-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Utcai gumikkal nincs probléma eringen. A lazább szerkezetű pályagumik amik nem bírják. Azok is inkább az életük vége fele.
Ha nézted tegnap a motogp FP1-et, ott is azzal szoptak hogy nincs tapadás az újraaszfaltozott és poros pályán, nem tudnak lendületesen lapon menni, és a hátsó gumik 4-5 kör alatt elég rendesen szétmentek! FP2-n már 9-10 körig bírták a gumik mert tisztább lett és felgumizódott kicsit a pálya.
-
yodamastah
őstag
Most vertigo corsat használok, nem perforált. 5-35 fok között is teljesen jó. Nyáron nem különösebben rohadok bele melegben sem, kiváló a nedvesség elvezető képessége belül. Van egy kinyitható szellőzője az is segít. Persze nyilván 35 fokban jobb lenne a perforált. De annyira nem érzem igényét a sokféle csizmának, mint mondjuk a kesztyűknél, ahol tényleg 3-4 félét használok időjárástól függően.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #36968 üzenetére
Amág nem kell vázat hegeszteni meg villákat egyengetni, addíg nem szokot különösebben gond lenni
Bár vannak ügyes gyerekek, a vázhegesztés és a villa egyengetés is megoldható
-
yodamastah
őstag
válasz
fattyu #36975 üzenetére
A 750en eddig csak blokktartó váznyúlványt, lábtartó váznyúlványt és segédvázat kellett csak hegeszteni. De láttam már villanyaknál széttépett gsxr vázat olyanra megcsinálták, mintha új lenne. 2005ben a 600as gixxer amit vettem az is váztörött volt, és úgy megcsinálták hogy azon se láttad hogy nem gyári az állapot. Úgy derült ki utólag már azután amikor eladtam....
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Nos amikor motorral esel, általában a könyök és a térd ér le először aztán koppan a sisak (nem mindíg) majd csúszol a földön reménykedve hogy nem akadsz fent semmiben. Ha esetleg repülsz (pölö highside) azt sem tudod hol vagy a térben, mikor hogy érkezel. Az ilyen repülésnél lehet jól jöhet ha megtanultál védeni a csuklód, de 2 méter magasról a földre érkezve ismeretlen pózban (azt sem tudod merre van az ég meg a föld) nem tudom mennyit segít.
Amikor megmondjuk beleszállsz egy autóba ami nem adott elsőbbséget, mire felfogod hogy baj lesz már csattantál is.
Sajnos a fentiek mind saját tapasztalat. Csuklóm soha nem tört el, legtöbbet lowsideoltam, és általában az segített ha arra figyeltem hogy ne pörögjek be csúszás közben. Amikor hagytam bepörögni magam, vittek is a műtőasztalra majd 2 hónap fekvés
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
mocsanisi #37048 üzenetére
Hát ha még pályán is próbálgatod magad, akkor főleg ne az esztétikum meg a gyári állapot legyen a szempont. Alapszabály, hogy versenypályára csak olyan motorral menj fel amit hajlandó vagy bármikor a kukába dobni. Bár ez extrémnek hangzik, de ha egy sima elcsúszástól is félted a vasat akkor fosni fogsz, és ez megnöveli az esélyét hogy elesel. Na meg élvezni is kevésbé fogod a motorozást.
-
yodamastah
őstag
válasz
Zomb€€ #37060 üzenetére
Hát akkor egy példa: Sisak HJC 60e körül, ruha Mugen Race 100-120e körül, Csizma Sidi ST vagy Vortice 80-100e, kesztyű 20k körül van sok használható. Gerincvédő 20k körül ugyancsak.
Láthatóan olcsó ruhát ajánlottam drága csizmával, közepes sisakkal. Esetleg a sisakből lehetne jobb, pl Shoei. Nekem valahogy az alakult ki, csizmán sisakon nem annyira szeretek spórolni. De az olcsóbb bőrrühák egyáltalán nem olyan rosszak. Az olcsó sisakok és csizmák viszont nekem nem ütötték meg soha a minimum szintet.
Bőrruhát esetleg akciós / használt is meg lepet próbálni. Pl. vettem már 70k-ért alig használt 2 részes SPIDI ruhát ami újonnan 230e. Vadészni kell, vannak néha jó használt vételek.
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz
Bogyó bá' #37224 üzenetére
Törésteszt egy dolog. A sisakok minősége nem ér véget a töréstesztnél. Egy minőségi sisak kényelmes, csendes, belül jó minőségű anyagokból készült, jó az aerodinamikája, jó a szellőzése, könnyű, jól ki van súlyozva. 30k-ért nem kapsz semmi hasonlót. Én lennék a legboldogabb ha lehetne ilyet kapni ennyiért, de nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Outlander #37229 üzenetére
Én hol mondtam hogy a drága és közepes töréstesztű sisakot kell megvenni? Eleve kevés ilyen van.
Általában az olcsó sisakok gyengébbek törésztesztben és kényelmi szolgáltatásokban. A drágák általában meg jobbak mindenben. Vannak kivételek, ahol pl a töréstesztben egész jó az olcsó. A kurvadrága meg közepes. Ettől még akinek védelemben és szolgáltatásokban egyaránt jó sisak kell az nem ússza meg olcsón.
Egyébként pont az xr1000 3*os. Ez nem jelenti azt hogy egy életveszélyes szar, csak átlagos. Én estem fejre xr1000ben, a sisak kukára tört, a fejemek semmi baja nem lett. Motoroztam tovább 1 óra múlva.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
A fő átbaszás a plexi. Egy iridiumos xr1000 plexi 26e ft. Elvileg karcálló, de mégis olyan könnyen karcolódik, hogy kézzel is óvatosan kell megfogni. MOndjuk az igaz hogy eltörni azt nem nagyon lehet. Egyszer kipróbáltam kettőbe hajtottam és ugráltam rajta, de nem tört el. De a 26e akkor is kurvasok egy fos karcolódó, nem páramentes plexiért.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz
Dexar007 #37706 üzenetére
Az hogy te vettél egy valamilyen 7mmes gumit 30ért ebayen, nem annyira mérvadó. Először is mert az ilyen jól sikerült ebalyes vásárlás nem egy könnyen elérhető és állandó opció amivel bárki bármikor élhet, másik pedig hogy az nem Sport attack volt. A Sport Attackon nincs olyan mély minta mint a túra gumikon, hátsó új korában 5.5mm (infó a contitól, de a sport gumik általában 5-6mm között vannak). Ha valóban van rajta 4mm, akkor 60% simán megvan.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Sportmotorra rakd fel. Megvenni úgyis csak az fogja akinek pont ez a modell kell. Kell 1 fotó amin ráírod a minta mélységeket (2oldalt, középen), meg leírod hogy 2010es, javítva nem volt. Ja meg hogy az új minta 5.5mm. Ha sürgüs akkor rakd fel mondjuk 12ért, szerintem annyit mindenképp megér.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Beszart a labmda szondám (LSU 4.2). Valaki tipp hol találok ilyet sos ahol van is?
-
yodamastah
őstag
Remélem lesz fotó a felgányolt 07 RR idomról. Olyasmi lesz a végeredméy mint az indiai 206 peugeot reklám
Ha jól látom a fotón tök normális állapotban van a gyári idom. Használni kell azzal aztán kész.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #38309 üzenetére
Jó ez 850ért is. Az kérdés mekkorákat estek vele
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #38312 üzenetére
Igen ezt a mesét én is ismerem
Persze ha ő az 1. tulaj és haver akkor el lehet hinni. Futás átnézetni és megvenni
-
yodamastah
őstag
válasz
Archer #38352 üzenetére
Én használtam APE-t. Jó móka csak aztán döntsd el hogy jól állítottad e be a feszességet. Túlhúzni sem jó. Bár hallani azt is, tudnod kell mire figyelj. APE inkább olyan blokkba való, amiről sokszor jön le a szelepfedél, és tudják ellenőrizni a helyes láncfeszességet.
Legutóbb vezérműlánc cserekor gyárit rakattam fel, az APE meg ott figyel a polcon
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Archer #38407 üzenetére
Igen, de az ape-t neked kell utána kell állítani később. És ezért nem fogod szétszedni, rátekersz egy kicsit aztán csá. Én úgy csináltam, hogy addig kitekertem amíg el nem kezdett zörögni, majd rátekertem kicsit hogy abbahagyja. Aztán pár ezer km és amikor újra zörgött rátekertem megint. Végülis ezt csinálja a gyáriban is a rugó
750ben ha oda lesz a feszítő, lehet visszarakom az APE-t
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Ferdzsoo #39011 üzenetére
Azt hogy "befog" e a fék így szoktam tesztelni. Felemeled a motor elejét, jól megforgatod a kereket úgy hogy nem nyúlsz a fékhez, és kb ilyen 2-4 teljes fordulatot forog. (leszerelt féknyergekkel sokkal többet) Ez a 2-4 fordulat nagyjából jó, kb ennyit fog minden sportmotor féke.
Ha jól megforgatod, és nem forog csak mondjuk 1/2 fordulatot vagy még kevesebbet akkor baj van. Ez sem fog még olyan nagyon hogy érezd a menet közben a fölösleges fékhatást, de itt már eléggé melegíti a fékrendszert és akkor így járhatsz: [link] (Mondjuk ez extrém, ezen a motoron határozottan nehéz volt forgatni is az első kereket annyira befogott)
Az hogy "befog" a fék létező és és nem ritka probléma, ha ilyen gyanú van foglalkozni kell vele. A megpörgetős módszer nagyjából jó tesztelni. Oka lehet sokféle, leginkább berohadt nem mozgó dugattyúk, esetleg túltöltött fékfolyadék, hibás fékmunkahenger stb..
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ntec kr108nak a 2.0 az elég sok. 1.1 hidegen, 1.5 körül jó melegen.
A kopás vége fele sokkal könnyebben szakad szét. Szóval lehet csupán ez is az oka. Meg más is. Pl lágy keverék, hidegebb aszfalt, hideg gumi, túl digitális gázkezelés, puha rugó, helytelen csillapítás beállítások. És ezek kombinációja
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok