-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #94568 üzenetére
A facebookon a chemtrailben is sokan hisznek és osztják róla az észt, aztán mégse úgy van
De hogy relevánsabb példát hozzak, napi 5-6 videó jön velem szembe hogy éppen ki hogy indítgatja a garázsban 2-3 percre a motort, huzogatja a gázt, aztán leállítja, mert azt hiszi hogy azzal jót tesz neki.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
[link] Cipruson lazán nyomják a srácok, rendszám is csak elvétve van a motorokon, az egyik meg full pályamotorral
3:55-nél majdnem sok lett.
Azt nem mondom hogy nézzétek végig, mert ez a faszi ennél sokkal szebben szokott motorozni, csak az eleje miatt linkeltem. De ha nyerek a lottón akkor irány Ciprushttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #94704 üzenetére
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz seadrone #94760 üzenetére
Persze, simán jók első motornak, sőt, legalább nem fogod kevésnek érezni 1-2 év múlva.
De pl a Z750-hez a 800 ezres keret is szűkös. Annyiból főleg a kétes eredetű külföldről behozott tákolmányok jönnek ki. Inkább 900 vagy fölfelé. CB 600-ból a Hornetre gondolsz? Abból már 700-800 között a normálisak között lehet válogatni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Nekem még füldugóval is zsong a fülem egy fél napos-egész napos motorozás után. Én füldugó nélkül már csak a városban bírok ellenni, ha kimegyek országútra és elfelejtem betenni a füldugót, akkor ha megyek egy 90-100as tempót kb 5 perc után hülyét kapok és meg kell állnom pótolni a füldugót.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz XFishboneHUN #94828 üzenetére
7 éve vettem a Decathlonban bringázáshoz Quechua hátizsákot, ívelt a háta és hálós, belevarrva az esőhuzat. Van belül külön laptop zseb, én ezzel járok munkába (nem csak motoron) illetve régen ezzel cross countryztam (bicikli), nekem bevált. Kb napi használatban van aztán mégsincs semmi baja, ami engem is marhára meglep, mert a korábbi Adidas hátizsákjaim kb másfél év után úgy néztek ki, mintha a disznóólban tároltam volna. Ennek meg semmi baja, se egy cipzár, se egy varrás, se egy szakadás, nem gondoltam hogy ennyit egyáltalán kibír, pedig napi használatban van. Ja és 7 éve volt 8 ezer Ft.
Szerintem ami fontos hogy elöl összecsatolható legyen. Ami nekem van az deréknál is és mellkasnál is összecsatolható, szóval nem mozog össze-vissza, nem csúszik le.
Én a dobozoktól írtózom, hülyén néz ki és elbassza a motor egyensúlyát is.
Attól még persze praktikus, megértem aki használja, nekem is néha szopóág hogy nincs dobozom, de én választottam ezt az utat
Inkább tanktáskát használok, az jól is néz ki, csak abba meg nem fér bele a laptopom.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #94845 üzenetére
Gyuluskám, te akkora tévedésben élsz ebben a témakörben is, mint a többiben amiben eddig megszólaltál
Szerencsére nekem nincsenek tévképzeteim magamról, pontosan tudom hogy mit tudok és mit nem a saját motorommal közúton meg mennyit pályán. És meglepődnél mert egyáltalán nincs nagy arcom, csak tudod amilyen az adjisten olyan a fogadjisten.
De ha már itt tartunk, meg kell védjem picit az egómat: én inkább figyelembe veszem ha Chrobák Jani meg az Euroringes marshall mondja azt hogy szépen motorozok meg hogy min kéne javítanom, mint egy fórumos vadidegen dacos beszólását
Nehéz lenne tőled bármit is tanulni, mert eddig nem mutattál semmit, csak kvázi hülyéztél másokat.Becsörtetsz ide és kapásból lehülyézed aki nem használ pinlockot, aki drága sisakot vesz, aki füldugót használ, lenézed azt aki nulla fokban latyakban nem motorozik, meg ezekszerint már a bőrruhát is, stb stb.
Neked nem számít hogy mérnökök számtalan méréssel miket bizonyítottak be, hiszen te kurvasokévet és km-t lemotoroztál, tehát jobban tudod.A stílusodnak semmi köze ahhoz hogy egyébként mennyire tudsz motorozni, én az előbbit minősítem, mert az hát khm... Utóbbira egyébként most már tényleg kíváncsi vagyok.
Szoktunk nyaranta az Euroringre járni páran a topikból, gyere majd ki, aztán megmutathatod. Van egy olyan érzésem egyébként hogy élőben nem vagy ekkora paréj, csak a billentyűzeten éled ki magad."Mész offra, jövőben nem foglalkozom veled"
Kemény vagy csoki, most aztán jól kibasztál velemhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #94870 üzenetére
Csak akkor ha a szemünk láttára cseréled a fékfolyadékot mielőtt kimegyünk a pályára, nem akarok az első féktávon beeső fékkel nekirongyolni a gumifalnak
(#94876) -Mike- mire tboldi eldönti hogy mit akar eltelik 2 szezon, aztán a végén vesz a pénzből kottát meg biciklit
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #94939 üzenetére
"Magyarorszagon ez persze elkepzelhetetlen."
Jajj már állandóan tolod ezt a dumát, semmiben sem különb mint azok a közhelyek hogy "szarolasz" és "a japánra nem kell költeni". Legfeljebb neked elképzelhetetlenhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Igen. Szerintem ezt ne folytassuk mert nem is ide tartozik, meg nem is egy rövid egyszerű témáról van szó, de egyáltalán nem elképzelhetetlen Felőlem az Euroringes napunkon ezt is megvitathatjuk amúgy
Se segget nyalni nem kell se bazi nagy szerencse, bár biztos vannak olyan munkaterületek ahol igen, de az meg más országokban is így van.(#94941) persuader nem tudom betűre meg dátumra idézni, de relatíve gyakran említed hogy itthon minden szar, külföldön meg kolbászból van a kerítés. Egyébként meg nehogy félreértsétek, nem beszólásnak szántam, csak ez kb kezd olyan közhely lenni mint amiket fent említettem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Budapestre mindegy milyen motor, sportkipu kell rá és nyílik a sor
Szerintem azt vedd amelyikre jobban feláll a cerka. Ha 600as gixxert akarsz akkor azt vegyél, ha a DRZ-t akkor meg azt.
Volt már hogy Harleyt két táskával az oldalán alig bírtam követni a sorok között úgy ment vele az ember. Sportmotorosokat is ritkán látok szenvedni az autók között.Egyébként szerintem attól is függ Bp-n hol mászkálsz. Mert ha csak a belvárosban, mondjuk a Teréz körúttól befelé levő területen rengeteg a szűk utca, a gixxerrel biztos kényelmetlen lenne De mondjuk a Váci út, Dózsa Gy, Hungária krt, meg ezektől kifelé bárhol már nem igazán számít.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #95166 üzenetére
Amúgy a körúton inkább a villamossíneken látom a mocisokat mint a sorok közötthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #95189 üzenetére
"nem hinném, hogy a jelenlegi probiker bőrgatyám többet védene, mint egy a videókban említett középkategóriás farmer"
Nem tudom hogy pontosan milyen a nadrágod, de ezt kicsit nehéz elképzelni. A bőrnadrágokban általában van egy baszomnagy keményhéjű térd és sípcsont protektor, plusz csípőnél puha ütésre keményedő. Ha csúszol a bőr az mindenhol véd, nem fog kiszakadni.Ezzel szemben a farmerokban általában egy relatíve pici térdprotektorral letudják a védelmet, szerencsésebb esetben van benne a csípőnél is szivacs. Továbbá általában csak néhány részén erősítik kevlárral, szóval bizonyos helyeken szét fog szakadni fél másodperc alatt a farmer és utána már a bőrödet fogja darálni a talaj.
Mit értesz az alatt hogy nem barátkoztál meg a bőrnadrággal? Kényelmetlen, nyom? Ha igen akkor valószínűleg rossz a méret.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #95209 üzenetére
Megfogtad a lényeget, bocs hogy nem mértem le csak mondtam közelítőleg valamit De ok, akkor hasogassuk a szőrszálat. Az lett volna a lényeg hogy nem az egész nadrág van megerősítve, általában csak térd és fenékrészen szokták, pl a drága Alpinestars farmerokat is ha megnézed csak térdnél és fenéknél kevlárosak.
Én estem kb 20-25-tel Simsonnal aszfalton, utcai farmerban, kb semennyit se bírt, a lábam lehorzsolódott a farmer meg mehetett a kukába.A videókat most nem tudom megnézni, majd este megnézem őket.
"Szóval kérdezem én ki mire alapozza azt a sületlenséget, hogy a motoros farmerek nem nyújtanak jó védelmet?"
Szerintem olvasd el mégegyszer, mert ezt te magyarázod bele (vagy túl).https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #95212 üzenetére
Ezt most már nem értem Nem kell megsértődni.
Legközelebb ha azt írom valamire hogy 5-10 perc azon is fel fogod magad húzni? Mert kb ilyen jelleggel írtam a fél másodpercet. Pont nem érdekel hogy fél, 1 vagy 3 mp-et bír ha 130-nál elesek, aznap este már szar lesz fürdeni ígyis úgyisVagy te ha elesel motorral akkor csak a térdeden és a seggeden csúszol ahol bevarrták kevlárral?
Melyik állítás a baromság? Komolyan kérdezem, nehogy felhúzd magad rajta.
Vagy te most azt hiszed hogy én lefitymáltam a motoros farmereket? Mert akkor rosszul hiszed.A kellő védelem meg kb olyan hogy a motoros cipőm is megfelel a szabványnak, meg a sportcsizmám is, mégsem kérdéses egy másodpercig sem, hogy a csizmám sokszorosan (direkt nem írok számot most már ) jobb védelmet nyújt. Farmer vs bőr ugyanez.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #95224 üzenetére
OK, akkor jó
Az az érzésem hogy te nem olvasod el amit én írok, vagy csak átfutod, vagy ilyesmi. Te írtad hogy a közönséges Denim divatfarmer, arra írtam hogy az már azt se bírta hogy 20-szal elestem, tehát releváns. Vagy ezalatt nem utcai farmerre gondoltál?
Nem írtam baromságot, a térdnél és a fenékrésznél van kevlárerősítés a motoros farmerekben, ott faszán fog védeni. Ahol nincs erősítés csak a sima farmeranyag az miben különbözik az utcai nadrágtól?
Egyébként a kamion alatt átcsúszós videón pont a térdén és a seggén csúszik végig a faszi, szóval tökéletes lett volna neki isTe fennakadtál az időintervallumon amit hasraütésre leírtam, meg hogy ahol nincs megerősítve az anyag ott nem lesz túl nagy védelem. A kontextuson és a többin meg átsiklasz és lovagolsz azon hogy "baromság". Nehogymár baromság legyen hogy egy bőrnadrág jobban véd mint egy motoros farmer
És ne szerkeszd már át mindig a hsz-ed mert hozzáírsz egy csomót az eredetihez
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #95238 üzenetére
De ha a te nadrágodban tényleg nincsenek benne a protektorok ahogy írtad, akkor cseréld már le egy normálisra
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #95280 üzenetére
tudom hogy nem szabadna rajta röhögnöm de ez kurva vicces
kroki papucshttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #95313 üzenetére
A pilot road 2 már egy elég régi típus, most jött ki a road 5 abból a szériából. A road 4 bestseller volt, gondolom ha most kijött az 5 akkor a 4-es olcsóbb lett valamivel.
Külön váltóolaj nincs, az egyben van a motorolajjal.
Fékfolyadékot kétévente szokta írni a kézikönyv, hűtőfolyadékot 4 évente.
Ha nem tudod hogy mit cseréltek rajta korábban meg mikor, akkor a fékcsöveken érdemes még elgondolkodni, általában arra is 4 évet szoktak írni, kivéve ha fém mert akkor örök.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Bedobom én is a gumikérdést akkor Tavaly amikor körüljártam a témát akkor arra jutottam hogy a Diablo Rosso 3 a nekem való. Most épp rendeltem volna de látom hogy nem rég megjelent a Diablo Corsa 2 és elbizonytalanodtam egy picit:
- A Rosso 3-nak az első gumija egykomponensű, csak a hátsó 2 komponensű.
- A Corsa 2-nek ezzel szemben elöl 2, hátul 3 komponense van, ami így a monitor mögül elég jónak tűnikVegyem a Corsát? Az összetétel miatt nagyon sizmpi. Nem túlzás ez egy nem kifejezetten sportos nakedhez?
A használat miatt a poros hepehupás magyar utakra azonban a Rosso 3 lenne a jobb, gondolom én. Nem?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Köszi.
A vége az lett hogy az r17.hu-nak is feltettem a kérdéseimet, 1 órán belül válaszoltak, úgyhogy megrendeltem a Corsa 2 párost.
Majd május környékén meglátom hogy valójában milyen, ha meg nem hozzám és a motoromhoz való akkor legfeljebb lecserélem Rosso 3-ra vagy szenvedek vele amíg el nem kopik. Bár remélem erre nem lesz szükség.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #95426 üzenetére
Hogy az 1/15-ös jelölés mi lehet azt nem tudom, és lusta vagyok utánanézni is
De ami kapásból feltűnt hogy a második amit linkeltél az csak level 1. A jó gerincprotik mind CE level kettesek, mint például amik az első linked alatt vannak.
Ha megy az angol akkor itt bővebben leírja"Vagy tudnátok nekem olyan női hátprotektort ajánlani, ami jobb ezeknél a betéteknál?"
Persze, ajánlani sima ügy: Dainese, Alpinestars, Forcefield. Az más kérdés hogy azok 3-4x ennyibe kerülnek, gondolom nem véletlenül nem azokat nézted.Egyébként a méret az itt is nagyon fontos, mert ha nagyobb a zseb és elmozog benne a protektor, akkor nem biztos hogy megfelelően ellátja majd a feladatát ha neadjisten szükség lesz rá.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #95513 üzenetére
A gerincprotektorok méretezése mondjuk kivételesen egy olyan dolog, ami nem feltétlen igényel próbát (ártani mondjuk nem árt), elég ha a magasság alapján kiválasztod a megfelelő méretet a gyártó mérettáblázatából.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #95598 üzenetére
Azt már próbáltad hogy megnézed a nyitvatartást a weboldalukon? Ott van a főoldalon, félkövér piros betűkkel.
Ünnepi Nyitva Tartás:
2018.03.15 Csütörtök Zárva
2018.03.16 Péntek Nyitva 10:00-19:00-ig
2018.03.17 Szombat Nyitva 10:00-19:00-ig
2018.03.18 Vasárnap Zárvaüdvözlettel,
segítő orsihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #95602 üzenetére
Merrefele is laksz? Valahol az osztrák határ környékén? Ugyancsak a superzone weboldal alapján Szombathelyen van viszonteladó. Ha az közelebb van akkor hívd fel hogy miket tartanak meg milyen méretekben. A weboldalukat meg a telszámukat már nem írom ide, bízok benne hogy magad is megtalálod
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #95609 üzenetére
az egyik videóban pedig látszik hogy van nála egy R1, nem a tiéd?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Facebookon van egy iron and wind nevű csoportosulás. Kb 2 éve motoroztam velük, és ott kb mindenkinek átépített motorja volt, főleg cafe racer. Páran abból élnek páran meg csak hobbiból építenek, szerintem tőlük meg tudod kérdezni hogy megy ez. Műszakin is csak egy jó ismerős kell és többnyire bármit áttolnak ami nem egy trágya szar. Eltekintési illeték fejében
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz demars #95758 üzenetére
Enyémben yuasa van, évszám alapján 2014es. Sose veszem ki télen, rá se töltök, télen hideg garázsban áll a motor egyébként meg az utcán. Hétköznapokon városban megyek 10 kilométereket. Idén is pöccre indult 5 hónap állás után. Ahogy Mike is kérdezte, mit rontottam el hogy nekem nem hal meg egy év alatt?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #95887 üzenetére
Taschner jól szétfikázta az R1-edet amit odavittél
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #95906 üzenetére
Akkor arról is lemaradtál, hogy azért (is) szar az R1, mert az MZ-hez meg Ladához szokott szerelő nem tudja összerakni. Ezt ő mondja az egyikben, csak már nem emlékszem melyikben
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz seadrone #95915 üzenetére
Nekem K5 van, 3 szezont letoltam vele. Mivel ez az első sisakom ezért nem tudom semmihez sem hasonlítani, de azért leírom hogy szerintem milyen, hátha segít neked:
- az első hogy a Shox kurva sokat rátesz az AGV árakra, szinte sehol Európában nem kerül ennyibe az AGV. Az enyém 82 ezer volt + 5 ezer a szállítás, Olaszországból, olyan mintával amit itthon nem is árult a Shox.
- a beépített napszemüveg jó hogy van, de lehetne jobb is, 1-2 óra használat után megfájdul tőle a fejem. Anélkül vagy rendes napszemüveget használva nincs ilyen bajom.
- egyébként se a plexi se a beépített napszemüveg nem torzít, mindkettő optikailag korrekt
- a szellőzése tényleg jó, még talán sok is. Az arc előtt lévőt ki se nyitom, mert túl nagy huzatot csinál, kiszárad tőle a szemem, és behozza a port is. Amik felül vannak azokból is főleg a középsőt szoktam csak használni, a két szélsőt csak a nyári kánikulában, lassabb menetnél, pl városban.
- szerintem kényelmes, simán elvagyok benne egy napot, nem nyom sehol, mégis szorosan fog
- a bélését kivenni és visszarakni relatíve egyszerű, elsőre nehezebb volt mert nem tudtam hogy hol vannak a patentok a héj alatt, másodjára már könnyen ment
- a Shoxos eladó állította hogy ez egy csendes sisak és nem kell hozzá füldugó. Én nem tudom hogy mi számít csendesnek, de városon kívül meghülyülök benne a szélzajtól, szerintem ez nem csendes, persze biztos van ennél rosszabb is.
- dupla D gyűrűs, nekem ez fontos szempont87 ezerért szerintem jó vétel volt, de 115-ért biztos nem vettem volna meg, annyiért már magasabb kategóriájú sisakot lehet venni. Egyébként jól néz ki, jók a funkciói, egyszerű kezelni menet közben is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #95906 üzenetére
"a koridejere azert kivancsi lennek"
A tippem hogy a Hungaroringen 1:50 alá beférne a kivezető körön, gumimelegítés közben, kímélő 7-8 ezerig forgatva max.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen