-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #10412 üzenetére
Kecsoban az a jo, hogy olyan kanyarok vannak amit nagy palyan sehol nem talalsz. Eletembe nem mentem meg 30-al lapon, amig ki nem mentem kecsora Meg ezek a 300 fokos visszaforditok is elegge ujak voltak. Ering nekem mindig tetszett, de lehetne jobb az aszfalt. Bemelegitett palyagumival jol lehet menni rajta, viszont figyelni kell milyen hatsoval megy az ember, mert nehanyat szetszaggat fel nap alatt....
-
yodamastah
őstag
1x voltam kecson, 43.9 volt a legjobb. Benaztam is rendesen, kicsit fura volt ennyire szuk palyan menni Meg 3ba mentem vegig, de ez mar csak kifogas 42-t minimum illenne menni, ha lesz jo hatso gumim majd meg ujra probalom. Ahogy neztem 40 mar nagyon jo ido sportmotorral, ehhez mar sokat ki kene jarni...
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #10463 üzenetére
Nagy palyak utan is furcsa a kicsi. Pl nincs semmi fektav, meg olyan tempoban kell lapon menni, hogy az tok szokatlan. Sportmotornak magasan van a sulypontja, eloszor elegge fura/instabil erzes ilyen lassan ide oda lapra dobalni a motort...e de pont az a poen hogy ez mas, igy lehet uj dolgokat tanulni Jo koridot a kis palyakon is nagyon nehez osszerakni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Nekem onerobol sikerult bemenni 2 perc ala. De volt is benne munka Sokat kellett agyalni mit hogy kene csinalni, meg itt mar a motort is kellett allitgatni. Viszont ez volt benne a poen hogy sikerult egyedul osszerakni. Szivas az, hogy van meg boven benne. Es ahogy fejlodsz egyre elerhetetlenebbnek tunik az a tudas amit az igazan gyorsak birtokolnak.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #10463 üzenetére
A jo koridohoz kecson is rendesen oda kell rakni a gepet. AKi spormotorral ilyen 50 felett megy az nem felteltenul csak az iveket rontja el, hanem +10-20 km/h-val (vagy meg tobbel) gyorsabban bele kellene engedni a kanyarokba a motort. Es azert kecson is van par hely ahol en is csak pislogtam hogy nem merek ugy belemenni ahogy kellene, mert ha elrontom akkor ott a fal/kerites. Szoval lehet fosni 70-el is
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #10595 üzenetére
Nekem meg eltort a bokam a gaerne kevlar betetes verseny csizmaban.Imadtam azta csizmat, mert brutalisan tartottam a bokamat, mint egy sicipo. Tok jo volt benne motorozni. De az esesnel tul merevnek bizonyult. Ahogy csavarodott ki a bokam, egyszeruen a kulboka reszt letorte ahogy neki preselodott a belso betetnek a labam. Mindenesetre valoszinuleg meg igy is jobban jartam, mint ha egy tura csizmaban megyek oldal merevites nelkul. AKkor ha nem is torik, szakad volna par szalag ahogy kiforditja. Nem usztam volna meg a csavarozast ugy sem
xr1000-ben estem fejre (highside).... ugy fel percre nem emlekszem ... utana egesz nap motoroztunk Jo sisak, nagyon szerettem.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #10540 üzenetére
Nekem volt schuberth-em. Vannak jo tulajdonsagai. Csendes, meg eleg jo volt a szellozteto rendszere. Aztan 1x felprobaltam egy shoeit. Masnap arultam a schuberth-et. A japan sisakok belso minosege elkepesztoen jo tud lenni. Ez akkor derul ki amikor felveszed a fejedre. Sokkal jobbak mint a 30-40ezres alap sisakok. Nem feltetlenul a vedelem amiben extra egy jo sisak, egyszeruen jobb bennuk motorozni.
Shoeinel a verseny sisak az tenyleg palyara valo. Iszonyat rettenetes modon szellozik az X-Spirit. 10-15 fokban lefagy a fejed. Nagyon jo minosegu a belso kialakitas, nagyon kenyelmes es konnyu. De en ezt utcara nem ajanlom. Olyan zajos hogy valami rettenet. Fuldugo nelkul hasznalhatatlan
Most legtobbet egy karbon hjc-t hasznalok, egesz jo. Kicsit nagy a hej, de lattam tores tesztet vele es nagyon jol szerepelt. Valoban kornnyu a karbon miatt (1300g), es normalis a belso minoseg. Ahhoz kepest jo hogy 30k-ert vettem HJC egyebkent szerintem egesz jo az olcsobbak kozt..
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #10609 üzenetére
Belso csizma tenyleg jo.Vedelem szempontbol az astars tuti hogy jo. Versenycsizmak kozul a SIDI vertigo corsa ami nekem bejott mindennapi hasznalatra. Kenyelmes, nem rohadsz bele (jo izzadtsag elvezetes), lehet bene sokat setalni, jo vedelem. De ha csak palyazni kell, akkor ezek nem fontos szempontok, akkor csak a max vedelem kell.
-
yodamastah
őstag
Jokor kell venn jo helyen. En offseason vettem akciosan 70 korul. Csizmabol szerintem megeri a maximalis vedelemre torekedni. Csizmat meg 35 fokban is vesz az ember, es ha mar ott van a labadon, legyen a leheto legjobb ami csak ki birsz fizetni. Nyilvan nekem is fajt 70k-t kifizetni 35 helyett, de evekig kiszolgal egy jo csizma.
-
yodamastah
őstag
Nekem 4 ruham van, 3 sisak, 6 kesztyu... de csizma csak 1. Nem vagyok hajlando masban motoozni mint a corsa Jo azt elismerem hogy 35 felett neha megyek turacipoben, ide valoban kellene egy magasszaru robogos cipo legalabb.... Van amugy a vertigo corsanak robogos valtozata, de annyira draga (58e) hogy nem fogom megvenni
Viszont az XPD robogos csuka nem rossz, tavasszal lehet veszek egyet.
-
yodamastah
őstag
válasz Archer #10649 üzenetére
Elszakad kicsereled. Sima damil van benne, jo vastag. Szerelheto.Eddig 3at estem ebben a csizmaban, nem szakadt el. Ami serult eddig oldalt elegge elkoptattam a csavarokat meg a szellozo nyito mechanika is kicsit szetkopott. De meg mukodik minden funkcioja, es egyben van a csizma. 3-4 ilyen esest meg tuti kibir. Ami gyenge ezen a csizman, az a zippzar fogantyuja. MIndket oldalon mar letort, es drottbol hajlitgattam ra fogantyuy. Ez tenyleg gagyi. Szerencsere a zippzar maga jo eros.
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #10682 üzenetére
Jobb a borruha+csizma persze, de nem ez volt a tema. Elolvastad mire linkeltem ezt be? Engem nem sokat latsz ugy hogy nem a vertigo corsa van rajtam. De amikor 38 fok volt, arnyekban, akkor csak nem vitt ra semmi hogy farmert huzzak csizmaval amikor munkaba motoroztam be. Nem hogy borruhat Meg rovidgatyaban is folyt rolam a viz. Na azert ebben az esetben inkabb egy jo robogos magasszaru cipo, mint egy semmire sem jo sportcipo.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #10711 üzenetére
Basszak meg az evente vizsgat telibe.
Amugy en hulye elkovettem azt a hibat hogy elvittem vizsgazni az elozo motorom muszerfalaval a 750est. Azert hasznalom ezzel, mert ez kicsit ossze van torve, a jo allapotu meg otthon figyel a polcon. Most faszan ott van a viszga lapon hogy 65e km van benne Soha nem fogom senkivel elhitetni hogy 40ezerrel kevesebb van benne...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Schuberth S2-t probaltam fel ma. Meglepoen jo az S1-hez kepest is. Nagyon jo minosegu anyagokkal dolgoznak, fejen is kivalo erzet az S1hez kepest. Nem olyan oriasi bumszli nagy mint az S1 volt, de meg igy is eleg nagy. Sajnos motorozni nem lehetett benne
-
yodamastah
őstag
válasz zenwalk #10766 üzenetére
Ha azt nezzuk, hogy 800k-ert normalis 2004/5os gsxr 600-at el lehet kapni, akkor ez siralmas vetel. Simson utan biztos versenymotornak tunik ez is . Minden nezopont kerdese. Motoroztam vagy 3 hyoval eddig, hasznalhatok voltak, de jonak nem tunt egyik sem.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
GP motorral lapon lehet fordulni a soderon is.
-
yodamastah
őstag
"ellenkormanyzas nem tudatos" - nem a f*szt nem tudatos max annak nem tudatos aki nem tanult meg alap szinten sem motorozni
Olyani nincs hogy sima dontes. A motort ellenkormanyzassal dontod lapra. Es itt vege is van a dolognak Testtel csak nagyon minimalisan lehet kormanyozni. lasd : [link]
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
Ugyarrol beszelunk persze. Biciklin szerintem sokkal kevesbe gond ha nem tudatosan hasznalod az ellenkormanyzast. 20-30km/hval sokkal konnyebb egy 12 kilos biciklit dontogetni, mint 150el egy 180 kilos motort. Meg nem is lehet egy biciklit nagyon ledonteni. A motor estbeen viszont ha nem tudod hogy mit kell csinalni mondjukegy veszhelyzetben (kikerules, iv modositas kanyarban) akkor nagy bajban vagy. Marpedig ahhoz hogy nagyobb temponal kikerulj valamit, tudnod kell, hogy ha jobbra tekered a kormanyt akkor balra fordul a motor.
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #10854 üzenetére
Ha arra gondolsz amikor keresztbe gyorsit ki a stoner, az nem ellenkormanyzas. Amikor csuszik meg a hatso gumi, akkor a motor hatso resze a kormanycsapagy korul elfordul, az elso kerek pedig iranyban marad. A hatso kerek tolja vissza a motor hatuljat az eredeti pozicioba (vissza kormanyoz). Semmi ellenkormanyzas nincs. Ehhez nem kell motogp, eleg egy teljesen elkopott pirelli vagy racetec hatso (ezek az eletuk vege fele elegge jol kontrolalhatoan de nem kicsit csusznak), es mar tok szar korodionel is hasonlo modon keresztbe gyorsitasz ki
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #10857 üzenetére
Twist of the wrist 2-ben kulon van egy resz ahol elmagyarazza, hogy az autoval ellentetben motoron nem ellenormanyzol amikor elindul a hatulja. Visszatolja magatol. PErsze csak akkor ha nem csuszott meg nagyon. Mer ugye ha nagyon elindul akkor leves
Stoner azert vezeti igy a motort, mert eLobb tud nagy gazt huzni, es a kifele forgo hatso kerek iven befele tartja a motort ahogy tolja vissza. Ezen a videon is nagyon szepen latni [link] Mas kerdes hogy ezt nem konnyu csinbalni ugy, hogy tenyleg gyorsabb is legyen. Bar a GP motoron szoftver gyorsit ki valojaban.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #10860 üzenetére
"egy cikkben james toseland ecsetelte mennyire nehéz beállítani és vezetni kipörgésgátlóval." Igen mladin is ezt mondta amikor a kiprogesgatlorol kerdeztek. Bar az csak AMA sbk. Azt mondta, nem gyorsabb a kiporgesgatloval, viszont a gumikat kevesbe koptatja vele.
Azert mondjuk a GP-ben kicsit jobb cuccokkal mennek. Ez nem a bazzaz szint A Ducati kiporgesgatloja tudtommal a vaz csavarodasat is figyeli. Mindenesetre pont talan a Rossi mondta, hogy a kiporgesgatlok miatt kigyorsitason alig van kulonbseg a versenyzok kozt, emiatt kanyarba befele probaljak a pluszt osszerakni. Ezert van az hogy a legtobb eses jelenleg GP-ben kanyarba befele fekezes kozben, vagy apex kornyeken tortenik amikor pl becsuklik az eleje.
A ducati bolti kiprogesgatloja allitolag olyan, amin max beallitason nyelezni lehet laprol Persze ugy nem lesz gyors, mert el kell kicsit forognia a guminak hogy jo legyen a kigyorsitas. Egedi Sanyi mesel errol itt: [link]
-
yodamastah
őstag
Es igy nez ki amikor kikapcsolva marad a kiporgesgatlo egy GP motoron [link]
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Bajt csinalhat, neha akkorat tud szolni hogy beszarsz tole . Azert utni is tud egy gyors kanyarban egy magas razoko. De amugy nem nagyon fogsz emiatt elesni, a motort nem billenti ki. De nincs semmi gond azzal ha felhuzod a razoko idejere, igy legalabb nem hagyod el a koptatot.
Amugy sem olyan fontos vegig huzni a kanyarban. A dolesszoget ha mar belotted, visszahuzod picit, ott tartod par centire a foldtol.Es ha mondjuk megindul az elso kerek akkor vissza tudod tolni a motort hogy visszatapadjon.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #10902 üzenetére
Hat en ugy szoktam, hogy amikor eszembe jut akkor indulas elott megfogom 1 kezzel a kormanyt, fuggolegesbe allitom a motort, es ranezek a kis ablakra. Minek ehhez kozepsztender? Mondjuk amiota mol olajat hasznalok nem is nagyon nezegetem, mert ezt nem nagyon eszi a gixxer. Amikor castrolt hasznaltam akkor nem artott nezegetni, mert egy autopalyas amokfutas vagy egy palyanap alatt kepes volt megenni 2decit
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #10918 üzenetére
Persze jo ar erte. Foleg hogy limitalt verzio. Az hogy nem kelt meg el ilyen nyomott aron, jol mutatja milyen doglott a piac. Fullgas oldalan legalabbis meg most is kint van.
Ilyen 8-900k korul mar lehet talani jo allapotu a hasznaltakat. Lassan robogo arban van. Ahhoz kepest ez egy nagyon jo motor. Jo dolga van akinek van most penze vasarolni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz shiNIN #10920 üzenetére
Persze en is csak penbol baromkodtam a vasaloval Csak bedobaltam par ruhat ami gyurott volt, es mivel volt meg hely gondoltam mehet a vasalo. De nem lett a szokasom vasalot hordani kulfoldre
Ennyire szoktam max felcuccolni, 1 hetre siman eleg volt mindig.. esoroha is befer
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #10928 üzenetére
Errol mar beszeltunk itt. Ultra gaz. Egy motoron mi a f*szt akarnak evente vizsgaztatni amikor sokkal kevesebbet mennek mint az autok. Arrol nem is beszelve hogy akinek van esze, az nem ul fel hulladek allapotu motorra. (persze nincs mindenkinek esze)
Szerintem amugy siman a szoci modszer ez a bejelentes. Bejelentenek valami horror baromsagot, felhordul a nep, majd a felet visszavonjak, es mindenki megnyugszik hogy megse lett horror, csak a fele. KOzben meg csak lenyomtak az emebrek torkan egy 2x aremelest a 4x helyett.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hat kozelrol mar nagyon nem nez ki jol. Ha jol szamolom 6 eses van ebben az idomban, es ujra is kellene mar fenyezni. De annyira nem erdekel mar. Inkabb abba tolom a penzt hogy muszakilag legyen jo, nem pedig kulsore. Igy legalabb nem gond ha felborul
itt megy 1ben volt ugy ahogy:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen