-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #111250 üzenetére
De legalább most lett gyári spoilerem erősítve a boyracer sztereotípiát.
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #111254 üzenetére
focvis is folyton ezzel nyaggat az autós topikban.
Nem akarok más kipufogót, egyrészt hiszem azt, hogy a gyárival működik a legjobban (főleg, hogy stock a motor), másrészt ha már nincs különösebben jó hangja, akkor legyen csendes. Ha egyszer cserélni kell valamelyik részét, tuti gyári megy a helyére is.
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #111256 üzenetére
Ezt mondom én is. Boldi, add már be a derekad! Focvis meg ért a dolgokhoz, tapasztalt emeber.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #111256 üzenetére
Bár érteném, mi a szarról vakerálnak, lemaradtam valamiről?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TayRol
nagyúr
válasz TayRol #111100 üzenetére
Srácok,
ha eltekintünk a magasságomtól, akkor esetleg nagyobb lenne a kínálat számomra? lehet, hogy az asszony (170cm) is menne a géppel... K7 Bandittal itt nem volt gond, lábujjhegyen éppen leért a lába.
ja és az már formálódik, hogy idomos gépet szeretnék, azzal kényelmesebb túráznom hosszabb távon elméleteim szerint (mondom ezt úgy, hogy mindig is naked bike rajongó voltam).Köszi!
Amúgy ilyen FZ1 és társai már nincsenek újonnan? Vagy van, csak 3.5M felett gondolom...
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz tboldi #111265 üzenetére
Egyik autóbuzi ismerősömnek volt Honda Jazze (is). Azt mondta, a legjobb pillanat az volt, amikor eladta Nem a megbízhatósággal volt baja, mert mindig tiptop autókat vett, hanem magával az autóval Még a Corollát is többre tartotta. Azt is mondta, hogy szerencsére annyira túlhájpolta a TC, hogy ez nem tartott sokáig megszabadulni tőle
TayRol: akkor egy jó K1600GLT megteszi
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TayRol
nagyúr
válasz Daywalker #111268 üzenetére
én már a V-Stromot is idomosnak mondom. tehát ami nem vödörlámpás, hanem gyári plexis. nekem az már jó. a ktm 790 adventure tetszene, csak a szekér kerék nem jön be. a sor2-vel még csak-csak megbarátkoznék (bár ha V2 lenne, az már egész jó), a DL1000 is ezért hasal el, pedig az 17-es kerékkel azonnal jöhetne. a 900-as Tracer meg drága már nekem.
-
zgospel
őstag
-
TayRol
nagyúr
válasz Topiccsendőr #111270 üzenetére
ezt így nem mertem kimondani. csak reméltem, hogy van olyan, ami mindkét magassághoz jó.
-
Geresics
addikt
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz zgospel #111271 üzenetére
Tudásban nem feltétlenül, mert erősebb és könyebb, de a Ducati sokkalta szervízigényesebb fajta volt mindig is, a Kawasaki pedig sokkal megbízhatóbb.
Oké, lehet az erős kifejezés volt, hogy "leveri, mint a szart", de majd a tesztek alapján, ha már a két típust egymásnak eresztik, akkor kiderül.
A Z H2 az adatok szerint nyomatékosabb valamivel, de nem szembetűnő a különbség. A feltöltő rendszer miatt szerintem előnyösebb a H2-es naked, mint a Ducati StreetFightere.
De ez egy totál szubjektív vélemény.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Topiccsendőr
addikt
válasz XFishboneHUN #111274 üzenetére
Egy feltoltos motor aztan a penztarcabarat fajta, az biztos :D
Explosión de dos tiempos
-
dellfanboy
őstag
válasz XFishboneHUN #111274 üzenetére
239kg a kawa, ducati-t 200 alatti val reklamozzak. 180 dry weight, teletoltve 200. dehogy veri az le a ducit
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz Topiccsendőr #111275 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy pénztárcabarátabb, de talán kevesebb a gondja.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
zgospel
őstag
válasz XFishboneHUN #111274 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy a blokk mellett miért veszik a háttérbe a többi komponens, illetve az hogy egyáltalán mennyire jól motorozható? Szerintem a motorozhatóság fontosabb mint az hogy mennyire szakítja le a fejem egy nyélgáz.
Elspórolták a fékrendszerét.
Emellé 240 kg menetkészen. az rengeteg egy ilyen sportosnak szánt motornál.A kinézet meg persze szubjektív, de ez a Kawa szokás szerint elég ronda lett és semmiféle különleges dizájnelemet nem látok rajta. Például az a kipufogó hogy az istenbe néz ki?
Nem értem hogy ez mitől csúcsmotor. Mondjuk én a sima H2-t sem értem, meg a Hayabusát sem, stb, úgyhogy valószínűleg velem van a baj.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vlevi
nagyúr
válasz XFishboneHUN #111274 üzenetére
Pont a múltkor néztem Dodornak a Versys1000-es videóját.
Úgyláccik Dodor is öregszik, mert korábban, amíg ment a TV-ben a motorshow1, addíg csak GSXR és hasonlók meg, hogy 300-al húznák neki.Mostmár viszont a versysben lévő 120 lóra azt mondta, hogy marhasok, ami meg efölött van, az meg ügerg*****i kimotorozhatatlanul brutálrengeteg. A többi szót még kipontozva sem merem ideírni
Nagyjából csak arról szólhatna a diskurzus ezekről a motorokról, hogy Sykes, Rea, Davies, Bautista közül melyik tudna nagyobbat virítani ezekkel. Mert kb ők azok, esetleg még néhányszáz, néhányezer versenyző, aki pályán tudna valamit kezdeni a mai utcai sportmotorokkal.
Főleg úgy, hogy a Ducati nem is nagyon titkolta, hogy a SBK VB-re csinálták az utcai Panigale-t, csak azért, hogy legyen egy majdnem MotoGP gépük, ami viszont utcai jármű, tehát SBK homologizációhoz alapnak jó... -
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #111283 üzenetére
Robogóval én is pofátlanabb vagyok, teljesen elmebeteg amiket azzal elő lehet adni városban, sokkal durvább, mint bármilyen motor...
De most nem erre gondoltam. Szerintem teljesen mindegy arról vitatkozni, hogy minek vannak erősebb motorok...autóknál ugyanez, senki sem használja ki itthon kb a végsebességet, mégis sokan megveszik a drága sportautókat, izom suv-okat stb."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BlackPriest
őstag
válasz Daywalker #111284 üzenetére
az első robogómmal kimentem csillaghegyre, hazafelé szentendrei út, pirosnál stop. majd elgondolkodtam, hogy nincs rendszám, hév miatt piros jobbról, miért nem megyek? na ott tört el valami, azóta volt pár rendszám nélküli gépem, de már inkább vállalom a rendszámot, hátha visszafog
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Daywalker
addikt
válasz BlackPriest #111285 üzenetére
Én rendszámossal jártam BP-n, de ha nem lenne rendszámos, akkoris megállnék a pirosban, ahogy bringával is megállok. Egyszerűen azért, mert idegesít, ha más f.sz és én nem akarok a ebbe a sorba beállni (a kanyarodási szabályokat sem szegtem meg, nekem ezek nem okoznak örömet). Jó, hozzáteszem, én mentőztem, mentem át elég piroson már De a vasúti átjáró szent, azt még ugye kéklámpával sem. Inkább arra gondoltam, hogy pofátlan nyomulásokat csináltam, meg erőszakos voltam. De már elmúlt, két gyerek kellett hozzá Azóta csak a diszkós motorral járok, viszonylag (!!!) normálisan.
geresics: teljesen tisztában voltam, mire gondolsz (sokakkal ellentétben tudok szöveget értelmezni ), csak trollkodtam. Illetve persunak szánt hozzászólásomban kifejtettem a véleményem. Valakinek ez okoz élvezetet, másnak meg a kanyargás, ettől még nem biztos, hogy hülye. Ne akarjuk már ráerőszakolni másokra a saját dolgainkat.
MOD: bocs, lemaradt a smiley, én is hibás voltam.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Gondos magyar gazda: GSR 600 telóolaj
[link]
Ez is gyári olaj volt még, addig ment, amíg el nem fosta magát a szimering. Teflon csúszógyűrűk kuka...de ez japán, mint tudjuk, ezt nem kell karbantartani"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Predator2
addikt
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
BlackPriest
őstag
válasz Daywalker #111287 üzenetére
nem a vasúti átjárón mentem át, a vasúttal párhuzamosan, jobbról senki nem jöhetett. ez csak egyszer volt, de járdán, pirosnál előre menés a sor mellett, stb azért rendszám nélkül jobban ment. kell a kicsikre is...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
z123456789
addikt
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #111296 üzenetére
Komolyan nyomják!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Predator2
addikt
Köszönöm a kamerás válaszokat.
Szeretném az esetleges szezonvégi akciókat kihasználni, és beszerezni a motoros ruhámat, és a bukót is. Nógrád megyében lakom. Mely boltokban nézelődjek? Van esetleg ajánlott?
Olyan kellene ahol segítenek az ilyen kezdő hülye gyereknek mint én is vagyok. Ha a jó isten is megsegít, túramotoros leszek.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Tamás9x
őstag
válasz Predator2 #111299 üzenetére
Érdemes lenne rászánni egy Pesti utat, Nyíregyen nem találtam, átmentem Debrecenbe ott volt, csak nem az én méretemben, majd a 55K-s)Jó minőség sok zseb) ruha helyett vittem a 90K-s(jobb minőség, keveseb zseb) ruhát, mert az volt méretben, felugtorram Pesre, SHOX-ban mindenből volt minden méretben.
Nem modnom azt, hogy megbántam, mert nem csak a különbözet, az jól jött volna ha a zsebemben marad De úgy vigyél, hogy 100-150-et tuti othagysz csak kabát, és nadrágra[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest