-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz etnies #110728 üzenetére
Nem érzem lehetetlen küldetésnek.
De legyen 3 szezon!
Nem ez a lényeg, hanem hogy ha van másik lehetőség, miért lennék a pénztárcám ellensége? Azt hiszed, sajnálom a nagyszervizeket a járműveimtől? Meg forintoskodom? Nem.
Vegyes felhasználásra szeretnék egy motort, de ahogy látom az elég kompromisszumos, vagy lehetetlen. Jelenleg vívódom.
De lehet hogy hétvégén megnézek egy járgányt (Gaboman jóvoltából ). -
z123456789
addikt
Hál isten nekem ebben úgy érzem szerencsém van. Két faluval arrébb lakik egy motorszerelő. Az előző motoromat is hozzá vittem. Látszik rajta hogy ért hozzá, patika rend van nála, a sok motor nála is megvan, de mindig tartja a megbeszéltekhez magát. Időre odaviszed, ígért időre megcsinálja. Több haverom is őt ajánlotta, akik régebb óta motoroznak. Soha semmi panaszuk nem volt rá. Nem hiszem hogy a legolcsóbb, de az autószerelős kálváriáim után ezt már tökre leszarom.
Non plusz ultra, hogy az imént említett autós mizériámon is ő segített, és az általa ajánlott még egy faluval odébb lakó autószerelő oldott meg egy több mint 1,5 éves problémámat, amivel a győri Honda Fuck... Flick sem boldogult.
Nyilván időben kell nála jelentkezni, és előre gondolni a szervizekre. Ha szezonban üt be valami, az pech.Ez van. Remélem ha sikerül stílust váltanom, ezek után is csak jókat tudok róla mondani.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz #31733248 #110739 üzenetére
Nem tudom kinek mi a hidegebb, én mentem mínuszokban is sokat.
A végtagok szoktak fázni, kézre nagyon kell figyelni.
Az alap a kézzsák. Az az abszolút minimum. Markolatfűtés a második legfontosabb. Hideg a markolat, hidegek a fémkarok, akármilyen vastag a kesztyűd, előbb-utóbb átfagy a kezed. Hideg aszfalton különösen fontos a finom kuplung- és fékkezelés, elfagyott ujjakkal baromi nehéz.
Kell egy jó csizma, Lyrca vagy Gore-tex anyagból. A térd nagyon fontos, nagy hidegterhelést kap és baromi érzékeny. Mindenképpen kell rá valami szélvédő és melegen tartó anyag pluszban.
Fontos még, hogy motoron mozogni kell, tehát ne öltözz Michelin babának, inkább legyen rajtad 3 réteg vékony cucc, mint egy vastag.
Én síaláöltözőre vettem fel teljes Forcefield windstopper aláöltözőt, plusz beraktam a bélést a kordura ruhába, térdemre raktam még egy neoprén vedőréteget. A motoron Oxford markolatfűtés, Tucano Urbano zsák volt. A magas plexi nagy benefit ilyenkor.
Bukóban legyen pinlock, felnyitott plexivel könnyű összeszedni egy arcüreg gyulladást, hidegben minden párásodik. A nyakra szintén Forcefield windstopper maszkot használtam, tökéletes volt, pedig én elég fázós vagyok."önmagam hite vagyok magamban"
-
julius75
aktív tag
válasz Geresics #110741 üzenetére
"Először is Mackó ezt hivatásszerűen csinálja, márpedig nem sz@runk oda, ahol eszünk.".....
Na pont ezért hiteltelen amit csinál, és süllyed a többi fizetett "tesztelő" közé.
Kár, mert amúgy szimpatikus arc.
És ezzel nem bántani akarom, mielőtt nekem esel érte, csak ugye a tények makacs dolgok. -
etnies
senior tag
válasz CyberPunk666 #110749 üzenetére
Szerintem egy 125 cm3 4T üzemeltetése olcsóbb hosszabb távon, mint egy 50 cm3 2T, még akkor is, ha rendszámos.
Ha mégis 50-es kell, akkor nem lesz gondod sem az olaszokkal (Piaggio, Gilera, Malaguti, Aprilia stb). Nagyjából ugyanazt a pár blokkot teszik mindbe, alkatrész lesz hozzájuk.
Nincs tuti vétel, jó állapotút kell venni."önmagam hite vagyok magamban"
-
csongi
veterán
válasz CyberPunk666 #110750 üzenetére
Ez is csak resz adat.
Egy erohatas felett mindegy milyen lesz a sisakod allresze. Akkor is otthagyja a fogat az ember.
Azt az adatot kellen osszehasonlitani, hogy mekkora eronel nyilik ki a felnyithato sisak, es mekkora eronel torik ki a nyaka az embernek.
Valoszinunek tartom, hogy a nyaktoreshez kevesebb ero szukseges.Hiaba sharp teszt szigora, ha nem elettanilag atgondolt. Hiaba birja ki a sisak, vedi meg a fejed, ha leggyengebb reszek serulnek mindegy lesz. De a sisakba is serul az agyad halalosan Ece pont ezeknek a figyelemebe vetelevel tesztelt.
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #110741 üzenetére
Na hagyjuk már Mackó egy két lábon járó szponzorált tartalom, tetőtől talpig szponzor cuccokban, még a szemüvege is az... Az meg hogy visszaviszi inkább ahelyett hogy elmondaná valamiről hogy nem jó, az kurva gáz. Az olyan mintha a Mobilarénán nem jelenne meg plecsni nélküli teszt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz julius75 #110755 üzenetére
Nem neked-esés, csak nem értem. Ha valaki hivatalos tesztelő, akkor azért pénzt kap, és épp ezért lesz hiteltelen?
Ki a hiteles akkor? Dodor? Vattás? Hollywood Honda? A MotoSunday csapata? Én? Te? Vagy Józsika, akinek az elmúlt 10 évben összesen 2 sisak volt a fején, és mivel a kutya sem fizet neki érte, ezért hiteles lesz?
Vagy csak a külföldiek lesznek hitelesek, mint pl. FortNite, DriverMag, stb? Vagy mivel Ők is pénzt kapnak érte, akkor ők is hiteltelenek?
Sajna írásban nem tudok hangsúlyt átvinni, ezért sorry, de tényleg nem támadólag kérdezem, hanem kíváncsi lennék a véleményedre!Mackót személyesen ismerem évek óta. Meghajolok a tudása előtt, legyen szó vezetéstechnikáról (nem lehet ám akárki licenszelt autós és motor BMW instruktor) aszfalton vagy terepen, legyen szó termékismeretről (motor és felszerelés egyaránt), vagy épp content-gyártásról, mert úgy tud cikket írni, videót készíteni (angolul és magyarul is!), hogy azt a végfelhasználó megérti, nem érezni marketing-maszlagnak (mint a legtöbb gyártói leírást), hasznos információkat ad át, ha odafigyelsz, mindig ki tudod venni a negatívumokat is, és a kereskedők is boldogok mindig, mert a megjelent terméktesztek után valós vásárlói kereslet-növekedés jelentkezik! Mindezt teszi úgy, hogy soha nem küldi el az anyagot megjelenés előtt a kereskedőnek, viszont ha szar a termék, akkor inkább visszadobja, mert tudja, hogy abból bizony nem lesz mindenki számára előnyös eredmény.
És nem csak Mackót szeretném ezzel védeni, hanem úgy általában a szak-sajtót, legyen szó Dodorról, aki aztán végképp nem puszipajtásom, Vattásról, akit szintén van szerencsém évek óta ismerni, vagy akár a MotoSundayesekről, akiknek egy részével vagyok csak jóban.
Ha ezek a fiuk nem tesztelnek hitelesen, akkor ki?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
CyberPunk666
senior tag
válasz csongi #110757 üzenetére
Egy erőhatás felett mindegy.
De van egy sáv, amiben nagyon nem mindegy.
Lehet a lehajtott állrésszel kitörik két fogad, a felhajtottam meg szilánkosra törik az állkapcsod.
Amikor pedig az állvédelem ellenére szilánkosra törik, akkor nélküle meg nem maradna állad se.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #110758 üzenetére
Ezek szerint nem ment át, amiket mostanában írtam. Lehet arról cikket csinálni, hogy valami mekkora szar, csak utána már nem kell újra együtt dolgozni. A Shoxosok pl. kijelentették, hogy a jövőben nem számítanak már velem közös együttműködésre. Erre tudom azt mondani, hogy ha valaki dicsérő cikket akar, akkor adjon olyan terméket, amit lehet dicsérni. Mackó ezt csinálja jól, mert miért hozzon le egy cikket arról, hogy az adott termék egy szar, amikor van mellette olyan termék, ami jó? Annyi, de annyi jó termék van ma már szerencsére, hogy tényleg a silány minőségre kell vadászni!
A mobilarénás hasonlat pedig amúgy tök jó! Ugyanis szerintem a legtöbb termék jó valamire! Csak nyilván helyén kell tudni kezelni a dolgokat! Egy 20eFt-os mobilt sem egy S10+ telefonnal kell összehasonlítani, mégis bukósisaknál mindenki a csúcskategóriát veszi alapul, amikor kijelentik valamiről, hogy az fos, márpedig ez tök igazságtalan. A Rumble pl. a legtöbb robogóval munkába közlekedőnek szerintem jó, mert a szövet anyaga egész kellemes, és van a kommunikációnak hely a sisakban! Városon belül egy 50-es robogóra pont elmegy. Az, hogy az ára szerintem reálisan 30-35eFt volna, pedig csak az én véleményem. Sajnos egy új termék kifejlesztését ha valaki szeretné látni megtérülni, akkor bizony kell a magas ár. A nagyok azért tudnak adott áron jobb terméket adni, mert 10x-100x annyit adnak el, és nem mindegy, hogy a fejlesztési költségek 100, vagy 10000 felé oszlanak.
...de ez már nagyon kezd off irányba menni, én is jelentősen elkalandoztam, és amúgy is egy rakás dolgom van, így inkább abbahagyom, és kíváncsian várom a Ti véleményetek is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
senior tag
válasz CyberPunk666 #110760 üzenetére
Divatból, kényelemből nem teljesen zárt sisakot felvenni pont az a kategória, mikor a melegre hivatkozással (szintén kényelemből) nem öltözik be valaki rendesen..
Hülye perspektíva de: Ráadásul ez esetben az ember fejéről van szó, azon mi az a rész amit 'elhagyva' még élvezni lehet az életet... ? (a kihullott hajat kivéve..)
-
dellfanboy
senior tag
válasz Geresics #110759 üzenetére
ez a nap vicce baltahegy
viszont ha szar a termék, akkor inkább visszadobja, mert tudja, hogy abból bizony nem lesz mindenki számára előnyös eredmény.
szoval a magyar piacon csak kivalo/jo termekek leteznek hisz csak arrol ir?! wtfmotortesztet meg ugy csinal, hogy 10 teszt bol kb 9-nel semmi motorhang, dumal oszt ennyi.
en meg nem elek az elektromos vilagban szoval a hang effekt szamomra fontos de ez lemarad.akkora marketing maszlaggal van tele az az oldal, hogy en mar kepeket nezni se jarok oda.
raadasul multkor belefutottam az egyik kommentjebe, amit most nem lelek, ahol leirta hogy a teszt az nem az o velemenyet tukrozi..
no commenteladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Chris0321
addikt
válasz Geresics #110761 üzenetére
Az érvelésednek van értelme, de mi van akkor ha valaki azt a terméket nézi ki amit ő visszavitt mert vacak és nem akar róla videót készíteni? Rákeres, nem talál róla rosszat, megveszi és megsz*vja. Ezért kellene a negatív dolgokat is őszintén leírni, nem csak a jókat. Megértem, hogy ez a gyártónak/eladónak nem fog tetszeni, de ha nem jó akkor azt sem szabad elhallgatni.
-
z123456789
addikt
válasz Gaboman #110687 üzenetére
Miért mondják nekem, hogy a WR450 nem üzemórás, mikor az?
Ez itt azt jelenti, hogy 1000 km-enként olajcsere, vagy minden 5. óra után? Vagy mi az az every fifth? Illetve van ott még 10 másik tétel, amit cserélni, ellenőrizni kell ezután az intervallum után. Vagy van ebből sima változat is? Nincs, nem? Csak WR450F.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #110763 üzenetére
"szoval a magyar piacon csak kivalo/jo termekek leteznek hisz csak arrol ir?! wtf"
Nem. A piacon (bár nem olyan sok, mint gondolnád) vannak szar termékek. De azt el kell engedni, úgysem olyat akarsz venni, ami szar, hanem olyat, ami jó.Motorhangot felvenni meg elég gáz dolog. Nekem a Pegaso-n az Akkra hangját nem is sikerült, pedig sokszor megpróbáltam! Amúgy nem gondolom, hogy egy TotalBike cikket olvasva több motorhang menne át!
Ha képeket akarsz nézegetni, motorhangot akarsz hallgatni, arra is megvannak a megfelelő csatornák. Persze ezekből valós információkhoz nem jutsz, ezért kell több felé nézelődni mindig!Ha pl. utálja a csoppereket akkor is, ha azok jók, akkor már hogy tükrözné a véleményét? Objektíven tud helyette tesztet készíteni, ami fontosabb szerintem.
De nem vagyok én senkinek az ügyvédje, csak a saját nézőpontom mondom
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
MCs88
aktív tag
válasz z123456789 #110765 üzenetére
Ez alapján km alapú: [link] (47.oldal)
-
Geresics
addikt
válasz Chris0321 #110764 üzenetére
Igazad van!
De én, mint vevő, ha kinézek egy terméket, és rákeresek, de nincs róla semmi, akkor azért körülnézek, hátha van az adott kategóriában másik termék, amiről viszont van infó, és ne adj isten, még jókat is mondanak róla!De tényleg igazad van, mert így senki nem rágja az emberek szájába, hogy "ez szar, ne vedd meg"! Ilyet legfeljebb amatőr vloggerektől fogsz hallani, akik a saját terméküket tesztelgetik, és 2 év múlva már nem gyártanak kontentet, mert elfogyott minden saját termékük. Mivel lehurrognak mindent, teszt-terméket nem fognak kapni senkitől. De akkor az ő véleményük meg nem lesz objektív, hiszen nincs valós összehasonlítási alapjuk...
Rókafogta csuka ez, én mondom!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #110761 üzenetére
A Shox akkor úgy viselkedik, mint a Lada importőre amikor megsértődött a Totalcarra amiért elmondták hogy a Granta nem jó. Ezesetben a Shox is kurva gázul viselkedik, megsértődik hogy árulja a szart és valaki meg meri említeni hogy talán mégsem éri meg az árát?
"mert miért hozzon le egy cikket arról, hogy az adott termék egy szar"
Azért, hogy a vásárló tisztában legyen a tulajdonságaival, és ne basszák át a boltban, mert a Shoxba ha bemész akkor minden termékük a legnagyobb királyként van előadva, közben meg nagyon nem az. Csak mondjuk a boltban megértem ha rám akarnak sózni valamit, hiszen nekik az a dolguk. De egy papíron függetlenként hirdetett sajtó tesztnél ne akarjanak már átkúrni Miközben a Mackó minden csak nem független."egy új termék kifejlesztését ha valaki szeretné látni megtérülni, akkor bizony kell a magas ár"
Ja, vagy inkább a Shox amúgyis brutál árréssel dolgozik. Például az AGV sisakok Ny-Európa nagy részén olcsóbbak mint itthon, de ott vannak a Macna bőrruhák, amik drágábbak mint a Dainese vagy Alpine cuccokHa egy termék nem jó valamiben (vagy semmiben), attól még be lehet mutatni rendesen és nem az az elvárás hogy kijelentse: "ez szar". De a hiányosságokra, túlárazottságra, a hibákra elvárnánk hogy fel legyen hívva a figyelem.
Az onroad motor tesztjei meg egyenesen borzalmasak, felolvassák a katalógust azt annyi.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Daywalker
addikt
válasz Chris0321 #110764 üzenetére
Ácsi, emberek! Meg mindenki, aki most okosabb akar lenni geresicsnél, meg a többieknél, hogy miről kéne írni, meg hogyan. Tekintettel arra, hogy közel 15 évet húztam le a szakmában (konkrétan ebből itt a ph-n úgy 7 évet) látni kell, hogy a magyar piac különleges, a marketinges pedig a tipikus állatorvosi ló. Annyira elbaszott ez az ország, hogy itt mindent el kell adni, a szart is. El is adják, azért hozzák be. De! Ha jön a teszter, aki látott már adott termékből jó párat és van összehasonlítási alapja, és le akarja húzni a terméket, akkor jön a marketinges és megsértődik, majd megsértődik az egész cég, inkább nem ad semmit, mert te le merted húzni őfelsége szarját, amiről ők meg vannak győződve, hogy mekkora király. Meg hát olcsó, el is tudják adni, fogy is, így biztos jó a termék is, te vagy a hülye, nem a termékük szar. Ebben az országban a cégek és a marketingeseik fordítva ülnek a lovon, te vagy értük, nem ők érted, te teszel szívességet, hogy letesztelhesd a szarjaikat. Nekem is jöttek a hülye dumákkal, hogy "hát mit tudnánk tenni, hogy jót írjunk a termékről". Erre a jó válasz, mint hallhattuk, hogy "Jó terméket kell csinálni." Ennyi. Sajnos ez a helyzet, ami szar, inkább nem írod meg, mert kiesel a pixisből és ennyi, vége pár évre. Ezt csak úgy lehetne kikerülni, hogy megveszed a terméket, leteszteled, megírod akkor is, ha szar, aztán max eladod. Ezen sajnos bukni fogsz, szórakozni kell a vásárlókkal is, csomó idő, energia...és nem is biztos, hogy a nézettség behozza a pénzt.
Régebben, amíg nem volt YT, csak a szponzorokból tudtad magad fenntartani (print lap esetén eladásból is, de azok az idők elmúltak) nem igazán volt ez járható út, max akkor, ha annyi cucc ömlött és annyi volt a reklámra jelentkező, hogy leszartad, ha valaki kiesett és el tudtad tartani magad. Ma sajnos ez nem így megy, noha, ha ügyes vagy, akkor a csak a YT reklámokból meg tudod szedni magad, ha olyan az érdeklődési kör. Viszont lássuk be, hiába fizetőképes a motoros társadalom egy része, nem úgy tűnik, hogy az úgymond a motoros influenszerek meg tudták volna ebből szedni magukat idehaza. Ennek az az oka, hogy a piac szar és kicsi, így kénytelen vagy a forgalmazókkal jóban lenni, ha nem akarsz éhenhalni (már amennyiben ez az elsődleges bevételi forrásod). Na, ezért nincsenek itthon megírva a gagyik."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #110771 üzenetére
Egyvalaminél elkerülhetetlen a megjelenés, ha valami körül rohadt nagy a hype, és szar, akkor az bizony megíródik. De amíg a 120. fost akarják a torkodon letolni, arról rendszerint nem íródik semmi - vagy azért, mert nem ér annyit, vagy azért, mert tényleg szar. Felhasználói igények...ugyanmár Ha bármelyik cég figyelembe venné ezeket, akkor már rég megalkották volna a tökéletes terméket.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #110772 üzenetére
Nincs még táblázatom, mert még 1 év, mire aktuális lesz, de majd tuti csinálok!
Amúgy 2000km-enként 1 liter olajba nem nagyon fogok belehalni. Ha belegondolsz, akkor 4 liter olaj 8000km-re van, ami kb. átlagosnak mondható a motoroknál*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #110772 üzenetére
Üzemórás, ugyan úgy versenytechnika mint a KTM EXC vagy a Husqi TE510/450.15 üzemóra, nem 2000 kilométer, 10000 általában nagyszerviz.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #110772 üzenetére
https://www.sportmotor.hu/teszt/yamaha/?c=1006&r=1157
Itt a tulaja azt írja 1000 cserél benne.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Chris0321
addikt
válasz Geresics #110768 üzenetére
Igen, de azt fogják akciózni a boltok ami nem fogy ne maradjon rajtuk. Ha nem kap az ember jelzést, hogy nem éri meg megvenni akkor meg fogja mert olcsó. Nem azt mondom, hogy le kell hordani a sárga földig azt is aki kitalálta hanem a pozitív dolgok mellett meg kell említeni a negatívokat is.
-
julius75
aktív tag
válasz Geresics #110759 üzenetére
Mint írtam: ő egy szimpatikus, rendes srác, de ugyanakkor egy két lábon járó hirdetőoszlop is.
Nincs okom kétségbe vonni sem a motoros, sem pedig az angol tudását, csak éppen ezeknek semmi közük a tartalomhoz, amit gyárt.
Ha egy tesztelő kínosan ügyel arra, hogy a joggal kifogásolható részleteket is ügyesen, kevésbé kiragadott és figyelemfelhívó módon tálalja a követőinek, akkor az hiteltelenné válik.
Márpedig ő ezt a műfajt kitűnően műveli.
De látván a "kötődésed" hozzá, én itt szeretném elengedni ezt a dolgot. -
z123456789
addikt
válasz Geresics #110774 üzenetére
A 2000 km olajcsere valóban nem gáz, de látod mit ír Gabo utánad?(#110775) Gaboman
Hm...a 15 üzemóra az van hogy nálad 2 hétvége... :/ És mivel inkább hozzád hasonlítom a még nem létező endurós felhasználási szokásaimat (inkább hosszabb túra, mint nyelezgetés, krosszpályán), mint más átlag felhasználóhoz, ezért a 15 üzemórát is viszonylag hamar elérem. És még mondjuk ez sem baj, tegyük fel, de akkor 10 000 km-enként ennél is 300 000?Lehet hogy ennek a nagy lamentálásnak az lesz a vége, hogy rábökök valamelyikre, aztán megveszem a pcsba.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #110780 üzenetére
Láttam mit írt. Ő belinkelte egy fórumozó szerinti olajcserét, én meg a belinkelt gyártói leírás 47. oldalából idéztem.
Mindenki döntse el melyiknek hisz.
Mellesleg két eltérő modellről írtunk (2005 vs. 2011), tehát simán lehet mindkettő valid! 😁[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #110781 üzenetére
Nekem az sm610 hez 5000 kilométert írt a gyártó olajcserének, a KTM Smc-nek is, aztán felét bírta mindkettő.Kb jobban hiszek sok felhasználó tapasztalatának mint a manuelnek.Fórumokon is a legtöbben ilyen periódusban cserélték bennük az olajat.De mindenki maga tudja, mi után csinálja, majd kitapasztalod te is ha meglesz.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
z123456789
addikt
Na és akkor melyiket lehet megvenni? Mármint melyik évjárattól? A kettő között volt egy felvarrás, nem?
-
dellfanboy
senior tag
válasz z123456789 #110783 üzenetére
yamaha wr 4xx-nel eleg sok rancfelvarras volt mert 400-al indult lett belole 426 majd 450
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #110783 üzenetére
WR450 Wiki
Én csakis 2012 utáni injektorosban gondolkodom majd, de az igazán faja a 2016 utáni volna...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chris0321
addikt
válasz Daywalker #110770 üzenetére
Nem tudom honnan veszed, hogy bárkinél okosabb akarok lenni. Sok gyártó van, rengeteg termékkel így érthető ha nincs mindegyik tesztelve. Tudom, hogy nem szeretik ha valaki rosszat ír/mond a termékükről de ha nem tud jót mondani az a megoldás sem jó, hogy akkor inkább nem mond semmit. Ha megveszed ezt a terméket és saját magad tapasztalod meg, hogy nem jó a saját károdon az a gyártónak sem jó mert ilyenkor szoktak elpártolni a márkától mert ez vacak volt pedig drága, tuti nem veszek tőlük többet semmit. Ez sem jó a cégnek.
Bogyó bá': Pedig az igény meg lenne rá. Egyébként főleg akkor érzi úgy a vásárló, hogy át lett verve ha megveszi a jó márkájú és drága felszerelést majd kénytelen a negatívokkal szembesülni. Még ha pl. akcióban veszi is meg, hisz bizonyos időpontokban sok terméket leértékelni.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Geresics #110787 üzenetére
Merje valaki azt mondani, hogy nincsenek jó ötleteid.
Valamilyen szinten még működhetne is a dolog, persze nem tudnál minden hónapban új motort venni. Plusz amit leteszteltél, el tudnád adni igaz olcsóbban de azt a pénzt is vissza lehetne forgatni. A végén inkognítóban, más címére kellene rendelned a csomagokat, hogy kiszolgáljanak a webshop-ok, vagy álbajuszban és parókában kellene menned a boltokba. -
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #110780 üzenetére
Ha ennyire csak belekostolni akarsz, miert kell azonnal uzemorasat venni?
Illetve az endurozas nalad mi? Az hogy lemesz a foldutra, de semmi dagonyazas, krosszpalya, erdesszel uldoztetes, vagy rendoroktol menekules? Ha nem kemeny terep a cel, arra tenyleg egy drz400 is jo, de van armenet is, mint mondtam egy ttr 600 as is jobban viselkedik terepen a drz 400 nal, nehez, leghuteses, igenytelen, megis jol viselkedik. Nem kell azonnal 100 kilos motort venni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Chris0321 #110786 üzenetére
Nagyon úgy jött le, hogy mindenki mondja a magáét, és nem érti meg a másik szemszögét. Hidd el, a magyar importőrt nem érdekli, hogy az anyacégnek jó vagy sem. Neki az az érdeke, hogy eladja, így is sok cég küzd a túlélésért, nem hiányzik nekik, hogy rajtuk rohadjon a készlet. A magyar piac ""különleges"". Ahogy a magyar olvasó is, aki egy rossz termékből egyből levonja a konzekvenciát, hogy az a márka szar. Sajnos sok ilyet tudok.
Van az, amit geresics ír, hogy az olvasók összedobják, de ismerem én már ezt, amint zsebbe kell nyúlni, már senki sem ilyen lelkes. Már csak azért sem, mert ilyen esetben mindenkinek jönnének az igényei, hogy ő ilyet akar venni, ezt teszteld, ha nem, akkor te vagy a köcsög és nem kapsz egy fillért sem. Ugyanezt megtapasztaltam a ph-s tesztek kapcsán...minden kívülálló rohadt lelkes volt, de ha már csinálni kellett valamit, akkor érdekes módon ez a lelkesedés eltűnt, de a fikázás maradt.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #110791 üzenetére
Nem akarok üzemórásat. Csak nézegetem a motorokat, közben hallok innen onnan tippet, csak én pont nem értek hozzá. Most kezdtem el kapiskálni, hogy nehéz eset vagyok ilyen téren, na.
Szóval nem akarok üzemórásat, de már nem is ódzkodom. A lényeg, hogy mondjuk ha megtetszik az endurózás, akkor kb azt tudom elképzelni ahogy Gaboman nyomja. Legalább fél nap menés kint a terepen. És azért nem szeretnék minden második hétvégén komplett motorgenerált. Az olajcserét, és kisebb dolgokat biztosan meg tudom oldani. De ilyen dugattyús témák, meg tököm tudja miket kell cserélni benne...azokat nem tudom, szerelő kell, na és ahhoz sincs kedvem, hogy egy évben 5x kelljen szerelővel egyeztetni, vagy még többször. Meg hát persze, minden vagyonomat sem akarom rákölteni, de nem is az van, hogy sajnálom szervizelni a dolgaimat. Egy szó mint száz, egy kicsit hosszabb szervizintervallumú gépet keresnék. A DRZ képben van egyébként. (Azt hiszem már itt is írtam, hogy az egy motorban SM/Enuróról meg már kb le is mondtam. )TTR600? Nincs valami sok a piacon.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #110793 üzenetére
Ezesetben az uzemaoras motorokat egyaltalan ne nezd. Ha gaboman szeru turakra mesz, akkor szerintem a drz 400 nem lesz jo, mert elasod vele magad a pcsaba. De. ha neked az enduro motor azt jelenti, mint a turaendurosoknak, akkor jo lesz. Terepen viszonylag jol kezelheto nehezebb gep lesz a befuto.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Daywalker #110792 üzenetére
Pontosan így van, ahogy írtad! Ezért is írtam szmájlival a "ki fizet" kérdést, mert úgyse fizet senki. PH-n még csak fizetni sem kell, de amikor jött a kérés, hogy ne használjanak AD-Blockot a felhasználók, mert az a lapcsaládnak jelentős kiesés, akkor ment a hiszti...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #110794 üzenetére
Hát azért, na...szeretném babrálni az oroszlán bajszát, nem tartom magamat félősnek, azt meg imádom, ha valami full retek, és le lehet mosni. (Eső+sár+motorka+mosó. )
Szóval nem félteném magamat ilyen téren, jó lenne, ha bírna is valamit a motor.
Nem kijárni akarok megnézni naponta a kukoricást hogy milyen szépen nő.Egyébként azt néztem, hogy ha azt mondanám végtelen pénz, sem találnék olyan motort, ami tökéletesen megfelelne nekem.
-enduro/sm
-lámpák
-indexek
-féklámpa
-önindítő
-rendszám
-két személy (ez csak azért hogy világvége esetén motorral is tudjunk menekülni )A probléma még ugye az is, hogy fogalmam sincs milyen összegben lehet egy üzemórás fenntartása pl. Szelepek, szeleprugók, dugattyú...mikor, mennyibe kerül stb, stb...
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz z123456789 #110796 üzenetére
Egyébként a manapság közszájon forgó, mindenes überfasza terepes motor a KTM SXF 350. Csak hogy legyen egy kiindulópont...
Ez 4T, könnyed, ügyes, és ANNYIRA nem kényes az állandó szervizelésre.
De ez 'falmászásra, dagonyára' való, nem túrázgatni.. -
Daywalker
addikt
válasz Geresics #110795 üzenetére
Borzasztó a helyzet, csodálom, hogy vannak akik még hajlandóak ilyesmivel foglalkozni. Oké, én biztos kiégtem a 15 év alatt, de nem hiányzik az állandó hadakozás sem a cégekkel, sem a közönséggel. A szerverek és storage-ok legalább nem okoskodnak
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #110796 üzenetére
Esetleg korulneznek hogy mennyi egy fotengely, szelep, dugattyu. Nehanynak az arat leirtam korabban a wr450f hez. [link]
Nezz korul a japanoknal. Ez csak az anyagkoltseg lesz, es a szerelot nem fizetted ki.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- DXRacer használt szék eladó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest