-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polemius
aktív tag
válasz vendingo #111337 üzenetére
Én pl. fázós vagyok. Minek menjek vele télen, ha közben úgy érzem, hogy sz@rrá fagyok?
Másrészt féltem a sótól amit tonnaszám szórnak ki itt télen, plusz mellékutakon sincs kedvem műkorcsolyát játszani. Dermedt végtagokkal, rosszabb látási körülmények közt, motorosra nem számító sofőrök között szerintem balesetveszélyesebb is.
Ráadásul az olaj is dermedtebb, gondolom induláskor ez jóval nagyobb igénybevételt jelent a blokkon belül. -
Tamás9x
őstag
válasz canniball #111352 üzenetére
http://cycle-ergo.com/ ?
Őt ismerem olyanra gondolok ami a méreteim és elvársaim alapján dobja ki mint pl egy hazsnáltautóhttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
Daywalker
addikt
válasz Tamás9x #111354 üzenetére
Persze, és még a szemetet is kiviszi Amúgy ennek az oldalnak se sok értelme van, mert egyrészt kit érdekel hogy nézel ki rajta, másrészt nem mond semmit a kényelemről (persze a szélsőségeket nem számítva). Kismillió dolog befolyásolja, hogy mennyire érzed magad jól a motoron.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
hroberto
veterán
-
Predator2
addikt
Helló
Mi kell ahhoz, hogy valakiből jó motoros legyen, és ne donor?
Szeretném megnyugtatni muteromat.:)
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Geresics
addikt
válasz Predator2 #111358 üzenetére
egy motovlogger versenynek pont volt ez témája, én ezt az 1 perces videót válaszoltam rá, de keress rá bátran a youtubon, hogy "mitől rutinos a motoros?"
Amúgy egyáltalán nem tartom magam kiemelkedően jó motorosnak, viszont minden évben elmegyek 2 tréningre, ami bizony már mentette meg a seggem (ívszűkítés), de olyan is volt egy necces helyzetben, hogy az ezen a fórumon olvasott ugrott be: "olyan nincs, hogy kisodródott, olyan van, hogy nem merte bevenni a kanyart!", és ennek hatására rádöntöttem még egy picit, és a motor vidáman elfordult!
De a legjobb amit tehetsz magadért, azok a tréningek! Keress vissza bátran, már többször részleteztem, hogy mit hogy érdemes szerintem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz Tamás9x #111342 üzenetére
17 éve motorozom rossz időben, ha ésszel mész (nem úgy, mint nyáron) akkor nincs nagy gond. Fel kell öltözni komoly ruhákba, fel kell készíteni a motort és ennyi. Hidegben motorozni sokba kerül, kell egy rendes szett ruha, pinlockos bukósisak, egy rendes szett aláöltöző, markolat fűtés, kormányzsák, nagy plexi, stb. Ez simán 500.000+ pár hónapra, nem éri meg sok embernek.
El kell köszönni a tapadástól, kanyarodni 5 fokos szögben döntött motornál nem élmény, fektáv dupla, felfestések halálos csapdák, stb.
Én a téli motorozást csak lelkileg nagyon stabil embereknek javaslom, mert élmény nincs benne, viszont folyamatosan 100%-on kell ott lenni fejben.Szóval hülyeség, hogy nem lehet motorozni télen, kérdés hogy érdemes-e.
Ofc, hóban-jégben NEM MOTOROZUNK."önmagam hite vagyok magamban"
-
Czimby
addikt
válasz Predator2 #111358 üzenetére
Kezdésnek olvasd el a motorozás mesterfokont vagy 3x.
Meg gyakorold a fékezést, mert a 90%-nak az nem akar menni.
És számits rá, hogy az utak tele vannak idiótákkal. Próbálj meg a másik fejével gondolkodni még ha az övé üres is...
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
#31733248
törölt tag
válasz Polemius #111353 üzenetére
Ha száraz az út, én fagypont alatt is megyek (eddig 7+ ezer kilométernél tartok), de robogóval hidegben sokkal jobb, mint motoron. A (belül prémes) lábtakaró miatt a lábak teljesen szél- és esővédettek, a nagy plexinek köszönhetően az ember felsőteste is védettebb és a gumik is gyorsabban melegednek. Még országúton sem fáztam, inkább arra kellett ügyelnem, ne melegedjek ki.
Egy nakeden ehhez képest horror a hidegben motorozás, de a mai ruhákkal ez is összehasonlíthatatlanul jobb, mint amikor még MZ-kkel nyomtuk. Béléses ruha, polár, téli aláöltöző és tényleg nem fázol.
-
BlackPriest
őstag
válasz etnies #111360 üzenetére
ennyi. én most még simán pólóban vagyok a dzseki alatt, ha tényleg felöltözök, akkor nem tud olyan hideg lenni itthon, ahol fáznék (és még lehet motorozni).
nekem a kormányzsák volt megdöbbentő, nagyon sokat számít. lassan felrakom a markolatfűtést is, onnantól vissza a nyári kesztyűre
plexim nincs egyedül, de nagy tempót meg távot nem megyek, kibírom
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Gaboman
nagyúr
Hétvégére megint 15-16 fokot ígérnek, előtte két nap eső. tökéletes!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
etnies
senior tag
válasz hroberto #111366 üzenetére
Mert tavaszig lebegtetnie kell a koszt az olajnak és ez a képessége az idővel romlik, tovább a Forint gyengül, drágább lesz az olaj, harmadrészt amikor kisüt a nap, akkor rád jön majd a mehetnék és hátad közepére sem fogod kívánni az olajcserét.
Jobb a dolgokat úgy elrakni, hogy amikor kell, azonnal használható legyen.(#111365) BlackPriest Saját tapasztalatom szerint a zsák fontosabb, mint a markolatfűtés.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Daywalker
addikt
válasz etnies #111368 üzenetére
Felesleges vita évek óta ez, de nem lesz baja semminek attól, ha most cseréli, sem attól, ha jövőre, szezonkezdéskor. Jönnek itt a savasodással, tömítésekkel, meg a többi dologgal, de a csereperiódus 1 év vagy x ezer km (általában). Ezt tessék betartani. Azt hiszitek, hogy amikor használjátok a motort, akkor nem kapnak a tömítések, vagy nem nyíródik az olaj, nem csökken az adalékanyag-csomag hatékonysága? Sokkal jobban használódnak az állandó hőterheléstől, a lehűlés-felemelegedés ciklustól, mint attól, hogy áll a blokkban vagy a teknőben a használt olaj. Benne kell hagyni a használtat, tavasszal beindít, megy egy kis karikát és le kell dobni, akkor viszont friss olajjal megy már szezonban. Ha most cseréled, akkor gyakorlatilag most elkezded leépíteni az olajat - amit amúgy meg lehet előre venni most, ha valaki attól fél, hogy a pár száz forintos drágulás fogja romba dönteni a kasszát, ha netán tavasszal venné. De tulajdonképpen olyan minimális a hatása (gyakorlatilag szinte semmi) hogy nincs jelentősége, mikor cseréled, nem fog ettől hirtelen megszűnni a kenés, ha baja lesz a motornak, nem ettől lesz baja,. Sokkal többet árt az ember a télen a hidegen indítással és álló helyzetben járatással. Én is szarakodtam ezekkel csomót, de beláttam a tizenx év alatt, hogy teljesen felesleges. A kawa karburátorából is egyszer járattam ki a benzint, utána soha, nem tankoltam extra benzint, de soha sem rohadt bele, az akkut sem tettem töltőre, csak kivettem a motorból, néha kapott egy töltést - sőt a banner csepptöltőn halt meg egyik télen. A gumit felfújtam, felbakoltam (de azt is csak azért, mert úgy kevésbé volt útban) és jó éjt.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zgospel
őstag
válasz hroberto #111369 üzenetére
Nekem amikor átadták a motort kikötötték hogy 800 km vagy 1 hónap múlva jöjjek olajcserére, amelyiket előbb érem el. Persze hozzátették hogy nem fognak szólni 1-2 hét vagy 1-200 km eltérésért, de azért próbáljam tartani.
Én az 1 hónapos perióduson lepődtem meg, mert mi van ha csak 200 km jön össze addig? Neked csak kilométer van kikötve, hónapot nem mondtak?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Tamás9x
őstag
válasz etnies #111360 üzenetére
Teljesen egyet tudok érteni, lehet, de nekem nem érdemes, nem a ráköltött forintoktól félek, mert így is úgy is megveszi az ember a pénztárcájához illő legjobb felszerelést.
Szeretnék még tavasszal csápolni a szembejövő sávnak, hogy "Széles utat!" ahelyett, hogy lábadozol otthon, esetleg mélyeben fekszem, egy rossz szituáció miatt.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
hroberto
veterán
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #111370 üzenetére
Én sem kínlódok vele.
Tavasszal vagy a km után cserélem.
Még a benzintankot sem tankolom teli.
Semmi kedvem 4-5 hónap múlva a Kicsapódó adalékanyagoktól pucolni a karbit.
hazai takony 3hónap alatt megposhad.
Azt a keveset is kijáratom a télen, és öntök hozzá egy keveset.
Persze nálam fedett zárt fűtetlen helységbe van a tél folyamán. Vagy a műhelybe, mert megcsinálom a télen a nagyjavításokat. -
Daywalker
addikt
válasz csongi #111375 üzenetére
Állítólag akkor tényleg érdemes leengedni, ha fűtetlen helyen áll a szabad ég alatt. Nekem fűtöttben állt, amikor meg fűtetlenben, akkor épp pályamotor volt és már 100-as volt benne, lehet az valamivel jobban bírja. De az előző tulajnál fűtetlen volt és ott sem lett baja.
Szerencsére az apriliának nem fém a tankja és injektoros, így annak meg tök mindegy Igaz, ezt amúgyis csak 100-assal itatom."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
etnies
senior tag
válasz Daywalker #111370 üzenetére
Majd hasonlítsd össze a várakozási időt télen és tavasszal. Kisüt a nap, ott lesz a zabszem a seggében, a szerviz meg két hétre fog időpontot adni, ma meg holnapra.
De nekem mindegy, mindenki azt csinál, amit akar. Én azért nem cserélek olajat elrakás előtt, mert nem rakom el a motort, hanem folyamatosan használom."önmagam hite vagyok magamban"
-
Daywalker
addikt
válasz etnies #111377 üzenetére
Még mindig megteheti, hogy időben foglal egy időpontot és megy, amikorra időpontja van tavasszal Másfelől ez az egyetlen indok, amiért érdemes most vinni, nem pedig a ködös technikai magyarázat Ugyanakkor, ha jövőre ilyenkor bejön a fos idő, akkor ugyanúgy nem fogja tudni elvinni - már ha közben az időszakos csere miatt nem tolódik el a periódus.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz jacis #111379 üzenetére
Arra jöttem rá az ilyen találkozókkal és közös gurulásokkal kapcsolatban, hogy I'm too old for this shit. Idén elmentem egyre, és hát borzasztó volt. Volt vagy 50 motor, de többen is úgy gondolták, hogy akkor ők most lelépnek, mert túl sokan vagyunk. Adtam neki egy esélyt, de lassú volt, meleg volt (pedig két hete volt kb, tehát nem egy nyári rekkenő hőség) szívtam a büdöset, szóval nem esett jól. Ráadásul azt nem értettem, hogy akivel voltam, ő is ilyen viszkető seggű, megy a városban, mint az állat (nem sportmotoros), de az ilyen meneteken meg képes gyök 2-vel pöfögni. Szóval én már tényleg nem értem, de nem is akarom. Marad a lone wolf üzemmód.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Daywalker #111380 üzenetére
Ezek amúgy mire jók? Gyök kettővel kerülgetni egymást a húslevesben élvezetes ez? Amúgy is fullon vannak a közös gurulások debillel akinek épp tőled 2 méterre lesz kedve kerekezni tanulni az enyhén hajtókar hangú DRZ-vel, lesz legalább kettő kemény jános 20 méteren belül akik a motorféken már füstöt eregető K2-es gixxerrel még nagyon megpróbálnak majd gumit füstölni és egészen biztosan ott lesz a kemény magja a hazai bajorságnak akik annyira flegmán ülnek a motoron, hogy még magukkal se állnának le dumálni. Allis dobok minden negyedik motoron, valami olcsó cserébe nagyon gyász led minden motor oldalán.... mehh....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #111381 üzenetére
hát, nem tudom eddig hány ilyenen voltál, de én már voltam páron (amikor még fontosnak éreztem odatolni a pofám), de lehet csak a pécsiekkel van a baj, mert ez itt annyira nem jellemző, pedig szerintem az ország egyik legnagyobb szezonnyitója is mindig itt van, és bizony a nagy tömeg átlagban több bolondot is jelent...
Amúgy a szezonzáró lényegét még nem jöttem rá, hogy micsoda!
A szezonnyitó felhívja az autósok figyelmét, hogy megjelentek a motorosok, tessék figyelni, de a szezonzáró...?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
jacis
nagyúr
válasz Daywalker #111380 üzenetére
A vonulásnak én sem vagyok híve. Hamarabb eljöttem. Arra viszont jó egy ilyen találkozó l, hogy olyan emberekkel is lehet találkozni akivel amúgy csak intünk az utakon egymásnak de nem tudjuk ki van a bukó alatt.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Daywalker
addikt
A szezonzaro, hát, az egy ilyen fura dolog, de ugyanannyi értelme van, mint a tobbinek. Én személy szerin nem hiszek abban, hogy a motorosok csordaba verodve, gyök kettővel, de behuzott kuplunggal tiltáson nyelezve a 20 éves motorokat, feltartva a forgalmat oly módon hívna fel a figyelmet, hogy annak pozitív hozadéka lenne. Amúgy csak úgy találkozhatni más motrosokkal és dumálni egyet, azzal nincs baj...ez az amit a mostanság üldözött streetracing kapcsán sem értenek meg egyesek, hogy sokan nem versenyezni járnak ki, csak szeretnek hasonló érdeklődésű emberek között eltolteni pár órát. Régen én is jártam, nagyon frankó volt. Ma már csak a sima vegzalas miatt sem mennek, bármennyire is street lagal autóm van.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
Ez az új 250-es ninja nagyon odab.sz.
Az első sport gép, ami nem csak tetszik, hanem kéne is.
Mondjuk tuti nem férnék el rajta a méreteimmel.
Hasonló, minőségi kiadásban hozhatnának enduró, túraenduró gépet is, bár a versys 300x se rossz cucc, talán a legjobb a kategóriájában.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
BlackPriest
őstag
válasz Daywalker #111386 üzenetére
pedig azok tényleg jók voltak. mikor még nem volt meki az m3 kivezetőn, ott volt egy jó egyenes, aztán fél óra után a zsaruk..
mondjuk most délután a pólusnál körzőzött valaki, nem nagyon zavartatta magát
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Geresics
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #111384 üzenetére
Zseniálisan kiismertél pár mondatból, OKJ-s coach vagy esetleg?
@geresics: Négyszer tudtak haverjaim elrángatni ilyenre, többre nem.
----
Más,
6-4=2, már csak két kerekem maradt a Golf elment árában és végre őröltek a malom kerekek is... az FMX akkora lepra volt, hogy még ismerőstől ötöd árban se (nem fordult át... "lemerült akku" faterom azzal a lendülettel amolyan hold my beer tekintettel kapta ki a kocsiból a reggel bekészített akkut ) az SM vonalat elengedtem anyagi megfontolásból a mostanit meg frissen felújítva elpasszolom és jöhet egy ronda, lassú csótány GS500 aminek semmi más dolga nem lesz csak végig szolgálni a következő 4 évet és ~40 ezer kilométert. Bízom benne 8-900-ból már lehet tisztességeset fogni.... Pega 650 elengedve túl sok a behozott lom a másik fele meg meh inkább a 800 lenne a cél akkor maradna a vételáron felül mivel úgy is lesz többlet költség... MT3 szintén elengedve ott is túl sok a kinti, FMX alkatrészellátása meg majdnem annyira fasza mint a Hyo-é, köszöntem elég volt per pill hét hónapja szervizben vagyunk, a fogaskerekekre Szept 24.-óta várunk, előtte másfél hónap volt két kipufogó szelepet berendelni... Szép volt jó volt nagyon szerettem ezt az elmúlt 30+ ezret a kis V2-ön de kéne valami amivel hezitálás nélkül merünk haverokkal elindulni a magas Tátrába...(F650, GS500, GS500F, nem épp ők a kérdőjeles tényezők állt. )A gumi mérettel való szívást is unom még a GS 130-asa is normálisabb méret mint a 150/70-em...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz vendingo #111387 üzenetére
"Ez az új 250-es ninja nagyon odab.sz."
Nagyon. És erre írja a Totalbike, hogy "Legfeljebb a kétütemű korszakban volt ennél komolyabb 250-es." - holott soha nem volt. 2,6 millióért nyilván drága és kevesen fogják venni, de legalább a műszaki tartalma nagyon rendben van. Olyasmi, mint annak idején a Honda S2000 volt, bár azt aránylag nem is adták drágán.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #111394 üzenetére
Néztem így is értettem az "a másik fele meg meh inkább a 800 lenne a cél "** Olyan 780-800 lenne kimondottan a motorra mert akkor lenne átírás és egyebeken felül kb kereken egy 100-asom még ha valami beugrik (mint tudjuk mindig beugrik valami), most a telet mindenképpen kivárom addigra az is kiderül maradok a 2. szemeszterre vagy az passzív lesz, ha utóbbi akkor 99%, hogy végleg dobom az A2-öt és nézek egy SV-t vagy akkor már bemerek vállalni egy LC4-et is akár vagy egy Huskyt.
**
A Trailek nem játszanak (elől nagyobb felni), ha meg vennék próbálnék egy Strada-t vadászni de a pénzhez mérten focizunk.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #111393 üzenetére
Sajnos a regi zxr 250 es nagyon ugy nez ki, hogy premiumabb motor volt. Alu vaza volt. Ennek acel. Dupla tarcsa feke volt, ennek szimpla. 18700 at forgott, lefojtva volt 45 loero. Semmilyen teljesitmenyadatot nem tudunk az uj motorrol, de kezdem ugy erezni, hogy meg az azsiai, nem euro besorolasu piacra sem fognak ilyen teljesitmenyu blokkot csinalni. Ne legyen igazam.
Kiporgesgatlo nemigen kell egy ilyen motornak.Regebben a japan belpiacos motorok ugyanilyen dragak voltak, kb egy 600 as araert adtak a 250- 400 asokat. Viszont a mai napig nem akarnak olyan minoseget gyartani, mert senki nem fizetne meg.
Nem az s2000 hez hasonlitanam. Inkabb a kei car kategoria, ahol kozepmotoros sportautok siralyszarnyu ajtokkal majdhogynem alap felszereltseg. Sok oruletet csinaltak meg kicsiben, es minosegibben, mint a rendes autoknal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #111391 üzenetére
Van nekik 400asuk, igaz az fasorban sincs ezzel se felszereltségben, sem minőségben. De az ugye megvan, hogy ez szándékosan egy pörgős 4 hengeres 250-es, ami a régi zxr250 időket idézi? Ezért annyi amennyi, nem pedig több. Amúgy a tartossagrol annyit, hogy azok a régi vasak is elmentek a folyamatos nyelezes ellenére eléggé sok km-t, több tízezret, ami ha azt nézzük, hogy egy 390-es duke kb 40 ezret bír, nem rossz...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #111397 üzenetére
Nem vonnék le a váz anyagából és a féktárcsák számából messzemenő következtetéseket, a csomag még ezekkel együtt is nagyon meggyőző.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban