-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
90 cm hosszú... Motorra hogy rakod fel ezt? Baromi nagy.
Számomra tök egyértelmű volt, h ha motoros túrákhoz keresek sátrat, akkor az elsődleges szempont az az, h mekkora helyet foglal el, nem az pl. h mennyi idő felhúzni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #89279 üzenetére
Jah azt nem is figyeltem, h kör alakú. Akkor meg pláne.
65 cm is totál felejtős átmérőben. Meg ez ugye attól is függ ki milyen stílusú motort hajt. Az enyémen piszok hülyén nézne ki mondjuk a topcase tetejére, vagy a hátsó ülésre gumipókozva egy 50-60 cm hosszú sátor.
De egy endurón simán elmegy a feeling.Az én 2 személyesem konkrétan ekkora, oldaldobozba simán befér:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89285 üzenetére
Enyémen kampóhely kialakítás sincs. Vázhoz meg tuti nem horgolnám hozzá. A végén megkarcolná, vagy megkoptatná.
Van egy 25 literes Bering hátizsákom, ha magamra szíjazom 8-10kg-val a hátamon a világból kimegyek és nem zavar semmiben. Ha egyedül megyek 3 napnyi cuccom simán belefér.
Mosquito
Egyébként pont ma néztem a lassan 7000km-es BT023-as szettem, nincs sajnos profilmélység mérőm, de én még a használat nyomát sem látom rajtuk.. de még csak a közepe sem kezdett el kopni.
Lehet nem kenem neki eléggé?![ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #89288 üzenetére
Próbáltad már? Az első Monster kb. mindig egy női tanulómotor kategória volt. Ülni nem ültem rajta, viszont állt már mellettem, mint egy 250-es, nem nagyobb.
Nem tudom, h ez a 800-as fizikailag nőtt-e már ahhoz képest, jah és az első szériának iszonyú nagy értékvesztése volt, 3 gurgia egy ilyenért számomra abszurd."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #89287 üzenetére
Áh, már nem is írtam ki ide, mert csak még jobban felkúr.. Elmentem értük akkor, kész voltak, de hogy..
Ugye szereztem színazonos szürke matrica csíkot, ami a motor fényezésébe is bele van lakkozva, ez választja el a feketét a fehértől. Az oldalsó idom alján futó csík 8 mm-ben ér véget. A csíkot direkt úgy szabattam le, h 8 mm-ről induljon és 4 mm-be végződjön az 1-1 méteres szál. Ezt elmondtam nekik legalább 5x, h nagyon figyeljenek rá, mert nem párhuzamos és a vastag fele fog indulni a doboz elejéről, majd hátra vékonyodik el.
Sőt, h tuti hülyebiztosra menjek, kinyomtattam nekik mindkét oldaldobozról egy egy fotót A4-es méretben, amin Paintbe mocskosul eltúlozva berajzoltam h honnan indul a vastag fele és merre vékonyodik el. Ráírtam azt is 50-es betűmérettel, hogy BAL doboz, JOBB doboz.
Amikor végeztem az egésszel ..februárban.., még egy pillanatig el is gondolkodtam rajta, h ez már lehet túlzás, mert a végén azt hiszi, h reatrdált balfaxnak nézem őket (amúgy azok), de tapasztaltam már ezt azt, így megnyugtattam magam, h ha ezen besértődik, akkor ott se hagyom.
A történet közepét már leírtam, február óta aug elejéig ott rohadtak a cuccok nála.. na de végre 2 hete mehettem érte, nagyjából a 4. "most hétvégére megfújjuk" telefonbeszélgetés után.
Amikor megláttam majdnem elsírtam magam.
A matricát FORDÍTVA tették fel mindkét dobozra. Érted, még hozta is ki a papírjaim, h nézzem meg, ők ez alapján csinálták. Basszus, mondom tedd már mellé, melyik a BAL feliratos papír és melyik a BAL feliratos doboz?! Nem hittem el, komolyan, ezek a végén már tuti szopattak.. Csak tudnám h van erre energiájuk, idejük, kedvük. Már kifakadtam neki előtte is, h az egész szopás elkerülhető lett volna, ha megmondja a legelején, h "bocs, de ilyet nem vállalok". Ennyi az egész, részemről nincs anyázás, sértődés, harag, keresek mást aki az igényeimnek megfelelően megfújja és kész.
De ez semmi. Már első blikkre is gyanús volt az egyik doboz fehérje. Frankón úgy akarták átadni nekem a 2 dobozt, h az egyik fehérje gyöngyház volt (amilyen a motor is, apró csillogó szemcsékkel), a másik meg sima natúr.. mint egy fapados céges Octavia. Egyszerre ment a terelés, h ezt másik kolléga fújta és azért lett ilyen, de nincs gond, mert az külön réteg, bla bla, megfújja a gyöngyházréteget..
Arról meg nem is beszélve, h a matricát is trehányul tették fel. Csomó helyen oda sem ragadt rendesen, levegős alatta, cm-enként megfolyva a lakk..., sőt, az egyik dobozon elszabta a matricát, de nem foglalkoztatta, felragasztotta úgy "megtoldva".Botrány az egész brigád. Nem fizettem érte így egy vasat sem, fogtam aztán elhoztam, félrebasztam a garázs sarkába, nem is akarom látni, építkezem, elfogyott a türelmem. Majd egyszer rászánom magam újra és remélhetőleg találok normális szakembert.
Eddig nem írtam le, de ők azok. Csontosauto Sopron. Senki ne keresse őket, soha!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Csak az oldalidomok első felén végig, és az első kerék mögötti elemen, ahol a kavics legnagyobb eséllyel érheti.
Gondoltam rá, h télen megcsinálom a fejidomot, lámpákat is. Mert leginkább a lámpák plexijén veszek észre apróbb tűhegyni nyomokat mosáskor.
Ha hosszú távra tervezel vele szerintem megéri még most új korában megcsinálni, ha bonyolult, összetett formákból áll keress szakit.
Egy cimborám pl az új Lexus RC-F-jét Pesten nagyon patenten megcsinálták 3M-mel, sőt a szélvédőre is rakatott egy speckó, kifejezetten üvegre való védelmet a kavicsok ellen. Az egészért kértek tőle 400k-t, pont mint egy új szélvédő.vendingo
Küldd már át légyszi a számát. Kösz.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz horvathkrisz #89656 üzenetére
Jah nem baszogatásnak szántam, ismerem az érzést, amikor 40 lóról átültem erősebb gépre, én is így éreztem. (csak nem írtam le. )
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #89675 üzenetére
Ebben az esetben én nagyon magasról tennék rá.. nem h új bukó.
Bukókat ennél sokkal komolyabb behatás miatt szokás lecserélni, a föld eleve tompa, puha behatás. Ha nem kell nyakmerevítőt viselned akkor tuti nem kapott akkorát, h mikrorepedések keletkeztek volna a szerkezetében.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Ígérem már egy ideje a motorsmosós, ápolós postot, leírom, h miképp szoktam csinálni, illetve miket használok, melyek szükségesek mindenképpen egy alap korrekt tisztításhoz és mivel lehet az egészet kimaxolni.
Autóápolásnál találkoztam először az Autoglym termékeivel, ott már évek óta használom és évek óta bizonyított számomra. Nyilván nem kell ehhez ragaszodni, sok egyéb - akár kedvezőbb árú - lehetőség van a piacon, de érdemes döntés előtt utánaolvasni, pár ref. fotót keresni, tapasztalatokat, stb.
Először is az alap szükségletek, amelyek egy átlagos ápoláshoz szükségesek:
- Mikroszálas szivacs (Itt nem kell ragaszkodni prémium márkákhoz többszörös áron, tökéletes bármelyik "no name", akár ebay-es is)
- Mikroszálas kendők (Több méretben érdemes beszerezni, szintúgy bármelyik megteszi. A lényeg, h legyen köztük legalább 2 nagyobb, vastagabb, amit szárazolónak lehet használni)
- PH semleges sampon (a PH semelgesség azért fontos, mert a waxot nem viszi le mosáskor)
- Műanyagápoló (Alapelemként írom ezt is, hisz a Nap masszívan dolgozik a nyers, fényzetlen anyagokon. Az AG-s műanyagápoló jó gumira, érdemes ilyen kettős területen alkalmazhatót keresni, ha valaki nem akar belefolyni..
Sokszor elhanyagolják a gumi, műanyag elemeket, noh és hiába van szép fénye egy motornak, ha a többi sallang fakó, napszívta, karcos)
- Petróleum a lánchoz (Itt kaptam tippként, olcsó, tuti oldja a retket, bevált, ajánlott. Hozzá elhasznált fogkefe tökéletes.)Prémium szerekből a fentebbi pakk max. 10-12.000ft-ból kijön és már van egy első blikkre alapos, szépen mosott motorunk.
Ha valaki jobban bele akar menni, az alábbi kiegészítő szerekből tud válogatni:
(Innentől a "motorvanértemneménérte" klubtársak ne olvassák. De hangsúlyozom, csak motor miatt én sem vettem volna ezekből semmit. )- Waxok (Többféle van, tartósságot tekintve is különbözőek, köztük karcfeltöltő, vagy csak sima fénykiemelő, vagy kifejezetten sötét fényre szánt ami csökkenti a hologram hatást, stb. Emellett alapvető előnyük, h a szennyeződés könnyebben lejön, vízlepergető, s véd az UV-től. Ehhez már érdemes beszerezni egy waxszivacsot, amivel gazdaságosabb a felvitel)
- Rovaroldó (Nem kell bemutatni, ráfújod, 5-6 perc és vízzel a 90%-uk lefolyik. Fontos, h ronggyal ne ess közvetlenül neki, mert a kitin mocskosul karcol.)
- Gumiápoló (Nem a motorgumira, arra tilos kenni bármit is, létezik tartósabb, kifejezetten gumi anyagokra szánt ápoló)
- Üvegpolír (Plexire, lámpákra, tükrökre. Van egy karcfeltöltő hatása is, illetve mindemellett szintúgy könnyebben lejön a szennyeződés és vízlepergető.)
- Motormosó (Blokkra, leömlőkre, nehezen hozzáférhető helyekre, felnibelsőre. Befújod, pár perc és vízzel leverethető.)
- Kátrányoldó (Rendszámra, felnire, kipufogó aljára felvert kátránypöttyöket be kell itatni vele, pár percet várni és letörölhető. Itt is fontos, h érdemes megvárni míg megszívja a pötty az oldószert, mert nélküle törölgetve ez is karcol.)
- Felnivédelem (Az alaposan megtisztított felnire szabad felvinni, a lényege h a fékpor, "lánczsír" és egyéb szennyeződések nehezebben ülnek meg a felnin.)
- Bőrtisztító / Bőrápoló (Már akinek bőr huzatú az ülése.)
- Fémpolír (krómozott felületekre. Nem próbáltam még, mert nincs króm)Mindent beszerezni már nyilván húzósabb tétel, bár 1-1 flakon akár több évig is elegendő és az eredmény mindig magáért beszél.
A folyamatban egyébként nincs nagy ördöngőség. Jellemzően én egy enyhe locsolással kezdem. Tényleg csak permetszerűen, nem eláztatva, h a friss por réteget vigye le.
/Ha nagyon bogaras a motor, akkor ezt követően érdemes befújni a rovaroldóval, h dolgozzon. A bogarakat amúgy én minden motorozás után lepucolom róla, mert frissében könnyebben, károkozás nélkül lejönnek bogároldóval, plusz vizes szivaccsal./
A sampont természetesen melegvizes vödörbe öntöm, felkeverés után a szivaccsal neki lehet esni a legmagasabb ponttól lefelé haladva. Nyári melegekben hamar szárad, jellemzően én 1-1 nagyobb felület mosása után szárazra szoktam törölni.
Majd a legvégén maradnak a felnik, küllők, már középállványra húzva, elejét felbakolva mosom, így gyorsan körbeforgatható mindkét kerék.Az ápolószereket egyébként nem kell minden mosás után haszálni, pontosabban kinek mennyi idő ugye 1 mosási intervallum.., pici rutinnal már látszik h mikor van rájuk újra szükség.
Jah és talán a végére a legfontosabb. Ha valakit elkap ez a fajta gépszíj, a legfontosabb tényező a megelőzés. Zárt helyen tárolás, alapos, gyakoribb tisztítás, kényes részek fóliázása, stb..
ui. Baszki, persu, tényleg kell nekem egy OT.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
A francokat. Ez pont olyan hobby, mint másnál a tenisz, vagy mit tom én, bélyeggyűjtés.
A hobbyra meg mindenki tud és akar időt szakítani.Micsurin
Létezik úgynevezett felnikefe, ez az AG-s, de van csomó alternatíva, keress rá. Ezzel már könnyebben hozzá lehet férni a belső részekhez is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz #45553408 #89760 üzenetére
150k-ért kb. tök mindegy milyen maxirobogót veszel, 99%-ban 1 éven belül el fogja vinni ugyanezt az összeget a felújítás. Nem beszélve arról, h annyi pénzért gondolom rendszám nincs, anélkül pedig ne vegyél nagy robogót.
125-200-as robogót 350k alatt nem nagyon érdemes venni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Gyanítom igen, ma nekem is gurulni támadt kedvem, volt szabad 1,5 órám, de a robogó koszosabb volt, így inkább azt vettem elő, de élveztem, viszont ez itt off, szóval megyek a robogós topikba Bob-bal.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz yodamastah #89860 üzenetére
Hülyefax. Kezdett volna inkább Busával és most valszeg nem veszélyztetne senkit.
Ilyen fakezű süketnek elektromos kerékpár való."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék". Én-nél mindig "-nék".
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #89950 üzenetére
Na, ezért írtam már én is párszor, h kell egy enduro utcai motor mellé. Már idén szerettem volna, de nem jutottam el addig sem, h alaposan kinézzem a típust, utánaolvassak, stb.
Ha nem fogok napi 10-12 órát gép előtt tölteni, egyszer talán nekem is lesz rá időm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #90033 üzenetére
Azonnal ez volt az első gondolatom nekem is.
Padkán menjen a kerékpáros. Én mindig, mindenhol sávközépen, de inkább a felezőhöz közelebb húzódva megyek, főleg városban. Ilyenkor van a legnagyobb menekülőzóna és ilyenkor kisebb az esély, h hasonló történik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #90149 üzenetére
Lehet ezen értetlenkedni, de el kell fogadni, h a piac nem az itt sokszor emlegetett márkabuzik miatt áraz úgy ahogy.
Ennek a motornak történelme és múltja van, kuriózum, még ennyi idősen is egy átlagos karbantartás mellett piszkosul megbízható. Noh meg az idő előrehaladtával az is rátesz a vételárra, h nagyon kevés eladó van belőle, hisz aki tudja h mit birtokol, vagy nem, vagy csak olyan összegért hajlandó megválni tőle.
Egy szebb állapotú 20-21 éves fogaskerekes VFR-ért is van aki kiad 1 millát, ez sem véletlen.Nyilván, nehéz azt elfogadni, aki ennyi idős motort 200k-ért vett és szopott vele egyfolytában, de ez más világ, bármennyire is fájdalmas elfogadni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90491 üzenetére
Tök mindegy, nyíróerő egy benzinüzemű motornál is pontosan annyira gyilkos, mint egy dieselnél.
Hideg motornál hülység erőltetni a kis fordulatot, el kell indulni és használni, nem is értem h nem jött ez le."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #90526 üzenetére
Teljesen mindegy milyen motor üzeme, a nyíróerők hideg motornál kis fordulaton nem tesznek jót a forgópontoknak. Nem egészséges hideg motort extrém alacsony fordulaton működtetni, legyen az diesel, vagy benzin.
Persze úgy használja mindenki ahogy szeretné."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #90531 üzenetére
Város 4.-et írtad. Az SV-nél 50 mellett az milyen fordulatot takar?
Nálam kb 3000 pár száz és ott masszívan rángatáshatáron dolgozik a blokk. Érezni h szenved.
Egy kezdetben rosszabbul felépült olajnyomás mellett, hideg olajjal, iszonyú erők hatnak a csapágyakra ilyen esetben, de még melegen is.
Pontosan ezért soha nem szoktam klasszikus értelemben kislánykodni vele hidegen, de persze nem is húzom tiltásig. Viszont 4500-5000-ig el szoktam forgatni. Annó olvastam, h hidegen a max fordulat fele alatt érdemes kicsivel használni a motort. Ez nálam pont ezen tartományt takarja.
Sőt, a VFR-nél míg bizonyos hőmérsékletet nem ér el a motor, hiába húzom 7000 rpm fölé, nem működik a VTEC vezérlés sem (az-az nem nyitja ki a többi szelepet)."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz XFishboneHUN #90607 üzenetére
Grat.
Pont időben vetted, van még két heted motorozni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #90634 üzenetére
Egy őszinte, aggodalommal teli ötlet, amíg nem épülsz fel teljesen egy ilyen?
Száguldozni úgysem fogsz már, kényelmes, egyenesen ülsz rajta (ezt keresed nem?), magas a kormány, jól pakolható, stb.
Esküszöm full olyan piros, mint a Ducati, sőt, frankón megy a piros Jazz-edhez is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #90646 üzenetére
Jah nem gondoltam komolyan.
Ok, majd valamikor összefutunk. Hétköznap általában Győrben vagyok 9-től 3-4ig, hétvége felé úgy csüt estétől pedig Sopron mellett.
Ferdzsoo
Jó is az az AS200, nekem is az van, kategóriájában még most is a legjobb. Sőt, nem egy tesztben bizonyult jobbnak a Hero 4-eknél.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hejj,
Rég jártam erre, így szezon végére elgurult a gyógyszer.
Reggel megláttam kint ezt:
Pontosan ezt keresném az 1.2-esből is. Utolsó évjáratos, facelift fehér.
Asszem' lesz egy 1000 + 1000km-es túrám, ha sikerül megegyeznem az eladóval. Szóval ugyanitt lesz egy patika 800-as eladó, ha minden rendben megy."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #91293 üzenetére
Fentebb nem eladási szándékkal írtam be amit, viszont fel fogok szólalni a vezetőségnél ezen rokkant szabályozás ellen.
Ez egy klubtopik, ahova évek óta ugyanazok az arcok járnak vissza. Nettó fasság ennyire dilettáns mód tiltani a hirdetéseket eleve off témákban. Én pl. sokkal szívesebben vásárolnék egy olyan forumtagtól motort, (vagy alkatrészt, bármit) aminek két kattintás lekövetni az előéletét és "ismerem" a tulaját.Persze értem a tiltás alapvető okát, nyilván nem megengedhető egy forumtopikban, h millió, csak a hirdetések miatt postoló újonc szétspameljen egy egy témát, de könyörgöm, sokunk tizenéve van itt jelen és egy egy "Sziasztok, eladó a motorom: link" post szerintem baromira nem zavarna senkit.
Ferdzsoo
Jaam, nagyon cool. Tiéd is ütős, hisz az is fehér, de itt a felnik is újra fehér fényt kaptak, noh meg ez a fehér fekete design, ah, na. Nem árulok el nagy titkot h a gyengém.
Dam? Soha nem hallottam róluk. Tényleg ennyire szar? Na ez az, a gyári iszonyú halk, hallottam már. Szinte semmit nem hallani az igazi érces V4 hangból.
Laraxior
6k euro-t minimum szeretnék érte. Minden szerviről fényképes dokumentációm van, csak gyári Honda szűrőket használtam, csomó gyári és nem gyári extra van rajta, GPS-től a valódi karbon elemekig. Esőt talán 1x látott, kényes helyeken átlátszó fóliával borítva. Karc sehol.
Bár aki ismer, úgyis tudja h a maxot kapta mindig.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz yodamastah #91516 üzenetére
Fu pasztmek, beleborsózok ezekbe.
Inkább meg se nyitom.
mod.
ÁÁÁÁÁ, megnyitottam. Első 2 másodperc elég volt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
Srácok, ha valakinek az ismerőse, haverja 800-as VTEC-et keresne, pls.
Köszi!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92191 üzenetére
Annyit, de az leginkább 2 szezonban ment bele. Amikor megvettem és tavaly. Idén az építkezés miatt semmi időm nem volt. Jó ha 2000 belement ebben az évben.
Az évi 6k km meg szerintem totál az átlagos motor használatot mutatja. Főleg h mellette az ember autózik és robogózik is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92214 üzenetére
Oké , ott azt akartam mondani, h boltba, dolgozni, misére nem ezzel jártam. Csak alkalmi, hosszú használat volt mindig. Ebből némi technikai tudással lehet következtetni h az állapota azért is ilyen, illetve a blokk amikor ment, szinte mindig üzemi hőmérsékleten, hosszú távokat. Felezett olajcsereperiódussal így csak okés belül is minden.
Laca1212
Túlzás, nagyítás nincs a leírtakban, csak tiszta tények. Szeretek mindig elmerülni az élet minden területén a részletekben, s amiből lehet kihozom a maximumot. Noh meg techboozyként ha már egyszer ez is kötődik az ember hobbyjához, miért ne lőne a mozzanatokról pár fotót.
Szóval, idegen szemmel olvasva elsőre lehet h "sok", nekem viszont tök természetes. Hülyén hangzik, de így élek és a munkám is megköveteli ezt a hozzáállást.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Sikerült kiragadni a lényeget.
Pontosság, precízség, részletek, maximalizmus. Inkább erre értem.
Nah de nem offolok többet. Köszi h maradhatott, akit érdekel elér mindenhol.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92221 üzenetére
Értem a mondanivalódat, viszont úgy érzem túl sok szart láttál már az évek alatt és nem hiszed el, h létezik ilyen 8 éves használt motor.
Apropó, eddig én minden motormat/robogómat itthon vettem, bikepics-en ott a galéria, bárki megnézheti, egyik sem az általad itt sokszor emlegett szarfos kategória volt, pedig úgy érzem van hozzá műszaki érzékem, tudom mit kell megnézni, ellenőrizni, nem tudtak átbszni soha. (Kopp-kopp-kopp.)
Veled még nem találkoztam, de azért innen jó pár userrel igen, nem vagyok nehéz, problémás természet, ahogy ezt következtetnéd.
A valós kritikákat természetesen én is elfogadom a saját járműveimnél, sőt mindenben. De ha nincs mit kifoságolni, akkor mocskosul tényszerűen közlöm és ez jelen esetben nem elfogultság.
De h értsd, a mérlegnek is két oldala van. Ezzel a nyers, egyenes, hosszú, tényszerű leírással pontosan a hülyéket akarom kiszűrni. Adtam már el ezt azt az évek során, ha egy teljesen általános leírást mellékletm, iszonyú sok ostoba, álmodozó ember betalált. Nincs sajnos erre időm és kedvem sem.
Aki ezzel a leírással aki tud azonosulni, eljön, leteszi a pénzt, megy vele 2 kört és megírjuk a papírokat. Aki meg ezek után hívogat(na) és érdeklődik, az úgysem fogja megvenni, de lehet inkább fel sem hív, ami a célom.
Ez ilyen egyszerű.Laca1212
Baszki, ezt meg bele sem írtam. Na jó, most ezért már nem szerkesztem meg, de igen, kb. pont így tartotta ő is. Mint utólag kiderült a srácnak 200 méterre van az irodája az enyémtől, azóta is tartjuk a kapcsolatot, mutatott képeket h tartotta, hol tárolta, sőt még kaptam tőle utólag gyári olajszűrőt, egy csomó Honda patentet amik rendszerint szeretnek eltörni, láncsprayt és egy waxot amivel ő kenegette.
De most őszintén, ha megnézel egy ilyen állapotú 8 éves motort, amit egyszerű matekkel kiszámolva én 5 évesen vettem. Az előttem lévő 5 év, 10.000km alatt szerinted mennyire vigyáztak rá, ha most is ilyen állapotú?
Nyilvávaló, h nem festették / tem újra, nincsenek rajta új idomok, stb.
Egy kevésbé igényes, vagy folyamatos napi használatnak 1-2 éven belül nyomai vannak. Karcok, lerúgások, meghúzások, tükör szélein nyúzásnyomok, kopások, stb. Azt meg törölgehetem bármivel, kenhetek rá bármit, nem lesz ilyen állapotú soha.
Szerintem ez (is) ilyen egyszerűen kikövetkeztethető.
Van egy felállított igényem és elvárásom mindenki gépjárműnél. Evidens, h ha nem az igényeimnek megfelelő állapotú lett volna, akkor meg sem veszem.Ez meg némi marketing, igazságalappal.
Nézd meg a 2002-től 2009-ig gyártott VTEC összes színvariációját. Attól függetlenül mertem ezt beírni, h az én személyes véleményemet a 3 év tapasztalata megerősítette. Sok VFR tulajjal tallkoztam, sok túrán, találkozón voltam. Egybehangzó vélemény, h ha VTEC, akkor csak a fehér.
Ténylegesen körbeveszik nagyon sokszor, mint a tábortüzet. Lehet arcozásnak tűnik, nem annak szántam, csak ez is valós tapasztalat és mondjuk némi megerősítés, ha valaki mondjuk a szürkén agyalna.Az a pontos extralista része. Még ha tisztában is vagyok vele, h tényezerűen ezeket senki nem fizeti meg. De ismét pár érv e mellett, ha valaki bizonytalan.
Persze, mert nem akarok olyan hívást, h "akkor vedd le a hátsó sárvédőt és engedj 70k-t, mert ebay-en 80 dollárért láttam frísippinggel ezt". Valóban egy egyedileg, csak erre gyártott holmi.
Noh és ebből is kikövetkeztethető a törődés és az, h sem én, sem az előző tulaj nem sajnált rá költeni.A na ilyet tudsz után meg ott a smiley... azért ennyire nem kell ezt túlpörögni. Pusztán azért írtam oda, h az már nem egyedi karbon holmi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mike- #92305 üzenetére
Ez nagyon gagyi.
Annó kollégám meg akart győzni h ne Volvo és Lexus vonalon nézelődjek, hanem vegyek egy "faxa BMW"-t, mert a vezetési élmény, meg a márkafanatizmus, meg a presztízs, meg a menőség, meg az egyebek. Hát persze.. nah pontosan a tulajok millió negatív megnyilvánulásai - így a társadalom által erősen az "idiótabarom kategóriába" sorolás - miatt soha nem lesz béjjemvém. Eszem ágában nem áll azonosulni a tulajok 90%-ával.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Asszociációs játék. :)
- Lexus, Toyota topik
- Politika
- Motorolaj és szűrő topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Jófogás tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen