-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
ez egy erste lízing által visszavett vas.
valószínű a tulaj amikor tudta hogy jön a bank, egyszerűen széjjelbarmolta, had szopjanak vele az értékesítéskor, ez bevett szokása azoknak a proletároknak akik a saját hibájukból buknak be egy hitelt, túlvállalják magukat és utána bosszúból ilyet csinálnak, miközben haragszanak a világra a saját hülyeségük miatt...mert akinek van 1 kis esze, attól nem veszi el a bank a járművét, mert nem kerül ilyen helyzetbe, aki pedig önhibáján kívül járt szarul, általában nem viselkedik ilyen gyerekes "ha nekem szar mindenkinek legyen az" mentalitással, hanem csendben tűri ahogy kitolják a gépet a garázsból a végrehajtók, vagy önként adja vissza hogy rendeződjön az élete..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #9823 üzenetére
pontosan, és a bank a gyári alkatrészek árával számol.. szerintem egy váltó ebbe 500-1000e Ft-os tétel lehet, ezt szépen levonják az árából, még az is lehet hogy a gép ára nem fogja fedezni a tartozást az elszámoláskor...
ezért voltam bátor a proletár jelzőt használni, persze csak ha igaz az elméletem a motor előéletére vonatkozóan!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #9831 üzenetére
ebben is van valami, de ki lehet fogni ott olyan motort amit szeretett a becsületes gazdája, de végül megválni kényszerült tőle - és tiptop állapotban van áron alul.
több ismerősöm is vett ilyen motort és mind szuper. az mondjuk nem árt ha szerelő vagy, vagy olyan helyen dolgozol ahol szerelnek...
nagyon rá is lehet kefélni az ilyesmivelNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
volt forintalapú hitel is, drágábban de árfolyamkockázat nélkül.
a bankok és a hitelfelvevők dilettanizmusa vezetett oda, hogy mindenki a CHF hitelt választotta mert éppen az érte meg a legjobban a bankoknak - aki meg felvette a hitelt nem gondolt a kockázatra.közösen sikerült idáig eljutni és a végeredmény szerintem mindenkinek rossz. visszavett járművek, bedőlt hitelek, hatalmas kintlevőségek - abban az egy pillanatban amikor a jutalékot osztották a kihelyezett hitelek után, akkor örültek, most mindenki szenved...
(#9854) TayRol: gyász.
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
nekem nincs hitelem így nem tudok nyilatkozni.
viszont amit látok a környezetemben az ez: csóró emberek hitelből vesznek olyan dolgokat amiket nem engedhetnek meg maguknak, de a hitellel elérhetővé válik számukra. lehet ez 2 nagyképernyős TV a lakásba (miközben például a nyílászárókat kéne cserélni, vagy a parkettát felújítani mert hányadékul néz ki), nagymotort vesznek de már az elején meglepődnek hogy egy gyertyacsere, lánccsere több tízezer JMF.. erre már nincs pénzük, tehát túlvállalták magukat.
de az is túlvállalás szerintem, ha egy árfolyamkockázatos hitelt vesznek fel aminek megugrik a törlesztője 50%-kal. ha az ember előre gondolkodik, akkor úgy vesz fel hitelt hogy ennyi tartaléka maradjon ha beüt a szar. szerintem 5-10% gondolkodik így, a többi már az első törlesztőt is neccesen tudja kigazdálkodni.
de azért kell a nagyobb / újabb autó / motor.szerintem nem scifi hanem a szomorú valóság hogy az emberek olyan dolgokat vesznek amit nem engedhetnek meg maguknak. a hitel azt a hamis érzetet kelti, hogy nekem is lehet valamim amit nem tudok kipengetni vagy kispórolni 10 év alatt sem. persze ha valaki úgy veszi fel hogy a kockázatokat megérti és minimalizálja, akkor elkerülhető a baj, de nem ez a jellemző.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
kedves tőled hogy így hiszel az emberekben, de szerintem nagyon naiv hozzáállás ez.
szerintem akiről Te beszélsz az tényleg 5-10%, nyilván jártak páran önhibájukon kívül szarul.de a többség ostoba, agyatlan, felelőtlen túlvállalásnak köszönheti hogy rábaszott, hidd el.
több ismerősöm is dolgozik bankban, állandóan ezt hallani mindenhonnan. felelőtlen hitelfolyósítás, felszínes kockázatelemzés és földtől teljesen elrugaszkodott elképzelések az életről és a pénzről. ez a szomorú valóság.teljesen mindegy hogy TV, motor, autó vagy lakás - mindenhol ez van. akinek kajára nincs pénze az TV-t vesz, aki egy 250-est alig tud fenntartani az vesz egy nagy ezres gépet, akinek meg BKV-val kéne járnia, vesz egy 200 lóerős benzintemetőt. mert az emberek buták, persze nem mindenki...
de nyisd ki a szemed, nézz körül, beszélgess emberekkel. a legjobb módja hogy rövid távon megutáld mindet, és tartsd nagy becsben ha legalább a családod nem ilyen akiket nem tudsz megválogatni. kevés az ilyenNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
na nekem ez már túl személyes, én nem akarok összeveszni senkivel.
a bankok kapják be a faszt, az ostoba emberek meg gondolják át az életüket és valahogy így vegyenek fel hitelt: én 150-et tudok kifizetni egy hónapban hitelre, ezért legyen a törlesztőrészletem 100.
ha megváltoznak az életkörülményeim, akkor is tudom fizetni.
ennyi a történet.
helyette ez így zajlik évek óta: én 100-at tudok fizetni hitelre, ezért felveszek 100-ért hitelt. ha valami változik, bedől, ez van, majd szidom a rendszert.persze lehet 50%-nál nagyobb a változás mértéke, és akkor hiába voltál okos, de ez már elég extrém.. arról nem is beszélve ha csökken a bér, de nő a törlesztő... ezt hívják pechnek..
ettől függetlenül magába nézhet az összes bank és hitelfelvevő, mert közösen ásták maguknak ezt a gödröt.. a legjobb lenne belelökni mindannyiukat, elásni és behinteni sóval az egészet[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
nem, én nem utólag voltam okos. eleve nem vettem fel hitelt, mert én gyáva vagyok és fosok a kockázattól.
engem még úgy neveltek hogy ha kell valami, összespórolom rá és megveszem. igaz, hogy felnőttként egy kicsit ez már más mert például egy lakásra nem tudok csak úgy összespórolni, de egyelőre köszönöm elvagyok hitel nélkül..ha pedig majd másik lakást akarok, már a tapasztalatok alapján fogom a hitelemet is felvenni.
az meg hogy a CHF hitel sokkal olcsóbb volt mint a HUF, csak a bankok számlájára írható.
az árfolyamgát és a végtörlesztés anomáliáival együtt.
volt olyan ismerősöm aki végtörlesztette a második ingatlanát. bement a bankba, kivett a 20 milliós megtakarításából 8-at, átment a másik bankba és kipengette a 13 milliós tartozása helyett a 8 milliót, és spórolt 5 millát.
neki aztán geci nagy szüksége volt a végtörlesztés lehetőségére, mások meg lakóhely nélkül maradtak.. köszönjük meg a bankoknak és kormányunknak az éleslátástNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #9921 üzenetére
én nem vagyok hangos kipuffogó hívő, bár nekem is az van, szerintem nem ezen múlik...
szerintem a fél milla eléggé alábecsült, nekem oldalidom+fejidom+generátor burkolat+tükör+index+kuplung volt 505000.- a Hondánál, és az egy 2003-as cbr600f...
bár tény hogy ezen csak a műanyag volt majdnem 400k, az meg több van rajta mint a tehénen :\
a lényeg hogy volt rendőr (sokat segít) és megúszta egyben, a vasat meg majd összerakják valahogy!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #9923 üzenetére
milyen idős ez a motor?
az én 505k-s károm a majdnem 10 éves motoromra csak esztétikai jellegű, szerintem max 100k-ból javítható lenne, mégis minden cserés.
műanyagra ugyanis nincs avulás, ha sérül -> csereugyanez igaz fiatal motorra, szerintem 3-5 éves tiptop állapotú vasra semmire sem számolnak avulást.. a cél a baleset előtti állapot helyreállítása, tehát 1 karc = csere, vagy javítás.
cserénél van hogy avultatnak, de ugye a műanyag vagy a fiatal motor esetében kivételesen nem.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #9926 üzenetére
hát akkor legfeljebb a gazdasági totálkár jöhet szóba, vagyis ha többe kerül minden cseréje mint a motor értékének X százaléka (50-70% körül), itt avultatás egy fillér sem lesz..
tehát ha a motor ér mondjuk 2 milliót és a javítás kerül 1,5 millióba, akkor az gazdasági totálkár.. de ezt majd úgyis elmondják.
kurvára nem értek a motorokhoz de ránézésre szerintem ezzel itt nem lesz gáz, szépen meg fogják javítani gyári alkatrészekkel. de a számla jó kövér lesz, zsebből fájna kipengetni az biztos
majd írj egy részletes beszámolót róla, kíváncsi vagyok mert sajnos kénytelen voltam én is végigjárni a biztosítós szopást, és még nem vagyunk a finisben 1 év után sem...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #9940 üzenetére
nekem is egy kicsit dadogós a motorom alapjáraton, pedig nekem 1300-ra van tekerve, 1000 körül még rosszabb volt.. sportdobbal természetesen, és egyértelműen az okozza a problémát - több márkatársnak is voltak / vannak ilyen "gondjai", szoftverfrissítés, powercommander, gyári dob vissza <- ezek megoldják a dolgot.
engem mondjuk egyáltalán nem zavar, szinte csak a hangján hallani meg ha nem adok gázt és alapjáraton gurulok akkor kicsit kecskés, de az nem izgat..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #9944 üzenetére
mondjuk nekem yoshimura van, az bővel 100k feletti kategória, de például én sem veszek csak emiatt commandert..
viszont elvileg lehet kapni kész programokat amivel megszűnik a jelenség, de lehet aki mondta az a PC-re gondolt (mivel ugye a gyári nem programozható), és nincs köze a motor/kipuffogó pároshoz, hanem univerzális megoldás...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ez egy jó kérdés.
én a régi cordura dzsekimet évente max egyszer (vagy egyszer sem) bekúrom a mosógépbe, és annyi.. bélést és protektorokat persze kiveszem belőle, és valami kímélő programot választok, de ennyi..
az új kabátom mondjuk sokkal jobb minőség, ezt már nem szívesen tenném gépbe, szóval engem is érdekel a kérdéskör, hogyan érdemes textilkabátot tisztán tartani? már kezd koszolódni a motorozástól..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én a Dainese-t szívesen ajánlom, ha nem zavar hogy kicsit drága.. ott vannak a motorsportban, a síelésben, a protektorokban és nagyon jó, igényes cuccokat gyártanak. tipikusan az a márka, ahol az apróságokon látszik mennyi hozzáadott értékkel rendelkezik 1-1 ruhadarab, egy zipzár a megfelelő helyen, egy szellőző, patent ott, ahol nem gondolnád hogy szükséges, de mégis kényelmessé válik tőle a használat (vagy például biztonságossá egy jól elhelyezett fényvisszaverő miatt)
egyébként pedig itt is igaz, hogy nem szabad leragadni 1-1 nagy márkánál és vaskalaposan csak azt venni, mert van 1-2 számunkra "noname" cucc is ami nagyon jó vétel lehet. el kell menni, kézbe kell fogni.
én a legelső "cordura" nadrágomat úgy vettem, hogy elhittem a márkáról hogy van neve, és biztos nem szar 20k-ért a nadrág.. (IMET)
aztán kiderült hogy kényelmetlen, kiszakad, igazából sima textil, izzadok benne... a következő text gatyám inkább valami normális lesz kicsit drágábban, de minőségi...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
szimpatikus darab, szerintem menj el és nézd meg magadnak!
egy dolgot tarts szem előtt ha a Superzoneba mész: mindig, minden akciós, van hogy hónapokig hirdetnek egy terméket aztán hirtelen föléírják áthúzva az ár dupláját, és rámondják, hogy "akciós".. nem létező kedvezményeket osztogatnak, vannak olyan termékeik amik tök bénák, mégis nagyon drágán árulják őket sokáig, aztán kiszórják negyedáron ha már megszedték magukat.. mindent fogdoss meg, ellenőrizd a minőségét és úgy válassz, ne az akció vezéreljen...a Mugen Race: a Berik és az Arlen Ness gyárából importált sokáig a Superzone bőrruhákat (még most is), és a magyar tulaj kitalálta hogy gyártsanak ott még egy márkát, az itthon jól csengő Mugen Race-t. levédette a márkanevet, és ott készülnek ezek a ruhák ahol a másik két márka, csak más márkanevet varrnak rá a végén.. annyi magyarság van a termékben, hogy magyar a megrendelő, de ott már minden ki van találva (design, gyártás, felhasznált anyagok stb), gyakorlatilag egy készterméket vesz a magyar importőr, de nem ő találta ki hogyan gyártsák, ő csak a márkanevet adja és az árut teríti
javítsatok ki ha tévednék, ennyit tudok az egészről pletyka szinten... (kínában rengeteg minden készül így, tömegtermékek más márkanévvel a folyamat végén, nincs ezzel semmi baj)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #9986 üzenetére
ne vicceljetek már, nekem kéne... ezzel a gumival meg a quicshifttel körbemotoroznám saját magamat egy gokartpályán a hatszázassal szemben... jó móka lenne
mondjuk közlekedni már nem szívesen.. és nagy pályára sem..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Steven #10001 üzenetére
én is majdnem Fazert vettem (utólag is örülök hogy végül mégsem, mert nem az én stílusom, csak akkor még nem tudtam), a mai napig tetszik ez a motor
a fokozatkijelző szerintem jó, általában tudom milyen fokozatban vagyok de sokszor véletlenül váltok egyest (azt hiszem a kettes jön) és keresem a hetediket, ami meg nincs...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
kinél tanulsz most?
tudod néma gyereknek... mondd el az oktatónak hogy mi nem megy és mire van szükséged! azt is tőle tudod megkérdezni hogy a vizsgát lehet-e csúsztatni, szerintem itt senkinek fingja nincsen erről
nem lehet hogy csak szimplán mindent jól nyomsz és azért nem foglalkozik veled? tolni kell nyolcasban, szlalom, fékezés... emlékszem nulla motoros multtal mentem oda és nekem is egész jól ment az elejétől, nem olyan nagy cucc ha fogékony vagy rá...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én spec nem szerettem kuplungolni órákon át, inkább ráadtam a szivatót hogy ne rángasson
a kettessel az a baj, hogyha állóra fékezel valami miatt vagy nagyon lelassulsz vissza kell rakni 1-be, kevés rutinnal nagyobb a valószínűsége hogy le kell tenni a lábad, az meg ugye buktató...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én most 2,9 helyett 2,5-el járok hátul, mert pályára kicsit engedtem belőle és úgy maradt..
teljesen más _közúton_ a motor, kicsit hintás és jobban veszi az úthibákat, nem üt vissza akkorát hátul mint 2,9-cel...ha én megérzem, bárki megérzi és ez nem belemagyarázás, tapasztalat!
az más kérdés hogy igazából nem számít sokat, de attól még érezhető!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #10073 üzenetére
Nem azért már, de a gyártó nem viccből találja ki az ajánlott nyomást..
ez gumimárkától függetlenül az én vasamra 2,5 elöl és 2,9 hátul.persze biztos vannak gumik amik mást szeretnek, néhány tized ide vagy oda biztos számít, de még a hivatalos nemzetközi teszteken (gumi vagy motorteszt) is csak gyári nyomással engedik fel az embereket. (legalábbis az újságírókat)
azt akarom csak mondani, hogy az ajánlott nyomás nem hülyeség, önkényesen megfelezni és rámondani hogy így a jó elég meredek! főleg utcára, a pálya más...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #10076 üzenetére
de most pályázunk, vagy közlekedünk?
nekem a Szabó Henrik mondta, hogy a gyári nyomással szokták már odaadni a gépeket, és nem hagyják hogy leengedd
2.5 és 2.9 mindenkinek, 'szt 'pot 'vánokén csak annyit mondtam, hogy utcára nem veszélyes a gyári ajánlott nyomással közlekedni. határon, lapon, feszített tempóban már lehet hogy problem, de ott meg nem a gumi szokott hibázni hanem a rider. mert az is hiba ha túl sokat vállal és a gumi ezt nem tudja követni
ok, a gumigyártó ajánlása is valami. de ezek úgy vannak megcsinálva hogy tudniuk _kell_ üzemelni a motor gyári ajánlásán is. legfeljebb kicsit máshogy. ha a határokat feszegeted, ott úgysem számít az elmélet csak a gyakorlat...
a másik hogy utcai nyugdíjas tempóban a 2 bar alá engedett gumi kockára fog kopni és utána utcán és pályán is használhatatlanná válik... ha valaki nem használja a teljes gumifelületet akkor halál feleslegesen engedi le, túrázni nem kell lapra tenni
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
most nem akarok belemenni semmiféle szájkaratéba, de azért ide beokádom a continental _hivatalos_ álláspontját a nyomásértékekről (csak mert nekem continental van):
a klikk mögött bővebben is van. a motorkerékpár gyártója által ajánlott nyomásértéket kell irányul venni. minden más okoskodás, találgatás.
ha pedig tapasztalat, akkor úgy kell menni, ez is le van írva itt.tehát elismétlem: cbr600f 2003 ajánlott nyomás 2.5 elől, 2.9 hátul. tapasztalat szerint 2.2 elől, 2.5 hátul kényelmesebb, nekem jobban tetszik így és pályára is így megyek fel, mert nem a határon motorozok és nem a gumi a szűk keresztmetszet. és mindez csak a rajta lévő continental sportattack gumival, mert mással nincs tapasztalatom.
szerk: látom viszont hogy van olyan gyártó aki megad ajánlott nyomásértéket. (metzeler)
tehát ugyanolyan nyomás kell a 200 kilós sportmotoromra mint a 350 kilós sport túrára ha ugyanazt a gumit használom, mert a gumigyártó nyilván nem ad meg minden gumihoz minden motortípushoz ajánlott nyomást... nem hiszem...[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
-
stifi
senior tag
nekünk tiszakécskén van telkünk, meg kocséron tanyánk, oda szoktunk pestről lejárni alkalmanként..
múltkor én is szó szerint üvöltöttem a lajosmizse-kocsér-kécske útvonalon, motorral halál... soha nem is megyek többet arra, inkább kecskemét felé fogok kerülni...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #10163 üzenetére
5K?
én ilyet használok, kb 12k km-re elég ami benne van...milyen hiperszuper láncsprét vettél ötezerért?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #10166 üzenetére
én heti 1x szoktam befújni, mondjuk érzéssel csak ott ahol éppen álló helyzetben van, nem tologatom meg forgatom a kereket szóval kb csak a felére jut, de azt tényleg szinte minden héten, illetve eső után.. figyelek rá hogy ne száradjon ki, így hogy mindig lefújom állandóan olajos marad szépen mindenhol
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz #25954560 #10171 üzenetére
sima lustaság.
mivel sűrűn kenem és nem várom meg amíg kiszárad, ránézésre egyenletes a takonyréteg ami rajta van ezzel a módszerrel..
egy korrekt teljes kenés sztenderre rakva pont annyira macerás ami nem éri el az ingerküszöbömetpersze lehet hogy kimutatható lenne a különbség itt-ott, de így is elment az előző lánc több mint 20k-t (és én még fennhagytam volna, a szerelő akarta cserélni, mondom oké)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
nekem most nyáron a szerb határnál leszakadt a kipuffogóm az autón.
vissza akartam fordulni hogy valahol megheggesszék, de mondta az ismerős hogy majd a szerb szerelők megcsinálják, ne parázzak.
5 EURÓ összeget fizettem a heggesztés, emelés, fémlap felfogatás történetért, jobb lett mint a gyári megoldás kis túlzással. itthon egy kipuffogós 10ezer alatt nem áll veled szóba...más kérdés, hogy olyan szervizben történt a műtét, ahova be nem tenném a lábam itthon, de szerbiában mindegyik szerelő ilyen...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Prof01 #10215 üzenetére
erre van 1 jó módszer, én szépen le szoktam ülni a szervizben olyan helyre ahol rálátok a motorra (nem mászok a szerelő nyakába, nem tartom fel hülye kérdésekkel, de a jelenlétem biztosíték arra, hogy nem felejtenek el egy olajcserekor mondjuk olajat cserélni...)
azért a motorszerviz teljesen más mint az autószerviz, félig meddig haverok vagyunk, nem hiszem hogy átvernének...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #10220 üzenetére
én a 93-as motoromat is márkaszervizbe hordtam, sosem volt gondom.
egyszer sem húztak le, egyszer sem vertek át, mondjuk sosem kellett nagy dolgot javítani a gépen...de például amikor szétcsúszott a generátorcsatlakozóm, akkor bármilyen összeget mondhattak volna, elhittem volna mivel a motor se kép se hang... 3000 körüli összeget mondtak 2 nap diagnosztika után
amikor lecsúszott a vákuumcsövem, ugyanez volt, már százezreket vízionáltam.. aztán hívtak hogy kész, "vigyedinnenapicsábamost" fél óra munkadíj lesz, számlát írjunk?mindezt úgy, hogy szoptak vele rendesen (én is, mert tologatnom meg trélereznem kellett), és tényleg rájuk voltam utalva, bármennyit mondhattak volna.
Honda Dream
Honda Karasna
Furioso szervizbármelyiket tudom ajánlani.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #10287 üzenetére
én most hétvégén kecsóringre szándékozom menni, mert a tanyán leszek.
ényegében szombat vagy vasárnap is ki tudok menni, de délelőtt nem vagyok hajlandó felkelni, és azt sem bánnám ha száraz lenne az idő. Tiszakécskéről mennék, a menetidő kb 30 perc, megy még ki valaki a hétvégén?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
először kacagtam ezen a cikken, aztán az utolsó bekezdésen jól felbasztam magam.
a jó édes anyjukért kell a médiában rosszfiúnak beállítani a motorosokat 1-2 kirívó eset miatt? totál telibe leszarnám a dolgot mert én eddig azt hittem az emberek vannak annyira intelligensek, hogy azért nem ítélnek el senkit mert motorozik, és azt hittem ez az előítéletesség amit innen-onnan hallok szóbeszéd, de a múltkor tényleg találkoztam olyan emberrel aki miután kiderült hogy motorozok, nem állt szóba velem!!!
mondjuk itt akár vissza is kanyarodhatunk az elejéhez, hogy igazából leszarom, de minek még rátenni egy lapáttal egy ilyen cikkel?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #10291 üzenetére
én nem ítélkezem, de például a cikk szólhatott volna erről igen, ahelyett hogy a végén felhozza az egyetlen olyan balesetet az elmúlt évekből, ahol motoros ölt motorost és még videóra is vette..
mondjuk ha a cikk végén az szerepelt volna hogy "pedig a motorozás nem csak az ilyen veszélyes száguldozásról szól, nézzék meg ezt a videót amiben Tibor 75 km/h átlagsebességgel szeli át az Alpokat, gyönyörű tájakon át - vagy itt van Béla aki robogóval jár munkába" <- így mindjárt lenne _értelme_ a cikknek, ez viszont csak sárdobálás!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
félreértesz.
az index cikke szélsőséges. a motorosokat védeni vagy felsőbbrendűnek mutatni szélsőséges.
na én pont félúton a kettő közé szeretnék tartozni, és nem úgy beállítani a szélsőségeket mintha az lenne a normális.
leszarom a motorosokat akik gyökér módon közlekednek, és azokat az embereket is akik utálkoznak indok nélkül. a normális embereket pedig megvédem, hiszen a motorok többsége igenis normális. az autósok többsége is az, csak sok gyökér jut az utakraNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #10297 üzenetére
lehet én akarom direkt felbaszni magam ezen, de az indexen úgy általában repkednek a szélsőséges médiavélemények. azért ne úgy gondold hogy ideges vagyok vagy felment volna a pulzusom, fogalmazzunk inkább úgy hogy elolvastam és engem zavar, szerintem nem illik ebben a formában oda. ezért idejöttem hőbörögni a fotelból, egyébként mindegy is
a cikk többi részéhez: Kanadában nem szaroznak, ha nagyfokú gyorshajtáson kapnak, ott helyben elveszik a jogsit, forgalmit, hívnak egy trélert és _bontóba_ viszik a járművet. nem vicc! szóval biztosak lehetünk benne hogy a srác ezek után csak jó útra tér...
és tudom hogy nem kéne, de csak muszáj kiböknöm: nekem tetszett a videó. a ghostrider videókat is csípem. nekem ezeket olyan nézni mintha valami extrémsport videót néznék, szeretem a snowboardot, a gördeszkát, a bmx-et stb... tudom nem túl felelősségteljes viselkedésre vall, meg az ilyen gyökerek miatt mint én készülnek az ilyen videók, hiszen megnézzük, de azért elmondanám hogy nem szoktam kommentelni meg lájkolgatni az ilyet, sőt a biztonságos közlekedés szóvivője vagyok. de nem halt meg senki, nem okozott bajt és 5 éve készült a videó, tehát még mindig él az emberünk, nincs nagy baj
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #10300 üzenetére
az egyik ok pont ez amiért nem nézek 6 éve tévét...
amikor elköltöztem be sem kötöttem!Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Robotporszívók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- nVidia kártyát mindenkinek!
- Látóhatáron a drágább HMD készülékek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs