-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
tudom, hogy mit hittel, hogy tapasztaltal, mar tobbszor leirtad ide is, es mindig fogom a fejem, amikor olvasom.
neked valami mast jelent a remeges, vagy teljesen más dolgot erzel, amit az olajra fogsz.
es ez az olajteszt, illetve velemenyezes egy olajrol a sportmotoron. igazabol pont oda illik.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #57072 üzenetére
csak meg kene huzni azt a nyakcsapagyat akkor, nem?
hihetetlen hogy milyen allapotban vannak a gepek, es nem veszitek eszre[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #57076 üzenetére
nalunk a szervizbe kerulo motorok 70% nyakcsapagyas volt, es a tulajok nem vettek eszre. a nagydob rajta, de a futomu az le van szarva.
volt olyan, hogy a kormany kozepen beallt, annyira be volt verode a csapagy. erre a tulaj azt mondja, "azt hittem ez harom allasu kormany" jobb bal kozep. true story!
es tenyleg nem veszik eszre ezt a legalapvetobb dolgot.
siman azt hiszik hogy nem romlik el soha a motorjuk.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #57080 üzenetére
nemnem. elviszed szepen szerelohoz.
azt se tudod hany Nm re kell huzni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #57083 üzenetére
akkor hasznald a gepet ugy hogy nyakcsapagyas es szital, baszki gratulalok.
minek vettel motort ha nem telik a fentartasara?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #57100 üzenetére
Jol tudom, h nem egykerek volt. Nekem eleg sok kormanycsapkodasom volt utcan.
Veletlenul sem forgatom ki a szavaidat. Nem kell egykerekezni, hogy ez megtortenjen.
Eleg egy nagyobb gaz es elkonnyult elso kerek egy erosebb motoron. Ami sok embernek egy teljesen uj informacio. Es ez kisebb ereju motornal nincs meg. Csak erre szeretnek ramutatni, h megis ajanlgatva van az eros motor kezdeshez.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Tehat szerinted a surubb olaj (vagy uj, vagy hideg) olajfilm retege nem annyira stabil, mint a meleg higabb olaje? Mit nevezunk olajfilm stabilitasnak? A 4 gorgos tesztet nevezhetjuk annak? Vagy ott is csak az ep adalek reagal? Az olajfilm stabilitasa nem ilyen egyszeru dolog. Akkor is vedi a henger-dugattyut, ha az olajfilm egesz egyszeruen reagal a hore, es tovabb polimerizalodik mas nehezebb esztervegyuletekre. Ez nem olajfilmstabilitas. Nem merheto.
A dugattyuk hideg allapotban 4 szazados illesztesuek. De dezaxialva vannak, hogy ne csapodjanak a hengerfalnak. Ott az olajfilm vastagsaga mi? Szoroolajzassal viszik fel. Ott a film stabilitasa az, amennyi ott ragad, mert polaros molekula.
Nagyon elkopott dugattyut is csak hallod hogy hangos, de nem razkodik semmi.
Elobb gyanakodnek arra, h a kuplungkamellak nincsenek kisulyozva, vagy bizonyos kuplungok eseten nem pontosan vannak a lamellak berakva, az tud nagyobb remegest okozni, de a te motorod eseteben ilyen nincs.
Ez kisulyozatlansag. Ezt nem tudod olajjal orvosolni. Ezek miatt vannak a kulonbozo hengerelrendezesek. A rezgesek miatt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #57113 üzenetére
Bregyo kurzusan voltam tavaly, ott o is ezt meselte, h pannoniaring celegyenesnel azert halt meg egy nemet, mert a 190 esnek jelzett gumi 200 as volt es meg meg is nyult annyira, h teljesen elment az utanfutas.
Becsapkodott es elesett. Erre azt mondta viszont, h rossz futomubeallitas, mert tudnia kell, mi tortenik. Rosszul volt belove a motor a gumihoz.A fazer siman lehetett nyakcsapagyas. A vaz ennyitol nem csinal olyat.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
egyértelműen nyerne a nem abs es motor.
de a versenykörülmények nagyon sterilek. viszont ha te egy olyan pilóta vagy (es te olyan vagy) aki nem tolt bele a motorozásba tízmillio forintokat, nem tudsz olyat fékezni szárazon. és ami a lényeg. vizesen vészféknél (tehát amikor az életbenmaradási ösztönöd miatt satuzol, ami a primitív agyból jön, reflexből, nem pedig végiggondolod) mindenhol jobb az abs. fogadd el, hogy ezért csinálták, nem azért, hogy 1 sec el jobbat menj.
te is emiatt estél pofára.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #57176 üzenetére
pontosan ilyesmi a helyzet. nagyon rangatni kell, ha az ember erez valami nagyon minimalis logast, akkor , mar reg szital a motor nagy sebessegnel. de van hogy csapagy csere utan nem szitalt es en meg nem mondtam volna, hogy baja volt. nehez megnezni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #57178 üzenetére
en volnek a nagyokos.
uzenem neked hogy egyaltlan nem biztos. nem uzemszeru hogy szital. a kormanygatlo nem erre valo. arra valo, hogy ha elkonnyul az eleje es valami meguti ne csapkodjon be.
egy beleszaros szerelo, aki nem akar eltolteni sok idot a vizsgalassal, ramondja hogy jo. te nagyokos.
ugyanez Volt a dt 200 asomnal. nincs semmi baja. 140 nel beszitalt. meghuztam a nyakcsapagyat, 140 felett is atomstabil. mindenki mondta ra, hogy ez ilyen, mert enduro. hat nem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #57272 üzenetére
Falco nehany eve televagott egy kamiont bekokainozva egy egzotikus orszag utjan egy egzotikus sportautoval. Sajnalom, ott nem lesz csizma. Esetleg egy amy winehouse koncerten?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Mizsala #57279 üzenetére
Osszesen ket fajta emelopadon dolgoztam, ugyhogy sajnos nincs nagy tapasztalatom ezzel kapcsolatban.
Amit bogyo linkelt az elsokerek szoritoval jonak nez ki, hasznos ha nincs kozepallvany a motoron/robogon es nem kell szopni hogy helyezd el a motort hogy legyen a talcan a sztender is. Es nem valami biztonsagos oldalsztenderrel szerelni.
Velemenyem szerint 2m nel jobb ha hosszabb. Mire felrakod kozepallvanyra a hatulja le is log. Nagyjabol ennyi jut eszembe.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #57331 üzenetére
sztm ezt nem a gyárban csinálták.
ez inkább valami otthoni hozzáértő.
legalábbis a magyarországi tapasztalataim ezt súgják.én suzuki kereskedésben rendeltem, de mindenképp forgalmi alapján kéne rendelni, mert nem egyszer rossz alkatrészt rendeltek nekem, és a suzuki nem tudja visszavenni.
3 éves fiatal gépekben dexion salgó polc puha csavarokat találtam. hogy miért? nem tudom. az itteni motorok ilyenek. igénytelenség van
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ujskodas #57346 üzenetére
Persze, hogy jobban terheled, de nincs ezzel semmi gond. Rengeteg alkatresz van meg, amit fel lehetne sorolni, h jobban kopik. Es akkor mi van? Ez egy sportmotor. A vezerlese, minden, nagy fordulatra lett tervezve. Nehany f4 ben meg tud kotlani a feszito 30 e kornyeken, de ez a hullamzo alkatreszminoseg, nem a terheles. Siman okoskodott, eleteben nem forgatta ki pirosig semmilyen jarmuvet? Nevetseges amit mond.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #57484 üzenetére
tudod mennyi mocsok kell egy pumpanak, hogy ilyet csinaljon?
rengeteg. el kell rohasztanod a tankot ahhoz, hogy lecsokkenjen a nyomas es akkor is csak magas fordulaton jon ki.
az Akku tud ilyet csinalni. amit mondasz. egyaltalan nem biztos, hogy Akku, de en kevesebb eselyt latok a pumpa tomodesre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Khaosz55 #57509 üzenetére
erre van egy szelep az olajpumpa utan, egy rugo egy golyot nyom, ami nem ereszti el az olajat, de a pumpa el tudja tolni a rugot. nalam is ez van, valszeg ezt a szelepet kell kicserelni. nalam valamelyik szomszed kihivta a katasztrofavedelmet emiatt, mert azt hitte kigyulladt valami.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
mentem eleg sokat sv vel, es gsxr el is, de en ennyire szenvedosnek nem ereztem. szerintem szimplan szar Volt a geometriaja annak amit te probaltal. szarul Volt beallitva. ennyire nem nehez vezetni egy ezres gsxrt meg egy 650 eshez kepest Sem. magasan Volt az eleje.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #57682 üzenetére
az az igazsag, hogy ezt igy kijelenteni nem lehet.
azt nem mondanam, hogy megbizthatatlansagot kapsz.
japanoknal is van gond. nincs olyan Motor, aminek barmelyik szeriaja ne szenvedne valamilyen bajtol. nincs tokeletes Motor. azt alairom, hogy vannak bajosabb tipusok, de ez tul sok tenyezotol fugg, es nem lehet rahuzni meg egy adott tipusra Sem. a hullamzo beszallito alkatreszminoseg miatt Sem. de igy hogy Japan az jobb, igy meg plane nem lehet kijelenteni ilyesmit. egy tipusnak a szeriajan belul is akkora kulonbsegek tudnak lenni.most mondhatnek olyat erre az ervre neked, hogy egy bizonyos Japan motort itthon vissza Sem hivtak, csak hagytak hogy elkurodjon, aztan usse a tulaj az asztalt. legalabb azt visszahivjak
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #57687 üzenetére
ertem en, de mitol jobb ha a primerhajtasod lefogazodik a fotengelyrol es blokk szet, fotengely csere? vagy mitol jobb az, ha malik a hengerfalad? vagy az ha torik a vazad? ezek leteznek japanoknal is.
ezzel nem nagyon tudsz mit csinalni.
ertelmetlen most ezen rugozni es kopkodni, mert nem lehet azt mondani az osszes BMW re hogy szar, mert nem az, es nem lehet ugyanezt mondani egy amcsira. mert van akinek az a jo. az hogy ilyen draga... hat egy bminosegi bulit tartanak, ahova szerenyebb fizetessel rendelkezok nem lephetnek be. de ez nem az o bajuk, mert megelnek[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #57698 üzenetére
tehat azt allitod, hogy sokkal tobb BMW megy tonkre aranyaiban, mint barmilyen Japan gyartasu motorkerekpar?
tudom hogy vannak ezek a jelensegek, amiket leirtal.
de en meg nem tudnam allapitani, hogy aranyaiban melyik milyen hibarataval dolgozik.
mert ehhez ezzel kene foglalkozni tobb tiz evig.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen