-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #36533 üzenetére
Persze, 500k-t is ott lehetne hagyni vagy akármennyit, szerintem ez nem újdonság senkinek. Ár/érték arányt kell nézni. Haver vett Mugen Race vagy milyen kesztyűt 15k körül, kb. 1 év alatt gallyra ment, utána vett minőségibbet 20 egynéhány ezerért, az bírja már egy ideje. Most akkor melyik volt az "olcsóbb"...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz stereodead #36584 üzenetére
Utólag tudom könnyű okoskodni de amit neked akkor tenni kellett volna, hogy ideiglenesen kivonatod a forgalomból. Nem írtad, hogy ilyet csináltál volna. Az, hogy nem írattad át, csak egy tétel, tudomáson szerint lejárt műszakis járműre is ugyanúgy kell kötelező biztosítást "fenntartani" ha nincs kivonva a forgalomból. Meg ugye akkor már a baleseti adó sem lett befizetve ami megint egy másik tétel a maga vonzataival. Viszont még nincs a neveden de az eladó már eladta papíron, hogy ilyenkor kinek a sara a biztosítás nem fizetés, azt nem tudom. De az eladó is figyelmetlen volt mert illett volna neki az adásvételivel bebattyogni az okmányirodába, hogy ő már bizony eladta, ezzel magát védve (úgy tudom nem kötelező az eladó részéről bejelenteni, csak ajánlott, pont ezért). Akkor meg kiderült volna a dolog, hogy valamit csinálni kéne.
Hogy ez mennyibe fog kerülni, fogalmam sincs de sajnos ennek jobban utána kellett volna járni anno, még a vétel előtt. Minél hamarabb járj ennek utána!Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #36598 üzenetére
A teszt szerint a jobb és baloldali irányból érkező erőhatásokat elég rosszul védi.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #36826 üzenetére
Szerintem teljesen jók ezek a Racer kesztyűk, jókat olvastam általánosságban róluk. Viszont a hirdetés 2 éves, lehet, hogy már rég nem aktuális.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Metzeler M7 lesz remélhetőleg rövidesen az M3 után a vason, ha esetleg érdekel valakit, írok majd véleményt róla, nem igen van még sehol semmi vélemény vagy tesz.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #36865 üzenetére
Castrol is szépen össze ken majd mindent nagyobb tempónál, megnyugodhatsz...
Állítólag ez az isten lánckenőben de nálunk beszerezhetetlen. Amúgy én is Molost használok, szerintem sokkal jobb mint a Castrol, ez nem taknyol annyira. Viszont az első lánckeréknél ami összegyűlik anyag, na azt onnan kivakarni... A Bel-Ray-re is sokan írták, hogy jó, azt láttam itthon a neten egy-két helyen.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #36880 üzenetére
Egy doboz láncspray (normálisabb helyen) 2,5k körül van és bőven elég egy szezonra egy átlag motorosnak, szerintem ez nem egy akkora tétel, hogy érdemes lenne olajjal összefröcskölni mindent.
Dexar007: akkor van gondja annak az olajnak, illene a szutykot lebegtetnie, akkor meg ugye színeződik. Amúgy csalóka ha nem "kémlelőablakos" hanem nívópálcás az ellenőrzés, azon nem venni észre annyira ha feketedik az olaj.
Mod: szerintem a sima motorolajnál mindegyik spray jobb. Egymáshoz viszonyítva értettem, hogy a Castrol jobban fröcsög, annál a Molos ragaszkodóbb. Ismerős vett hiperszuper Motul Factory akármit, azt is leszórja egy bizonyos sebesség felett, csodák nincsenek.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #36885 üzenetére
Itt is duplája ne aggódj, "vidéken" lakom én is Vicc, hogy a Molnál a legdrágábbak a saját cuccaik. Vettem amúgy még a kezdetekben a motoros boltban olajat meg sprayt, jól lehúztak mindegyikkel, inkább nem is gondolok rá, mennyiért vettem egy liter olajat
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Szomorú nap a North West 200-on [link] Persze ez benne van a pakliban de akkor is.
Feree13: jó csizma, nekem is ilyen van csak feketében, szeretem nagyon, de:
- bőrnadrágban egy idő után baromi elkezd "nyikorogni"
- vékony a talpa, de gyorsan is kopik, sportmotoros fém lábtartó koptatja azért szemmel láthatóan (viszont legalább szinte minden cserélhető rajta)
- az egyik tekerő bizb@sz nálam eltörött pedig nem állat módjára tekergettem, próbáltam ragasztani de nem sikerült (azért így is használható) majd kell kerítenem valahonnan[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #37246 üzenetére
Azért a rövidgatyapólóstrandpapucs és a michelin gumiember között van átmenet is... Nyilván minél több cuccot veszel fel, annál több esélyt adsz magadnak egy esetleges vészhelyzetben. Akinek telik rá és úgy látja jónak, vegye meg a drágább cuccokat mert miért ne ha meg emiatt lenéz másokat, az a saját szegénységi bizonyítványa. Viszont ha te meg az ilyen emberek tiszteletére vágysz, neked is van probléma az értékrendeddel.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #37387 üzenetére
Én vennék egy használt de jó állapotú bőr kétrészest 50-60 körül amit esetleg később cserélhetsz újra ha lesz pénzed (meg ha szükségét érzed), 25 körül kesztyűt, ennyiért már nagyon jó kesztyűket lehet venni, azt később sem kell cserélni, maradékból meg bukót. Gerincvédő sem ártana még ha csak valami olcsóbb is de a semminél mindegyik jobb. Mondjuk 20 körül már láttam apróban Forcefieldet is.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #37409 üzenetére
Hát akkor igen, kompromisszumot kell kötni. Akkor lehet tényleg jobban jársz a cordurával, alátuningolni külön protektorokkal (mondjuk akkor már majdnem ugyanott vagy időben mire lehámozod meg felszereled magadra mint egy bőrcuccal, abban alapból benne vannak, végül is felvenni nem tart semeddig, viszont valóban meleg nyáron). Neked kell eldönteni, hogy akarod/tudod-e vállalni (gyak. nem-e leszel benne rosszul nagy melegben) a bőrt a nagyobb biztonságért.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #37411 üzenetére
Nem is fogsz. Bemész valamelyik hivatalos Hondáshoz (Karasna vagy nem tudom még mik vannak), megmondod mi kell és 1-2 hét alatt beszerzik. De egyébként 91254-KAZ-003 a cikkszáma ha jól néztem és több újabb típuson (CBR 250, CBF 250) is ugyanez van.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
válasz TommyGun #37537 üzenetére
Nézhetjük úgy is, ha tudom,hogy el akarom adni a motort mert mondjuk kell a pénz akkor nem fogok még 70-ért venni rá egy szett új gumit, hogy még abban is álljon a pénzem. Annyival többet úgysem lehet érte kérni. Persze az eladó járjon a földön és legyen tisztában vele, hogy ez alkualap. De eleve úgy kezdeni, hogy akkor ezeknek az ára mínusz a vételárból amikor még nem is mondott az eladó árat sem...
Amikor motort néztem, jött nekem is a képbe egy olyan, hogy gyakorlatilag minden kopó dolog csere lett volna rajta meg esztétikai hibák is viszont ennek megfelelően kellően olcsó is volt csak nem volt kedvem/időm ezeknek vétel után mind utánajárni. Viszont aki bevállalósabb, megérheti mert legalább tudja, hogy tényleg minden ki lett cserélve, míg egy drágább "szezonra felkészítve" motornál is én azért cserélném/ellenőriztetném a szükséges dolgokat, akármit is mond az eladó. Itt meg legalább tiszta sor volt, hogy minden kopó dolog kukaBeszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Szegény Bitti jól megszívta ezzel az Ice Valley BMW bagázzsal [link]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #37933 üzenetére
Mennyiért dobálnak egy ilyen kabátot?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #37940 üzenetére
150-ért azért akcióban már ki lehet fogni egy jobb fajta szettet is, akár Alpinestars-ot is, én is úgy vettem az enyémet. Vagy Motorline-nál szoktak lenni Spidi ruhák akcióban, azok is nagyon jók, legalább is amiket én láttam.
Arlen Ness tuti van ennyiért, az is teljesen jó szerintem.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Múltkor amikor a gumikat voltam felrakatni, volt a szervizben egy 76-os OT rendszámos Gold Wing, gyönyörű egy motor, látszott rajta, hogy a Honda szívvel-lélekkel tervezte anno. Ezek a maiak hányadék hogy néznek ki a régiekhez képest.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #38174 üzenetére
26k? Akkor 50-60k egy szett? Tényleg beteg egy cég ez a Dájnézi, HH-nél fele/harmada ennyiből megkapod, gondolom semmivel sem rosszabb... [link]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem ilyen árak vannak, mert 1-1,1 misi körül kezdődnek ezek az RR-rek (PC37 de már fordított tellós, radiális fékes) és akkor még hol van a full Akra rendszer ami van vagy 250k. Ha nem szétgányolt, ő sem hülye, hogy bőven áron alul adja akármilyen ismerőse. Egy normális Hornetet nem adnak ennyiért. Szerintem ott lesz valami....
vendingo: nekem nem kéne ilyen motor de ha igen, biztosan elgondolkodnék rajta a hirdetés alapján. Viszont mindenki szinte hasonló szépet-jót ír, szóval ez alapján olyan mint a többi (aztán, hogy ki mekkorát kamuzik, már más téma...).
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #38345 üzenetére
Most ezt mire értetted? Hogy szerinted is van vele valami vagy hogy hitetlenkedek itt az áron pedig jó az?
Idomokat ha leszeded, ott azért sok minden kiderül amúgy.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #38347 üzenetére
Lehet ám rá merni a pénzt ha valami(k) nem kóserek rajta. Nekem most ~18e km-nél elkezdett "kattogni" gyanúsan vezérműlánc feszítős hangja lett, persze amikor bevittem a szervizbe azért sem csinálta, szerintem azóta sem de megrendeltem hozzá a feszítőt 31k-ért (egy góliát elem méretű bizbasz) mert azért ez így nem ok, remélem az lesz a baja... F-eken szerelő szerint ez legendásan szeret tönkremenni. Csak mondom, hogy ilyen tételek bármikor beugorhatnak, én sem számoltam vele
Mondjuk estek vele, pl. az első tárcsa görbült, 90k vagy mennyi egy (nem egy pár) gyári tárcsa meg ilyenek. Szóval nagyon meg kell nézni mit veszel hiába van jó árban.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Azért remélem nem 10e-t bír egy ilyen kütyü, ha mégis, a következő APE manuális lesz, azon nincs ami elromoljon, majd néha tekerek rajta vízpumpafogóval Hogy több generáción át a Honda ezt nem tudja kiküszöbölni valahogy, elég gáz. Volt a szervizben egy másik RR, ugyanezzel, húszon valahány ezer km-rel az is.
Troll on: Bár azt mondják a Suzukin is zörög feszítő csak ottt elnyomja a motorzaj Troll off.HGabor89: olyanon nem ültem de biztos nem ugyanaz. Pl. PC37 és PC40 RR-sem ugyanaz, azokat próbáltam, előbbi talán hasalósabb kicsit, utóbbi meg keskenyebb, alacsonyabb embereknek jobban leér a lábuk (amúgy is nagyon kicsi mindegyik, ami viszont durva, hogy az 1000-is szinte ugyanakkora).
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
A gyári automatán feszít, erre meg időnként rá kell nézni, esetleg húzni rajta, nem mondanám sufni megoldásnak csak odafigyelést igényel. Aztán lehet jó darabig működni fog csak én a 18e km-t kevesellem, azért ez nem egy hűde futásteljesítmény.
yodamastah: ahogy nézegettem a szervizkönyvet, a gyárit is először be kell állítani valami spéci szerszámmal, mondjuk az utána már teszi a dolgát.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #38424 üzenetére
Féknyergeket leveszed, régi betéteket ki, megtisztítod a munkahengereket, csak utána nyomod őket vissza a betét hátuljával, egyenletesen a kettőt, új betétek be, féknyergeket visszarakni, nyomatékra meghúzni a két csavart, addig pumpálni a kart, amíg "be nem állnak" a helyükre az új betétek. Kb. ennyi. Hogy kell-e a nyergek csapjaira csavarrögzítő vagy nem, azt nem tudom, az egyik szervizben tettek rá a másikban meg azt mondták, nem kell, nincs előírva gyárilag (pedig úgy emlékszem gyárilag is volt rajta).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #38436 üzenetére
Nyilván, hogy előtte kell, ha visszanyomtad őket, már elég nehézkes lenne Én a munkahengerek végeit még be szoktam kenni vékonyan grafitos zsírral, ne kezdjen el ott korrodálni a betét hátulja ahol érintkeznek. Munkahengereket legegyszerűbben egy szélesebb cipőfűzővel meg féktisztítóval tudod megpucolni.
Nyomatékkulcsra ami már ér valamit, számolhatsz egy 20-ast, és kell kettő ha szerelgetni akarsz, egy ami kb. 10 Nm-ig állítható, meg egy másik ami 10-től 100-ig / 110-ig. Igazából autószerelőknek pl. kellene még egy harmadik is de amiket otthon átlagban bütykölget az ember a motoron, ahhoz ez a kettő is elég.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #38457 üzenetére
Szerintem a tajvani szerszámokat érdemes nézni. Az európai vagy amerikai márkák otthonra baromi drágák, soha sem fogod kihasználni ha nem ezzel keresed a pénzed. Kínai noname közül is lehet, hogy a racsnija bírná az otthoni alkalmankénti használatot de ki tudja mennyire pontosak.
King Tony, Jonnesway, Genius, Hans, Teng, Fortum, meg biztos van még egy csomó de én ezeket ismerem, ez kb. mind egy kutya de otthonra szerintem (meg mások szerint is) bőven jók, kb. az életedet kiszolgálja.
Aztán lehet itt fokozni, Facom, Gedore, USAG, Mac Tools, Stahlwille stb. de ez már egy másik liga
Arra azért figyelj, hogy normális minőségű dugókulcsokkal használd őket, hogy ne csesszék szét a csavarok fejét.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #38558 üzenetére
Na és aztán? Nem tekeredik annyit a csuklód vagy mi? Hadd pörögjön, az a dolga. Nekem sokkal élvezetesebb, hogy váltogatni kell meg fordulaton tartani a motort minthogy berakom X fokozatba aztán az jó szinte mindenhova. Valamelyik nap amikor mentem biciklivel már ott is akartam reflexből visszaváltani kettőt a kanyar előtt csak a kar fékként funkcionált nem kuplungként
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Azért kíváncsi lennék, mi volt a balesetet kiváltó ok. Egy viszonylag egyenes úton ahol szembeforgalom sincs, egyszer csak nekidurrantani a szalagkorlátnak. Hirtelen leállt a motor és besatuzott a hátsó kerék? Vagy akármi...
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #38709 üzenetére
Úgy tudom a hamamatsui "Honda fellegvárban" egyedül a 600-as és 1000-es RR készül, másik japán üzemekben a VFR, Gold Wing, CBR 650, kb. ennyi.
Ezeket a kisebb 125 meg 250 cm3 gépeket mind taiwani, brazil meg kitudja milyen gyárakban szerelik össze.
JH2-vel kezdődő alvázszám a japán gyártás.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #39011 üzenetére
Egyébként szerintem egyszerű, kicsit odahúzod a motornak pár km-en, megállsz úgy, hogy nem használod az első féket, aztán megfogod a tárcsákat. Ha hideg, akkor nem fog "feleslegesen" a fék. Hogy kicsit hozzáér, hát érjen, az enyém is hozzáér (amúgy autóknál is). Úszó nyeregnél volt nekem, hogy berohadt a csap és csere után fogott folyamatosan, na azt észre lehetett venni meg forró volt a tárcsa.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #39071 üzenetére
Mondjuk mintha lenne valami olyan, hogy azzal kell vizsgáznod amivel gyakoroltál az órákon...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz mocsanisi #39175 üzenetére
Lehet volt ám az már kókányolva aztán azért nem volt jó helyen a kábelköteg. Bár hallottam már ilyet 600RR-nél, ott még a gyárban nem figyeltek a japók - hozzáteszem, nem hiszem el, biztos csak városi legenda, H-nál ilyen nem fordul elő...
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Az létezhet, hogy haver RR-jén a 10e km-rel ezelőtt cserélt D.I.D lánc már pirosban van? Én a gyári RK-val 20e-nél tartok de még bőven zöldben van. Azért többet várna az ember egy ilyen árú lánctól... Mondjuk mondtam neki, lehet, hogy a matrica van szarul felragasztva.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #39511 üzenetére
Ha RR-t veszel, nem lesz ilyen gondod, hogy lenyúlják a csomagtartóból a cuccot...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen