pénzt egy 10 évesnél fiatalabb motorra, az járjon busszal.
Otthon ez nagyon távol van, az autók átlagéletkora 13, év motoroké sem lehet jobb."önmagam hite vagyok magamban"
-
BlackPriest
őstag
válasz etnies #112826 üzenetére
ha most minden, 20 évnél régebbi jármű tulaja átülne tömegközlekedésre, megbénulna. ehhez kell előbb p+r parkoló, meg normális, megbízható, pontos tömegközlekedés. ha az adott, akkor jogos is lehet az elvárás, hogy mindenki buszozzon, bár megnézném azt a törvényhozót, aki 3 kisgyerekkel busszal meg bölcsibe, ovisba, suliba és mindenkit időben lerak...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #112826 üzenetére
Az 6 éve volt... azóta 14,2-re másztunk fel.
zgospel teljesen jogos nem tudjuk mit maszekol össze mellette. De a mértékek akkor is ütöttek. Majd jött a kérdés a mézesmadzag hallatán az urak mikorra adják le a projekteket.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #112829 üzenetére
...kint nincs probléma ezzel hidd el. Kint A2-höz a GS500 már fel sem merül mint opció kb... nem véletlenül kezdenek ömleni be hozzánk az Angol / Német piacról a CB500R/F-ek ('13-'14)
Egyébként megint baromi jó ötlet... 1000RR pont azzal fog valaki melóba járni és agglomeráció - főváros távot ingázni nem inkább egy kis PCX-szel, Vespaval, SH-val.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #112831 üzenetére
Városi közlekedésről van szó bakker az egész onnan indult.
Oda sokkal inkább passzol egy pici fürge 150-300-as robi mint egy ezredes.Jó lesz az a régi ezres hétvégére egy harmad fele árba kerülő kis gép meg Ingázni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
jacis
nagyúr
válasz Micsurin #112832 üzenetére
Igazából nem a városi közlekedésről indultunk. Onnan indultam, hogy ránk (régi motorokat hasznaló magyarokra)nézve szomorú a tendencia, csak mindenki a Barcelonát erőltette, hogy ott nem is kell motorozni utána meg áttértetek Budapestre...
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Topiccsendőr
addikt
Nagyszeru. Epp most tisztitom le az akra evolution line-t, amint vegzek, indulok barcelonaba.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #112832 üzenetére
A motorok és robogók világában környezetvédelmi szempontból csak a kétütemű, jellemzően 50-es robogók kifogásolhatóak. Ezek viszont - amellett, hogy sokszor útban is vannak - tényleg büdösek és szennyeznek, ráadásul sok köztük a lecsövesedett állapotú, belét húzó ételfutár gép. Ezek ráadásul sokat is mennek. Finompor szennyezés szempontjából még a régebbi gyártású négyüteműek sem rosszak, különösen az autókhoz képest nem.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #112834 üzenetére
Uton vagyok, a hataron talalkozunk. :)
Econ:
"Finompor szennyezés szempontjából még a régebbi gyártású négyüteműek sem rosszak, különösen az autókhoz képest nem."
Egy adott ccm felett mindegy lesz, hogy motorkerekpar vagy auto.
Ha jobban utana gondol az ember, nem lesz jelentosen kornyezet baratabb egy nagy ccm motor, mint egy auto. Helytakarekossagbol jobb a helyzet, es uttest terheles elhasznalas szempontjabol.
Sokat gondolkoztam rajta, de valahol a futas teljesitmeny aranyaba kb egykutya a ketto. Ezt 150-200ezer futott km mellett ertem.
A vegen mikor bontsara kerul jon jobban ki a motor, jobb az ujra hasznosithato anyagok aranya :) -
tag
válasz Ferdzsoo #112815 üzenetére
Szia. Szeptemberben jártam utoljára Albániában (5x). Azt tapasztaltatam, hogy szépen javulgatnak az útviszonyok. Nincs már annyi hiányzó aknafedél és sok frekventált turistautat áthúztak. Az SH8-on nem voltam egy pár éve, de az SH20, SH21, SH22, SH23 és SH5 az valami fantázia. Megér egy 5napos túrát.
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
z123456789
addikt
válasz Micsurin #112828 üzenetére
Mitől leszünk jobbak környezetvédelem szempontjából, ha kidobáljuk a teljesen jó állapotú (mondjuk 17/15 éves) öreg autókat/motorokat, és újakat veszünk?
Ha jól emlékszem valaki pont írta itt, hogy a kidobált járművek megsemmisítésébe fulladunk bele akkor meg. Talán pont te.
A kérdés nem neked szól konkrétan. Egy elmélkedés. -
vlevi
nagyúr
válasz z123456789 #112839 üzenetére
Gondolkodtam már én is ezen.
10 éves autóm van, szinte nem használom, csak városban, város környékén, van benne vagy 50ezer km.
Mennyivel lenne alacsonyabb a globális károsanyag kibocsátás, ha ezt a 15 éve legyártott autót 3-4-5 évente kidobnám, és vennék helyette egy olyan, ami pár %-al kevesebb CO2-t bocsát ki?
De, mivel alig járok vele, amúgy is alig van CO2 kibocsátás, de a régi autó bezúzása, újrahasznosítása, az új legyártása, szállítása XXXXXX-szer több energiát igényel, minha egy le nem cserélt, 20 éves kocsi áll a garázsban... -
Micsurin
nagyúr
válasz z123456789 #112839 üzenetére
Ne fordítsd ki én nem ezt mondtam. Én azt mondtam egyetértenék azzal, hogy a városban tömeggel közlekedjünk és a vasakat tartsuk meg hétvégi élmény motorozásra... amint meg lesz a megfelelő infrastruktúra ahhoz, hogy kisétáljak az állomásra és 20-30 perc múlva üljek pl a suli aulájában. Kint ez adott, nálunk nem ergo továbbra is ha az idő engedi én is az öreg szarommal fogok bejárni.
De azt is lássuk be az elektromos sem alternatíva. Anyám a cégessel napi 4-500km rendszeresen megtesz országon belül, siet nincs ideje várni a 40-50perc töltésre mikor indul egyik bankfiókból a másikba és az sem valós megoldás jelenleg, hogy minden sarkon ott egy SuperCharger. Akármennyire kapálóznak a zöldek nincs alternatívája a mi esetünkben annak a szemét környezetszennyező aspergeres kislányokat megríkató 1.6-os dízel i30-nak ami alig múlt 1 éves de lassan átlépi az 50 ezret(~46k) és ennek a több mint háromnegyedét pályán tette meg.... (Dízel... Ahol az AdBlue szerintem szintén csak egy mókusvakítás...)
E-jel, Fékkar:
Kereszt kérdés... most mi is van az alis fékkarokkal? Büntetnek vagy nem büntetnek?
A CB gyári karjai is baromi kicsik nekem túl közel vannak a kormányhoz, kellemetlenül bent kell fogjam az első ujjperc hajlatánál, most is kínai vackot használok pusztán mert ezt ellehet annyira távolítani, hogy az ujjbegyeim végével érjem el.
Milyen E-jeles kacatot nézzek ami állítható és nem forog vérbe az nkh-s elvtársak szeme a láttán? (Hisz ők a műszaki hozzáértés csúcsai akik egy gyárilag ültetett ezer éves +1 Golf GT-t akartak büntetni mert ez tuti utólag van lerakva... majd mikor a rendszer hozta a hasmagasságot valóban annyi, közölték csak matricázott GT... mókás volt az arcuk a nyári estén mikor VIN alapján is hozta a rendszer. ) Arról meg ne is beszéljünk, hogy műszaki vizsgaállomásokon is mennyire hozzáértők vannak féléve abba kötekedtek velem járómotornál nincs állóhelyzetben üres, ez balesetveszélyes és kivan zárva, hogy ez gyárilag ilyen lenne (koreai csoda)... már pedig ez gyárilag ennyire szar 1-2 közt ha röfög a blokk és állsz a lámpánál nincs üres, esetleg hidegen begyilkolható reccsentve...Megjegyzem körbe forgattam a koreai csoda gyári karjait épp reggel... egy deka jelölés nincs rajtuk. A Puig plexit is körbe forgattam majd egy húszasért vesztegették de egy gramm E nincs benne, talán a színezék anyagban.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #112836 üzenetére
A 2T 50 esek nem nagyon vannak utban- ezert olyan nepszeruek- azok inkabb a 4T 50esek. Vizes 2T vel vagy kozvetlenbefeccsel a szentendrein is lehet a forgalom ritmusat tartani, belpiacos japannal is, aminek egy kicsivel kisebb a vegsebessege. Kornyezetszennyezo, mivel mindegyik ki van nyitva, amugy a karburatoros is euro3 lenne katalizatorral es szeklevegovel.
A jelenlegi euro besorolasnal az autoknal nem a kipufogogazzal van baj, abbol kevesebb szallopor jon ki, mint ami a levegoben altalaban lenni szokott budapesten, hanem a fekpor, gumipor es amit felver a jarmu. Ezert valoszinuleg lassan bejon a fekporszuro is a fekeknel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112842 üzenetére
Oszt beton karikákat teszünk az i3-as BMW-re a gyári virslik helyett? Kőpor > Gumipor.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
A globalis karosanyag kibocsatas alatt a co hc es nox -ot ertjuk, akkor egesz biztosan kissebb lenne, ha tobbszor cserelnenk a jarmuveinket. Ha a legyartasnal a co2 kibocsatasrol van szo, az nem. Ha esetleg kevernenk a karosanyagot a co2 vel, a co2 egyfelol a gyartasnal jelenik meg masfelol a kozlekedesnel a fogyasztassal van aranyban, es leginkabb az emberek vezetesi stilusa van legnagyobb hatassal ra. Barmit kitalalhat egy autogyar, ha bizonyos ccm bol bizonyos ero kell, es azonnal, az tobbletfogyasztashoz vezet.
Ha azonnali megoldast akarnank, akkor megoldas lenne az emberek szamanak felezese a bolygon. (Emlekeim szerint mas a kormanyprogram magyarorszagon) Ez sajnos nem lehet, tul sok szavazorol van szo. Ezert mindenkinek kivetel nelkul el kell szenvednie valamilyen kenyelmetlenseget a jovoben, ez biztos, mert eleg nagy a szar, mar elegge el vagyunk kesve.
Maradjunk az alternativaknal.Egy hibrid jarmu a varosi dugokban elektromos motorral megy, azon kivul pedig belsoegesuvel. Kevesebb akkut visz magaval, mint egy elektromos, ez fontos az akku gyartast terhelo co2 erteknel. Ez nem nehany szazaleknyi fogyasztas kulonbseg, ezek literek lehetnek egy oreg jarmuhoz kepest.
Az elektromos auto egyelore csak varoson beluli hasznalatra jo. A legyartasi co2 labnyoma a mai ketszer olyan hatekony gyartas mellett 100-200 e km es futasteljesitmeny kozott fog bejonni, es ha nagy tavokat megyunk, tovabbra is a dizel a leghatekonyabb.
Ennek megfeleloen kell jarmuvet valasztanunk. .Aztan vannak ezek a teljesen ertelmetlen beszaratohullamok, hogy a fopolgarmester olyat mond, hogy a dizel ki lesz tiltva. Gondoljunk bele. A jog nem tesz kulonbseget csak besorolasok kozott. Ha a dizelem a jelenlegi besorolast teljesiti, csak ugy tudnak betiltani, ha a benzines megy vele egyutt. Ebbol kovetkeztethetunka arra, hogy semmilyen terve nincs senkinek arra egyelore, hogyan lehetne energiahatekonyabba es ezzel co2 hatekonyabba tenni a kozlekedest, mivel meg azt se tudjak, epp melyik technologia erne meg jobban co2 kibocsatasban, mert az sem egyertelmu.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laraxior
titán
Ha már párásodik a pinlock akkor érdemes szétszedni és tisztítani a plexivel együtt?
Több, mint 2 éve vettem a C4 Schuberth bukóm, azért az mond valamit a tisztaságról, hogy eddig nem is tudtam, hogy van benne pinlock, csak most vettem észre, hogy kívülről is töröltem a plaxit, belülről is, lámpánál, de nem jött le a pára, aztán itthon kiderült, hogy a pinlock alatt olyan.- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
BlackPriest
őstag
válasz Laraxior #112845 üzenetére
nekem is be tud párásodni a pinlock alá, a boltban felfeszegette a srác a plexire rossz nyílásnál, szerintem itt haza is vágta. valami deformálódott szerintem, bár nem látszik
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
vlevi
nagyúr
válasz Laraxior #112845 üzenetére
Nekem úgy mondták, hogy oldalt van egy excenteres csavar, azt kell óvatosan, érzéssel meghúzni, hogy jobban ráfeszüljön a plexire a pinlock, ne legyen rés köztük.
Habár 3 éves is van már a sisakom, és mintha már párásodna, de még nem volt bátorságom, hogy hozzányúljak -
etnies
senior tag
válasz BlackPriest #112827 üzenetére
Figyelj, ne a magyarországi béreket nézd. 1500 Fontért van Euro-3-as motor itt, akinek nincs itt ennyije, az ne motorozzon.
Odahaza más a helyzet, nem véletlenül hordják innen oda és nem fordítva. Nektek addig jó, amíg itt erőszakkal cseréltetik a járműveket velünk, olcsó lesz a használt.Motorozni nem állampolgári jog, tiszta levegő viszont mindenkinek jár. Hála a szigorú ULEZ szabályoknak, kevesebb tüdőrákos és asztmás lesz itt, tele lett a city hibridekkel és elektromosokkal.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
BlackPriest
őstag
válasz etnies #112848 üzenetére
ezt nem értem. vehetünk bármilyen euro normás járművet, ha nagyobb tömeg leteszi (akárhol p+r hiányában), megbénul a tömegközlekedés, illetve használhatatlan lesz. nekem kurvára nem jó a nyugati levetett szarokat szagolni, de addig nem életszerű tiltani, amíg nincs alternatíva.
nincs normális kerékpáros úthálózat, de még járdák is csak elvétve. a tömegközlekedés túlterhelt így is, az elektromos rollereket és társaikat nem tudja a kresz kezelni. ha ez lenne nyugaton, ott is lázadás lenne egy korlátozásra.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #112848 üzenetére
Kint szerepel gondolom a környezetvédelmi besorolás a forgalmiban... súgok. Idehaza üres az a mező. Emiatt ha szmogriadó van és csak Euró 4 hajthat be, hiába Euro 4-es* a motorod, NEM mehetsz be a fővárosba mert ennyire krva logikus idehaza a rendelkezés.
* tovább fűszerezve a körny.véd besorolással.
Motorozni nem állampolgári jog, sőt igazából normálisan közlekedni se hisz nem vagyok korlátozva csak éppen egy 24km-es távot 1,5-2 óra alatt teszek meg ha épp a tömegközlekedés is úgy gondolja, ha a hazai retekre ráeresztünk még egy adag népet az csodás lesz.
De az úthálózatunk se erre lett tervezve... elég végig menni a vácin Újpest felé ahol még mindig nyomvályús az út hála a metrópótlóknak. (Olyan szinten ha kis vasúti híd előtt akarsz motorral sávot váltani a kanyar ívben garantált a pofára esés...)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- OpenWRT topic
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Autós topik
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Tippmix
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó