-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz LustaDick123 #55049 üzenetére
Igen, magam is ezen csodálkoztam, hogy igazából ez az esés dolog úgy eltörpült az ABS mellett érvelésben a "kormányozható marad" és rövidebb a "fékút vele" típusú megjegyzések mellett. [link] Pedig szerintem is ez a legfontosabb érv mellette, messze fontosabb, mint bármi más.
(#55050) Archer: Ez amúgy tényleg igen érdekes, hogy ennyire kevés van drágább motoroknál is.
(#55051) Mosquito34: Naviban sajnos nem nagyon lennék hasznotokra.
(#55053) yodamastah: Az ötlet jó, de én tuti sajnálnám a motorom pályán kockáztatni... Pláne azokkal a fos gumikkal, ami rajta van. Akkor jó ez a módszer, ha mindkét félnek van egy hasonló kategóriás pályamotorja, amit nem sajnál határon kergetni, és esetleg elfektetni a kavicságyban. Le lehet játszani, és pacsizni utána.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #55049 üzenetére
Nagyonjo. Eszrevetel. Azert kell abs, hogy iranyithato maradjon a jarmu. Tovabbra is oke.
Motornal hogy valasztod szet a stabilitast es az iranyithatosagot?
Aszfalton szikrazo motort nem nagyon tudsz iranyitani.
Szerkezettanbol a continentalnal abs-t fejleszto tanarom volt. Sokat beszelgettunk errol. Szerencsere nem ilyen stilusban, ami itt volt.
Nekem teljesen mindegy honnan kozelitunk.
Ugyanoda jutunk.Mas
Szisszentek egy sort hogy megtalaltuk symbian ikertestveret.
Nagyon vicces letszamritkito forum napoknak nezunk elebe. Remelem nem fogunk lefelezodni. Kitartas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz LustaDick123 #56807 üzenetére
Majd mi szombaton megcsináljuk.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz LustaDick123 #56807 üzenetére
Mivel nincs helyismeretem, ezért ez a verzió nem jött magától. De köszi.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
zsolt19900
őstag
válasz LustaDick123 #60161 üzenetére
és Mosquito34
most akkor ér valamit nakeden a pleko vagy nem? sajnos nem áll módomban kipróbálni, hogy mennyire tereli el a szelet a testemről ez tény, de ment itt az eszmecsere, hogy még a fejidomos is csak szinte dísznek van, mert az sem véd a szél ellen, akkor most mi az igazság?
plusz a másik dolog amiért félek a nakedtől az az egy szál kerek fényszóró és kész, volt a gsem és nem igazán voltam elragadtatva az éjszakai fényerejétől, most a fejidomos gépeknél azért tudnak egy picit nagyobb jobb foncsorral aplikálni, vagy tévedek? amennyiben este is szeretném használni a gépet, mindenféleképpen kell egy kiegészítő lámpa?
néztem ezeket a fedobozoltakat is, a kék az tetszik is, de a honositando az nem igazán jon be és inkább fejidomosra vágyom, de ha nem lesz korrekt akkor marad a naked gép
hogy érted, hogy a gyújtáselosztója sérült a bonyhádi borult nakednek? itt vannak róla képek itt hol látható az a sérülés rajta? mert nem beszélt róla a tulaja nekem
és itt vannak még fotók a zalaegerszegi fejidomos elileg kamumatricás gépről [link]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz LustaDick123 #60210 üzenetére
hmm akkor megint mormolas tárgya lesz a lámpa, mert én úgy vélem hogy a projektoros jobban világít persze ha megfelelő az állapota
haccazast szeretnék már eldontottem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Horvi
őstag
válasz LustaDick123 #75488 üzenetére
+1 erre a vándorlós dologra. Én meg szoktam nézni a videóidat, viszont ezzel tényleg izgalmasabb lenne mert van egy csomó hely ahova szívesen elmennék/bemennék motorral de egy naked vassal kb esélytelen
Úgy legalább ha csak virtuálisan is de be lehetne járni ilyen helyeket
Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
válasz LustaDick123 #75488 üzenetére
Neked is köszönöm!
Eredetileg be akartam motorozni a Mecsek szép helyeit az erdőben, de kiderül, hogy ahova tini koromban elmotorozhattam erdei utakon (ahol se sorompó, se tábla nem tiltja ugyebár), oda most már nem mehetek, mert "Natura 2000" terület az egész rohadt környék...
Persze koppant az állam, amikor megtudtam, hogy "tilosban jártam", és azonnal töröltem minden ott felvett anyagot. Sajnos nagyon sok szép hely, ahová akartam menni (és még a hátteret is összegoogliztam), és "csak" enduróval lehet eljutni oda, az ilyen. Ezért picit elment ettől a kedvem (behisztiztem?), és próbálgattam sok más lehetőséget. Igyekeztem tényleg mindenfélét kipróbálni, még olyat is, amit eddig sehol sem láttam (ld. interaktív térkép).Ráadásul a melóhelyen sem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerettem volna, olyannyira, hogy november elején még 19 nap szabadsággal rendelkeztem! (Azóta kivettem a múlt hétre 3 napot.)
Viszont remek ötleteim vannak a jövő évre, de nem biztos, hogy összejönnek. Egyik ilyen egy olyan túra, hogy "terepen" körbejárom az országot, minél közelebb a határhoz, csak ezt mindenképp meg kellene fűszereznem valamivel, ami jellemző egy-egy tájegységre, vagy valami hasonlóval.
Vannak 1-2 napos ötleteim is, amikről egyenlőre nem szeretnék beszélni, mert sajnos sokváltozós dolgok.
A motoron is kell még egy két apróságot alakítanom a télen, de a legnagyobb gondom a "társaság" hiánya. A haverjaim nem igazán motoroznak, és akik igen, azok is aszfalton. Talán most év végére javult a helyzet, de egész más a terepképesség mindenkinél, és az sem szerencsés...
[/Siránkozás OFF]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Rendo84
senior tag
válasz LustaDick123 #81042 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a részletes beszámolót, leírást, rendkívül hasznos!
-
Geresics
addikt
válasz LustaDick123 #81714 üzenetére
Riasztót lehet (sőt, érdemes!) garázsba is rakni, kivonulószolgálattal...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Laca1212
őstag
-
CyberPunk666
senior tag
válasz LustaDick123 #82172 üzenetére
Én ezt nem vitatom, és azt sem, hogy kb olyan érzés lesz némelyik, hogy megölném a helyszínen. A saját izzadságomban folytanám meg...
Én azzal vitatkozom, hogy ezek többen vannak, mint a normálisak.
Egyetlen pillanatig sem vitattam, hogy ne lenne egy rakás őrült közöttük. Amit én állítok és állítottam eddig az csakis annyi, hogy minden ilyen hülyére jut egy csomó segítőkész. Még ha némelyik hülye is amelyik segíteni akar (a pokolba vezető út is...).Nekem egyedül a "minden autós köcsög" mentalitással van bajom.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz LustaDick123 #82235 üzenetére
Erről mesélj légyszi, mert én is szét akarom motorozni az agyamat a hétvégén, és jó lenne ha nem utaznék száz km-reket hoppra
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Mosquito-
őstag
válasz LustaDick123 #82235 üzenetére
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz LustaDick123 #82469 üzenetére
Igen, de ennek ellenére lelkiismeretesen végignézte. Ami becsülendő, nem mismásolják el a dolgokat azzal, hogy az úgyis tuti jó még. Nekem ez szimpatikus.
(#82470) Kolondrum
Nem igazán tudom dekódolni a hozzászólásodnak kb a 72%-t.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #82469 üzenetére
Hat, azert vannak dolgok, amik elofordulnak, pl a heten 2 darab uj 650 es ninjat es egy z1000 esen kellett 1000 km es szervizt csinalnom (probamunka volt kawasaki szalonban)
A feknyereg csavarjai pl lazak voltak mindket 650 esen, es teljesen elment a gazholtjatek, kuplung holtjatek, lancfeszesseg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #82478 üzenetére
Hatooo. Nyomatekra huzzak a gyarban...
Geppel csinaljak, nem tudjak elrontani, hulyebiztos. Egyszeruen ez ilyen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz LustaDick123 #82858 üzenetére
Az a 245 óra szerint egy ilyen Bandit-nál jó ha valós 210.
Ebben biztos vagyok.
mod. meg ki tudja milyen gumi méret, milyen áttétel van rajta, ennyit nem megy végre, 100%.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Horvi
őstag
válasz LustaDick123 #82860 üzenetére
Ez jól néz ki és bele is férne a hétvégi kirándulásba legalább is a hazamenetelnél. Köszi a tippet
Hello darkness, my old friend...
-
HSM
félisten
válasz LustaDick123 #84007 üzenetére
Ha ismered a pályát, az óriási előny, persze, hazai pálya.
Amúgy igen, sokszor a kanyarsebesség hiányzik inkább, amit a rutintalan pilóta a "technikás" egyenesben próbál ledolgozni.Amiről meséltem, ott egyáltalán nem a kanyarsebességemmel volt a baj, az nagyjából szint volt, viszont utána ők még úgy is elnyúltak, hogy pakolgattam a fokozatokat és forgattam is rendesen....
(#84008) zgospel: Na, én meg robogóra nem ülnék már.
(#84010) persuader: 1700-at mentem derékból rendesen tartva magam, kétszer. Igen, nem sportmotoros, hanem emelt csutkakormánnyal. Persze, nyilván váltogatva volt a testtartás, de tartanod kell magad derékból különben lefejeled a kormányt.
Azért az nagyon nem mindegy, kinek mennyire kell előrehajolni. Nekem ez 27 fok. Az nekem nagyjából jó, egy-két fokkal csinálnám csak kisebbre, ha rajtam múlna. -
vendingo
veterán
válasz LustaDick123 #86671 üzenetére
Voltam már párszor. Motorral nincs dugó, meg araszolás. A menetszél meg hűt.
Kempingekben meg mindig van hely egy sátornak meg egy motornak.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Moleman
addikt
válasz LustaDick123 #86885 üzenetére
Igen, annyit forog.
6000 fölé még csak kétszer forgattam, ott már túl sok a jelenlegi képességeimhez. A 9000 még több ezer kilométernyire van. -
Moleman
addikt
válasz LustaDick123 #86894 üzenetére
Köszi! A kényelme tökéletes, mióta a magasabb állásba raktam az ülést, remélem hosszú távon is jó lesz.
Holnap az új kuplungkar is megjön, nagy pirospont a motoralkatrész.eu-nak.
Ma megkaptam hozzá a navit is, CNS Globe Moto, problémamentesen elindult rajta a megszokott kedvenc
Primom, csak a felbontást írtam át. -
vendingo
veterán
válasz LustaDick123 #87206 üzenetére
Gondolom motorral mennek, ilyenkor nincs dugó, meg sor. Volt, hogy 20 motorral repesztettünk a kilométeres sorok között, mert állt a pálya felújítás miatt. Fizetőkapuknál kis létszámú csoportoknál nincs gond a pofátlankodással. Tököm se tologatná a motort a 40 fokban amikor araszol a sor.
Olyannal még soha nem találkoztam, hogy kempingben nincs hely sátrazóknak.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz LustaDick123 #87212 üzenetére
Neked nem lehetnek jó tapasztalataid a kempingekkel. Én volt, hogy este 10-kor estem be, és akkor is tuti helyem volt. Az isztrián lehet nagyobb a zsúfoltság, de lent a dalmát részen frankó helyek vannak sátraknak, bőven lehet válogatni. Voltam már mindenféle hónapban hétvégén, hétköznap is, csak jó tapasztalataim vannak.
Teasüti: Majd teszek vele egy próbát, de pont ma vittem gumiztatni, a héten már nem lesz nálam.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz LustaDick123 #103128 üzenetére
Nyugodtan legyél "megmondóember", mert szeretem meghallgatni más véleményét is, különösen, ha olyan dologról van szó, amiről csak elképzelésem van, tapasztalatom nincs.
Egy dologban nincs igazad: van olyan motor, mint amit én keresek: BMW F800GS, F850GS, Triumph Tiger 800. Az Africa Twin már nagy, de még beleférne az elképzelésembe. Ott van még a KTM 1050/1090 Adventure is, de lusta tróger vagyok, és azóta sem néztem alaposabban utánuk. Miért? Mert bízom az eddig "ismeretlen" KTM 790 Adventure R-ben!
Sajnos nem tudni még az árát, és ez a legnagyobb bajom. Már többször írtam, hogy abban bízom, hogy a KTM nem változtat az eddigi üzletpolitikáján, és az Adventure ára = Duke ára + 3-10%. Ha tényleg így lesz, akkor a többi egyszerűen nem éri meg! Használtan drágábbak, mint ez újan! És pontosan ezért nem léptem még, csak rágom magam: az ár. Szeretnék új motort (nem bízom a használtak előéletében), de limitáltak a lehetőségeim sajnos.Ráadásul jön a Yamaha Ténéré 700 is, ami szintén lefelé kell húzza az árát még akkor is, ha az ára Tracer+20% lesz!
Autópályán pedig nem (csak) azért akarok menni 150-el (meg időnként máshol is), mert időt akarok nyerni!
A Pegaso vége 168km/h, de gondolhatod, hogy összesen pár másodpercet ment annyival. Cserébe az utazója 120, és egy személlyel, csomagokkal 140-ig tud előzni ha kell. Ez kevés már nekem.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
LustaDick123
tag
válasz LustaDick123 #103142 üzenetére
https://tesztmotor.hu/suzuki_gsf_650s_09_a_regi-uj_bandita/
Középtájékon van egy kép a motor bal lábtartójáról, a lábtartó mögött a villa alján lévő láncvédőre tippelnék. -
Chrys_
addikt
válasz LustaDick123 #103143 üzenetére
megnézem
-
runner 125
nagyúr
válasz LustaDick123 #105860 üzenetére
A bőrök jó részén is megoldott már ez, persze nem állítom h 1:1-ben ugyanolyan mértékben, de jó néhány típus elérhető cipzározható szellőzökkel, amelyek úgy vannak kialakítva h a menetszél lágyan végigcirkulálja az ember testét. Vagy csak szimplán a kényes részeken perforációval látják el, a kivehető bélés meg itt is alap.
Hozzáteszem a bőrben soha nem éreztem azt, h szétizzadt a tköm és rosszul leszek, ha nem vethetem le. Azt sem állítom h nem vagyok izzadós alkat, de a szellőzök által mindig megmaradt a minimális komfortosság. Max tényleg nyáron, városi araszolásnál éreztem, h most legszívesebben lehúznám a kabát cipzárt. De 20-30-as tempó fölött már újra visszhűltem, pedig az enyém mint írtam full fekete.
Illetve amivel szoktam még játszani, h a kabát cipzárt lehúzom 4-5cm-nyit, mivel legfölül a nyakrészen minden kabáton van csat vagy gomb, az így keletkezett kis résen is frankón be tud jutni a menetszél.Egyébként az elején azért nem is folytam bele jobban, mert érzésem szerint erősen skatulyázva kezdődött mindkét ruha kitárgyalása pro - kontra szempontból is.
Tényleg megannyi egyéb tényező van, h ki melyiket választja. Egyszerűen csak a ruha anyagára vonatkozón egyiket sem lehet kikiáltani a másiknál jobbnak / rosszabbnak.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz LustaDick123 #105860 üzenetére
Túrázásnál akár egy órán belül lehet akkora a különbség, tavaly 35 fok volt a völgyben, felmentünk a Stelviora (4000 méter körül), 5 fok volt fent
A világ legjobb túramotoros ruha gyártója alig foglalkozik bőrrel, és arról sem állítják, hogy vízálló, ellenben a többi ruhájukra 5 (ÖT) év VÍZÁLLÓSÁGI garanciát adnak.
De ezt Runner nagyon szépen összefoglalta, vannak olyan felhasználási területek, amelyikre az egyik, másikra meg másik a jobb. Én csak azzal nem értek egyet, hogy mindenkinek a bőrt ajánlják egyesek anélkül, hogy utána kérdeznének a felhasználási szokásoknak. Ezt hívom buta bőrfesitizmusnak.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Ferdzsoo
addikt
válasz LustaDick123 #105945 üzenetére
Ezzel egyetértek, kordura mindaddig sokkal jobb, melegebb, hidegebb, vízállóbb és kényelmesebb mint a bőr amíg el nem esel. Akkor viszont klasszisokkal gyengébb...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
etnies
senior tag
válasz LustaDick123 #105945 üzenetére
Ja, itt Londonban 5-10 fok van, nem jön a tavasz, otthon meg úgy tudom hogy volt már nagyon meleg.
Július elsején indulok az idei túra, kb 4500 km lesz, már megvan a terv:
2 nap Mont Blanc körül, egy nap svájci hágókör (van egy fasza loop, ha érdekel valakit linkelem), két nap a Dolomitokban, majd Szlovénián keresztül haza."önmagam hite vagyok magamban"
-
Gaboman
nagyúr
válasz LustaDick123 #106002 üzenetére
Nem úgy értettem a dolgot, mintha én úgy olvasnám hogy ezt nem akkor kell belefújni amikor megtörtént a defektet hanem előtte és nem tudsz defektet kapni, vagy lehet én értelmezem rosszul.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vlevi
nagyúr
válasz LustaDick123 #107284 üzenetére
Mintha a totalbike szerkesztője olvasna a fórumot.
Cb500 vagy nc700, esetleg transalp?
[link]vendingo: Nekem "szerencsém" volt a DL után a Tracerrel. Mármint, úgy értem a szerencsét, hogy elsőre ráülve kegyetlen furcsa volt az üléshelyzet. Sokkal előrébb ülsz rajta, elsőre el sem bírtam képzelni, hogy lehet ez jó nekem. Aztán második, harmadik alkalomra megbékéltem a helyzettel, és mostmár két egésznapos gurulás után ki merem jelenteni, az üléspozcióval kapcsolatban nem lesz gond.
Jó lenne még pár centi szivacs az ülésen (ezt nem tudom, hogy akarom-e cserélni), illetve a szélvédelmen fogok majd próbálni javítani, és persze a dobozok...
A DL után minden motor, ami nem batárnagy túraenduró, szokatlan lesz, ez biztos.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz LustaDick123 #110464 üzenetére
Meg vagyok lepve srácok, hogy a japán túraenduróknál is ennyire gázos a légszűrő karbantartása!
Ezek szerint a példa nem volt jó, mert ez spec. nem egyedi. Én azt hittem, az a normális, hogy az ember könnyen meg tudja csinálni amit meg kell!
Esetleg, ha valaki rajtam kívül tud ellenpéldát, ne tartsa magában!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz LustaDick123 #112391 üzenetére
Annál a motornál elképzelhető, bár 16-ban inkább a ~210ekm futott Dl-el ment Izlandra,mint a Gs-el,amiben ~80ekm volt akkor. Szóval lehet rugalmas, de azért szervizeli. Többivel egyetértek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz LustaDick123 #113836 üzenetére
honnan?Haparanda-tol kb800km
en ha mar elgurulnek a balti tengert megkerulni nem hagynam ki .eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
tag
válasz LustaDick123 #113839 üzenetére
Sziasztok, nem teljesen végső az útvonal. A lényeg az az, hogy 16 és fél napom van rá (júli 17 - aug 2) és, hogy Helsinborg-ból vágok neki a vikingek útjának
A terv az, hogy egyedül megyek, kell egy kis rehab az agyamnak a mindennapoktól.
Mivel az orosz kiruccanást szerintem most kihagyom és Helsinki - Tallinn kompot választom, marad több időm, ezért elfogadok minden jó tanácsot, mit ne hagyjak ki. Akár priviben is.
Köszönöm!"there are more jacks then one at the fair..."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz LustaDick123 #113846 üzenetére
Svéd fjordok? Valamiről lemaradtam? Svéd, finn hegyek?
Szerintem itt keveredés van...
Te Norvégiáról beszélsz, annak is a nyugati részéről, az ő útvonala nemigazán arra megy.
Viszont síkságból és egyenes utakból lesz bőven...
Svédország és finnország nagyon nem hasonlít norvégiához, semmilyen téren...
Na Norvégiába én is mennék motorozni. Svédországba soha.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz LustaDick123 #113848 üzenetére
Attól hogy nem motorral még járhattam én is arra felé.
Nem véletlen mondtam én is amit mondtam. Ismerem Norvégiát.
Én csak azt mondom hogy a svéd és finn résznek nem sok értelme van.
Te pedig kicsit félreérthetően írtad hogy "bármerre megy" azt látja majd mint Norvégiában. nem sorolom fel újra. A lényeg hogy ez nem így van. Én csak erre akartam rávilágítani."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
válasz LustaDick123 #113848 üzenetére
"trollok útját"
Meg az atlanti utat.
[link] -
Ferdzsoo
addikt
válasz LustaDick123 #113851 üzenetére
Ha úgy gondolod hogy trollkodásnak írtam pont én pont a motoros topikba akkor el vagy tévedve.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tag
válasz LustaDick123 #113853 üzenetére
Így, áttervezve:
Vikingek útja 2020
van lehetőség 1-2 napos kiruccanásra, várom a "MUST SEE" helyeket
Danke[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Tamás9x
őstag
válasz LustaDick123 #121643 üzenetére
Tőled se vennék soha motort
Már a márkaszervizben sem ajánlják az efféle felhasználást.
Gondolom fék folyadékot sem cserélsz 2 évente, csak ha már nem fog, a gumival ugyanígy ha már nincs futófelület.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Ferdzsoo
addikt
válasz LustaDick123 #121646 üzenetére
Tisztelet ezért a Hsz-ért. Ugyanígy gondolom!
Én évente egyszer cserélek olajat tavasszal szezon elején.
Attól függetlenül hogy 6-8-vagy 10k km-t mentem az előző szezonban...
És ha úgy tartja kedvem akkor ráülök, mindegy milyen olaj van épp benne.
szerk.: Számomra akkor vált tisztává ez az olajkérdés, amikor fater kb 8 évig! nem cserélt olajat az autójában és egyszer elment az olajnyomás, de a szerelőig még elgurult vele.
Kb 1 liter olaj jött le, a többi csak sár volt. Kicsit átmosták a blokkot, belerakták az új olajat és azóta is hibátlanul működik. Nem füstöl, nincs baja. Ekkor elgondolkoztam ezen az egész olajosdin. És ha ezt még elosztjuk mondjuk kettővel, meg szigorítunk mert a motor azért pöröghet 13k-t. Akkor is mivan?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Tamás9x
őstag
válasz LustaDick123 #121646 üzenetére
Nem akartam szemelyeskedni, de ez a tema nagyon erzekenyen erint. Egyre tobb sok kis szutyok fordul meg a kornyeken amiben gyari periodusok utan total kuka a belso szerkezet, mellette a masik hulyegyereknek aki versenypalanak erzi a kornyeket fele periodussal ninolyan kopasa.. Orulok ha neked szuperul uzemel, de akkor nem szolna errol kismillio forum, totalkar mesterkurzus... Akkor itt mindenki hulye :D es kerek felszallasi engedelyt. :D A teljesitmeny teljesen mindegy fem femmel erintkezik, ha nedves a kuplung az meg plusz perverzio. Esetleg akik 2_3 olajcsere utan cserelnek csak szurot...
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Ferdzsoo
addikt
válasz LustaDick123 #121660 üzenetére
Meddig mentetek hogy 1200km-t pályáztatok?
Mondjuk 120-al pályázáshoz is kell egy idegrendszer...Jártunk már mi is messze de én kizárólag akkor megyek fel a pályára, ha a másik útvonal szinte csak lakott településen vezet 80-100km-en át. (Horváto északi része pl.) De akkor is max egy 100-120km-re. És nem 120-al.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geresics
addikt
válasz LustaDick123 #121668 üzenetére
na ja, én is a pályázások miatt cseréltem első sorban a Pegaso-t nagyobbra. Jól jött volna ez már, mikor Mentünk Bulgáriába, és Szerbiában végig pályáztunk, hogy péntek meló után minél közelebb jussunk; de jól jött a pálya akkor is, mikor Zürichből indultunk a Glocknerre, és megtudtuk, hogy hama'-hama' jön a zimankó. De nem kell messze sem menni, Pécsről a tréningekre is mindig pályán megyünk, mert 8:30-ra vagy 9-re oda kell érni mindig, stb-stb...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nagyúr
válasz LustaDick123 #122899 üzenetére
Latszik, hogy uj vagyok meg a motorozasban, nem vagyok en ehhez hozzaszokva Mondjuk a gumi, lanc es fek abszolut tervezhető, az látszik szerintem szezon vegen, hogy a következő szezont jó eséllyel mar futjak vegig.
Amugy a CBF500-ammal ilyen szempontból elégedett voltam, vasarlas utan megkapta a kötelezőt es nem kellett hozzanyulnom a maradek fel szezonban. Most majd ha lesz ideje a szerelomnek megkap mindent amit ker es remélhetőleg jövő evben sem kell sokat hozzanyulni.
-
csongi
veterán
válasz LustaDick123 #123356 üzenetére
Ertem. Jah nem. :).
Mi van?bacus; etnies:
Akkor ez a tokico nyergek ennyit tudnak.
Ismerosom nem panaszkodott ra, de lehet azert mert tatasan motorozik. :)
Tesom 1000-e 2018-as, nem jelezte ezt.
Ebbol gondoltam, hogy nincs ilyen tipus gond. Koszi az infot, igyekszem megjegyezni. :)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban