Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz yodamastah #10858 üzenetére

    a szoftveres kigyorsításhoz böfögnék hozzá, mielőtt megint bulvárosan fogná az adást valaki :D
    egy cikkben james toseland ecsetelte mennyire nehéz beállítani és vezetni kipörgésgátlóval.
    minél többet használják a kipörgésgátlót, annál jobban megy az idő rovására ahogy közbeszól, tehát meg kell tanulni egy ilyen motorral menni, és úgy menni, hogy ne használd a kipörgésgátlót :D
    szóval nehogy az jöjjön le valakinek, hogy nyélgáz és a többit elintézi az ECU.

    boogie:
    akkor az okosok gondolkodjanak el azon, hogy hirtelen nyélgáznál az összes fojtószeleped totál ki van nyitva és ha az egyik jobban zár 0,01 mm a másik meg jobban ki van nyitva 0,2 mm el akkor azon mi a rákot lehet érezni olyankor, amikor a gázoszlop átmérőjéhez képest mindez elenyésző különbség, nem úgy mint alapjárat magasságában, amikor alig van kinyitva 1 mm re a szelep? :D

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák