-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
én ma motoroztam, voltam gyertyacserén meg vezláncfeszítő cserén, és amíg csinálták a motorom elvittem egy 2011-es CBR600FA-t próbakörre, 1 órára kaptam meg, 171 km volt benne, 220-szal adtam le.. még bejáratós volt, lámpánál éreztem is furcsa szagokat..
a motorról: az új 600F egy jó motor, de soha nem kéne. szépen néz ki messziről, ha felülsz baromi kényelmes, a fék nagyon harap, 100 felett sem tép le a menetszél, szépen lehet döntögetni.. DE az egész motor olyan steril.. semmi hangja nincs pedig Akrapovic volt rajta, a műszerfal olvashatatlan, a kormány túl hornetes, az egész motor elvész a lábad között.. hiányzik belőle a pezsgés, amikor visszaültem a sajátomra (600F 2003), hálát mondtam magamnak milyen jó motort vettem, pedig semmivel sem jobb mint az új, csak van benne élet, és nemcsak messziről néz ki jól, hanem a nyeregben is jól érzem magam
az új 600F egy lélektelen gép, nagyon profi munka, de valahogy a 2000 körüli motorok sokkal stílusosabbak, sokkal könnyebben beléjük lehet szeretni, az új meg csak teszi a dolgát, mint egy szolga..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6722 üzenetére
akkor átment amit írtam, pont ilyen az új 600F
a különbség a kettő között alvaro olyan, hogy felülsz az egyikre, elmész A-ból B-be és mosolyogva szállsz le, a másik meg elvisz a célodhoz, és ennyi.
szerintem ezt nem lehet lekottázni, és egyénenként változó az érzés, mivel ízlés kérdése.Integra -> vannak ilyen motorok, de szerintem kicsit régebbről sokkal több ilyet lehet találni. de lehet csak az emlékeik szépülnek meg idővel, és később a mostaniak is ugyanolyan érdekesek lesznek "öregen"...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6728 üzenetére
nem sok motort próbáltam még, de azért azt ne mondd hogy motor és motor között nincs különbség.. megőrülnék egy csopperen, mert nem az én világom, azzal döntögethetnék bármit nem okozna örömet.. biztos szórakoztatna, de nem hosszútávon.
hozzáteszem, ez most igaz, később lehet tetszeni fog, ezért nem írtam azt hogy a motor szar, csak azt hogy _nekem_ nem jön át belőle semmi, és ezért _nekem_ nem kéne..amúgy igazad van, mert kb az összes újságíró ezt írta róla. próbáltad már?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6732 üzenetére
akkor a lényeg más megközelítésből: semmi köze a két motornak egymáshoz.
mert: az új 600F egy felöltöztetett Hornet annak minden tulajdonságával, a régi 600F meg évekig szupersport motor volt, és csak azért lett belőle túra/csaj/kezdőmotor, mert kijött a még szupersportabb RR.
tehát: az új 600F azért készült kényelmes, túrás hornetes motornak, mert előtte "véletlen" csináltak egy kényelmes sportmotort, ami jól sikerült, és ezt a receptet akarták feléleszteni.
van 2 kereke, gurul, lehet vele csapatni, krúzolni, kényelmes, nem csúnya és még sorolhatnám. viszont az ízlésemnek nem felel meg sajnos.mondhatnám úgy is, hogy olyan mint egy kasszasiker film hatodik része. sokszor erőltetett, mégis hozza a papírformát és a nézőket. ez ugrik be az új F-ről
így már van értelme a mondandómnak?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #6736 üzenetére
hát ha szerinted az csak önigazolás, hogy a sajátom jobban tetszik, ez is egy vélemény..
azzal kezdtem a mondandómat hogy _nekem_ nem kéne. lehet az indok nem érthető meg szájalásnak tűnik, nem tudok sajnos kézzel foghatóbbat mondani. mondhatnám azt is hogy az új 600F egy szar, akkor lenne szerintem önigazolás meg felesleges a mondandóm, de nem ezt mondtam, csak egy szubjektív véleményt.
ha ingyen hozzámvágnák, persze hogy elvinném.. és el is adnám azzal a lendülettel, de ha céges motornak kapnám meg és kötelező jelleggel kéne járni vele, persze hogy nem fakadnék sírva, hajtanám és szeretném!egy új FireBladet vagy Daytona 675R-t bármikor elfogadnék, és tisztában vagyok vele hogy klasszisokkal jobb motorok mint az enyém, tehát nem vagyok teljesen szemellenzős és elfogult, azt hiszem... (és van még pár gép a sorban)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
na igen, az nem árt ha az ember tudja hol a helye, a sok baleset általában attól van, hogy nem tudja... én voltam egy tréningen nem rég, és sok hiányosságomra rámutattak, 1 délután alatt pedig a gumit teljes szélességében megtanultam használni, ami magamhoz képest nagyon nagy előrelépés, mert egyszerűen nem tudtam megfejteni mit csinálok rosszul.. szerintem májusban is elmegyek ugyanerre a tréningre, esetleg érdekel valakit?
Tesztmotor tréning, május 4 a következő. van benne kis vezetéstechnika, meg kakucsring. beszéltem a szervezővel, azt mondta ha én is megyek és viszek embert, akkor 15k helyett 12k lesz nekünk a tréning. ne számítsatok honda vezetéstechnikára, ez inkább elméleti, szemléletbeli okítás és gyakorlat, tapasztalatcsere ahol megmondják mi az amit tutira nem csinálsz jól, és hogyan kéne, de nem bólyák között kell egész nap figurákat gyakorolni.. szóval aki jönne, regeljen be a fenti linken, és küldje el nekem priviben a nevet, amire kérhetem a 12K-s árat! a jegy tartalmazza az egész délutános pályabérletet és legalább 2-3 trénert, akiktől bármit lehet kérdezni a motorozással kapcsolatban, a pálya mellett pedig van bólyás rész a lassú gyakorlatokhoz!
én szerintem egész nap pályázni fogok, ott folytatom a tanulást.. jön valaki?
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
a honda képzés ilyen, nem saját és csövezett motorjaik vannak, és van olyan is amit koppig le lehet dönteni, de nem borul fel..
csak hát ugye az a képzés 40-60k, és ők nagyon arra mennek rá hogy gyakorlatokat végeztessenek veled amíg nem megy 1-1 mozdulat, vagy meg nem csinálsz valamit tökéletesen.. nekem egy kicsit túl szigorú, de hát japán liszensz, ez is egy szemlélet. vannak még a rendőrmotoros oktatók, ők is egy bizonyos szemléletet erőltetnek, valahogy az összesből érdemes tanulni valamitNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
Critical Mass volt!
Az elmondásod alapján szerintem Kakucs tök jó lenne neked gyakorolni a döntögetést, ott nagyon jól lehet csiszolni a technikát, nem túl gyors pálya és kétirányba is lehet csapatni rajta.. csak hát ha nem a saját motoroddal akarod csinálni mert félted, akkor kell valami olcsó ratbike amit meg lehet borítani
vendingo: az szopó, sajnálom.. baromi idegtépő lehet ha álló helyzetben dől el a gép
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz HUNNIA1920 #6780 üzenetére
ha jól emlékszem a 400-as bandita japán belpiacos, 4 hengeres és nagyon pörgős motor (vagy az a 250-es lenne?)
ilyen megközelítésből nagyon nehéz jó állapotú, nem lelakott széthajtott romot találni, bár az XJR sem mai darab, de az egy kevésbé gyilkolt sorozat ha így nézzük..alapvetően ugye állapotot veszünk, nem kmóra állást vagy sorozatot ami megbízható lenne... meg kell nézni egy gépet konkrétan és arról lehet igazán véleményt mondani
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #6818 üzenetére
én csak fújom a láncot, takarítani sosem szoktam. volt már hogy a szervizben csináltak vele valamit, de én nem nyúltam hozzá, így is elment 25k-t gond nélkül.
ami nem való rá az menet közben lepörög róla, ami rajta marad az meg max olaj, zsír, jó helyen van az ott. persze ótvarul néz ki, a láncvédőmön ujjnyi vastag réteg kula áll, amikor elestem fel is fröccsent ez a szar a farokra, és alig tudtam leszedni annyira ragaszkodó volt, de akkor ez érdekelt a legkevésbé.. legalább a foltok miatt azt az idomot is felvették cserésnek (utána meg lemostam, és köszi jól vagyok)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ezek szerint Te is megkaptad a hoaxot ami körbejárta a magyar internetet 1 nap alatt, hogy 50000-re büntetnek és minden rendőr csak ezt figyeli
valahol még linket is küldtek webshophoz, hogy hol tudod gyorsan olcsón megvenni, micsoda véletlen.. nekem a motorban nem volt, és nem is lesz, nincs hova rakjam...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
valahol említették, hogy 2008-ban is körbement ugyanez a levél.
mint amikor bill gates osztogatja a vagyonát, évente 1x körbemegy a neten a hír.. vagy mondhatnám a lámpába épített traffipaxot is, az például excelben megy körbe minden évben, csak a dátumot írják át a levélben..szerintem az ilyet nem a webshop csinálja, hogy eladjon párat.. inkább a gyártó generál egy rémhírt, és globálisan több ezer vásárlót generálnak maguknak ezzel.. én ebben látok fantáziát, nem abban hogy az emberek jót akarnak és szólnak hogy vigyázz... engem 5 éve nem igazoltatott senki sem autóval, sem motorral, és előtte sem volt soha problémám a szervvel, mindig lehetett értelmesen beszélni velük.
arról nem is beszélve, ha nem ismered el a helyszínen, nem írsz alá semmit, akkor ugye feljelentenek, és mire megkapod az értesítést addigra veszel egyet, és azt mondod ez volt akkor is a kocsiban, csak a járőr nem akarta rendesen leolvasni a dátumot rajta, hanem kötözködött.. gondolom nem járkálnak fényképezővel így bizonyítani sem tudják, hogy nem így volt... persze amikor előadják a jó zsaru - rossz zsaru szerepet, és fenyegetőznek hogy ismerd be, írd alá, akkor sokan beszarnak a sok nullát hallva, és inkább megkönnyítik a rendőr dolgát, aláírnak bármit.. de erről már beszéltem, sajnos meg vagyunk félemlítve és a kékek istennek hiszik magukat..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
egy dolgot felejtetek el, amikor a büntetési tétel egy átlagos havi fizetés, az igazoltatás kifejezetten csak a szopatásra megy, és olyan szabályokat hoznak ahol garantáltan a többség megbukik valamin, az színtiszta nyakkendős maffiamegoldás.
túlmegy ez azon bőven, hogy "nem keménykedek a rendőrrel" meg "neki van igaza ha elkap szabálytalansággal".. nem, nagyon nincs igaza. ha itthon lenne közbiztonság, lennének járható utak, nem lennének végkielégítések és mutyik, mindjárt más lenne a helyzet.
külföldön sincs kolbászból a kerítés, és ott is van korrupció. és vannak magasabb átlagbérek, normális utak, és a rendőr akkor szól hozzád ha akar valamit, nem állítanak meg minden autót hogy keressenek valami hibát.. van rajtad / nincs rajtad sapka effektus..külföldön élsz, évente hazajössz egyszer a külföldi rendszámos autóddal, de magyar állampolgár vagy? akkor 800e, és leveszik a rendszámot, mert regadót csalsz. a magyarázat nem érdekes.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
na jó, minden elvemmel ellentétesen ma megnéztem azt az EÜ csomagot az autóban, 2007-ben járt le. az eredetiségét egy kicsit öreg matrica jelzi, hőnyomtatóval nyomtatva, rajta a felirat KERMI, semmi pecsét, semmi ami hivatalossá tenné.
pont ilyen hőmatricára nyomtatunk benn a melóban, holnap orvosolni fogom ezt a kérdést..nem hiába az egyik kedvenc filmem a "Kapj el ha tudsz"...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz geree@bl #6858 üzenetére
ha a motorra vagy kíváncsi, ilyenen tanultunk sokan, szerintem jó motor.
ha konkrétan erre az eladóra és a motor történetére vagy kíváncsi, akkor sajnos nem ismerem, de a hirdetésből az alábbiakat vonom le következtetésként:
a km nagyon kevés - gyanús
ha szervizkönyves meg számlákkal tudja igazolni a javítást, és tényleg keveset használta - pozitív
nem tusolja el a sérülést - pozitív
a dobon azok a karcok szerintem nem egy fekvéstől vannak, olyan mintha fektetve tárolta volna (lol) - gyanús
szerintem korának (és ne kilóméternek) megfelelő állapotúnak látszik, mindenképp megér egy hívást és találkozót!
talán még annyi félő van benne, hogy 10 éves a gép, és ha csak 6ezrenként cserélt benne olajat, a kilóméter meg valós, akkor nem kizárt hogy akár 6 évig is állt benne egy kör olaj, ezt ugye évente szokás cserélni.. ennél baromira oda kell figyelni, hogy hány papírja van az időszakos javításokról, mert könnyen rá lehet költeni egy kisebb összeget a karbantartásra vásárlás után, vagy ha el volt hanyagolva akkor kopott lehet belülről...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz geree@bl #6862 üzenetére
épp kérdezni akartam, hogy nem 2 hengeres-e ez a gép, a teljesítményt nem vágom.
simán lehet hogy nem ért hozzá és csak beírt valamit, ez ugyanúgy lehet igénytelenség a használóra, de jóhiszeműség is, ha hozzá nem értőként szervizbe hordta mindig akkor ugyanúgy lehet jó vétel..én mind a két motoromat úgy vettem, hogy a tulaj személye meggyőzött - nem nyúlhatok mellé. így is lett, ezért próbáltam írni neked pár dolgot ami eszembejutott, nyugodtan hívd fel hogy kiderüljön mi a helyzet a géppel. csak őszinte embertől vásárolj, ha bármit eltitkol állj tovább, mert ki tudja mi van még.. ha komolyan érdekel mielőtt kifizeted szerelő lássa a motort, 1 óra munkadíjért bárhol komplett átvizsgálást kapsz!
szerintem sehogy sem szabad füstölnie, se melegen ,se hidegen, se gázadásra.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6866 üzenetére
ezért jó ha van a körünkben olyan aki ért is hozzá.
én csak annyit tudok hozzátenni, hogy van kínálat bőven, ha füstöl akkor lehet továbbmenni és keresni olyat ami nem, mert én nem vállalnám be hogy vásárlás után egyből szerelés.. ha karban van tartva, akkor attól még, hogy eladó nem kell szerelésigényesnek is lennie szerintem!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz geree@bl #6886 üzenetére
fotóról semmiképp.
itt egyenesfutásról meg illesztési hibákról beszélünk, ami egy összehajtott motor javítása után nem látható, de érzékelhető használat közben.. ha esetleg halott volt a motor és újjávarázsolták, én biztos nem venném meg, van még pár hirdetés!
persze nem akarom a hirdető bizniszét rontani, mert nem ismerem, de a villacsere tényleg ijesztő.. drága mulatság, ha nem tört/hajlott el minek lett kompletten kicserélve?...dumálj vele!
más: olvassátok el a cikket, a lényeg: 2013. januárjáig használhatunk olyan EÜ-dobozt, amelynek a szavatossági idejét a csomagot lezáró szalagon feltüntetett dátum jelzi, ha a lezáró szalag sértetlen. (ilyet fogok nyomtatni hehe)
a cikkben pedig oldalkocsis motorkerékpárról van szó a rendelet szerint, sima motorról nem. mondjuk nem is férne be egy motorba sem ennyi szar amit előírnak... nem tudom van-e külön motorokra vonatkozó szabályozás, de van 1 olyan érzésem, hogy nincs, most sajna nincs időm megnézni mert lépek motorozni, papírok nélkül (mivel otthonhagytam mindent)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
"Km is azért van benne kevés az elmondása szerint mert sokat állt, illetve a villa teljesen újra lett cserélve, elmondása szerint szintén a sok állás miatt kellett."
a hirdetésben van felújítás, a telefonban már csere. tisztázni kéne a tulajjal akkor hogy most mi történt pontosan
még olyan ötletem van, hogy 5 évig állt a motor egyhelyben, mozdulatlanul, és elvetemedett a villa. ez reális elképzelés?
a cikket ha motoroztam elolvasom, köszi!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Ferdzsoo #6913 üzenetére
gondolom minősített használt jármű, amire a viszonteladó (jelen esetben márkaszerviz) ad 1 év garanciát. el kell olvasni az apróbetűs részt, hogy pontosan mire vonatkozik ez, de nyugaton elég jól megy az ilyenfajta használt értékesítés, kevés a rizikó...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én ma budapest - visegrád - esztergom - letkés - maros - keszi - budapest karikát nyomtam...
párkány után volt egy 5-7 motorból álló csapat, az egyik játékos kanyarból szedtek ki 1 vagy 2 vasat a bokrokból, igazából nem tudom mi történt de nem álltam meg, csak lelassítottam és megkérdeztem az egyik arcot hogy mi a helyzet, mindenki jól van-e, azt mondta mosolyogva hogy minden oké.. a haver épp egy törött motort tologatott és mintha láttam volna a bokorban még egy gépet rommá törve, nem tudom mi a faszt csináltak, vegyes csapat volt, női utas is volt köztük.. valószínű hajtottak keményen, és kicsúszott 1-2 gyerek..szóval csak ésszel!
én egy jó 70-80-as tempóval krúzoltam végig, mert otthonhagytam a füldugómat, így nagyon sokáig tartott a túra, baromira elfáradtam.. lehet holnap is csapok az ellenkező irányba egy ugyanilyen kört kicsit gyorsabban, de igazából rájöttem a sárcokat nézve ahogy másznak ki a bokorból, hogy ez nekem nem is hiányzik, állatkodni inkább kimegyek valami pályára...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
srácok, ez a kecskemét ring olyan mint a kakucs, ha valamihez hasonlítani akarom?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7007 üzenetére
a feszítő a hondánál is majdnem 25k (cbr600f4i-be, 2003-as), és szerintem ez egy olyan alkatrész amit nem érdemes utángyártva mókolni.. akkor már inkább legyen gyári, esetleg ÁFA nélkül ebayen okosba lopottat vagy mittudomén, de szerintem kerüld a nem eredeti alkatrészt..
szerencsére nálam típushibás, ezért ha jó vagy évente lehet cserélgetni.. viszont a tömítésem egy ezres volt, a láncom meg még zsír!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7012 üzenetére
én 24ezret mentem csörgő feszítővel, már az agyamra ment de bajt nem csinált. (pedig szörnyű hangja volt)
nálunk is téma a manuális feszítő, de az igazán hozzáértők nem javasolják CSAK akkor ha könnyen hozzáférhető helyen van (a 600F-en le kell bontani a fél motort hozzá, de például az R1-en ki van vezetve oldalra a térd alá...) és van annyi műszaki érdeklődésed, hogy tekergessed időnként, de könnyebb elbaszni az egészet mint jól karbantartani, ezért én elvetettem az ötletet
egy jó automata feszítő teszi a dolgát ahogy kell. amióta kicseréltettem olyan szépen jár a blokk (49k km), hogy öröm hallgatni, mondhatom hogy tökéletes most a motorom. (bezzeg a sisakom zárszerkezete meg kezd beszarni, hurrá...)állítólag amúgy már javítottak az enyémen, és ez már nem fog csörögni. hiszem ha hallom!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7014 üzenetére
a röhej, hogy az utóbbi időben már füldugót használtam hogy ne menjen az idegeimre (tudni kell rólam hogy utálom a macerát, motorozni is megszívesebben egy szál faszban motoroznék, utálom a hátizsákot, a kényelmetlen ruházatot, a szelet), olyan rossz volt hallani azt az iszonyú csörgést, féltem hogy szétesik a technika alattam, pedig tudtam hogy semmi baj, ez csak esztétika... füldugóval vagy zenével a probléma megszűnt, de utána már a vázon is elkezdtem érezni a remegést, de csak ha néztem a fordulatszámot (5-6k között), szóval simán belemagyaráztam a dolgot..
fóbiává vált nálam a kérdés, már majdnem pszichiáterhez mentem, de olcsóbb volt kicserélni, és most várom meddig bírja (fél év garos a szett, a legkisebb hangot is észreveszem és akkor megyek vissza cserére)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
kéne nekem egy technikai aláöltöző nadrág, de sehol nem találok olyan fasza nyári cicanacit ami kifejezetten melegben ajánlott, mint a felsőm.. (tehát 1 dolgot csinál, elvezeti az izzadságot, de nem kell fűtenie..)
hozzáragad a bőrcucc a lábamhoz, húzza, a szőr beizzad és alig tudom levenni, a téli aláöltözőm meg kicseszettül meleg ilyenkor már.. valakinek ötelete? decathlon / mountex szinte csak téli melegítő alsókat tart... pénteken megyek kakucsra, jó lenne addig beújítani valamit..
ja és olcsón kéne
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7024 üzenetére
hát ez az, felsőm van vagy 4 féle aláöltözni, de nadrágom nincs, és a tökömön folyik a víz kánukilában.. belemehetnénk részletesebben, hogy utána lefolyik a combomon egészen a bokámig, és ebben az izzadságban aszalódok ami szépen ráformálja a nadrágot az alsótestemre, szinte eggyé válok a ruhával, ami csak azért para mert utána ha hajlítom a lábam akkor tépi a szőrömet a belseje, és levenni sem egy leányálom..
de nem részletezném
lehet veszek egy nyári térdig érő futónacit.. holnapra mondjuk ezt már nem intézem el, így sícuccban megyek kakucsraNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ez mitől lehet, szakképzett kollégák?
"üzemmeleg közeli állapotban ha leállítom a motort és úgy hagyom kb 15 20 percig akkor nehezen indul. hidegen, vagy leállítás után pár perccel jól indul. csak ha kicsit hűl, akkor szarakszik."
karbis motorról van szó (2000 cbr600f), egy fórumtársé. hátha van erre valami varázsige, hogy utána a másik fórumon előadhassam milyen kurvára értek hozzá. köszi!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Ferdzsoo #7070 üzenetére
első kötelező szerviz 6000 km-nél vagy ÉVENTE...
gondolom ha ilyen gondos a gazdi akkor az 1000km-es olajcserét is skippelte, és az elég gáz ha 2009 óta nem volt cserélve benne.. persze ha idén helyezték csak forgalomba, nem szóltam, de erről nem ír a hirdetésben.. én fel sem hívnámNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én elmentem tegnap az érdi kút mellett és utána gyulladt ki a tartalék lámpa... mondom milyen fasza 423-ért majd tankolok máshol, nem is tudtam hogy így lementek az árak.. erre vagy 5 kút mellett elmentem, és mindenhol 440-450.. anyád mondom..
ezek szerint ez a magyarázat, érdre fogok járni vazzeg (és lassan már ott tartunk, hogy budapestről is jobban megéri ukrajnába járni... vicc)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7193 üzenetére
a daytona az egyik legszebb motor ever
de két személynek én sem ajánlanám, sőt igazából hétköznapi használatra is csak feltételekkel... mondjuk a "visszalépés" köbcentiben szerintem elhanyagolható, jobbat lehet karcolni egy daytonával mint egy hayabusával, közúton nem fogod kimotorozni a kis 3 hengeres csodát sem... pályán meg kompenzál a futómű és a felépítés. szóval ez igazán ne tartson vissza..
a zzr meg egy egészen más világ, tök másra való... vegyeél inkább egy harmadik féle valamit a kettő között (pl vfr800? )Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7196 üzenetére
hát az ezres gixxxxxxer (nem tudom kihagyni, elsütöm: a szétesixer) kényelmesebb 2 embernek mint egy daytona? nem hiszem.. és a yamaha sem, ezek azért akármilyen szögből nézem sportmotorok, kompromisszum nélkül nem nagyon lehet őket használni hétköznap vagy 2 személlyel..
na de hát pont ez a szép a motorozásban, nem feltétlenül logika alapján választunk magunknak társatNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #7205 üzenetére
pont azt mondtam, hogy egy bármilyen sportmotorral kompromisszumot kell kötni. vagy nem ment át a mondandóm?
"kompromisszum nélkül nem nagyon lehet őket használni hétköznap vagy 2 személlyel"Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #7220 üzenetére
nem feltétlenül az r6-ra gondoltam, hanem úgy általában a sportmotorokra.. nézőpont kérdése persze, de itt most a zzr mellé raktuk a daytonát, nagyon más a kettő, és alapvetően senkinek nem javasolnék sportmotort túrázni meg párosban menni.
ettől függetlenül nekem is az van és arra használomNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
nálunk volt hogy kiszállt mert valami tuning-szakadt bmw beékelt közénk direkt.. elmagyarázta nekik hogy ez nem nagyon jó...
amikor kérdeztem tőle hogy szoktak-e mások borítékolni a vizsgán, csúnyán nézett.. még jó hogy csak azért kérdeztem mert én előre tisztázni akartam, hogy tőlem nem fog senkit pénzt látni, én átmegyek a vizsgán 'sztkész.. így is lettNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
azért ez nem feltétlenül így van szerintem.. a magyar vizsgarendszer még az előző rendszerből maradt vissza azzal a mentalitással, és számtalan olyan sztori van, hogy "ha nem adsz borítékot, biztosan nem mész át"...
engem például a B kategóriánál megszopattak az első vizsgán 17 évesen.. valahol álljunk meg. megálltunk..
- nem látta a táblát?
- a várakozni tilos táblát "kivéve rendőrség"? de láttam, viszont mi nem várakozunk csak megálltunk, és megyünk tovább, tehát nem várakozunk
- de én arra gondoltam hogy olyan helyen álljunk meg ahol lehet várakozni, cseréljenek helyet, nem sikerült a vizsga..én meg az anyádra gondoltam..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
2x igen
a saját érdekedben ne mulaszd el, egyrészt büntit kell fizetni, másrészt súlyadót, harmadrészt ha elkövetnek vele bármit, még téged is megtalálhatnak vele..amikor én eladtam a kis motorom, az új tulaj végül nem íratta át, ezért kivonták a forgalomból.. folyamatosan kaptam az ezzel kapcsolatos leveleket de mivel én beadtam a papírt, nem kellett vele foglalkoznom
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
motornál már nálam is más volt a helyzet, az 50 perces vizsga 6 percig tartott...
idézem az oktatót (Makó Dezső):
- Azt mondta a vizsgabiztos, hogy "ez a srác tud motorozni, menjünk el inkább ebédelni a körözgetés helyett"így 6 perc után visszafordultunk és mindenki ment a dolgára
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
szerintem egyszerűen tudják hogy itt nincs zsebbe-mutyi, és Dezső addig nem engedi vizsgára a pácienst amíg nincs azon a szinten hogy 1 órát hiba nélkül tudjon motorozni az ember..
más meg leadja a borítékot és nem győzöd kerülgetni a forgalomban a szerencsétlent, már ha nem tekeredik fel az első fára.. kevés a lelkiismeretes oktató itthon sajnos...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ma valami fattyú az éjjel kinyitotta a motorom ponyváját (ahogy elnéztem nem nyúlt hozzá), és úgy is hagyta, nem tudom eldönteni hogy csak mozdítható dolgot kerestek a sátorban vagy feltérképezték a terepet egy esetleges jövőbeni lopáshoz.. (szerintem ha feltérképezték volna, akkor nem hagynak nyomot maguk után, hogy felkészüljek a fogadtatásukra...)
szóval most beparáztam, és beszereltetek egy pageres riasztót, valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban? nincs túl nagy választék, de szereléssel 35K-ból megúszom a dolgot, rezgés, emelés, döntésérzékelés, 2 irányú folyamatos státuszjelentés 1000m-en belül, 100 decibeles vinnyogó, indításgátlás.. mi a faszt lehet még tenni azért hogy a paripát ne kössék el? kormányzár, tárcsazár és lakat van a gépen, viszont sajna garázsom nincsen.. az elmúlt 2 évben 3x törtek be hozzám vagy a családi telekre, kezd a faszom kilenni eléggé, miközben bécsben az utcán tárolják a motorokat a népek, komolyan el kell költözni más országba a nyugalomért, vagy csak simán ki kéne irtani az itthoni enyveskezű kisebbséget hogy nyugodtan aludhassunk?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7335 üzenetére
de nem költözhetek le a kertbe... társasház, az erkélyről látom a sátrat, ha lesz pager bármi van 1 sec alatt ki tudok nézni, és 10 sec alatt le tudok menni konyhakéssel és ásóval, a sátor alá fogom eltemetni a fejetlen tetemet ha sikerül elkapni és hátbaszúrni..
nem lepődnék meg ha a közvetlen szomszéd galerihez köze lenne a dolognak, nem vagyok rasszista de simán rájukzárnám a házukat és alájukgyújtanék, legalább csend lenne utána éjszakánként...viszont ha nincs riasztóm, simán elviszik hangtalanul ha nagyon akarják... tudom hogy nincs 100%-os védelem de a maximumot meg akarom adni magamnak és a motornak, ha így is elviszik akkor legalább mondhatom hogy én mindent megtettem.. csak mi az a maximum amit tudok tenni?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #7340 üzenetére
a D-linknek van wifis routerhez való wireless kamerája, csak az a baj hogy kültérre nem javasolja.. lehet ettől függetlenül nyárra megérné beruházni egyre a riasztó mellé, télen meg úgyis lebetonozom a motort, nem baj ha a kamera nem bírja a hidege, addig felviszem a lakásba..
nyáron viszont a sátorba lehet beszerelek egy ilyet ezek közül..
a pláne benne, hogy wifis, online streamen nézhető az aktuális kép a neten keresztül és bizonyos ideig visszamenőleg tárolja is a felvételeket ami menthető... e-mailben üzenetet küld mozgás esetén, ha valaki besurran, hiába teszi tönkre a cuccot, a weben már fenn van a felvétel, van közte éjjellátós kivitel...
a probléma csak hogy nem tudok neki 220-as aljzatot biztosítani, elemes verzió meg nincs ezekből...kiábrándít hogy ilyeneken kell törni a fejem, hogy védhetem meg a munkával megkeresett saját tulajdonom az eltulajdonítástól.. néha úgy fel tudom baszni magam ezen..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #7348 üzenetére
ez nem kamu, ez tudás, ennyi.
szalagos kamerával felvett videót nem olyan egyszerű machinálni, ráadásul számtalan videó van fenn a neten ahogy goldwinggel pályáznak (térdelve), csapatnak vele szerpentinen..
a kamerás is goldwinggel tolja, ott van a szövegben - "on his tail also on a goldwing.."
dönteni meg addig lehet amíg leér a lábtartó.. a kamerás goldwing is állandóan cicereg és hasonló tempót diktál mint az első. számomra teljesen hihető és le a kalappal.
kiváló minőségű utak, szerpentin, jó pilóta. más nem kell az élvezethez, de ha egyzer hibázik és az 500kg megindul, az jó időre elveszi a kedvét a motorozástól...[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
szerintem vagyunk még egy páran ezzel.. mégsem csinál senki semmit, ha elkapod és önvédelemből 12x hátbaszúrod, elásod, megcsonkítod, a fejét kitűzöd az ajtó elé, akkor még téged vesznek elő önbíráskodásért..
a lakásomra és a nyaralóra (utólag) tudtam biztosítást kötni, de azok sem térítenek 100%-ban, csak a nyűg meg az idegeskedés van állandóan.. rácsok között élünk, és ha elejtjük a pénztárcánkat le sem esik a földre már elkapja valaki..bezzeg én meg a postán szóltam a néninek, hogy túl sokat adott vissza, mert tudom hogy műszak végén az ő seggét világítják át ha nem stimmel a kassza.. fene a becsületes pofámat
és még sorolhatnám, de nem akarok sírni.. a motorom elvittem az asszonyhoz, hétfőig ott alszik biztonságban, hétfőtől meg lesz pageres riasztóm, a legkisebb fingásra az egész környék vinnyogni fog, én meg alsógatyában ásóval, késsel, gázpisztollyal, mérgezett dárdákkal a kezemben fogok az erkélyről leugrani (a harmadikról), üvöltve mint egy sakál..
aludni úgysem fogok, mert jön a Diablo3..
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vicces képek
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Energiaital topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Házimozi belépő szinten
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen