-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz tboldi #123227 üzenetére
Az en sisakomban pl eselytelen egy earpods vagy airpods. Kiforditja a fulembol. A jabra 75t bent marad, de azt meg hogy veszem fel vagy hogy kezdemenyezek hivast? Szoval not good. En pl csak ezert akarok valamit a sisakba, hogy tudjak hivast fogadni, kezdemenyezni bohockodas nelkul menet kozben.
Kozben mas teszta: Hol erdemes kipufogo rendszerek arazasat megnezni? Ugye mar emlitettem, hogy az Akra lenne a szivszerelem, de nem biztos, hogy ki akarok adni 500e-t elso korben erte. Ha van fele annyiert pl 60-80%-ert olyan jo hangu rendszer, a kulonbozetet inkabb benzinre locsolnam el.
-
Xero
nagyúr
válasz djeperto #123244 üzenetére
Meg is jott az ajanlat Bodisektol. Tokkal-vonoval, szerelessel:
GP1: 220e
SB1: 231e
P-tec II 242eEzen meg varial a boritas anyaga de nem hiszem, hogy olyan horribilis mertekben. Tekintve, hogy szerelessel egyutt, rendesen katalizatorral, papirokkal pont a fele mint az akrabol csak a rendszer (kat es szereles meg plusz lenne), igy elegge eldolni latszik a dolog.
A kerdes az, hogy kinek van veluk tapasztalata? Ismertem a markat, de igazan semmilyen szemelyes tapasztalatom nincs vele. Mennyire normalis minoseg?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Koszi szepen sracok!
Akkor mar csak annyi marad kerdesnek: melyik vegdobra erdemes ramenni a rendszernel? Probaltam keresgelni, de nem igazan latom kovetkezetesen sehol, hogy melyik milyen format takarna. Illetve a szalcsiszolt illetve titan palast mennyire fajdalmasan dobja meg az arat?
Nekem szerintem kizart, hogy legyen osszeallos moka, igy az 5%-t elengedem sajna.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123252 üzenetére
Ez tiszta sor. Teljesen biztos vagyok benne, hogy a minoseg csucsat az Akra kepviseli, de nem erzem azt, hogy a motor aranak a hatodat kipufogora szeretnem kolteni. Mivel mindenkeppen street legal szeretnek maradni, es a plusz loerok sem erdekelnek, igy egyertelmu, hogy engem csak a katalizatoros rendszerek erintenenek.
Majd futok meg egy kort ezzel a temaval tavasszal a Karasnanal is, amikor megyek a vasert, hatha lesz valami visszautasithatatlan ajanlatuk, bar erosen ketlem, hogy 500+ helyett 300 kornyeken kapnam meg. -
Xero
nagyúr
válasz zgospel #123255 üzenetére
Igen CB650R, de ez ugye pont ugyan az mint a CB650F es kb az osszes 650-es Honda mostanaban.
Ez teljes rendszer, email ajanlat szerint leomlo, dob, bekoto csovek, segedanyagok es munkadij. SC-t is nezegettem es nezem is tovabb. Van 3 honap minimum kitalalni.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123257 üzenetére
Pontosan. Itt pl vagas nelkul nincs slipon. Szoval az kiesik.
A komplett rendszereknel pedig pluszban van a katalizator. Akra is kulon kinalja, es csak ugy lesz street legal, es a Bodisek is ezt irtak pontosan.Illetve meg finoman jeleztek, hogy a db killer kiszedheto, de akkor ovakodjak kozutasoktol es hatosagoktol. Szo szerint ideztem.
Az enyem is EU5-os lesz, ezert is megyek kicsit elebe a dolgoknak. Ha van papir es bevesetem forgalmiba, onnantol nincs kinom, csak ne legyen annyira halk. Cserebe en uvolto rendszert sem akarok, mert megszexualizalnak a szomszedok.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123259 üzenetére
De biza vagni kell.
-
Xero
nagyúr
Masik kerdes komplett Bodis tulajokhoz:
Hozzanyultatok a motorvezerleshez? Nem szeretnem kinyirni a blokkot, hogy szegeny kevereken jar folyamatosan csere utan. Vagy ez nem szempont manapsag? -
Xero
nagyúr
válasz bacus #123399 üzenetére
Ne legyunk naivak, mestersegesen belenyulnak fentrol ilyen-olyan dolgokkal ugyis ahogy tettek az elmult evekben. Jo ideje kivartam de nalam most durrant el a dolog es bekapcsolt itt is a yolo uzemmod. Vadasszuk a megfelelo telepulest es telket BP kornyeken (tokom sem ad 100M-t BP-en erte), aztan megkezdjuk az epitkezest.
Lakast szinten kihagyom BP-en, egyszeruen nekem nehez letolni a torkomon az 1M-700e Ft-os negyzetmeter arat. 60M-bol inkabb epitkezem. Na de ez nagyon OFF, bar a motort is ezert rendeltem meg. A tokom sem fog varni meg bohockodni 2-500e-el kevesebbert a hasznalttal. Yolo. -
Xero
nagyúr
válasz #31733248 #123407 üzenetére
En most a 13-bol indultam ki, ahol most is vagyunk. Itt 700-tol indul es valahol 1.5 a vege az ujnak, de realisan a mi ligank 800-1.1 kozott van valahol.
Van ugyan egy telkunk Patyon, de nem akarodzik megsem annyira kimenni. Mondjuk ha minden kotel szakad ott epitkezunk, mert nekem realisan a korona utan is max heti 1x kell bejarnom, lehet annyit sem, akkor meg edes mindegy, hogy 1 ora vagy 20 perc a menetido.
Az asszonynak meg neccesebb a dolog, jovore csinalja meg a jogositvanyt es mindenkeppen autozni fog, szoval jo lenne ha nem kellene orakat a dugoban ulnie. Plusz neki valoszinuleg kesobb minden nap be kell jarnia velem ellentetben.Amiket talaltam ertelmes budapesti telkek, azok mind heroin aron voltak. Nagyjabol annyi a kitetel, hogy 650nm+ es ne egy 4 savos mellett legyen, plusz ne legyen sokkal fosabb az elhelyezkedese kozlekedes szempontjabol mintha az agglomeraciot valasztanank.
Igazan en valami Kistarcsa es kornyeket vagy Budakalaszt preferalnam, de ott is drogarban megy a moka, vagy csak nincs szerencsenk.
Szerintem most lesz idom az unnepek alatt es csinalok valami webscraper scriptet ami gyujti folyamatosan az online feluleteken a telkeket, aztan ertesit ha van valami kivalo. Csak pontositanom kell a kriteriumokat.
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #123446 üzenetére
Pontosan ez tortent. Nekem mar szeptemberben szolt Karesz a Karasnanal, hogy vagy vigyek valamilyen szinu CB650R-t iden, vagy jovore CBR650R arban lesznek min, mert a jovo evi motyokat mar a 2021-es EUR-val kalkulaljak, es meg fogjak nezni a tendenciakat Hondanal. Valoszinuleg belottek valahova 360-375 koze es jonapot. C'est la vie.
#123447johansongeresics: Engem az szokott kiakasztani, hogy lehozzak, hogy a havi atlag brutto valahol 450e. Ami rohejesen keves, majd nezem facebookon a hirek alatt a commenteket, es azok 90%-a arrol szol, hogy barcsak ennyi lenne nekik. Tehat a 450 valojaban valahol 350 lehet max. Ez egyszeruen elkeserito. Meg a duplaja is szukoske.
Oktatasok soran is figyelgettem az embereket es a felszereleseket. Oke kezdonek nem kell elguritania a gyogyszert (szerintem en sem tettem a Scorpion es Mugen cuccokkal sot.. ), de amikor 5-10e Ft-os sisakokkal megjelentek kb utcai ruhaban, az azert eros. Es sajnos nagyon sok ilyen van az utakon is.
Az a gond, hogy ameddig az orszagos termelekenyseg nem maszik fel a nemet szintre, addig nem is igazan varhatjuk a nemet szintu fizukat mindenhol. Ez viszont nem erdeke sem a felso vezetesnek sem pedig a kulfoldi cegeknek. Az en munkaltatom is veri a segget a foldhoz, hogy ugyan azt megcsinalom mint egy kollega aki Miamiban vagy Bostonban ucsorog, csak eppen fele annyit fizet ertem. Korona miatt pedig ki lehet dodgeolni az emelesek elol is, igy meg az arfolyam romlasat sem korrigaltak meg.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz fattyu #123458 üzenetére
99%, hogy agglomeracio lesz, csak lehet, hogy nem Paty vagy a budai oldal, hanem inkabb a pesti. De igen tobbek kozott a 2 auto + 2 motor + muhely + akna garazs motival engem igazan, asszonyt pedig egy szauna+jacuzzi szoba. Ezeket bazi nehez lenne osszehozni pl egy lakasban.
Hat en ha bejarok az vagy autoval, vagy majd motorral, esetleg bicajjal lesz. Ott pedig max fejben tudok osszerakni valami sw rendszert, osszepakolni vagy ne adj Isten megirni a kodot hozza mar kisse necces. Nem lehetetlen, de necces.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123644 üzenetére
Karbonsemleges nem leszel, max csokkenteni tudod.
Nalunk is az a terv, hogy a kozeljovoben epulo haz tetejet kitapetaztatom napelemmel es asszony kap valami hasznalt kicsi elektromos autot. Ezzel nem generalunk uj footprintet az uj autoval es a toltes is megoldott lesz otthon. Nyilvan elsore a beugro osszeg izmosabb lesz, de hosszu tavon behozogatja az arat.
Igy en is kisebb buntudattal huzgalhatom a szarvat vagy padlozhatom az oreg EU4-es dizelt.Mondjuk oke a lokalis legszennyezettseg miatt meg csak-csak van ezeknek ertelme (lasd pl Zermatt ahol mar reges regen csak elektromos cuccal lehet behajtani), de a globalis eredmenyekhez eloszor a bazinagy szallito hajokat kellene megpiszkalni, az euro - 9999 hajtomuvukkel es a brutalis kentartalmu uzemanyagukkal.
-
Xero
nagyúr
válasz A Zéé #123850 üzenetére
Nekem az M2 ugyan olyannak tunik, abban nem latok valtozast.
Az M3- ban plusz a karika es nagyobbak az ivek, es ahogy irtad nincs 8-as.Nem tudom, hogy ez nehezites-e szerintem az elozo is haszontalan volt es ez is az kb.
Az orak teljesen egyenfuggok voltak eddig is szerintem, volt akinek 1-2 ora eleg lehetett rutinon (haverom is aki 15+ eve crossozik csak elment az oregekhez, hogy jo mutassak meg merre van a palya), mig masok a vegen sem mindig tudtak merre van az arccal elore.
Ugyan ez forgalomra is igaz.Oromteli a torekves, de kicsit verszegenynek erzem meg mindig.
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #123853 üzenetére
Tavasszal ha megjon a gep en mindenkeppen elgurulok spuriekhoz ugyis, szoval nekifutok majd sajattal es az egyik hornettel is, lassuk a medvet alapon.
Viszont tok oszinte leszek: A sok indexet kihagyni szerintem butasag volt. Ugy, hogy ultem mar motoron es 17 eve vezetek autot, szokast igenyelt a tudatos index es nezelodes. Szerintem ez igenis jo dolog amit bent kellene tartani.
-
Xero
nagyúr
válasz Debilon #123888 üzenetére
Kiindulva abbol mik voltak a spurinal tavaly, nem nagy investment egy tanulos motor. Hahu legaljarol megfelelo ccm-ek, ra egy nagy bumszli bukogomba es keszen is van. Az hogy nincs fek a vaz ugy csavarodik mint boa a preda korul, a valto pedig olyan mint egy coin toss az pont jo is.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz A Zéé #123972 üzenetére
Detto. Igaz en lowcostban lowtimeban a superzone-ban letudtam kb mindent, de a ruhabol a dragabb volt jo a krumpli testemre, kesztyubol szinten a dragabb lett jo viszont csizmabol az olcsobb. A sisakkal meg mazlim volt, nagyjabol tudtam hogy a Shoei-ban mi volt a jo, majd belottem hogy Scorpionnak is formara jonak kell lennie, nyomtam egy probat es rendeles voila.
En tuti fix, hogy ha sok idom energiam lenne ra alaposan kilistaznek mindent, testek stb, majd celiranyosan mennek, hogy legalabb elkepzeles legyen mar. -
-
Xero
nagyúr
válasz Madwe #124006 üzenetére
A Honda a FL-el mar uj aron adta, szoval en is megszivtem. 2.9 folott van a gyorsvalto es bukogomba nelkul. Azokkal 3M folott lesz.
Mondjuk cserebe talan jobb az elso telo, picit olvashatobb a muszer es van 12V. Aszem ez utobbi valami 50e-s extra volt igy nem 300-al csak 250-el lett dragabb.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz A Zéé #124182 üzenetére
Tudom hulye parhuzam, de ime: Volt jo par bukasom sieleskor, 70-120-as tempoknal. Az egyiknel szilankosra tortem es ficamitottam a konyokomet, ott pont konyokre es mellkasra erkeztem. Ha pofara estem azon tul hogy beszorult a levego sok semmi bajom meg sosem volt. Ha veletlenul nem volt rajtam hat protektor es ugy nyekkentem, na ott volt hogy le kellett ulnom 1-2 orara. Miota pedig van gerinc protektorom, mindig ugy probalom kimozogni mint egy inverz macska: hatra erkezni esesben, ugy meg talan vissza is tudok allni a csuszasbol.
Egy szo mint szaz a mellkasom lenyegesen jobban viseli a kulso behatasokat.
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #124199 üzenetére
Teljesen igaza van btw. En tavaly kezdtem el ujra bicajozni tobbet. Na most siman tudok 50-es tempot menni, ahol azert ha elvagodsz vagy beledjonnek akkor nagy a nyekk. En is csak egy sisakot veszek fel, de nagyon nagyon sokan minden nemu felszereles nelkul toljak. Piszok sok olyan emberket lattam, aki vagy beletojt vagy fogalma sem volt a kreszrol. A piros pedig csak javaslat a legtobb esetben. Mindezt Budapesten ugy, hogy kopok egy iveset es kerekparuton landol.
Ezt az e-bikeok csak felemelik a hatvanyra. Azok rohogve mennek 60-70-t, szoval meg parabb a szitu. -
Xero
nagyúr
válasz bacus #124207 üzenetére
"Tartosan" Max par szaz meter sik terepen. Mondjuk orszaguti gep. Kollegam, aki eleg nagy kerekparbuzi na o megy 40+-t atlagban 40-50km-en.
Az e-bike jelen esetben rasegiteses akar lenni. Szoval ahol Te mennel 20-at, ott azzal 40.
szerk: Van egy futar srac youtube-on, egy futar elete vagy valami ilyesmi azt hiszem. Na o onerobol gyorsul olyanokat mint mas e-bikeon. Siman ment 60 folott Hungarian. O alatta egy rasegiteses gep... rossz belegondolni.
szerk2: Igazsaghoz tartozik, hogy hiaba vagyok 34, azert 10 evet vizilabdaztam meg relativ sokat sielek, igy a combom birja a terhelest, hiaba kis hurka.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #124350 üzenetére
Visitva rohogok.
szerk: En azert siman elgondolkoztam, hogy megcibalom a bajuszat. Hybrid? A prolik jarnak ilyesmivel, aki ad magara az 6.75 V12 alatt meg sem jelenik semmivel. Plusz aki igazan ad magara annak mar meg sem kell jelennie max esteken, minden mas alkalommal meg huzhatja a 10+M-os motorjanak a szarvat.
Papucsban meg maximum tengerparton jar a kultur ember. Autoban, kozteruleten inkabb a szlav vendegmunkasok szokasa. Na de nem etetem igy 2 honap tavlatabol.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #124428 üzenetére
Azert ez ketelu fegyver.
Megint sieles analogia: 1-2 napig meg oke segiteni a lassabbakat, bevarogatni oket. De egy komplett heten megallni minden elagazasnal es allni mint f*sz a lagziban az annyira nem buli. Kell turelem a gyorsabbaktol, de kell azert valahol az osszhang. -
-
Xero
nagyúr
válasz mokus1 #124846 üzenetére
Az Exo 1400 Air carbon-rol tudok nyilatkozni. Nekem nagyon kenyelmes, pinlockkal zuhogo paras esoben sem parasodott be, nem zajos es a carbon jo konnyu is. A szellozese so-so.
Csak ajanlani tudom, bar a carbon nem tuti hogy megeri a felarat ha nem akarsz sotet plexit is a suly difi elhanyagolhato, nekem egyszeruen az tetszett jobban. -
Xero
nagyúr
válasz A Zéé #124990 üzenetére
Ezert volt jo az emelt matek, lehetett menni kocsmazni ameddig a tobbiek szivtak.
Amugy a BSc-t egy evvel elotte vezettek be jopar helyen (2004) es 2005-ben lett widespread. Mondjuk epitomernokoknel siman el tudom kepzelni, hogy kesobb indult a szoporoller. Azt se hagyd ki, hogy az elso MSc kepzesek kb copy pastek voltak a harom evrol picit bovitve. -
Xero
nagyúr
válasz csongi #125007 üzenetére
Szerintem rendszam le, mivel nem megfelelo a biztositas innentol, tehat fedezetlen, aztan utvonalengedely hazaig plusz egy 30-as csekk. Ezen felul meg siman kinezhet egy szigoritott muszaki is. Ha pedig nincs a kategoriara jogositvany azert is megy a da-da.
Szigoritottra anno egy xenonert is elzavartak egy csekkel megfejelve, szoval en nem szorakoznek ilyesmivel.
En mar a nyomorult kipufogo miatt is parazom, hogy ne gyuloljem meg a gyari hangjat ha megjon, mert akkor ott leszek hogy nem vagyok elegedett, de ha rarakok valami ertelmesebb rendszert, akkor Ausztriat mar el is engedem.
#125010Tamás9:
Ma pl Dunakeszi Auchannal volt egy E92 BMW talan 335 vagy valami kisebb megfujva. Olyan langokat kopott, uvoltott es durrogott mint a 2. vilaghaboru. Azt spec meg en is kiszedtem volna, hogy mi a picsat csinal rajtad rendszam? Pedig en nagyon beketuro vagyok ilyesmivel, sot meg elvezem is.[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
Na ma beszeltem Karesszal Karasnatol...
A CB650R valoszinuleg majusban erkezik ugy, hogy elvileg a Honda elore vette az elorendeleseket. Tehat ez elore van veve...
Ok nem tehetnek csorik rola, ok is elkezdtek hasznalt gepeket venni, mert nincs mit eladni, nem jon be semmi. Plusz a vicc kedveert a '21-es modellekhez meg nem hozza listaban a Honda a gyorsvaltot. Mondjuk pont ugyan az mint elotte, csak igy kicsit nehezkes...Most marhara nem vagyok boldog.
-
Xero
nagyúr
válasz #31733248 #125370 üzenetére
Varosban meg autoval is boven lehet 100 fole szaladni. Neha (termeszetesen nemet autopalyan es 30+ eve) en is 100 folott kozlekedem Vacin vagy Robert Karolyon ha kihalt, vagy ugy adja ki a lepes.
Itt inkabb a relativ gyorshajtas az erdekes. A kiskoruton pl nem covid idoszakban pentek-szombat este mar meredek lenne a 100-as tempo de meg az 50 is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen