-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #110451 üzenetére
Most hirtelen a sor 4-es sportmotorok jutottak eszembe, de most, hogy mondod, a túraendúró-lite CB500X-nél az ülés alatt, az akkumulátort kivéve férsz csak hozzá a légszűrőhöz.
Ehhez képest a Ducati csatos megoldása eléggé meg tudja könnyíteni a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #110452 üzenetére
Azért egy Z750-el nem annyira jellemző, hogy hárman-négyen elindultok, hogy végigmenjetek a TET útvonalon, és úgy beporozzátok egymást, mint Maja a méhecske
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz Geresics #110449 üzenetére
Egyébként...neked is olaszod van, nem?
Más: én olyan szívesen vennék , Renault-ót, Peugeot-ót, Daciát, Ducatit, megy ilyen "megbízhatatlan" márkákat, mert azt érzem, hogy ez a lehúzás szimplán annyit jelent, hogy nincs kezdettől fogva gazdája egyiknek sem. Magyarul bebizonyítanám, hogy igen is lehet ezekkel együtt élni, és megfelelő karbantartás mellett, közlekedni velük. Ha ezek után is ott hagynának az út szélén, akkor már méltán állíthatnám, hogy tényleg szarok. De szeirntem ezeket már itt is, és más autós topicokban is sokszor kitárgyaltuk. Annyi a történet, hogy a nagyrészt tróger járműhasználtban, feltűnik pár szívósabb darab, amik elmennek 50 000 km-t is olajcsere nélkül, és csak akkor térdelnek le. De lehet hogy egy Dacia Logan is elmenne 300 000 km-t probléma nélkül, ha törődnének vele. Bocs a kirohanásért.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #110456 üzenetére
Nagy-nagy +1!
Én is az előző tulajok hanyagságait igyekszem javítgatni a Jazzen, pedig már vásárláskor sem volt leharcolt darab, ennél sokkal rosszabb állapotú autókba futottam bele kereséskor.
Szerencsére eddig viszonylag jól megúsztam, de a fékkel folyamatosan hadilábon állok... Vagyis remélem, hogy már csak álltam, mert egy hónappal ezelőtt szétszedtem, mindent kitakarítottam, bekentem, és bekerültek az EBC Yellowstuff betétek a szintén EBC tárcsákkal együtt. Még a hiányzó gyári zaj- és rezgéscsillapító lemezkéket is pótoltam hátul. Most működik flawlessly. Korábban volt két beragadásom is, először bal hátul, utána bal elöl.
Bezzeg a WagonR, ami új kora óta (azaz 2004 óta) a miénk, hibátlanul teszi a dolgát immár több, mint 15 éve.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz #31733248 #110447 üzenetére
Feleslegesen vitazunk, egyik hozzászólásoddal a másiknak mondasz ellent. Na fejezzük be, vissza a motorokhoz, eleget offoltunk. Úgyse lesz közös nevező... Pláne, hogy az emberek mindig találnak valami kifogást, amiért itt sosem fog változni semmi, mindenki belesüppedt a saját kényelmes foteljébe, és ha neki kellene áldozatot hozni, akkor rögtön büdös neki. Nah részemről a téma off.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #110456 üzenetére
Jajj de tudnék mesélni közeli barátom Ducatijairól, pedig gondos és tehetős tulaj, kifejezetten Ducati szervizbe jár csak, aztán akármennyire is szép és jó motorok, és oda van/volt rájuk figyelve, időt és pénzt nem sajnálva, valami mégis mindig van
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #110459 üzenetére
(#110461) zgospel
Elhiszem hogy ettől függetlenül lehet szar is, csak nem értem, hogy mondjuk egy Ducati/MV Augusta, amire annyi pénzt áldoznak (mert rohadt drága, ez tény), mi a franctól olyan szar? Jó, mondjuk erre azt mondom, hogy a Ducati már VW konszern.
De tényleg. Ezért mondtam azt, hogy ha tehetném, esküszöm végig zongoráznám ezeket a "szar" típusokat. Addig meg nem mondok véleményt, és nem márkanácizom, mert nem releváns amit mondok. Főleg, hogy motorban eddig nagy utat nem jártam be.
De pl ott van a te Triumph-od is. A Triumphokat is mindenki szarozza, pedig rohadt szépek. Ha valakinek meg nem szép, akkor az egyedi jelzőt még akkor is tudja rá használni, mert sok nem jön szembe. Azokkal mi van? Neked rendben van minden vele? Milyen motorod volt előtte, amihez tudnád hasonlítani? -
Geresics
addikt
válasz tboldi #110455 üzenetére
úgy jutottunk el a túraendurókhoz, hogy azt írtam: "Pl. egy túraendurónál a légszűrő cseréhez is le kell venned a tankot"
(#110456) z123456789
Igen, nekem is olaszom van. De ez logikusan van felépítve. Könnyű szerelni mindent rajta, és pl. a légszűrőcseréhez az ülést, és 4 csavart kell eltávolítani.
Ezeket a Ducatikat hiába tartod karban, lesz velük gond. Ez ilyen. Ez szerelem.(#110457) z123456789
A TET útvonalat azért említettem, mert egy túraenduró azért túraenduró, hogy terepen is lehessen vele menni. Mondhatni rendeltetésszerű használatnak az, hogy sok a por, és a levegőszűrőt kicseréled, vagy kitakarítod sűrűbben, mint ahogy olajat cserélsz.
De mondhattam volna az alföldi földes/poros utakat, a mecseki csapásokat, a somogybabodi dombokat, stb-stb.(#110459) tboldi z123456789 (#110456)
Pont azt mondom, hogy nem kell trógernek lenni, hogy gond legyen. Arról meg nem is beszélve, hogy bizony a szakszerviz is próbál a könnyebb megoldások felé nyúlni, és nem tart be itthon mindent 100%-osan - ami bizony egy Ducatinál gondot fog jelenteni. Ezt nem így gondolom, ez már többször bebizonyosodott, konkrét példát nem szeretnék említeni, mert még valaki feljelent hitelrontásért...(#110461) zgospel
Ezt aki nem tapasztalja saját bőrén, vagy nem látja saját szemével, úgysem hiszi/érti.Maradjunk annyiban, hogy ahol a megbízhatóság a fő szempont, ott a Ducati-t el kell engedni. Pont.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
LustaDick123
tag
válasz Geresics #110449 üzenetére
Ne vitatkozzunk rajta, hogy pl. a Varadero mennyire túra-enduró vagy nem, de ott a tank alatt van a légszűrő. A tankban rossz esetben 25 liter benzin, fennt egészen a szuszogó csövek, lennt két oldalt a benzincsapok. Az idomokat elméletileg le kellene venni a tank levételéhez, de szerencsére óvatosan kifűzhető.
-
Geresics
addikt
válasz LustaDick123 #110464 üzenetére
Meg vagyok lepve srácok, hogy a japán túraenduróknál is ennyire gázos a légszűrő karbantartása!
Ezek szerint a példa nem volt jó, mert ez spec. nem egyedi. Én azt hittem, az a normális, hogy az ember könnyen meg tudja csinálni amit meg kell!
Esetleg, ha valaki rajtam kívül tud ellenpéldát, ne tartsa magában!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#45302528
törölt tag
válasz HarleyCustom #110443 üzenetére
Szia.
Mire szeretnéd használni? Ha ezt eldöntötted, akkor a magasságodhoz/alkatodhoz keresd meg a leginkább hozzád illőt. Ülj rá és azt vedd meg, amelyik "beszél hozzád", amelyik tetszik. A motorvásárlás az esetek nagy részében érzelmi döntés. Ezek gépek, egyiknek több, másiknak kevesebb nyűgje van. Olyat válassz, amin jól fogod magad érezni, amire jólesik felülni, amin vigyorogsz és amire visszanézel, ha leszállsz róla.
Ha hobbicélból veszed (nem munkaeszköznek), akkor nem érdemes kompromisszumot keresni, mert aztán végig azon fogsz agyalni, hogy jó, jó, de ott volt pl. az a Duki vagy Spori, miért nem azt választottam.
Én is motorkeresésben vagyok, 2016 óta tart a moratórium, de már nagyon viszket a tenyerem.
-
Daywalker
addikt
válasz Geresics #110463 üzenetére
Ne általánosítsunk ennyire. Ott van pl. a 848 és a Streetfighter 848, eléggé problémamentes típus mindkettő. Legalábbis én utóbbit nézegettem és akkor azt olvastam, hogy nem igazán van komoly típushiba...semmi olyan, ami japánnál ne jönne elő.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #110462 üzenetére
Ez TLDR lesz, bocsi
Nehéz mit mondani a megbízhatóságról még, mert újonnan vettem, 4500 km van eddig benne, és július közepén enyhén összetörtem (csak esztétikailag sérült, de szinte az egész jobb oldala), úgyhogy azóta nem mentem vele mert vártam a biztosítóra Elvileg 1-2 hét múlva már készen lesz (meg a szezon is).Vásárlás előtt kiolvastam a UK és USA fórumokat, nem találkoztam hibákkal, de én eleve csak a 765 típust néztem, az meg relatíve friss, 2017-es. Itthon lehet ilyeneket olvasni egy-két helyen hogy a Triumph a legjapánabb európai gyártó, de az ilyen mende-mondáknak nem ülök fel A legnagyobb típushibája amit mindenki említ és én is tapasztaltam, hogy a gyári kormányvég tükör 100-110 körül elkezd berezonálni, de nem a tükörház, csak a tükörlap, ezért nem látni benne semmit, csak homályos foltokat. Ennél nagyobb baja sose legyen.
Az S1000R vásárlás is képben volt nálam, de ott túl sok főtengely hibával kapcsolatos témával találkoztam, ami végül komplett új blokk cserével volt orvosolva, az esetek felében gari időn belül, a másik felében meg a BMW képviselettel vitatkozva. Úgyhogy azt elengedtem. Na meg a 60-80 ezres hazai olajcsere számlák sem voltak biztatóakA Triumph szerviz díja ugyanannyi, olajcsere ugyanannyi, mint a Yamahánál volt. Viszont a kiszolgálás más: nem a szervizben ülök műanyag széken, hanem egy kényelmes bőrfotelban bent a szalonban ahol kávéval és vízzel kínálnak. Ennek az előnye hogy kényelmes, a hátránya hogy nem látom hogyan dolgozik rajta az úriember. Gyanítom hogy jól, én úgysem értek hozzá, de azt észreveszem ha valaki precíz és odafigyelve dolgozik, a Yamahánál ez jó volt, láttam hogy mindig átnéztek minden apró-cseprő dolgot, megkenték/befújkálták amit be kellett, kérés nélkül. Hogy itt mi van azt nem tudom, mert nem látom de gyanítom hogy nem, mert a lábtartó ugyanúgy enyhén nyikorog azóta is
A Triumph szalon a vásárlás után 1 héttel felhívott hogy megkérdezzék minden rendben van-e, hogy tetszik a motor, milyen vele, stb. Vásárlás után 1 hónappal és 6 hónappal is küldött egy részletes kérdőívet az angliai központ, amit bő 15 perc volt kitölteni, amiben megkérdezik hogy miért ezt vettem, mi az ami tetszik, min változtatnék, mi az ami nem jó, stb.Egyébként az itthoni "a Triumph az szar" parát azért sikerült elültetniük valamennyire a Taschner féle hozzá nem értőknek a fülemben. Ha hallok valami neszt, átmegyek valamin az úton amit nem veszek észre és csattan valami, mindig egyből arra gyanakszom hogy valami nem jó a motorral, utána hosszú perceken át nézem hogy mégis mi volt ez a hang, honnan jöhetett, mi esett le a motorról, stb. De szép lassan megnyugodtam, nem volt semmiféle minőségbeli probléma. Többi tulajjal beszélve sem számoltak be semmiről, kivéve egyet: az egyik első lámpa párásodott belülről. Gariban kicserélték neki, end of story.
A szalonban azt mondták hogy az utóbbi évtizedben a Triumph minősége nagyon meredeken emelkedett. Amiben van valami, mert ez a 765 iszonyat minőségi élőben, nem találsz rajta olyan apró részletet ami ne lenne kigondolva, mindenhol jegyben jár a funkcionalitás az esztétikummal. Az anyagminőség nagyon rendben van, spórolásnak nyoma sincs a motoron. Meg se fordul a fejemben az utángyártott kiegészítőket nézegetni, mert a gyári extrák annyira bele simulnak a dizájnba és annyira oda illenek, illetve a legtöbb alkatrész már gyárilag is olyan szép és minőségi, hogy jobbat úgysem találni. A Rizoma cuccok ehhez képest bazárian hatnak.
Menni meg olyan vele hogy huhh, teljesen nekem találták ki. Precíz, könnyű, gondolattal irányítható, nagyon kifinomult, egyáltalán nem érezni rajta semmiféle nyers vonást. Lehet hogy valakinek ez unalmas és azt szereti ha a gázkar kezelhetetlen és ész nélkül hátbakúrva indul meg a motor, de egy ilyen precíz műszerrel sokkal jobb kanyarodni meg pályán körbemenni, mint egy ugráló brutál valamivel. Nekem legalábbis. 123 lóerő ellenére a Mátrában azért megvicceltem pár embert, kérdezték a parkolóban hogy ez ezres-e, aztán pislogtak amikor kiderült hogy nem, úgyhogy farokméregetésre is alkalmas
Mondjuk volt egy Tuonos aki odajött és lesajnálta hogy ő ment ilyennel és neki nagyon gyengeAz FZ6-omat télen a hideg garázsban, akksit bennehagyva, 100-as benzinnel teletolva tároltam. 5 hónap állás után mindig pöccre indult. Majd meglátjuk tavasszal hogy ezzel mi lesz.
Az említett Ducatis barátomnak a másfél hónapos Yuasa akksija 3 hét állásban úgy lemerült a Monster 1100-ban, hogy a kulcsot elfordítva se kép se hang, még a műszerfal ledek sem világítottak. Be kellett bikázni. Most megy a gondolkozás hogy mi szívta le ennyire, gondolom hamarosan megy szervizbe is hogy megtalálják az okát.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz Tamás9x #110467 üzenetére
Minden márkának megvannak a jobb, és kevésbé kiforrottabb konstrukciói, és nem is ismerem mindet, csak amiket néztem az elmúlt hónapokban.
Rettenetesen sok BMW R1200GS járja az utakat. Tényleg. Ekkora mennyiségnél elengedhetetlen, hogy ilyen-olyan okokból kifolyólag lesznek hibás példányok. Ha ilyet vennék, én a 2010-2012 körözzi utolsó levegős, de már DOHC blokkosról pl. csak jókat hallottam! Az F800GS is egész jó konstrukciónak tűnik, de ott sem mindegy melyik évjárat asszem.
KTM-ből a 950-990 széria nagyon tetszik, de sosem vennék, mert szintén szerelem-motor minden nyűgjével együtt. Néztem viszont a KTM 1190-eket, amiknél 2014-ben javították a váz geometriáját, mert előtte bizony volt, hogy az eltört, ergo ez utánit néznék magamnak. 1090-ről pl. nem sokat tudok, azoknak még nem is néztem utána. A 1290 egyszerűen túl nagy. A 690 Adventure még tetszik nagyon, de az is egy hengeres, így elengedtem, de azt hiszem 2012, vagy 14 után volt valami javítás hozzá, ami megoldott ezt-azt - de nem emlékszem tényleg. A 790 Adventure ugyan idén jelent meg, de a legtöbb hibáját már javították, és aki most vesz, az már ezekbe nagy eséllyel nem fut bele. Jövőre viszont úgy tudom áthelyezik a gyártását, ami nyilván megint az elején sok gondot fog okozni, ergo én 2019 év végire szeretnék majd vadászni!
Az új Honda Africa Twin-ek első szériái szintén nem voltak probléma-mentesek. Már nem is emlékszem, hogy Bike-R miket sorolt fel, de semmi hiba nem volt túl komoly, azonban a sok kicsi sokra megy, továbbá a fenntartásáról írt egyszer egy kölcsönzős, hogy jelentősen drágább az üzemeltetése, mint az 1200GS-nek.
A Suzuki DL650-ek évjáratait szintén nem vágom, de a régi bagoly-fejű nekem nem is tetszik, azért nem is néztem. Az újak pedig már biztosan eléggé ki vannak forrva, abba még utánaolvasás nélkül is bátran bele mernék vágni! A DL1000-ről szintén nem tudok semmit, mert a régi nem tetszik, az új pedig túl drága szerintem a tudásához képest (saját szempontok alapján).
Yamaha Ténérékből az 1200-as piszok jó motor, de pl. az olajszűrő ki van téve kb. mindennek. Ha terepezik valaki, akkor arról gondoskodni kell. A kisebb, 660-as Ténérék jók, de egy hengeresek, aminek vannak hátrányai nagyobb, (autópálya) tempónál. A Ténéré 700 annyira új, hogy még valós tapasztalat nem sok van, így erről nem is lehet nagyon mit írni. Árban ráadásul kb. ott van, mint a KTM790, és akkor már inkább az.
Az Aprilia Pegaso ugyan az, mint a 660-as Ténéré. A Capo Nord állítólag piszok jó, de annál is vannak azért típushibák, és nekem az is túl nagy már arra, amire nekem kell, így nem is ástam magam bele.
Sok minden más márka és típus kimaradt. Egyszerűen azért, mert nem foglalkoztam velük annyit se, hogy bármilyen véleményt alkothassak óluk (pl. Triumph 3 hengere nekem nem tetszik, ezért semmit nem is foglalkoztam vele).
Szerk.:
Fontos, hogy amiket néztem, azok jellemzően 10 évnél fiatalabbak, vagy teljesen újak. Nem igazán bízom már a korábbi tulajdonosokban, mióta anno beleástam magam a Pegaso-vásárlásba, és 10 Rotaxos gépből 11 volt visszatekerve. Nagy mákom volt a sajátommal, azért vettem végül azt, pedig fele annyit szántam anno motorvásárlásra...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #110463 üzenetére
Ez szerintem nem igy van. Es raadasul igy fogalmazni, hogy "ezeket a ducaticat"?
Pont a monsterrol beszelunk, raadasul a regirol? Az kb gs 500 bonyolultsagu motor. 620 ast akarok venni, utananeztem az alkatreszaraknak, es ugy altalaban a tipusnak. Hatalmas szelepek, vastag szelepszarral, a hovezetes nem lesz gond, desmo vezerles, ami nem kurja szet annyira a szelepfeszket, mint a japanoknal. A tank gyorszaras, persze ha egy olasznal ilyet lat egy sztereotipiakon szocializalodott ember, nem az jut az eszebe, hogy konnyen szerelheto, hanem hogy azert olyan mert mindig kell szerelni.
VIszont szinte mindegyik el van hanyagolva. Plane az en arsavomban. Ugy tervezem, hogy a szelephezag tuti rossz lesz, szij, kopo-fogyo cserevel fogom kezdeni. Es biztos nyugodtan vagok bele, mert nem latom egy regi monsternel azt a hatalmas szporoller faktort.
Sportmotoroknal mar mas a helyzet, korabban leirtam osszehasonlitva egy sc 59 est egy 1098 al. Az hogy a ducati kicserelte garanciaban a dugattyukat, a szijfeszitot, a fesszabalyzot, mig a japan csak sunnyogott egy kiterjesztett garanciaval, egy 650e forintos fotengelycserenel, ami ha elojon akkor kicserelik, de ha nem raksz annyi kmt bele, vagy csak 100 al turazil akkor kesobb jon elo, amugy meg az, hogy 1.2l olajat eszik szazon, azt mar beszoptad oreg... megis hogy altalanosithatsz ducatira es japanra?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
senior tag
válasz zgospel #110469 üzenetére
Tuonos aki odajött és lesajnálta hogy ő ment ilyennel és neki nagyon gyenge .
egy ilyen arc engem is megtalalt a kakucsringen, mikor a 390-es duke-al voltam kint. szerencsere viszonylag hamar, ezert a nap hatralevo reszeben csak 3x mentem el neki kivulrol, utana nemlattameladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
veterán
válasz #45302528 #110466 üzenetére
..és geresics...és a többiek
Nem akartam vitát kelteni, ne haragudjatok, én hibám...
A Ducati-val szemezek egy ideje, de könnyen elengedem...a H-D-be viszont szerelmes vagyok,nanyon! Azt nehezen dobnám, ha arról van szó. És igazad van intruder77! Az érzés(is) fontos!
A Sportster-ről kérnék véleményt akkor...
(a Ducati-ról én is azt hallottam, olvastam, évek alatt, hogy na...nem a legjobb, ettől függetlenül piszkálja a csőröm)[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110471 üzenetére
"Ugy tervezem, hogy a szelephezag tuti rossz lesz, szij, kopo-fogyo cserevel fogom kezdeni."
Látod, Te is rögtön egy jelentős hozzányúlással kezded, mert indokolt. Persze ezek Neked nem jelentősek, sőt, egyszerűek. De a topikban nem hiszem, hogy az emberek 50%-a tudna szelephézagot állítani otthon. Én sem, mert még sosem próbáltam. Erre próbáltam utalni, de lehet nyugodtan ki-be forgatni a leírtakat.
Petrol Circus Gábornál kérdezz rá bátran, neki a Monstere asszem 620, de nem vagyok benne biztos. Szerintem arról is tud annyit, mint a Multistradaról!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Korábban rendeltek tőlem egy őszinte tesztvideót a Jet Rumble felnyithatós sisakról. Nos, a videó elkészült, de azt mondták ne hozzam le, mert nem szeretnének negatív reklámot
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#45302528
törölt tag
válasz HarleyCustom #110473 üzenetére
Ezekből én is a Sporit venném. Szeretem nagyon a HD-kat (is), sajnos nekem mindegyik kicsi méretben.......
Az index fórumon van Sportster topic, ha jól emlékszem, szerintem ott több tapasztalat gyűlt össze velük, mint itt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #110474 üzenetére
De ez nem a motor szeria/gyartashibaja. Ez a ducati marka hibaja, hogy azonnal hozza kell nyulni vasarlas utan? Erted mire gondolok? Egy japanhoz ha nem nyulsz, az is megkotlik. A japan motorjaimat, amit vettem, ott is hezagellenorzessel kezdtem, az R1 nel is. Es ott is azonnal kellett allitani. Persze sporrmotornal teljesen mas ok miatt kell ezt vegrehajtani, mint egy ilyen osregi, sok gazdas, kovethetetlen eloeletu motornal.
Nezd meg az elso generacios monstert mikor gyartottak. Egy ilyen idos motort at kell nezni azonnal, vetel utan, ez nem kulonleges. Ha a topicban ez sokaknak gondot jelent, elintezni, vagy szervizeltetni, akkor valoszinuleg ok fogjak szoporollernek nevezni a forumokon a tipust. Az garantalt. De igy barmelyik ilyen idos motor problemas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Geresics #110474 üzenetére
"Látod, Te is rögtön egy jelentős hozzányúlással kezded"
Kénytelen, mivel a hazai tulajdonosoknak, és többnyire a tulajdonosoknak fingja nincs róla, hogy van ilyen is. Konkrétan Tomival voltam egy robogót venni, ahol a tulaj kijelentette, hogy ő bizony nem állított/állíttatott szelephézagot, "mert ami nem rossz, ahhoz nem kell hozzányúlni" címszóval. Ott álltunk ledermedve, amikor ezt kijelentette a saját tulajdon szájával és mondtuk neki, hogy ez azért nem így van, de hajthatatlan volt, nem is próbáltuk meggyőzni. Én eddig akárhány motort vettem, ott szar volt a hézag - kivéve az RS125-nél . De ha véletlenül jó is, akkor is ki van nyomva répapasztával, mert amúgy dőlne az olaj, tömítést cserélni már drága stb. Nagy cigánykodások vannak, kénytelen az ember egy alapos szervizzel kezdeni. Szinte mindenki a "pénz nem számít, csak olcsó legyen" jeligére szervizel. Én úgy látom, hogy aki költségmentesnek hirdeti a motorját, az A: Hazudik, B: Nem ért hozzá.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HarleyCustom #110473 üzenetére
Mindig furcsallom, miert varja egy topicban az ember, hogy fogjak a kezet egy mar eleve kivalasztott tipus megvetelehez, meg amugy is be kellett raknod nehany tipus melle, mert azt megsem irhatod, hogy
EMBEREK, HD-T AKAROK VENNI, ORVENDJETEK! :DViccet felre. Ezek a temak mindig vitat fognak generalni, foleg ha ennyire egyszeruen kozelitjuk meg.
En mindig vegigolvasom a kulfoldi markatopicokban az osszes tipussal kapcsolatos problemat. Nagy munka, de ezzel tokeletesen kepben leszel. Igy nem tudunk nagyon segiteni, ritka tipus itthon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #110482 üzenetére
Igen, ezeknek az embereknek nincs penzuk a C opciora, es a csodalkozas azert megy, mert nagyon nincsenek kepben, hogy milyen dolgok johetnek elo ilyen idos motorokon markatol, gyartotol fuggetlenul. Hiszen mindenhol azt halljak, hogy nagyon olcson vett valaki olyan motort, amihez nem kellett hozzanyulni.
A franciabol behozott gepek raadasul 100 lora le vannak fojtva. Szerencsere eleg ritkak, inkabb nemetorszagi sok km-es motorok a jellemzoek, vastagon visszatekert oraval.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110484 üzenetére
"vastagon visszatekert oraval"
Na ja! Nézd meg az én esetem!
Egy tucat Rotaxos Pegasot néztem meg, próbáltam ki. Mindről kiderült, hogy Olasz-import volt, és mind 40-44ekm-el került haza.
Aztán megvettem az enyém ismerőstől, aki szalonban vette 0km-el. 10 évesen 10ekm volt benne, aztán megvettem, beletettem még 20ekm-t, és most van az órában 785 km!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
LustaDick123
tag
válasz Geresics #110465 üzenetére
Ezekkel nem mennek többnyire terepre. Olajcserét illik üres tankkal elvégezni, ha légszűrőt is akarsz cseréltetni.
Sok BMW-n illetve ha jól tudom az új AT-n is az akksi a tank alatt van. OK, vannak bika/töltőpontok, de nem tudom mennyire lehet egy lelazult saruhoz hozzáférni.
De ha itt tartunk, beszélhetsz akár az izzó vagy biztosítékcseréről is. Anno a totalcaros PappTibi rakott fel egy videót, ahol timelapse videóban cserélte a robogója izzóját, ami másnak lehet csak egy mozdulat. -
etnies
senior tag
válasz Daywalker #110483 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy azért vannak olyan tulajdonosok is, akiknek pénzük és igényük is van arra, hogy a kocsijuk és motorjuk rendben legyen.
Pl amikor én olajat cseréltettem a villában, akkor az összes kopó szart is kicseréltettem, nem csak a becsúszószár szimmeringjét. Csak ezek a kis biszbaszok 30.000-be kerültek, valaki összesen nem áldoz erre ennyit.
Minden fotóval dokumentáltan megtörtént, az összes kiszerelt és kicserélt alkatrész ott várt a motorom mellett egy tálcában és részletesen átbeszéltük, hogy mi mennyire kopott.Amit meg nem ez a szerelő intéz, azt jómagam csinálom, tehát pontosan tudom, hogy mi, mikor és hogyan lett megcsinálva.
Viszont én nem is adom el a motorom, majd talán évek múlva. VTR-nél is csodálkoztak, hogy egy gazdás (6 év, 53000 km). A DL egyelőre két gazdás (1 évesen vettem 1000 km-el), jelenleg 4 éves 24000 km. Mire eladom, lesz kb 8-10 éves 50-100.000 km-el.
Én olyan motort nem mernék megvenni, amit 6 éves és négy gazdás, mert tuti, hogy ezek közül senki semmilyen karbantartást nem végzett el rajta, használták egy évig és adták is tovább. Anglia tele van ilyen gépekkel, szerintem ezeket viszik Magyarországra.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Daywalker
addikt
válasz etnies #110487 üzenetére
Nem hinném, hogy Angliából hoznak gépeket, mivel itt problémás forgalomba helyezni, pl. a lámpa miatt. De ezt múltkor Persu taglalta.
Ide simán a német, osztrák, olasz, svájci és egyéb nyugati levedlett motorok kerülnek."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
etnies
senior tag
válasz Daywalker #110488 üzenetére
Egyik barátom vett innen egy Banditot, egy év után vihette teljes motorgenerálra, mert valamit nem csináltak meg rajta, ami típushiba, majdnem elköltötte a vételár felét pluszban.
Nem most volt, de egy ideig biztos hordták a motorokat innen százszámra.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #110490 üzenetére
Nem jellemzo, inkabb a japan belpiacosok, amiket a red baron hozott kontenerszam, vagy valamilyen vallalkozo kedvu ember. Mind kapott muszakit, es nem hiszem hogy lecsereltek a fenyszorokat, mert nincs mire. Nemetorszagban az nc30, de meg az rc30, es zxr400 nal kulon fenyszorot csereltek az importorok.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
Sikeresnek érzem a karbi szinkron állításomat, és a szelephézagot is
Sokkal élettel telibb a vas, végre a szívatóra is reagál rendesen.
Pufogás abba maradt, legalábbis, minimális.
39ezer van benne 2003 gyártmány, és bizony végig kellett menni ezeken, pedig szervizelve volt számlával igazolva. Gyertyaképet még meg kell néznem, de a kulcs most messze volt
Még a kuplung-kosár együttest kell átnézni, mert egy kicsit zörgős hang jön. Bár állítólag ez normális, és sokat elmennek vele így.
A Soha el nem romló japán -
veterán
válasz Topiccsendőr #110481 üzenetére
Nem kell fogni a kezem, beszélgetünk, esetleg van-e tapasztsztalat, vélemény, valamelyik márkáról. A fiatal durr bele korszak elmúlt, fejetlenül nem rohanunk már előre. Nyilván mást is el fogok olvasni, de most találtam ezt a topikot és hátha...érted. A típus meg azért nem egyértelmű annyira csak kb.az hogy V2, az a biztos...Ha más nem lesz, szétfűrészelek egy SV-t és a saját stílusomra alakítom...volt már rá példa...
Szóval hátrább az agarakkalHARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
csongi
veterán
válasz HarleyCustom #110493 üzenetére
Nt650 ed volt. Ugyan ez 700ba?
-
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HarleyCustom #110493 üzenetére
Ne szivd mellre, csak vicceltem, en a monstert egy atnezes utan mindenkepp javaslom
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz HarleyCustom #110495 üzenetére
Szép
A 700 pont picit erősebb 66Le 66Nm -
veterán
válasz Topiccsendőr #110496 üzenetére
No problem...
Nem engedtem még el...HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
veterán
-
Daywalker
addikt
válasz HarleyCustom #110499 üzenetére
Egyébként a Monsterben az a jó, amellett, hogy van karaktere, hogy eléggé elterjedt, minden nyűgjére (már ha van) biztos van megoldás. Mint olasz tulaj látom, hogy mennyire élnek a külföldi fb csoportok (és nem, nem szerelés miatt), alkatrész és kiegészítő is van fosásig kint, ha épp kellene.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest