-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz tboldi #116312 üzenetére
Én ezt nem értem. Az autónak megvannak az engedélyei ami alapján a típust egyáltalán forgalomba lehet helyezni. Ha az autó gyári állapotban van, akkor a forgalmit mi alapján veszi el? Ráadásul NKH-s nincs is ott hogy megállapítsa a gyári vagy nem gyári állapotot.
Ha a sport módot tilos utcán használni, az is csak egy pénzbírság lenne.Itt szerintem szimplán csak meg akarták fingatni a tüntetés miatt.
Az monacoi videó elején sem értem hogy a motoros rendőr miért fordul utánuk. Tilos 15-ről 50-re gyorsítani padlógázzal?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #116327 üzenetére
De a forgalmi nem ugorhat ilyenért, ez nonszensz. Ez olyan mintha egykerekezésért vennék el a forgalmit, pénzbírság helyett. Nem a jármű a szabálytalan, hanem a sofőr (már ha tényleg van erre valami gumiszabály). Szerintem ez fontos különbség.
A videón látszik, hogy először mérnek egyet, valahogy, aztán ugrik a forgalmija. A vonatkozó köhém rendelet leírja pontosan hogy miként kell, és hivatkozik a mérési szabványra is. Egyszerűen akit csak lehetett megvágtak a tüntetés miatt valamilyen okkal. Aztán majd gondolom fellebbez vagy jogorvoslattal él akinek van rá kapacitása, és némi huzavona után a végén majd kap némi kártérítést, talán.
De amit persu is írt, a motorodnál is a vázszám plakettjén ha megnézed lesz egy sor ami írja hogy milyen fordulatszámnál hány decibel a homológ érték. A köhém rendelet is azt veszi alapul, plusz még ráhagy némi százalékot a mérési pontatlanság miatt. Nekem ha jól emlékszem az FZ6-hoz 5850-es fordulatra volt megadva.
Szép is lenne, ha a rendőrök csak így nyélgázra mérnének kedvük szerint: egy RSV4 vagy akármilyen Panigale például gyári dobbal is berengeti a fél környéket 6-7 ezer felett
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #116335 üzenetére
[link] itt egy videó a helyszínről, 0:38-nál érdemes megállítani, látszik a kanyar. Elég enyhe, viszont a féknyom jó hosszú.
A cikkből úgy értelmezem hogy valami alacsonyabb kategóriára volt jogsija. Nem akarok tiszteletlen lenni, pláne nem akarok okoskodni, csak a farolás alapján feltételezem hogy meglőtte neki az egyenesben, utána a kanyarnál bepánikolt hogy sok lesz, ráfixált az út szélére, kanyarodni és fékezni pedig nem mert/tudott, utána meg már annyi Ez az alapvető tudás hiánya sajnos, amit egy korlátlan jogsi megléte sem garantál, mert ott a vizsgákhoz csak városban gurulgatsz.
Sokan küzdenek ezzel, én is emlékszem hogy első 1-2 szezonban szenvedés volt egy kanyargós szakaszon végigmenni, és ezen a harminccal bójázós tréningek sem segítenek...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #116338 üzenetére
Itt nem szimplán a fékezés lehetett a gond, hanem a kanyarodás is. Ha kimegy az ember egy kanyargós útra ahol még húzza is neki valamennyire, és 80-130-ról kéne fékezgetni meg elfordulni, oda szerintem más kell mint a lassú manőverezés.
Alapvetően aki rutintalan az nem mer dönteni, bámulja a felbukkanó akadályokat az út szélén, nem meri terhelni az első féket, és pláne nem meri dönteni fékezés közben.Az alaptréningen amikor azt mondják hogy kis és közepes tempó akkor mi számít közepes tempónak? Mert ezek eléggé városi ritmusnak tűnnek. Amelyik tréningjükön már mennek a kakucsi pályán is tempósabban körbe-körbe az már sokkal hasznosabb ebből a szempontból.
Az emberi agy ösztönből kb 20 fokos dőlésszöget tolerál. Ez alakult ki, természetes talajon ugyanis az állatoknak is és embereknek is kb ekkora dőlésnél már kicsúszik a lábuk alól a talaj. Ez az ösztönös korlát motoron is működik és időbe telik átszakítani.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz fattyu #116416 üzenetére
Na basszus, ez valami új motor átok lehet, én kb 4 hónap után csúsztam el vele Ráadásul nekem is olyan részem sérült, ami ellen kb nem gyártanak védőszerelést: a kormányba akadt be a lábfejem ahogy repültem át és repedt meg a lábfej tetején a csont. Nincs sportcsizma ami ott védene.
Kesztyűnél is a leérkezések meg csúszások ellen van védelem főleg.Motornak mekkora baja lett? Casco volt rajta?
---
Idén először én is motorra ültem, elvittem szervizbe meg vissza Új szett gumi fent. Azt hittem majd keresgélni fogom a kezelőszerveket, mert olyan rég ültem motoron, de nem, itt városban rögtön ment minden rutinból. Viszont a Kerepesiről a Dózsára olyan retkes az S kanyar + új szett gumi, hogy szerintem 1 fokot se dőlve kanyarodtam mint mazsola és tádé. Fostam kicsit
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #116439 üzenetére
Corsa 2. Járt utat a járatlanért nem hagytam el most Maxigumiról 91-ért volt a pár. Meg állítólag az S22-nek valamivel laposabb a profilja.
Érdekes hogy hátra nem kellett súly, elölre viszont egy egész nagy került, a szelephez viszonylag közel.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #116476 üzenetére
Tegnap kérdezte haverom hogy láttam-e az új Euroringes árakat. Egész napos oktatás 50 ezer Na én azon kapaszkodtam meg, ugyanis 2 éve még 25-ért voltam. Aztán következőnek a Dodor féle képzések 40 ezrén is leborultam a székről Ahhoz képest már nem is drága az 50 ezer ami 8 óra hosszú és a pályahasználat is benne van, miközben az utóbbi csak 4 óra és a közúton mész oda-vissza
Részben irigy is vagyok, hogy miért nem én csinálom ennyiért.
Kozma Tomihoz meg szerintem nem az árak miatt kell vinni, hanem azért mert precízen és alaposan dolgozik.
Piszlicsáré példa, de én például most is nyikorgó lábtartóval kaptam vissza a motort, pedig ez már a 4. alkalom volt hogy szervizben járt ott a motor. Most már kíváncsi vagyok, hogy mikor lesz befújkálva anélkül hogy szólnék Mert egyébként bármi más aprósággal ha szólok akkor rögtön mondják hogy mi-miért és hogyan, és meg is csinálják, szóval nem panaszkodom.
Csak abból indulok ki, hogy Tomi egy szimpla olajcserekor is átnézett mindent, majd befújta/bekente kérdezés nélkül amit kellett, pl bowdenek, kitámasztó, lábtartó, stb.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #116479 üzenetére
Van több csomag is, nem csak az egész napos. A tréner nevét nem írják. Gondolom rájöttek hogyha az utcán össze lehet kanalazni napi 5-600 ezret, akkor ők a napi 25-ért túl olcsóak voltak egész napra. Azért ez mégiscsak egy összetettebb pálya.
Sok helyen leírtam már, talán ide is, de ha nyerek a lottón egyszer 5-6 milliárdot, akkor az kurva élet hogy építtetek egy saját privát pályát
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #116520 üzenetére
És a fél kezét a seggébe dugva harleyval ugratásról is kérjük a videót!
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #116609 üzenetére
Barátomnak volt Monster S2R, nagyon hasonló tünetet produkált. 6-7 ezer körül volt benne “hullám” mintha kihagyott volna a gyújtás. Nagyon sok mindent végig próbált a specialista (Moto Rosso) mire bő egy év gondolkodás meg szopás után kiderült hogy a kábelköteg volt a hibás, annak a cseréje oldotta meg. De addigra már szinte minden más ki lett cserélve, rengeteg pénz meg elköltve. Utána viszont kurva jó volt a motor. Annyira hogy össze is törte
Ahogy Mucsi mondja a vízszerelős szerepében: “megmondom magának az őszintét főnök, ha az időt nem sajnálja akkor majd a pénzt fogja”
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #116618 üzenetére
Taschner kezdte el terjeszteni nagyon, mert állítólag helyreálltja a sérült fémfelületeket. Onnan ismerni fel a Tasi hívőket, hogy a hirdetésekben kiemelik a Xado használatát
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #116624 üzenetére
Biztos hogy nagyon hosszú várólista lesz a vizsgaidőpontokért. Még normál esetben is 1 - 1,5 hónap simán volt a várakozás egy időpontért, most meg még feltorlódott 2 havi adag. A kezdeti sokk és lezárások után ezt is azért meg lehetett volna oldani ha akarják, de az NKH a bürökrácia egyik hazai fellegvára, szóval ilyesféle rugalmasságot nem is vár el tőlük senki
Például hogy jóval kevesebb ember mehet egy időpontra, kötelező maszk, tegyenek ki kézfertőtlenítőket, a monitorokat pedig minden vizsga után töröljék át fertőtlenítős kendővel.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #116686 üzenetére
Race kellett volna, a másik kevés már 110 körül is. Nekem a dupla csomag van, a gyengébbet elsőre kipróbáltam, aztán beraktam az erősebbet (amit a racehez adnak) és az az igazi. Azóta a gyengébbet egyszer sem használtam.
(#116691) geresics egyik kezeddel fogd meg a fülcimpádat felülről, és húzd azt felfelé. Miközben húzod, a másik kezeddel dugd be a füldugót, egy félfordulattal.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Na ma kurva nagy mázlim volt, mert majdnem belém jöttek. Gyöngyösön gurultam át, egész odaúton rohadt nyugisan mentem, lámpáknál is beálltam a sorba. Aztán a Mátra irányába az utolsó lámpánál rohadt hosszú sor állt, gondoltam azt már nem állom végig, elkezdtem előrecsorogni 20-30-cal. Egyszercsak egy zöld VW Beetle a semmiből úgy gondolta hogy ő most megfordul, alászedte, indexelt és már fordult is elém keresztbe. Én nagyjából ekkor voltam az ő kocsijának a hátuljánál, vagy talán a mögötte lévő kocsi felénél.
Semmit nem tudtam reagálni, a fékhez hozzányúlni nem tudtam, még egy anyázást sem tudtam. Annyi jött reflexből hogy csináltam egy nagyon gyors kikerülést balra éles döntéssel, aztán rögtön vissza jobbra.. Végülis bejött. Ha 5 centire mentem el az első lámpájától akkor lehet sokat mondtam.
Tudom, majd most kapom hogy előre kell látni az ilyet, meg defenzíven vezetni, megatöbbi, de ez nagyon nem az a szituáció volt. Lassan is mentem, a sor már régóta be volt állva, és semmi nem indokolta ott a hirtelen balra keresztbefordulást. De ha fordul is, fszért nem néz a tükörbe előtte...Odaúton az országúton volt még szemből egy SUV ami úgy előzte az előtte haladót, hogy engem leszorított az út szélére, de ehhez már szinte kezdek hozzászokni. Plusz amíg van időm mutogatni neki addig olyan húdenagy baj nincs.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #116881 üzenetére
"-Ki lehetne-e próbálni?
-Vételárat leteszitek, persze.
-Hát az nincs itt."
Pénz nélkül mennek vásárolni, az is kemény...Amikor eladtam az enyémet én is kértem letétbe a vételárat, meg is kaptam. Mondtam a srácnak hogy ha itt kimegy jobbra akkor ott a főút. Erre elindult balra, és hallom hogy nyélgázon húzatja az első-második fokozatokat a 30-as zónában, tele jobbkezes utcával. Na ott megállt bennem is minden egy pillanatra.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ha valakit érdekel esetleg: ma és holnap a Karasnában 30% kedvezmény van a készleten lévő Dainese cuccokra.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #116974 üzenetére
Áh, ez egy magyar bolt, normális webshopra meg készletinformációra azért ne nagyon számíts
Átnevezték magukat párszor mostanában, https://karasna.honda.hu/ lett az oldal címe, de itt ruházat nem nagyon van fent. Ami korábban volt webshopjuk az se volt túl jó ebből a szempontból.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz zolee5016 #117050 üzenetére
Ha a hátsó 29 ezer már 40% kedvezménnyel, akkor a hajadra kenheted azt a kedvezményt mert alapáron ilyen 18-20 ezer körül van a te motorodra. Yamaha XJ 600S a motor amiről szó van, ugye (profilodból másoltam)?
Itthon az X-Bike foglalkozik EBC-vel, kérj tőlük egy ajánlatot.
A Bárdi meg Unix kedvezményeknél az a tapasztalatom autó kapcsán, hogy előfordul hogy a 40-50%-os kedvezményes ár mondjuk 20%-kal olcsóbb másik bolt teljes árú termékéhez képest. Szóval jól hangzik ez a fél áron dolog, de na... ez egy üzleti fogás.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Xaels #117197 üzenetére
Harleysoknál nem feltétlen jelent rosszat ha sokat állt. Sokuknál egész ősztől tavaszig megy a felkészítés, utána szezon alatt pedig jó ha 2-3x elő tudják venni. Esetleg van egy nagyobb pár napos túra azt annyi volt a szezon. De a szervizeléssel folyamatosan foglalkoznak, és emellé csak a képzelet szab határt annak amit elköltenek tuningra.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #117262 üzenetére
Ez kicsit gumiszabálynak tűnik. Például meddig tart a megközelítőleg függőleges?
Meg ez:
"a járművön túl ne nyúljon"
De hát már most is túlnyúlik nekem, kvázi sárvédőként is operál a rendszámtartó Vagy mivel a rendszámtartó műanyag keret része a járműnek ezért így nem lóg rajta túl? A műanyag keret nélkül már túllógna?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #117467 üzenetére
4 évente szokták javasolni. 2 évente a fékfolyadékot kellene.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #117526 üzenetére
Mert ahol precízen dolgoznak ott letakarítják róla.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Ferdzsoo #117528 üzenetére
Amíg a Yamahám volt és Kozma Tomi csinálta addig ilyenek sosem merültek fel. Szerintem úgy szerelte a motorom mintha saját magának csinálná. Ha kellett ráült, ment egy kört a telephelyen, mondta/mutatta hogy szerinte mi kéne, néha tök apróságokról is. De én sose jeleztem ezeket az apróságokat hiszen azt se tudtam hogy léteznek, nem tűnt fel. Úgy érzem nagy szerencsém volt azzal a motorral is meg a szervizzel is.
Triumphfal voltam párszor már olajcserén, legutóbbi után én is éreztem az égett szagot, a korábbiaknál nem volt ilyen. Jövőre meglátjuk újból, lesz-e szag vagy sem
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #117622 üzenetére
4-5 ezres rezsióradíj az nagyon olcsó. 8-12 között mozognak az árak inkább, kivéve a BMW szerviz mert ott 18 ezer
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #117670 üzenetére
Bőrruha alá nem pamutpólóban kell felöltözni Az a lehető legrosszabb, mert 1 napig csurom vizes marad és csak megfázol benne, esetleg egy jó tüdőgyulladás.
Kimondottan nyári, technikai aláöltözőt kell alá venni. Az is csurom víz lesz, de nagyon hamar kiszárad, és ha megállsz akkor a párolgás miatt hűti a testedet. Ráadásul nem zavaró vizesen sem, könnyebb levenni a bőrruhát, stb.És még nincs is kifejezetten meleg.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #117680 üzenetére
Nézd, őszintén pont nem érdekel engem hogy miben motorozol, de a bőrruha alá az utcai póló (pláne nyáron) megmosolyogtató, és még utána panaszkodsz is rá. Mintha napszemüvegben vezetnél éjszaka és panaszkodnál hogy nem látsz rendesen. Az ezres gixxerhez egyébként jobban passzol a tintahal stílus, pláne egykerózgatva, úgyhogy én csak támogatni tudlak a védőszerelés elfelejtésében.
A nyári aláöltözőnek az a logikája, hogy egy vékony anyagból készül, ami a testedről az izzadságot felszívja és kivezeti az aláöltöző ruha felszínére. A bőrruhának van belül egy hálós bélése szintén az izzadság menedzselése miatt, nem szívja magába. Az aláöltöző azáltal hogy kivezette a felületére a nedvességet, azonnal elkezd párologtatni, a párolgás pedig hőt von el a környezetétől, ezáltal enyhén hűsítő érzést biztosít. Ez nyilvánvalóan egy teljesen zárt ruházatnál nehezen érvényesül, de perforált ruha esetén, vagy nyitott szellőzőkkel, esetleg pár centit lehúzott cipzárral már érezhető a jelenség. Pamutpólóhoz képest pedig ég és föld.
Arról nem is beszélve, hogy minden szempontból kényelmesebb viselet, és könnyebb a nap végén lerángatni magadról a bőrruhát, mert nem ragad bele.Nem, légkondit valóban nem fog az arcodba nyomni, de bameg, ezres sportmotoron ülsz, kapod a menetszelet, ha kényelmeskedni szeretnél akkor rossz kategóriát választottál és lehet hogy autóznod kéne inkább Se a motorod, se a ruházatod nem városba való.
Bocs ha bunkónak tűnik a válaszom, nem bunkózásnak szánom, szar napom volt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #117727 üzenetére
Ha tudnád hogy mennyi pénzt és energiát költenek el a gyártók az egykerekezési hajlam enyhítésére a sportmotoroknál...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #117748 üzenetére
Nincs mese, a következő lépcső az 1.3-as Hayabusa. Ha az se jön kerékre akkor kell rá egy turbó.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #117768 üzenetére
Az a nem semmi hogy ezt van képed leírni, miután ask only modeban működsz és nem egy ember több órányi választ és segítséget írt már neked itt.
Ha meg leírják hogy hülyeséget csinálsz akkor megsértődsz, mert nem kaptál önigazolást?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #117776 üzenetére
Én nekem most kiégett a viccrelém.
Csak kíváncsiságból, de tényleg, írd már le légyszi hogy mi az a foglalkozás ahol több ezer ember tisztel, bólogat, és sose futottál még ellenvéleménybe.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #117795 üzenetére
Szerintem nem a póló miatt vagy idióta, az nem nagyon izgat. Idióta azért vagy, mert megállás nélkül kapod a többnyire kimerítő válaszokat, motorszerelés, ruházat, stb témákban, te meg továbbra is igyekszel az ellenkezőjét csinálni, kínálat aljáról válogatni, sufnizni, fórumon át megfejtetni, csodát várni.
A sisakban nincs meleged egyébként? Kapni belőle nyitottat.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Ferdzsoo #117953 üzenetére
"Szerintem nem lehet egy közúti motorozást leoktatni pályán, hiába bérelné ki. Nincsenek meg azok a zavaró, változó körülmények mint közúton"
Ez igaz, de amikor a legtöbben teljesen fogalmatlanul vagy már meglévő hibás beidegződésekkel mennek erre a tréningre, akkor az olyan, mintha a jogsiszerzésnél nem lenne először tanpálya, hanem rögtön forgalomba küldenének ki.Közúton szerintem nehezebb megtanulni az "oda megyek ahova nézek" dolgot, mert egyszerűen nem nagyon engedheted meg magadnak hogy folyamatosan a távolba nézz. Folyton nézni kell hogy van-e kavicsfelhordás, gázolaj, úthiba, akármi. Pályán nem kell nézni hogy mi van közvetlenül a kerék előtt 3-5 méterre, nem jön szembe senki, csak előre kell figyelni és a motorozásodra koncentrálni. Nincsenek zavaró tényezők, nincsenek változó körülmények.
Erre lehet építeni, és erre ráépítve van értelme annak amit mondasz. Szerintem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #117971 üzenetére
Haverom 1100-as Monsterének is (valószínűleg) az szívta le az akksit 3 hét állás alatt. Be kellett bikázni. Értelemszerűen kapta is a "szarolasz" savat Utána lehúzta róla azt az usb töltőt, azóta nem volt problémája az akksival. Szóval két lehetséges magyarázat van, az egyik hogy az usb töltő szívta le, a másik hogy szarolasz
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Mentolka #118005 üzenetére
A KTM-hez nem tudok hozzászólni.
A Triumph és a BMW márkaszervizköltségei között jelentősek az eltérések, a Triumph szinte megegyezik az átlag japán márkák költségeivel, a BMW-nél kb 1.5 - 2x-es a szorzó. A Tigerrel kapcsolatban többet nem tudok.BMW:
2-3 éve nagyon nézegettem S1000R-t amiben elvileg a blokk ugyanaz mint az XR-ben, és mivel itthon nincs belőlük olyan nagyon sok, ezért UK és USA fórumokat olvastam orrba-szájba. Engem végül az tántorított el teljesen az S1000R-től, hogy ezeken a fórumokon a főtengelytöréses történetek nem voltak annyira ritkák, S1000R és XR egyaránt, aminek a javítása komplett blokkcserével orvosolható. Jelentősebb részüknek még gariidőn belül történt meg, ők némi kellemetlenséggel megúszták, viszont voltak akiknek már garin kívül történt meg, 3 éves korban 30-40 ezer km körül, ezért még csak azt sem lehetett egyértelműen kijelenteni, hogy ha újkorában nem jött elő a hiba akkor már sose fog.
A blokk költsége akkori árfolyamon átszámítva nagyjából 2.5m Ft-nak felelt meg, a UK munkadíj pedig 800 ezer körülinek. Ezek az emberek mind az ottani BMW képviselettel viaskodtak és leveleztek 4-6-8 hónapon át. Az évjáratok alapján nekem úgy tűnt, hogy az első 2 év volt érintett, de mindezt csak az ő leírásaik alapján mondom.Más márkák más típusainak fórumain (amiket én néztem) nem olvastam ilyen mértékű problémákról, sőt. Ezért végül dobtam a BMW-t, annyira nem volt nagy a szerelem hogy akár csak 0,1% esélyt is bevállaljak egy ilyen költséges hibára.
Egyébként az S1000R egy kibaszott jó motor, könnyen irányítható, jól felszerelt, nagyon erős, és gyanítom az XR sem sokkal különb tőle, bár ahhoz nem volt még szerencsém.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #118016 üzenetére
Mármint maga csinálja, vagy márkaszervizben? Nem tiszta a leírásodból.
BMW-nél a rezsióradíj 18 ezer volt 2-3 éve amikor én néztem motort, az S1000R-re egy normál olajcsereszerviz 60 ezer volt, lefelé kerekítve. Yamahánál 9 ezer volt az óradíj és 30-35 ezer között fizettem egy szokásos olajcsereszervizt, viszont ez se ma volt, hanem 3 meg 4 éve, gondolom valamennyit ott is emeltek már. Triumphnál 12 ezer a bruttó óradíj és 36 ezret fizettem olajcserére.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #118215 üzenetére
Azt nem tudom hogy miket nézel, de kétlem hogy az FZ6-nak jobb féke lenne. Az pont a motor gyengepontja, elég harmatos, mert csak egy kétdugattyús úszónyergest kapott. Az előd FZS600, és a faceliftelt változat FZ6 S2 normális négydugattyús fékekkel rendelkeznek, csak ez a széria lett megalázva a spórolt verzióval valamiért.
Injektoros, nem karbis
Az a 98 lóerő pedig csak nagyon magas fordulaton jön, oda nem keveredik csak úgy véletlenül az ember, 4-5 ezer körül semmi váratlan nem történik a motorral.200 kg fölött van valamivel és az érződik. Én is 125-ről ültem rá anno és hát nem egészen úgy ment a dolog mint elsőre gondoltam, sok időbe és gyakorlásba telt megtanulni jól kezelni, főleg a fékezés és a kanyarodás terén. A nyélgázt nagyon hamar megtanultam
(#118213) mokus1
"Mennyire lehet azon normálisan megtanulni motorozni?"
Ez eléggé emberfüggő is.
Meg definiáljuk a normálisat. Ha átlag kulturált közlekedésről van szó akkor hamar megtanulható vele, max 2 szezon.
Ha a szerpentinek lapraszerelése és a helyi menők tempója a cél, akkor sok gyakorlásba és időbe fog telni azzal a motorral, és nem is ez a legalkalmasabb rá.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz mokus1 #118220 üzenetére
A naked ha jól emlékszem csak 201 kg Egész biztosan problémákat fog okozni eleinte, de ha rászánod az időt, pénzt és energiát a gyakorlásra akkor relatíve hamar menni fog a dolog.
Az autók között jól elfér a motor, én rendszeresen jártam vele itt Bp-n melóba csúcsidőben, és könnyebben elfértem vele mint a mostani motorommal. Jó, egy 125-ös robogó mégjobban elfér mint a Fazer, nyilván de elég jól tudtam átvágni vele a forgalmon.(#118224) mokus1 na várj, ez FZS600 ami a képen van, ez az FZ6 elődje.
Egyébként mindegy hogy tavasszal vagy ősszel veszed szerintem. Én ősszel adtam el az enyémet, de tavasszal is forintra ugyanannyiért árultam volna. Fontosabb, hogy ha felkerül egy olyan hirdetés ami jónak tűnik és tetszik is akkor arra menj rá. Én pl az enyémre vártam 5 hónapot akkoriban, amik addig fent voltak nem voltak rosszak de egyik sem volt az a "tuti vétel" kategória, úgyhogy vártam.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz mokus1 #118230 üzenetére
Pénzt arra értem, hogy a képzések és pályanapok árai jelentőset emelkedtek az elmúlt 1-2 évhez képest ahogy észrevettem.
Aztán ha hétvégén elmész csavarogni hogy gyűljön a tapasztalat, vagy akár az ilyen oktatásokra, akkor az 5-6 ezres tankolások is napi 2 alkalommal összejönnek majd. Pláne ha minden hétvégén mész szombat-vasárnap.Plusz ha többet mész akkor értelemszerűen gyorsabban kopnak a dolgok, a karbantartáson pedig nem érdemes szerintem spórolni, és itt nem "milyen olajat vegyek" kérdésre gondolok amiben a facebook csoportok nagyrészének kimerül a karbantartásra való igénye.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest