-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #123305 üzenetére
A GS és a Funduro két külön motor. Előbbi 2500 euró, utóbbi 800 euró kezdő árral bír kint. Előbbi nem kapható itthon A2-es forgalmi adatokkal, utóbbi 4-500 ezer forint körül kezdődik.
De ez még mindig egy egyhengeres ujjzsibbasztó. Ha ennyi opció van, miért ajánljátok a rotaxosakat?
-
norbert1998
veterán
válasz Micsurin #123552 üzenetére
Azért valaki elmondhatná, mi ez a nagy fotelharcosság egyes emberek ellen
Árt ő neked? Megharap, megkarmol, bántani akar? Mégis mi kell ahhoz, hogy egy intelligensnek tűnő ember azért akarjon valakit felpofozni, mert a mondandója vagy az előadásmódja a saját műsorában nem felel meg az igényeinek?
Netán hasonlít a gyerekkori bántalmazódra az arca? Vagy mi? És itt most nem az Andrásról van szó, hanem bárkiről, aki annyi kárt tett a testedben vagy a tulajdonaidban, mint ő, és mégis fel akarod pofozni. Miért?
Laptiming alatt is tetszett a hiszti, hogy jaj de felpofoznám meg a töltőkábellel folytanám meg (igen, megint hozzá kanyarodtunk vissza, máshol nemigen találkozok megosztó emberekkel)...Mégis miért? Miért akar megölni egy embert?Dodor és András ugyanúgy fel tud b@szni engem a stílusával, de egyszerű a sztori, nem nézem, és nyugodtak az éjszakáim. De még eszembe nem jutott Dodort megkiínálni egy 520-as lánccal...b
-
norbert1998
veterán
válasz mokus1 #123574 üzenetére
Én nem mondom, hogy ne vegyél LS2-t, csak azt, hogy én nem vennék, mert egy normális brandnak szerintem van normális weboldala, norális vélemények és Sharp eredménye (aminek nincs Sharp-ja, az nálam kiesett egyből). Volt egy 50*10-es Excel táblám, az alapján döntöttem végül.
Ár itthon, Louis-on, design, hang, tartozék, felépítmény, anyag, stb. Nem próbáltam fel semmit, a csoport alapszabályát megszegve -
norbert1998
veterán
válasz Micsurin #123577 üzenetére
Ez igaz, de minden másban jó volt, nem mellesleg 90 euró volt louis-ról. Akkoriban nem volt túltolva anyagilag az asszonypajti, ekem sem adta volna ki egy Shoei vagy hasonló, aminél a belépő 150 ezer pénz.
Ő amúgyis csak Pillion, nem motorozik. Nyilván ez nem mentség. Az enyém 5 csillagos, de közel kétszer annyiba is volt.Sőt, a kedves kolléga is ilyet vett
-
norbert1998
veterán
Vagy forgószél van, vagy a relatív agresszív stílus "kijavította" az állást
Nálunk ma igen jó idő volt, mentem egy karikát, de hazafelé érezhetően jobban ment a motor, és a vége is egy bő 20-at emelkedett. Befelé 95-nél nem ment többet, haza már 115-öt is elértem. (Az A1 nem való országútra ) Talajviszonyoktól független eredmény ez.
Kb. két hete mentem vele utoljára, benzincsapot a vásárlás óta nem zártam el, és ma is pöccre indult, szóval valójában tényleg nem értem mi okozza ezt a megy-nemmegyannyira szituációt.Ja igen, és valamiért a szembejövő sávba át akar vinni a motor, ha elengedem a kormányt. Lehet, hogy én vagyok a ludas, de többször próbáltam, mindig mentem át.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz hugi0 #123636 üzenetére
(Co) Ez erősen energiamix-függő. Lehet teljesen zölden is közlekedni a megfelelő földrajzi helyen elektromosan, illetve azért a szénerőműből talán nem ütteti ki a jobbágy a DPF-et, EGR-t
Sőt, rá lehet fogni, hogy a fission is egész ződ, még némi elonmuskozás és szerintem kilövik a használt cellákat a napba, vagy akármi, de a Co-nál maradva, az nem termel olyat.
Az aksit újra lehet hasznosítani (de még nincs rá igény, azért nem teszik, nem azért, mert nem lehet).Autóba én teljességgel el tudná képzelni a villanyosságot. Egy új Zoé, Kona, Leaf bőven elég lenne mindenre. Vezettem már Zoé-t, teljesen más világ, mint egy francia dízel
Motorba meg nyilván marhaság. Lehet 10 millióért kurvajó Zero-kat venni, csapatni az erdőben, de a balatonra már nem jutsz el vele, onnantól meg hagyjuk egymást. A robogó más téma, mindenkinek is elektromos robival kéne járnia, aki 125 vagy alatti robiban agyal városban futkosni. Élményt azok úgysem adnak, és messzire se mennek velük nagyon. Sőt, meg merem kockáztatni, hogy az elektromos sokkal fun-abb, mint a belsőégés, alapozva ezt a SuperSoco-ra és a Surron-ra, amiket próbáltam már. Persze ez mind az én fejemben van így, de talán nincs messze az igazságtól.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #123644 üzenetére
Tökéletes megoldás vagy működés nincs és nem is lesz, valami mindig kompromisszumos sajnos.
Somatom: Milyen az a nyitott?
Nagyon könnyű volt, olyan volt, mint egy bicikli. Sárban vígan kapart alattam, és könnyen egykerékre emelkedett aszfalton, ha nem figyeltem, nyilván sub-10 sebességnél értendő ez. "Ki volt ütve", 74 volt a vége. Egy 30 perc földutazást kaptam a forgalmazótól, azalatt kb 15%-ot merült. Amiatt kezdtem el motorozni. Ez idén a tavaszi kijárási tilalom előtt egy héttel volt. A 1.5 milliós árcímke eltántorított, épteni akartam egyet, akkor jött a CPI SM50, ami végül váltósnak tetszett meg, és elektromosra építés helyett kisVara lett.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #123727 üzenetére
Én azért szeretem magam megcsinálni azt, amit a szervízben 7-10-szeres órabéren csinálnak az én (elmélti, hisz nincs) fizetésemhez képest. De a legtöbb dolgot meg is tudom csinálni, és nem fordítva teszem be véletlenül a fékpofát, mint ahogy egy kedves környékbeli szerviz, vagy ha igen, akkor tényleg van kit hibáztatni. A szerviz úgyis lerázná magáról. Szó mi szó, én tudom, mit csinálok, de azt nem tudom, mit csinált a szervizes.
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #123734 üzenetére
Ez autó esetében volt. Ugye a sín, amiben a betét csúszik, az a nyergen fix keresztmetszetű, gond nélkül a külső fele ment a tárcsának neki, a kopófelületet meg nyomta a dugattyú.
Persze, értem én. Az én szememben ennek ellenére az van, hogy akinkek motorja van, az a tankoláson kívül biztos csinál azért 1-2 apróságot, még ha nem is a konyhai főtengelycsapágyazásra gondolok
-
-
norbert1998
veterán
Ezt feldobta a Youtube, de ahogy a videó közzételének idejét és a kommenteket nézem, nem csak nekem
Csak hogy lehessen min csámcsogni. [link]Bár egy év után még tök kezdőnek számítok, nekem már azelőtt, hogy láttam volna, esni fog, furcsának tűnt a kormány állása és a lenyomós kanyarodás. Ettől függetlenül lehet, hogy én vagyok a repülő, tényleg nem tudom.
-
norbert1998
veterán
válasz Micsurin #124014 üzenetére
Hát ezaz Mondom én, hogy gyanúsan nem jól ment valami, pedig 10 éve motorozik elvileg.
Mondom ezt úgy, hogy az ellenkormányzás még mindig nem megy, testből kanyarodok jellemzően, akkor tudok ellenkorményozni, ha tudatosan direkt azt alkalmazom. Mármint, nyilván valamilyen szinten elvileg ellenkormányoz az ember, de sokkal jobban is meg lehetne nyomni a kormányt azért.Az istentelen nagy mákkal vitáznék, mákja volt, tény, mert meg is halhatott volna. De attól függetlenül jól összetört az ember, semmiképpen nem lettem volna a helyébe. Azt, hogy hogy hagyták ott a társai, nem tudom.
-
norbert1998
veterán
válasz Somatom #124025 üzenetére
Igen, egy 800GS BMW.
Persu:
Nekem az jött le a videón, de mint mondtam, totál beszámíthatatlan a megítélésem a tapasztalaim miatt, hogy magas sebességnél nem ellen, hanem rá kormányzott a kanyarra, és a lenyomós módszerrel kanyarodott.tboy
Nos, a kijelentésem a szerencsével lehet, hogy kicsit túlzó volt. Azt fontos megemlíteni, hogy a videót egyszer láttam, és 5 órával később posztoltam ide, és azóta sem néztem meg még egyszer.Azt mondta, hogy a kormánygátlója "eltörött" és hogy típushoba. Ha jól értettem, de nem sikerült megfejtenem, hogy a stanchion az valóban azt jelenti-e.
(#124064) bacus
A törzsemet az ív belseje felé fordítom. Nagyon lassú vagyok kanyarban szerintem, egy 50-es robival simán otthagyna egy tapasztalt ember egy kanyargós pályán szerintem.Ami miatt azt gondolod, hogy nem így kanyarodsz, az csak az lehet, hogy nem mered/tudod jobban dönteni a motort, és sodródsz kifele, rossz ösztönök még nincsenek kiirtva.
Ez teljes mértékben átment már a fejemen többször is
Arra gondolok, hogy ezzel a mozdulattal valamennyire tolom a kormányt is, de nem tudatosan, ezért nem mentem még árokba. (Egyszer 5 éve taknyoltam ilyen miatt robogóval, pulcsiban, az fájt , de ennyi)
Az a gond, hogy nem bízok a gumiban. Nem tudom, mikor indul csúszásnak, és attól tartok, hogyha elérem ezt a pontot, akkor abból csak és kizárólag perec lehet. -
norbert1998
veterán
válasz Somatom #124074 üzenetére
Egy patika, védtelen Varaderoval ez nem jön szóba, de ha lesz utód, az körbe lesz csovezve majd. De nagyon sok mindentől függ még az utód típusa. A túra enduro vonal megmarad, de a Freewind-tol az XTZ750-ig minden soron van.
Körbe lesz csovezve, utána már talán nem félek annyira ejteni.
És természetesen lehet, hogy ezt is rosszul látom.Autó teljesen más téma, így van. 5 éve van jogsim, nagyjából 80-100 ezret mentem, idén leszek 23, tehát a hülyegyerek kor még biztosan nincs a végén, kiserleteztem már párszor. Egyszer kerültem "árokba", ónos eső + kézifék
Pont akkora volt az árok, hogy az első kerék épp elfért benne és nem tudtam kijönni belőle. Az összes sérülés annyi lett, hogy az 1000 forintos dísztárcsák egyike karcos lett. -
norbert1998
veterán
válasz bacus #124084 üzenetére
Nem, Vasszilvágy. (Szombathely egy 15-20 km)
----------
Lemaradt a túra enduro melletti ervelesbol a következő:
Elindulsz kisasszonnyal és 5 napi csomaggal nyaralni, tengerpart vagy akármi. Megnéznél egy barlangot, kilátót. Cuccok nyilván már a szálláson, de egy cbf500-al nem mész a sárban, murvaban fel a hegyre, míg a gs-el, pegasoval igen, de ugye fontos, hogy kényelmes legyen, míg oda érsz, ezért nem jó egy WR, vagy bármi sima enduro. Tehát hogy a túra célpontja környéki földút ne legyen tabu. -
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz Tamás9x #124528 üzenetére
A meleget zárt szilikon dobozban egyik sem. Simán 60-80 fokra felmelegszenek még 15 fokban tűrő napon is, ezért vettem nyitott tartót.
Az első túra alkalmával 3/4 óránként meg kellett állni és a hűtőtáskába tenni a telefont, olyan forró volt, hogy kikapcsolgatott. Vettünk egy tescos fülest és úgy mentünk tovább, később meg jött az intercom, nyitott tok. -
norbert1998
veterán
válasz Somatom #124530 üzenetére
Nem te mesélted a nászutas postázott csomagos dolgot? Erre a sztorimra válaszul érkezett
Két sisakos doboz, barátnő, mindkettőnkön 1-1 hátitáska, nekem az a mellkasomon volt, abban volt egy 2 darab 7 decis üdítő + egy jégakku tárolására alkalmas hűtőtáska, így indultunk szombathelytől tisza tóig. Onnan meg postán hazaküldtük a felesleget
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- PlayStation 5
- Robot fűnyírók
- Vírusirtó topic
- Horgász topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- OpenZFS a mindennapokra
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!