-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
válasz Bogyó bá' #86251 üzenetére
Én tavaly szereztem meg a jogosítványt nála, de a rutin 2015-ben volt. Első 2 nap a kis YBR, köv. 2 nap a GS500, utolsó 2 pedig a Gladius. Előtte nem motoroztam Számomra a Gladius volt jobb, a visszafordítót sokkal szűkebben tudtam vele venni. Egyszer néhány hónap kihagyás után próbáltam a rutinfeladatokat, rögtön blokkoltam a hátsót, az annyira azért nem tetszett neki Pedig érzésre alig léptem rá a fékpedálra, meg is lepődtem.
-
Chrys_
addikt
Én holnap viszem szervizbe a motort 12k ellenőrzésre. Olajcsere is lesz, azt mondták Total-t raknak bele. A gép könyvében talán más marka van megjelölve, de mivel nem értek hozzá, és a kód elvileg egyezik, igazából nem érdekel.
-
Chrys_
addikt
válasz Topiccsendőr #86464 üzenetére
Nincs is azzal gond, hogy nagyban vásárolt olajjal töltik fel és nem flakonból, a hsz-m is csak amiatt volt, hogy leszarják, mit ír a gépkönyv, azt tesznek bele, ami van, amíg az olaj típusa passzol.
Nem elképzelhetetlen, hogy valami szart nyomnak a gépekbe,mint ahogy emre írta, de nem hinném hogy ez itt általános lenne. -
Chrys_
addikt
Amikor pályára mentek az utcai motorokkal, le kell ragasztani a lámpákat (és a tükröket, ha nincsenek leszerelve)?
-
Chrys_
addikt
válasz nyogo83 #86557 üzenetére
Én kezdő motorosként is az első dolgok között a számok ellenőrzésével kezdeném a vásárlást. Ha az nem stimmel, nem veszem meg a cuccot, bármilyen is, mert akkor már egyáltalán nem bízok meg az eladóban. Hasonlóan jártam el az autóvásárláskor anno. Kereskedő meghirdette a gépet, 150km-t utaztam miatta, a helyszínen meg kiderült 1-2 dolog, ami nagyon nem úgy volt, ahogy elvártam. Onnan már lehetett akármilyen szuper a gép, otthagytam a picsába.
Ja meg amit a Tasi mutogatott, hogy nézett ki a motor, hát azt meg én mint naív vásárló nem is láthatom, mert minden a tank alatt van. -
Chrys_
addikt
válasz freelanced #87462 üzenetére
Gerincprotektor: Ortema P1 Dynamic Protector (pdf) 17 protektor tesztje, ez volt az egyik legjobb.
Tárcsazár: ASUS Granit 8077 Scheibenbremseschloss. Elég hangos
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz 3psilon #87813 üzenetére
Az a kárérték nem rossz. Autóval mentem neki Mercedes-nek, szerviz szerint a mercin a kár kb. 700€ (németben, lökhárítót kellett újrafényezni, semmi sem deformálódott). Ezt hozta ki a biztosító a végére 3500€-ra (magyar Allianz levele szerint, de ebben benne van a MABISZ is szerintem)
-
Chrys_
addikt
válasz Kolondrum #87850 üzenetére
Én mindig motoron ülve tankolok, és amikor a töltőnyílásban van már a benzin, akkor kicsit megrázom a gépet, szépen lefolyik a cucc és még megy bele így egy kicsi. Ezt kb. 3-4x el lehet vele játszani Igaz így sem sokkal több kerül a gépbe, de ha csak az a néhány deci hiányzik a túra végén...
-
Chrys_
addikt
válasz freelanced #87918 üzenetére
-
Chrys_
addikt
Este kis motorozás, ismerős db killer nélkül. Rendőröknek feltűnt (szerintem már hallották, mert a ringen lámpánál mutatta, mekkora láng jön ki a kipufogón ), és hát nem 50-nel ment városban. Mögöttem volt a járőr, amikor kapcsolta a villogót, gondoltam akkor most én fizetek De nem, hanem utána mentek. 90€ lett a db killer hiánya miatt, 180€-t is mondtak neki, ha rávarrják azt is, hogy meg akart lépni De ez utóbbit megúszta. Az R6 még le van szabályozva 34 LE-re
-
Chrys_
addikt
válasz Topiccsendőr #89031 üzenetére
Benne van a törés, de én eddig még megúsztam Első motorom, de úgy voltam vele, veszek egy normálisat. Suzukit
-
Chrys_
addikt
válasz z123456789 #89034 üzenetére
Tavaly kezdtem, 38 évesen
-
Chrys_
addikt
Na canniball, válogathatsz, kezdhetsz edzeni
-
Chrys_
addikt
Németek így mérnek:
- Szabad területen kell a mérést végezni, nem lehet fal sem (vagy egyéb, zaj szempontjából reflektor) a közelben.
- Mikrofon helyzete: A kipufogónyílással egy magasságban (de minimum 20cm-rel a talaj felett), 50cm távolságra, 45+-10 fokos szögben (ez kb. úgy néz ki, ha a kipufogónyílás 6 óra felé mutat, akkor a mérőeszköz 4-5 óra között kell legyen az adott távolságban).
- 5000rpm feletti névleges fordulattal rendelkező motorok esetén a mérést a névelges fordulat felénél kell végrehajtani (Forgalmin a kód: P.2/P.4)
- Max. 5000rpm névleges fordulattal rendelkező motorok esetén a mérést a névelges fordulat 2/3-nál kell végrehajtani (Forgalmin a kód: P.2/P.4)
- A mérés: fordulatot állandó szinten kell tartani, majd a gázt hirtelen elvenni.
- Minimum három mérés kell.
- Eredmény: minimum 3 érték számtani közepe, amely mért értékek közötti különbség nem lehet nagyobb, mint 2dB(A).
- Ha nincs fordulatszám-mérő a motoron, akkor egy mérőeszközt kell a gyújtókábelre csatlakozatni.
Max. érték: A forgalmin lévő érték +5dB(A). Ez az 5 dB(A) csak egy tolerancia, amit a rendőr vagy figyelembe vesz, vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz McReay #89864 üzenetére
Ha már mehet az A, akkor csakis az, egy 650-s gép. Én ezzel kezdtem, előtte sosem motoroztam, eddig esés sem volt (14k km alatt) Hagyd a GS500-t meg a többit, mert gyorsan kevés lesz, aztán eladás és újabb motor választás megint idő. Én GSX650F-re ültem (kb. 86LE), persze kezdőként meg messze vagyok ennek a határaitól is, de bizonyos helyzetekben jobb lenne egy erősebb motor.
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
válasz z123456789 #90214 üzenetére
Vettél hozzá koptatót? És esetleg gerincprotektort, mert ami ezekben van, az kb. 0.
@Mike: miért csak jövőre? Tönkrement az Aprilia?
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz z123456789 #90263 üzenetére
Nekem ez van: Ortoma P1 Dynamic. A hivatalos oldalon ORTHO-MAX van helyette.
-
Chrys_
addikt
válasz z123456789 #90329 üzenetére
persze.
Vannak utólag berakható protektorok, de akármilyen hiperszuper minősítést is kapnak, jóval kisebbek, mint a külön vehető védők.Itt találsz néhány linket.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Bogyó bá' #91249 üzenetére
Én meg rutinpályán blokkoltam az intenzív fékezésnél a hátsó kereket, az nem tetszett olyan nagyon neki, de nem volt gond, fél év kihagyás után ültem rajta akkor. Egyébként nekem tetszett az a motor, mivel az volt az első A-kat gép, amivel mehettem
ABS téma, mivel az hiányzik abból
-
Chrys_
addikt
válasz gabor128 #92740 üzenetére
FullHD felvételhez is érdemes 4K-képes kamerát venni és a rázkódás elektronikus kiszűrését bekapcsolni (ez fullHD felbontásig kapcsolható). Pl. az SJCAM SJ7 Star elég jó képet produkál, de a kamera nem ajánlott, mert a hang még a külső mikrofonnal is gyalázat. GoPro lesz jó. Igaz, hogy drága, de azzal legalább jó lesz a felvétel.
-
Chrys_
addikt
Aki nem ért németül, gyors összefoglaló:
17 éves srác Ludwigsburgban 32-szer direkt gyorshajtott trafi előtt 3 hónapon keresztül, volt, amikor 43kmh-val gyorsabban ment a megengedettnél.
Végül elkapták, 7000€ + 36 pont és 15 hónap vezetéstől eltiltást kapott. -
Chrys_
addikt
válasz XFishboneHUN #95466 üzenetére
Vasárnap, ha csak 1 napra is, de megérkezett a jó idő Németországban. Rögtön előkerültek a motorok, sok ismerősöm is útra kelt.
És rögtön meg is lett az év első áldozata itt, egy 32 éves nő dobta el a motort. [link] -
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
válasz zgospel #96372 üzenetére
Hivatalosan valóban sporttúra motor.
@beci: ha jól látom, te sem vetted meg hozzá a katalizátort
Azt nem tudom, hogy az én motoromon a kat benne van-e abban a fekete színű csőszakaszban, vagy az eredeti dobban van benne. Most kell vinni TÜV-re, és ha nem muszáj, akkor nem cserélném le a dobot ezért erre az időre sem.[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Topiccsendőr #96848 üzenetére
Milyen motorral hasonlítottad össze a Bandit-t? Nekem GSX650FA van (szerintem ABS nem kapcsolható), ez ugye Bandit K5 Gixxer külsővel, szárazon 215kg, feltöltve 245. Szóval ha sportmotorral, nem csoda a hosszabb fékút.
-
Chrys_
addikt
válasz vendingo #97031 üzenetére
Még mindig Interphone.
A belseje valami szilikon, könnyen nagyobbra vágható, mint amihez éppen megveszed. Én pl. Samsung Galaxy Note 3-hoz vettem, most viszont egy Galaxy S9+ van benne Spigen tokkal együtt![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Synology NAS
- Filmvilág
- Honor 90 - modellalkat
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Anime filmek és sorozatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó