-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #110647 üzenetére
Amúgy ha lábon hozom haza, nyugodtan jöhetek vele egyhuzamban 200 kilométert, vagy 1X, 2X álljunk meg egy kis pihenőre?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
etnies
senior tag
válasz hroberto #110650 üzenetére
Nem tudom, én kb. 4 éve nem foglalkozom a motorom külsejével, csak a praktikusság a szempont. Jó, sárga dl-t nem vettem volna.
A BMW GS1200 és 1250-ről annyit, hogy valószínűleg nem véletlenül funkcionál az egész Alpok afféle BMW showroom-ként, aki ült rajta, az áradozott róla.
Én vennék egyet, de max használtat, 15000 Fontot nem rakok ki egy motorért, max 10-et. Azt is lakásvásárlás után. Addig is marad a DL, mert ez a realitás."önmagam hite vagyok magamban"
-
csongi
veterán
Meg par ev, es csak ulni kell rajta. :).
Ez van, ez is azt mutatja, az emberi tenyezoket kell kiszoritani.
Sajnos a komkurencia nem veszi fel a kesztyut, igy a Bajor ceg fog tovabbra is dominalni.[link]
Az mas kerdes, mennyire draga az uzemeltetes. Az arazasbol es a nemet gondolkozasbol latszik, a karbantartasi oldalt is eltetni kell. Kb igy vannak mindennel. :).[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Egy barátom szivargyújtós töltőt tervez venni és ezt néztük ki, van erről tapasztalata valakinek? Ki mire szokta kötni, hogy ne legyen gond?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
-Mosquito-
őstag
válasz Sátán44 #110656 üzenetére
Cimborámnak ilyen van kb 3 éve van felszerelve. Igaz Ali, ebey-ről rendelve ~1/4 áron. Semmi extra teszi a dolgát, esőben is ha kell tölti a telefont. Olyan kábelt keressetek ami gyújtáson van áram és arra rákökötni, egy késés lengő biztositékkal.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #110652 üzenetére
(#110650) hroberto
Amire én használom, jobb a robogó, de ha túráznék, nagyon bejönne az új GS. Mintha csak az én 191 centimhez gyártották volna. :) Komolyan, szinte azonnal egybenőttem vele.
(#110655) csongi
"Sajnos a komkurencia nem veszi fel a kesztyut, igy a Bajor ceg fog tovabbra is dominalni."
Lehet, hogy ez a szegmens túl kicsi, a BMW pedig már nagyon "belakta" ahhoz, hogy komolyabb fejlesztési pénzeket nyomjanak bele.
-
#45302528
törölt tag
Nálam egyszerű a képlet: a motorok 99%-a fizikailag kicsi nekem, szóval eleve csak a túraneduró kategória jöhet szóba. A GS nekem is tetszik elég régóta (még mielőtt divat lett GS-t venni), az Adv. változatát mintha az én magasságomhoz gyártották volna. Jó még ebben a körben a KTM 1290 Super Adventure, illetve az új AT-ból az Adv. változat. Szerencsére nem fenyeget az a veszély, hogy újat veszek belőlük a közeljövőben.
Amit most nézek: egy használt Super Tenere, illetve még a levegő/olajos GS Adv.
-
vendingo
veterán
-
#45302528
törölt tag
válasz vendingo #110662 üzenetére
Egyszer ültem RD04-en, meg is vettem volna, de pont belevertem a térdem oda, ahol a tank kiszélesedik. Pedig meg voltam indulva egy RD04-esre (amikor még nem szálltak el az árak).
A BMW R1150GS Adv. is ezért lett elvetve, plusz ott a lábtartó is közel van az üléshez, szinte magam alá hajtogattam a lábamat. Sajnos kényelmetlen volt.
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #110660 üzenetére
Terepezni ezekkel a nagy dögökkel nem lehet, bár igaz kinek mi a terep!
Az hogy műútról lemész földes útra egy Simsonnal vagy akár egy chopperrel is megteheted.
Ha valaki komolyan gondolkodik a terepezésben akkor a motor megtankolt állapotban maximum 140-150 kg legyen.
És még ezek sem a könnyű kategória, sajnos mai gépek között amik nem kihegyezett versenyendurók nem találni már túl könnyű gépet.
A legkönnyebb nem üzemórás, a 2002 KTM SC 625, futóműben, fékekben, súlyelosztása tökéletes, nem orr nehéz, blokk karaktere is fantasztikus, Keihin FCR 41 MX karburátorra szerelt, teletankolt tömege 132 kg körül van.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #110667 üzenetére
Igen, itt köszön vissza az örök kérdés: kinek mi a terep?
Szerintem bátran kijelenthetjük, hogy a motorosok nagy részének a földesút már terep, és 95%-uknak az, amit a Touratech Travel Event jelent, már tényleg terep. Nekem is az, pedig azóta azért a kis KLX-el már megtapasztaltam ezt-azt, és élvezkedtem vele pár krosszpályán is. Viszont nem vagyok hajlandó erdőben, fák között, minden kijelölt útvonal nélkül motorozni, mert az az én szememben már környezetrombolás.A KLX-et max. 1 szezonig fogom még élvezhetően használni, de már most is gyenge nekem, az utódját még keresem, de egyelőre a WR450 tűnik befutónak.
Az SC625-nek mik a gyenge pontjai, típushibái? (Nyilván azon túl, hogy 20 évesek, és már minden is cserés rajtuk...)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #110668 üzenetére
WR bol melyik evjarat?
Annak utananeznek, hogy milyen alkatreszarak vannak, mert yamahanal altalaban 2x es szorzo van.
Peldaul kuplungkosar, vagy barmi, ami terepen hamar elhalalozik. Vagy a szokasos gyenge pontok, vezermulancfeszito, szabadonfuto.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110669 üzenetére
2012 utáni, vagy 2016 utáni volna ideális, mert ezek már injektorosak, de min 2007-től
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #110668 üzenetére
Nem igazán van gyenge pontja, ugye ezeknél is az a kérdés hogyan szervizelt ék.Ha rendbe tartották akkor sokáig jó lesz.Csak hát tudod, sajnos 90%-uk lerugott.Ritka a jó darab belőle.Én azért tettem úgy hogy lett egy utcai, terepen mert így mindkét stílusban tudok motorozni.Utódoknak is megvan már a tanulógép.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zgospel
őstag
Új Street RS
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #110670 üzenetére
Egyaltalan nem tunik veszesnek, 25e a vezlancfeszito, a kuplungkosar 100e, generator 90e
A karburatornal mar vannak dolgok, az uszo 18e, a vakuum szelep (ami a cv karbi membranjanak felel meg?) 100e :D
Es itt jon a yamaha faktor. 5 szelepes. Szelepek darabja ~30e. Titan szelep mind? Csak a szivo szokott az lenni, a kipufogo nem.
Huto darabja 100e.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
senior tag
válasz zgospel #110673 üzenetére
egyre inkabb elbasszak azt a lampat. nekem meg mindig a ket krom karika jon be legjobban
Válasz 2019-10-07 13:04:20 (#110672) Gaboman
az utodok nemtudnak egyensulyozni? vagy miert kapnak buntibol4kerekut?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #110675 üzenetére
Nekik a quad jön be jobban.Aztán hogy idővel áttérnek e 2 kerekűre majd elválik.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Tamás9x
őstag
Huzamosabb túra során miért mondogatja mindenki, hogy pihentetni kell a motort? Kontrollálhatatlan olajhőfok miatt?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110674 üzenetére
ugyehogy csak az injektoros?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #110675 üzenetére
Szerintem meg egyre jobb, nekem a régi Streetek nagyon nem tetszenek, kb úgy 2014-től már igen
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #110668 üzenetére
Az a baj a választásoddal hogy a WR450 is egy kihegyezett versenyenduró, aminek a karbantartása sűrű, ha túrázásokra használod nagyon hamar beletekered az üzemórákat.
Nem tudom milyen szintű felhasználás lenne, de ha nem versenyzel, pályázol ahol havonta mész pár órát és kész, akkor nem ez e típus lesz a te motorod.Ha egy ilyen régi vas, pl: XR650R, SC/SXC 625, TE610 karban volt tartva akkor még többet elmennek mint a te új géped az első csereperiódusig.Szóval itt nem a megvétel e lényeg, hanem hogy azt kell tudni eldönteni mit szeretnél vele, tisztában lenni azzal hogy ezeknél a típusoknál, akár 2-3 évente is teljes blokk generál szükséges.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Tamás9x
őstag
Multhéten voltam bent nézelődni a Shox-ban megakadt a szemem egy 68K-s 4 évszakos textil alsón + felsőn, ezeket mekkora *fagy-ig lehet használni? Sajna elfelejtettem lefotózni a címkét így nem tudom melyik verzió. Mennyíre kell alá öltözni?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #110688 üzenetére
Tavaly írtam:
"Tegnap is motoroztam, 0 fokban értem haza és kicsit melegem is lett (ing, polár, bélés nélküli cordura dzseki, szélálló dzseki rétegekkel, alul bélelt cordura nadrággal). Most is hasonlóan vágok neki, a -3 fok talán segít elkerülni az izzadást."
Amúgy alapvetően három dologtól függ: 1. Tempó, 2. Szélvédelem, 3. Saját hőtűrésed Béléssel a cordura dzsekik meleg réteg nélkül, 1 órás utat feltételezve általában 10 fokig jók egy átlagos motoron, országúti tempóval. Robogón viszont szinte szélsőségesen jól bírhatja az ember, lábtakaró, nagyon jó szélvédelem és még mínuszokban is élmény, ha száraz az út.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Vélemény erről a típusról? SWM SM 500 R
Lehet hogy többször újra kell tölteni a linket...olyan olaszos az oldal.
[ Szerkesztve ]
-
BlackPriest
őstag
válasz Tamás9x #110688 üzenetére
én most egy speedup dzsekiben és sixgear nadrágban nyomom téli béléssel vízálló membránnal alul csak a nadrág, felül pólóra a dzseki, most reggel is teljesen jó volt. a kezem már fázott. ha nagyon hideg lenne felveszek egy aláöltözőt is. nagyobb távról nem tudok nyilatkozni.
Én is néztem, az üzemóra és a kevés hosszútávú tapasztalat miatt nem vállalom be
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
z123456789
addikt
válasz BlackPriest #110692 üzenetére
Ez üzemórás? Ahj de kár...
Az nem csak plusz funkció benne? Vagy amiben van üzemóra az másmilyen nem is lehet? Nem vágom.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz z123456789 #110693 üzenetére
magyarazd mar el ezt mert en nem ertem:?plusz funkció benne?mire gondolsz?
amugy most volt teszten a 300-as ami a szakarto sajto szerint boven eleg. miert az 500-assal szemezel?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Tamás9x
őstag
válasz dellfanboy #110694 üzenetére
Gondolom arra gondol, hogy mivel nem közútra van teremtve így van benne üzemóra számláló. így nem km alapon számlázzuk a sceréket, hanem üzemóra alapján is lehet.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
z123456789
addikt
válasz dellfanboy #110694 üzenetére
A totalbike teszten azt írja a szöveg:
"A világítótestek ledesek, a műszerfal LCD. Ez utóbbi is végletekig szimpla, de minden fontos adatot ír és tárol, még üzemóra-számláló is van benne, de az átlagsebességet, maximális sebességet és a motorfordulatszámot is kiírathatod vele."Azzal szemezek.
(#110695) Tamás9x
Sok motor nem közútra van teremtve, de ez egy érzékeny téma. Van ami nem is rendszámozható, meg műszakiztatható. Na azok nem közútra vannak teremtve. Ez mondhatni igen. De amúgy valahogy így gondolom, ahogy írod.[ Szerkesztve ]
-
BlackPriest
őstag
válasz z123456789 #110696 üzenetére
https://www.swm-motorcycles.it/wp-content/uploads/2018/06/Full-Manual_SM-500-R_Euro-4_MY19.pdf
376. oldaltól van a szervizelés, ebből, meg abból, hogy mennyit használod ki tudod matekozni mennyibe kerül 1000km
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #110691 üzenetére
Felejtsd el, ugyan az mint az EXC vagy SMR sorozat, versenytechnika.A másik hogy az alkatrészeket hogyan tudják biztosítani hozzá, én be nem vállalnám.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
z123456789
addikt
válasz BlackPriest #110697 üzenetére
Huh, hát én ebből semmit sem tudok kimatekozni, de azt megköszönném, ha felnyitná valaki a szemem, mit kell itt nézni.
A mennyibe kerül 1000 km az cinizmus, vagy?
(#110698) Gaboman
Vártam a véleményed.
De én még mindig ott vagyok leragadva, hogy ez üzemórás?[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #110699 üzenetére
Az bizony!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen