-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
...fu baszki, ma qrva sokan mentek boltba, gyógyszertárba. Negyed óránként zúgtak a motorok a kertből hallgatva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #114962 üzenetére
Ti is itthon most gyanítom, igaz? Legalább a Kurzarbeit-be belementek kint, vagy kijelentettek?
Épp az előbb írt bécsi cimborám, ő is hazajött már 3 hete, állítólag Ausztriában ez évre minden programot töröltek és kinti kollégái szerint az iskolák sem nyitnak ki idén. Nekem is hihetlen így elsőre és nyilván ne legyen így, pláne ne itthon, de azért elgondolkodtató.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #114968 üzenetére
Na ezt nem tudtam, szóval akkor felszámoltátok a kinti életet. Akkor tényleg jókor léptetek le.. akik kint dolgoznak (ha ingáznak, ha kint laknak), most jól megszívták...
Sopronban már üresednek le az albérletek, nagyon sokan mennek haza Kelet-Mo.-ra.. Már most érezhetően elkedztek esni a ingatlanárak, albérletek. Egy Duna house-os cimbim mondja h 3 hete nem csörrent a telefonja vevői oldalról...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
#31733248 #114970 üzenetére
Ja, ennyi. Egy kommcsi országnak bármit is elhinni.. szarvas hiba. A világ felé ezt kell kommunikálni, de én nem hiszem el, h ők 3-4 hónap alatt túlvoltak rajta, látva az ottani higiéniás körülményeket..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
etnies #115076 üzenetére
Ezt nem lehetett volna egy sima fékolaj tartállyal elrejteni valahova az idomok alá?
Jah és a gyorskötözőt 3-4 éven belül megeszi az UV. Elpattannak. Ezt valamilyen öntapadós kábelrögzítővel oldanám meg. Nem is látszik és nem is eszi meg az UV."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
prannk #115092 üzenetére
A legnagyobb poén gyakorlatilag kivétel nélkül az összes üzemórás cross-nál, h mindenki "frissen felújítva", pár üzemórával árulja.
De tényleg, nézzétek meg, olyat gyakorlatilag nem látsz olyat, h "ár alatt, mert felújítandó.." Valószínű minden eladó (főleg Mo.-n...) olyan jótétlélek, h eladás előtt rákölti a motor eladási árának a felét..
Nos, az üzemórás használtcross LUTRI! Ilyet csak és kizárólag abban az esetben vegyél, ha a vétel után akár másnap hajlandó vagy 300-350.000ft-ot rákölteni pluszba, grimasz nélkül.
Ha pedig kihasználod a teljesítményét, ugyanezt az összeget 2-3 évente el fogja nyelni.
Más felől én azt is átgondolnám, h rendszám nélküli cross gépekkel mit tudsz kezdeni a környékeden? Ilyet jellemzően az vesz, aki hétvégén feltszi az utánfutóra, kihúzza a bányába, vagy a cross pályára, motorozik 3-4 órát és hazahúzza.
Ezzel még tankolni se tudsz elmenni, aszfalt út kizárva, az a 6-7 literes tank meg jó esetben is 70km, aztán kifújt.
Végigjártam már pár éve ezt a kört én is. Aláírom h futóműben, vázgeometriában és teljesítményben ezek az etalonok, de rohadt sok a kompromiusszum... én elengedtem, pontosabban az én és a motoros haveri köröm igényeinek nem felelnek meg. Ezért vettem én is, és 2 másik cimborám is DR-Z-t. Sokan lefikázzák, lenézik, én viszont a racionálitások embere vagyok. Amíg egy másik cimboránk folyamat szopik az YZF-250-nel (Keihin verdsenykarbi, páratartalomtól kezdeve, hőmérséklet, mindenre kibszott érzékeny, valami megkopik benne beállíthatatlan és horror hozzá minden.. és úgy anblokk az egész blokkal), addig ez gombnyomásra indul -10-ben és + 35 fokban is, mindig. Alkatrész is (nem nagyon kell egyébként) van hozzá dögivel, bárhol.
Jó néhány okosság van amivel a gyárilag "fojtott" teljesítményt lehet javítani, így 42-43 LE kijön egy S verzióból is és még az áttétellel is lehet játszani, ami szerintem hobbyendurozásra, terepen túrázásra bőven elegendő.
8-900-tól már találni épzkézláb darabokat, rendszámmal, megfelelő alap karbantartás mellett nem ritka a 100.000km-t futott példány sem. Nyilván terepen használva nem megy el ennyit felújítás nélkül, de ez úgy sem üzemórás típus. Persze ez csak tipp, ha a cross szimpatikusabb, olyat kell keresni, de mint írtam, tartalék legyen a zsebben és 2-3 év múlva is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
#81556480 #115101 üzenetére
Korábban már gondolkodtam rajta, h te szimplán balfax vagy-e, vagy csak engem találsz be folyamatosan a gyenge szövegértelmezési képességeid okán, de már mindkettőt kezdem unni.
Azért igyekszem utoljára segíteni neked szöveget értelmezni, ha már az általános iskolába csak a családi pótlék miatt járattak.
Az előzmény:
"Szeretnék venni hobbi célra egy motort. Itt a lakhelyemen inkább a cross-t tudnám kihasználni legjobban.
Viszont nem ismerem a motorokat."
A napnál is világosabban látszik, h user-nek nincs tapasztalata motorok terén.
Sőt, le is írja, nem ismeri őket.
Megkockáztatom, h a cross és az enduro közti különbségeket sem ismeri, és azt sem tudja, h melyik mire is való igazán. Leírtam neki, h rendszám nélkül egy cross igazán hol használható, mik az előnyei és a kompromisszumai.
Leírja azt is, h a lakhelyén azt tudná kihasználni. Mivel minden bizonnyal nem egy motorcross pálya mellett lakik, hanem tapasztalatom szerint az ilyen jellegű igények, infók vidéki (falu) lakhelyet takarnak és szimpla határban történő terepmotorozás a cél, ezért próbáltam informálni pusztán jó szándékból, h ilyen felhasználásra nem biztos, h egy versenycross a legésszerűbb döntés, főleg annak tudatában, h továbbra sem ismeri a motorokat, így gyanítom az üzemóra és a kötelező revízió fogalma is ismeretlen számára egy "terepmotornál".
Nyilvánvaló, h nem megyek bele ilyenekbe, ha valaki úgy jön ide, h megunta a 2T cross-t és valami 4T-re váltana, vagy ha leírja h crosspályán szeretné csapatni. Senkit nem akarok megtéríteni, pláne nem ráerőszakolni a véleményemet, de ha valaki az erdőben jár, le fogom írni a tényeket és az általam tapasztalatakat, illetve számomra bevált alternatív utat.
A fenti infói alapján mertem párhuzamot vonni az én évekkel korábbi igényeimmel , és mertem leírni, h én és 2 cimborám mit vettünk ilyen célra, s mint ahogy zártam is a postom, majd eldönti h mit akar, de ezer meg egy olyan tapasztalattal találkoztam, ahol megvették a cross-t, majd ment a qrva anyázás, h 300.000ft-os "hiba" van a motorban pár óra használat után.
A Keihin karburátort nem szidtam, hanem leírtam a srác gépén tapasztaltakat. Az egy verseny alkatrész. Egy olyan amatőr számára aki nyíltan leírja h a motorokat nem ismeri és nagyjából kinézetük alapján belinkel 2 terepre alkalamas példányt, nem fog vele boldogulni. Rohadt érzékenyek, nagyon nehéz jól behangolni, drága hozzá minden és ha valamely alkatrésze kopott, beállíthatatlan. Ez nem szidás, hanem tény. Hozzáértő kezek alatt nyilvánvalóan jól működik és kijön az előnye bármely hagyományos, faék karbival szemben, de amatőr usernek meggyűlhet vele a baja.
A humorérzékemmel egyébként semmi gond nincs, csak te a DR-Z-vel már korábban sem poénkodtál, bármennyire is ezt próbálod elhitetni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #115306 üzenetére
..és a 360-as EUR árfolyam is szétcseszi a hazai import piacot. Tavaly nyárhoz képest vagy 15%-ot romolott a FT.. ez iszonyú nagy különbség. El nem tudom képzelni, h ilyen árfolyam mellett megérje németből behozni bármit is.
Micsurin
Jó lett az index!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
V.Stryker #115380 üzenetére
Csoportos gurulást el kell engedni.
Más felől, az összes település polgármestere felhatalmazást kapott egyéni korlátozások bevezétésre. Tehát szerintem a javarészük minden nyilvános, kirándulók által kedvelt helyet lezár."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Micsurin #115382 üzenetére
..én ma nyomós okkal mentem Sopronba a sidebyside-dal (nyitott buggy). Egyébként is folyamatosan kiszednek vele a rendőrök, de ma 2x igazoltattak. 2 külön autó. Természetesen minden rendben volt, de az első kérdésük az volt, h "hova hova?!".
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Predator2 #115455 üzenetére
A külső sötét plexi szerintem egyébként sem szerencsés. Max akkor ha nincs beépített napszemüveg és kb csak pályázni jár az ember nappal a motorral. Minden más területre jobb a külső átlátszó, belső napszemüveg kombó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
Na srácok, ma 10 cm-en múlott, h nem épp nem a sájszebészeten ülök, de az is a legjobb eset... Főúton egy kamionról kb 2 ökölnyi bazalt a szélvédőplexit áttörve úgy bedurrant az utastérbe, mint a szar.. a hátsó biztonsági öv tartó vason gellert kapva meg távozott, de még a műszerfal műanyagot előtte elrendezte...
[kép]
Azon gondolkodtam, h itt kb tök mind1 mivel vagy. Ez ugyanúgy bemegy sisak plexin, autóüvegen, bármin. Egyébként volt rajtam sisak, bár a bukókeret miatt erre nem kötelező, na de akkor is.. ezek után lehet még a páncélt is felveszem.
Természetesen azonnal utánafordultam, leintettem. Végig tagadta, h nem az övéről.. (saját tulajdona volt az autó.. ezért nem volt hajlandó betétlapot adni, mert h neki "megemelik akkor a biztosítását"...), hívtam rendőrt, ráadásul még az egyiket ismertem is, de szart sem tudtak tenni. Nem KRESZ szegés, nincs bizonyíték. Ha nem ismeri el mehet a teherautós útjára.
Hátqrvajó..
ui. Nyomós okkal voltam vele úton, illetve előtte 1 órával műszakizott. Igen, tudom, van rá haladék, lehet járni lejárttal is most, de mivel muszáj volt útrakelnem és útbaesett a bázis, gondoltam akkor megcsináltatom."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Mauzes #115605 üzenetére
Konkréten a 2 rendőrrel visszamentünk a helyszínre (addigra a kamiont már elengedték). Megmutattam kb hol volt. Kiszálltunk, végigsétáltuk az utat, a kitört plexit gyakorlatilag 80%-os méretében, egyben megtaláltuk az úton. A bazaltot nagyon figyeltem az árokban, volt vagy 30 cm-es "fű", így az nem lett meg..
Szóval ja, ez így ebben a formában szerintem is qrva gáz.
etnies
Uh, hát az is meleg szitu volt akkor. A lényeg, h személyi sérülés nélkül megúsztad te is.
geresics
Annyit tettem, h az építési területre begurultam, kerestem egy művezetőt (ez a 84-es úton, az M85 építési szakasza..), aki adott egy kontaktot. De természetesen nem vette fel a pali egész nap. Szóval hétfőn újrapróbálkozom. Ha már a kamionos így ki tudott bújni (ezen az építkezésen dolgozik ő is), akkor bízom benne h legalább az útvonalnak, mint építési terület van valamilyen felelősségbiztosítása ilyen szitukra. 80.000 a gyári plexi, a műszerfalborítást még nem mertem megnézni, de gyanítom az is minimum ennyi.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
csongi #115612 üzenetére
Cimborám ugyanezt mondta.. szerinte én ezt előre megkarcoltam, h ilyen szabályosan szakadt ki.
Nyilván nem, így tört ez a plexi.
Nem, dashcam sem bizonyítóerő. Direkt rákérdeztem a rendőrtől, h az legalább igazolná a szavam? Azt mondta egyértelműen h nem.
Szóval érdekes szituk ezek...
TaaT
A legfőbb különbség az általad linkelt eset és az esetem között, h míg a rendőrök (és gyanítom a jog) szerint a büntetőfékezés egyértelműen KRESZ szabályszegés, addig a felvert kő nem. Ezért a kamerafelvétellel is kitörölhettem volna..
Rettenet gáz tényleg. Gyakorlatilag itt kizárólag a felelős egyenességén, becsületén múlik az, h elimseri-e az általa / autója okozott kárt. Ha valakiben nincs meg ez a manapság egyébként is ritka tulajdonság, a károsult bszhatja..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Micsurin #115648 üzenetére
Madarat tolláról mondás, ugyebár...
Már évekkel korábban feltűnt, h Tasi csépelő közönsége a motorosok 2 bites rétege. Amolyan sportmotor forumú birka közönség.
Egyszerű, naív, nulla technikai tudású emberek, akiknél ugyanúgy természetes az, h a kutyaszar mellett, a porló betonjárdán borítunk szét egy karbit, mint Tasinál."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
macilaci78 #115668 üzenetére
Úgy ahogy leírtam fent.
Ha elismeri a károkozó és ad betétlapot, h az ő autójáról esett le/ vagy ő verte fel az útról. Ilyenkor a káresemény "bizonyítható" fizet a biztosítód, akinek nyilván fizet a vétkes biztosítója és valamelyest következő évben nő a károkozó biztosítása.
Illetve, gyanítom a káresemények létrejötte nem jelenti mindig azt, h KRESZ megszegésre került valaki által. Nem vagyok szakjogász, de gyanítom ezzel a biztosítók is tisztában vannak. Ritka helyzet, de lásd a kavicsfelverés ide tartozik.
Ilyen szituban tényleg a becsület számít egyedül. Ha letagadja, a rendőrök nem tudnak eljárni a vétkes fél érdekében.
Írtam tegnap a biztosítómnak is, kicsi esélyt látok rá, h érdemben tudnak segíteni, de azért leírtam a szitut...
CASCO-m nincs, mert erre bemondtak annó évi 200.000ft-ot.., szóval már kezdem elkönyvelni, h beszptam."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #115669 üzenetére
Update:
Ma hívott 17:00 után egy kárszakértő a K&H-tól (kötelezőm), h holnap itthon vagyok-e, kijönne megnézni a kárt. :-O
Meg vagyok lepve.
Kíváncsi leszek, h érdemben tényleg ér a károsult szava így is valamit, vagy csak a kötelező körös, 'nagyon sajnáljuk de nem tudunk segíteni, kössön Casco-t most nálam' üzleti fogás miatt jön ki."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #115741 üzenetére
..én elengedném azt a típust. Rendben van h ők kivételesen jelen vannak az Eu-ban már jó néhány éve, és még azt sem állítom, h totális műszaki csőd, viszont h pár év alatt vagy 400.000ft-ot fog bukni rajta, azt most aláírom. Nincs piaci értéke egy ilyen motornak, rettenet nehéz lesz belőle kiszállni, még akkor is, ha műszakilag nem lesz vele gond.
125-ösökből az YBR-ek, CB, CBF-ek teljesen jó vételek használtan is. Postásmotorok nem ritkán elfutnak ezekből 150.000km-t bontatlan blokkal, és később legalább eladható.
[link] - pl."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
fattyu #115791 üzenetére
Sorry, de szerintem ez így nem szép. Gyári konfig mérföldekkel ütősebb. A régi Duke jut róla eszembe, ami über randa volt.
Más felől, SM révén a hossza miatt eleve nem sárdagasztásra tervezték. Az enduro verzióké vagy 15 cm-rel hosszabb és szélesebb is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #115945 üzenetére
..én úgy 15 éve otthon. Nem bízok a szervizekben.
Más felől mindig barkácsbolond voltam, tehát szívesen megcsinálom, így tudom h mi van benne."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
fattyu #116097 üzenetére
SM 701-et én még sose láttam forgalomban. Szerintem már önmagában egyedi és disznó gép gyárilag, úgy ahogy van tökéletes. A matricák még hagyján (bár ezt a fétist én valahol a segédmotor jogsi előtt már kinőttem
), de az az első sárvédő szerintem iszonyat. Eltűnt a harmónia a motor hátuljával. Látszik, h nem erre tervezték. Ez olyan, mint amikor a gyorsasági gépeket összetörik, lebontják az idomot, lőnek rá egy csőkormányt és egy kínai fejidomot, oszt kész a naked bike, de látod rajta h maszek, kókány. Noh nálam ezt az érzést váltja ki. De nyilván neked kell tetszen, és nem is akarlak meggyőzni, csak az én szemem iszonyat bántja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #116228 üzenetére
Ez rendben van, de lényeges dolog h ő nő, itt meg srácok kérdezgetnek az A jogsiról.
A párod (és a nők) esetében rendben vannak az érvek, ha valaki rutint szerez egy kisebb géppel, van rá esély h utána a nagyobbal jobban bánik, de arra is megvan az esély h nem. Pusztán biológiai, fizikai okokból. Ha az "erejének" határa fölött van egy nagy motor tömege, akkor lehet bármennyire rutinja kis géppel, ha megindul ki fog dőlni alóla.
Az A jogsi kapcsán pedig ha valaki korban elérte a határt (és hímnemű), csináljon A-t.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
csongi #116394 üzenetére
Szerintem meg csak simán elkottázta, kár érte, még fiatal volt.
Ilyenkor már felesleges a "ha" kezdetű mondatokat boncolgatni, tudom, de sajnos minden hasonló szitu mindenkinek tanulság.
Ugye a sokat emlegetett ABS motoron... megkockáztatom, h ABS-es géppel ezt nem csinálja meg és nem köt ki a fák között."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #116403 üzenetére
Papíron... tudja mindenki, h az A2-re "fojtott", 600 és + -os motorok 99%-a nyitva van.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
fattyu #116416 üzenetére
Na szép. Látom azért innen a topikbol is szépen balesetezik a nép.
Pár hét és nálam pont 1 éve a térd törés..
Gyors települést! És keress valami frankó gyogytornaszt, aki foglalkozik a kezeddel, h ne legyen maradandó károsodásod."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
zgospel #116438 üzenetére
Ebben a szituban talán egy alubetétes kézvédő ami segíthet. Endurokon, SM-en még nem is áll rosszul. Enyémre én raktam, igaz eddig csak benyúló ágakat hárított.
z123456789
Szerencsére nem. Nincs semmi félsz bennem rajta. Az egy rossz mozdulat volt, szarul korrigált megcsúszás.. sok hiba együtthatója. Nem mondom ha nagyon nyomvályús 1-1 szakasz, akkor nem figyelek fokozottabban, de olyankor általában kiállok mindig, míg előtte nem. Kiállva a megcsúszó motort sokkal könnyebb korrigálni. Gyorsabban tudsz testsúlyt áthelyezni, kisebb az esély arra h esés közeli állapotba kerülsz.
Térdgépből még tavaly megvettem a Leatt X - frame-et, de megmondom őszintén h egy részből nekem kényelmetlen volt. Más részből meg, a csizmám szinte felér a térdem alá. Ha felrakmta a térdgépet egyszerűen nem tudtam normálisan becsatolni a csizmát. Pedig nincs brutál vádlim, de valahogy a kettő nem működött együtt. Ezért visszavittem a térdgépet, rendes volt az Auner, visszadták az árát.
Úgyhogy egyelőre csak egy sima O'neal térdvédőt hordok, de néztem h létezik gyógyászati verzió, ami azért kompaktabb. Valszeg olyasmival próbákozok majd később."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Geresics #116519 üzenetére
Ha egyszer eljutsz hozzá, azért el ne mond neki, h te vagy aki "oktatást" tartottál neki face-en az enduro / túra-enduro különbségeiről.
mod. a francokat, inkább mondd el, de legyen rajtad sisakkamera és utána kérjük a vágatlan anyagot!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
#31733248 #116659 üzenetére
Erős az árnyék sajnos, de ezek után én abban bízom, h minimum teniszzoknit látunk makkoscipővel, de B.) opcióként lehet akár tangapapucs is fehér zoknival.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Micsurin #116679 üzenetére
Egy rendes nyitott dob sokkal hangosabb, mint bármelyik Stihl. Mivel van mindkettő, van összehasonlítási alapom.
Településen belül egyik cimborám légvonalban úgy 5km-re lakik tőlem. Folyamatosan hallom ha kimegy egyedül a határba motorozni az YZF-fel, és ő is engem."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ilyen story-kat mindig csak valakinek, a valakijének az ismerőse által "megélve" hallottam, de most így egy csoporttagtól fájdalmasabb.
"Sziasztok!
Ez (számomra) egy eléggé szomorú, tanulságos történet lesz.
Amint láthattátok is eladásra kínáltam szeretett Drz-met.
Jött egy telefon, hogy jönne megnézni kettő srác és megbeszéltünk egy időpontot.
Péntek reggel 8 körül felhívtak hogy ha lehet most jönnének.
-Persze jöhetnek
Nagyon tetszett nekik a motor. Már kb fél órája nézegették. Amikor jött egy bűvös kérdés:
-Ki lehetne-e próbálni?
-Vételárat leteszitek, persze.
-Hát az nincs itt.
‼️
Jólvan az egyik itt marad, kocsi marad és akkor a másik elmehet.
Mondtam hogy a melletünk lévő utcába ki lehet próbálni mert az földes és kevés a forgalom az utcánkban nem nagyon mert reggel van/ hangos/ gyerekek/ és ismernek.
Mondanom sem kell a kis hülyegyerek az utcában már tépte a Szegényke száját.
Hallom a hangját, kiment a főútra.
Beszélgettünk a csávóval aki ott maradt majd egyszer csak nem hallom a hangot, de nem is figyeltem fel, gondoltam csak messzebb ment.
Amikor jön a telefon, hogy elütötték a gyereket.
Hát ha éltetek már át ilyen érzést. Lehető legszarabb.
Mondom magamba nem, ilyen nincsen. Nem április 1 van.
Kimegyünk a gyerekhez és ott volt az a pont, hogy ilyen kemeny vagyok meg olyan faszagyerek, de amikor a 2 éves munkámat amiben rengeteg időm, pénzem benne van egy ilyen suttyó f*sz 10 perc alatt rommá vágja.
Mondanom sem kell könnybe lábadtak a szemeim.
Egy tanulság mindenkinek aki félválról veszi az eladásokat‼️‼️
-A vételár nélkül tilos a motort akár beindítani is.
-Az adott papírokat a vevővel aláiratni
-És a 10 perc utáni 50.000Ft próba árát betartani
Ezt a posztot azért írtam, hogy tanuljatok az én hibámból és véletlenül se forduljon elő veletek ilyesmi.
(Az egészet a bizalmamnak és a jószivűségemnek köszönhetem, amiket ilyenkor messzire el kell kerülni.)
A gyerek nem szándékozik fizetni abból az okból kifolyólag mert ő csak egy “elszenvedője” volt az egésznek.
Köszönöm, hogy végigolvastad a posztot."Ha a fentiből nem lenne egyértelmű, ez egy papír nélkül E verzió volt. Se rendszám, se forgalmi, se biztosítás, semmi.
Szerintem ha még az Audis is volt a hibás, nem fog fizetni a biztosítója egy árva ft-ot sem a gazdasági totálkáros motor miatt. Ez a motor nem lehetett volna forgalomban.
Polgári per, évek, egy csomó "önerő" ügyvédre, ami lehet meg sem térül és persze az ideg, kínlódás. Ez vár valszeg a srácra.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
rayoliviero #117109 üzenetére
Hívd fel a figyelmét, h a váltó nem 3 fokozatú...
Ezek szerint ha bárki viszi a csaját egy "jó" gépen, akkor a 180-200 lovas superbike-ok 180-at mennek végre?
Nyilvánvalóan más a baj. Egy 180 lovas motor alig érzi meg a 2 személyt (a 130kg-t kb semennyire..). Nem mondom h nem érezni, de max milliszekundumkról beszélhetünk.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xaels #117143 üzenetére
..csak halkan jegyezném meg, h az amerikai vízkáros, hurrikán által arrébb rakott, jégvert import gépek nagyon nagy arányban észak európai országokba szoktak "érkezni". Előszeretettel businesselnek a lengyelek, lettek, litvánok, észtek ilyen gépekkel - mert liciten ezeket éri meg megvenni.
Pár éve én majdnem megvettem egy usa import IS350-et egy lengyel tagtól, már az utat szerveztem amikor nagy nehezen küldött alvázszámot és a google kihozta a licitoldalt, a totálisan jégvert képekkel együtt... Tehát, légy óvatos az amerikai motorral. A legnehezebben bizonyítható az előélete, a legnagyobb kockázat olyanba beleugrani."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
jacis #117157 üzenetére
Hja, én sem engedném a jobb kormányos autók használatát itthon. 8 éve ebben a Lengyelországban történt balesetben 3 magyar motoros halt meg, a jobbkormányos autó előzése miatt..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
zolee5016 #117164 üzenetére
Szerintem qrva gáz, ha még ezt be is ismeri az ember.
"Tesó, azé jobb kormányos, mer balosra nem futtja".
Közhelyek közhelyének közhelye, de mint tudjuk ilyen a magyar. Nem elégszik meg azzal ameddig a takaró ér, muszáj villantani, oszt ha máshogy nem megy, lefingott jobb kormányossal teszik.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xaels #117217 üzenetére
Nem tudom volt-e már tipp, de a VZR 1800 nem jön be? Sose voltam cruiser, chopper fan, de
Night Road-on kívül az ami bejön és tökös gépnek tartok.
Innen a topikból Rent-nek van olyan:"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xaels #117221 üzenetére
Ha itthon nincs a favorit, a német piacot figyeld (mobile.de), esetleg az osztrákokat, a willhaben-t, ebay-t. Németeknél, osztrákoknál nagyobb divatja van a HD-knak, mint itthon.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
rayoliviero #117228 üzenetére
Ha van kéznél WD40 előtte én megpróbálnám azért azzal is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #117270 üzenetére
Ha segítség, nekem az első "igazi" motorom a VFR 800 volt. Te sem 18 éves vagy, egy 600-as sor 2-es, sor 4-es, 80-100 ló körüli szerintem elsőnek tökéletes választás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #117278 üzenetére
Ültem váltós gépen, haverokén, de nyilván nem huzamosabb ideig. Robogóztam sokat, abból volt 500-as is, de az nyilván más világ. Ezért sem mondanám azokat nagy gyakorlati alapnak..
Igyekeztem nem fullon tépni neki az első időkben, aztán elég hamar összenőttünk. Beleraktam úgy 16.000-et a 2,5-3 év alatt, nem volt még necces szitu sem.
A mai napig rohadt jó gépnek tartom. Biztosan megtartottam volna, de egy 30 ló nekem hiányzott belőle. Pontosabban, alul gyenge volt, kellett neki a fordulat h meginduljon. Szerencsére az 1.2-es már gőzmozdonyként húz lent is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!