-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
Nézegettem én is ilyen farmerokat, de azt tanácsoltátok, hogy jobban megéri egy normális farmer + térdvédő, mivel elég passzentosnak kell lennie a farmernak, hogy ne igazián mozduljon el a térvédő benne.
Ha ilyen "kevláros" farmerban csúszik az ember pár métert, attól függetlenül ugyanúgy leég a bőr a testről, nem? Átszakad, aztán kijön az aszfalt-allergia
-
Something_
őstag
válasz Dexar007 #37380 üzenetére
Olvasd át megint amit írtam. Átszakad a farmer, aztán a többit az aszfalt adja a bőrödnek. Legalábbis ezt olvastam :-) Aszfalt-allergia
emre: A 30e-es Mugen Race-es farmerban van csípőprotektor? Én csak azt olvastam, hogy van benne 2féleképpen állítható CE térdprotektor. Csípőről nem nagyon írnak és így első ránézésre sem látni.
-
Something_
őstag
válasz TommyGun #37509 üzenetére
Nagyon gusztustalan ez az alkudozás használt gépeknél..
Nagy valószínűséggel az eladó úgy árazza be, hogy tisztában van azzal, hogy nem hibátlan és kell rákölteni x tízezret. De hogy kompletten levonni ebből az árból a hibás dolgokat? Vicc.Ja és az alkudozással nincs gond. 550be meg van hirdetve, megnézed, azt mondod, hogy 500ad van rá. Az eladó elfogadja vagy azt mondja, hogy gyűjtsél még. De hogy belekötni a dolgokba egy használt járműnél.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Outlander #37513 üzenetére
Miért lényeg, hogy hány éves vagyok? BEnne van a nevembe amúgy a születési dátumom.
Amúgy ha valaki ilyen stílusba nyomná egy eladáskor, hogy akkor a gumi és a kipuff árát azonnal vonjuk le, akkor elküldeném az egyik rokonához. A stílussal van a baj, ha két ember elképzelése találkozik anyagilag ok, de hogy fikázni a dolgokat más tulajdonánál..
..nálam ez nem igazán fér bele. -
Something_
őstag
válasz Outlander #37522 üzenetére
De most arról beszélünk, hogy felrakott a srác egy képet, a másik meg írta, hogy "természetesen" egyből levonjuk a gumi és a kipuff árát. Szóval látta, hogy szar a gumi, tudja, hogy valami hangos kipuff van rajta, de az árat nem tudja, de már megy a fika.
Integra: pontosan az, amit Integra mond. Adtam el és vettem is már pár autót saját magamnak. Eddig mindig engedtem az árból, mert bele volt kalkulálva az árba. Eddig mindig alkudtam a vásárolt autó árából is. De az a nem mindegy, hogy hogy..
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Polemius #37543 üzenetére
350ért vettem novemberbe TV-t, álmomban nem gondoltam volna, hogy odamegyek, kivárom a sorom az aqua-ba és megkérdezem, hogy ad-e belőle kedvezményt
Kinéztem neten, megnéztem, hogy mennyibe kerül, mennyi gari, mennyire megbízható bolt és azt vettem, amire volt megfelelő pénzem.Érdekes dolgok ezek is
Látom te is vettél TV-t. Milyen kábelt kaptál hozzá? 2 méteres HDMI kábelt, ami 600 ft?
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz canniball #37624 üzenetére
Nekem nem napszemcsis, habár úgysem bírná a szemem, hogyha túl közel lenne hozzá. Még a sima napszemcsit sem bírom fél óránál tovább, bassza a szemem
Majd rendelek ebayről plexit, 8.000ért vannak free shippinggel kínából, az eredeti pedig 30.000 ft..
Kipróbálom majd a 8k-sat, csak még nem döntöttem el, hogy full feketét vagy kék színűt rendeljek, de szerintem full fekete lesz.
-
Something_
őstag
Na sikerult az elmelet, kedden megyek lebeszelni a gyakorlatot.
Mennyi ido alatt megy le ez a 26 ora vezetes? Oktatoja valogatja? Meg van szabva, hogy egy alkalommal max x ora lehet? Ez a 26 ora 26 x 60 perc vagy 26 x 45 perc? -
Something_
őstag
válasz Something_ #36836 üzenetére
Lassan egy hónapja használom a Dainese Pro Carbon kesztyűt minden nap. Eddig nagyon jól teljesít. Kényelmes, nem büdösödik be a kezem, nem fog a bőr. A legjobb pedig, hogy nem izzad! Nem igazán értem, hogy hogy, de nem tocsog a kezem a 30-35 fokban úgy, hogy csak városban használom. A napokban vettem észre, hogyha kinyújtom az ujjaimat, akkor bejön egy csomó levegő és lehűti az egész kézfejem. Nagyon patent.
Mivel bejött ez a Dainese cucc, ezért vettem egy ilyet is fehérben. Ez Puma és Dainese, nagyon diszkós egy cucc Mármint elég jól néz ki szerintem.
Jelenleg Forcefield PRO L2K gerincvédőm van, ezt hordom. Viszont, hogyha a kabátba rakok külön Forcefield Back Insert PRO protektort, akkor védelemben ugyan ott vagyok, mint a külön felcsatolhatóval? Vagy jobb simán kabát alá az L2K?Ma voltam a motoros suliban gyakorlati órára jelentkezni, hát elég vicces a story. A vizsgaidőpont 3 hét kb. Aha, csak ez ugye 2x3 hét, mivel külön van a rutin és a forgalom.. Szóval szerintem még kb 10 hét mire a kezemben lesz a jogsi.
-
Something_
őstag
válasz Archer #37939 üzenetére
Ismerőssel hozattam Németből, csak nagy méret volt, de hát erő-izom-tejet-iszom :-)
350 euró volt, de elvileg csak pár darab volt így is. Rám csörgött, hogy nem-e kell. Megnéztem a dangerbikes-nál, ott is le van értékelve, mert már csak női méret van, viszont még így is 120e az ára.
Fekete nem volt, habár szerintem így is a fehéret választottam volna a kesztyű, bukó kombó miatt.Szóval lecsaptam rá. Megnéztem a karasnánál, 150-nél kezdődik egy normálisabb bőrkabát. Azt viszont nem tudom, hogy ez a dainese-nél hol helyezkedik el védelemben/minőségben. Ahogy néztem neten, annó 700 dollár volt az eredeti ára.
Pardinál van "leértékelve" 1 és 2 részes alpinestars bőrruha 200k-ra. Ott sem tudom elképzelni, hogy mi a tököm a különbség a 200, a 250, a 280 és a 350e-es szetteknél, mert kb nem írnak semmit. Párszor leírják, hogy CE protektor, 1,4 mm vastag marhabőr, aztán a többi marketingszöveg.
Már többször írtam, hogy nem értem ezeket a motoros boltokat/webshopokat. Ha írnának valami fele-igaz marketing szöveget, több emberben felkeltené az érdeklődést és talán többen vennének cuccot náluk. Szinte egyik magyar oldalon sem írnak semmit a cuccokról. Csak nekem szokatlan ez? Szerintem idióták.
-
Something_
őstag
válasz Archer #37941 üzenetére
Várom a téli akciókat, aztán kiderül, hogy mi lesz :-) Úgyis elnézek szerintem pár helyre turistáskodni, mielőtt veszek valami szettet majd.
fattyu: Astar az az alpinestars? Bstar-t találtam, de gondolom nem arra gondolsz. Dainese-nél is ki lehet fogni jó dolgokat. Pl néztem a 30e-es kesztyűt élőben, nem jött annyira be. Akciós volt a karasnánál a 43e-es pro carbon, sokkal jobban tetszett, és olcsóbb is volt, mint az alpinestars. A másik ami vicc kategória, hogy pl semmi méret nem volt a pardinál és kb beleszartak az emberbe, nem igazán érdekelte őket, hogy itt a vásárló pénzt akar költeni.
stifi: uhh, így passz. Nincs esetleg kép a szettedről? Máskor tudnék integetni
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Kolondrum #37955 üzenetére
Én külön protektorokkal tolom Bp-n (térd, könyök, hát), plusz kesztyű és csizma is, viszont csak a hátam izzad, de az is a póló miatt (gondolom a protektor is közre játszik, hogy nem szellőzik). Csodálkozom, hogy a lábam és a kezem szellőzik, megőrülnék, hogyha melegítene alul/felül
Jah és fél 7kor indulok el a belvárosból és egész sok helyen van araszolás, plusz lámpák.. ma volt pár lámpa, ahol meg sem próbáltam előre menni, mert láttam, hogy az autósok is ki vannak a melegtől Így is kényelmesen fél óra alatt itthon vagyok. Reggel 9kor pedig 20 perc, habár akkor is van már 30-33 fok.
Amúgy kb ennyire izzadnék be autóban is, mármint a hátam a klímás, bőr üléses autóbanMa hozta a pizzámat a futár, fizetés, stb. Köszönök el tőle, hogy: jó munkát!
Erre ő: köszi, majd télen. Most baromi meleg van.Nem irigylem őket. Egész nap légkondis helyen vagyok, ha kimegyek az utcára, akkor agyfaszt kapok. Áll a levegő, halálos.
-
Something_
őstag
válasz Something_ #38014 üzenetére
Ahh, most olvasom, hogy meg csak prototipus van belole. Elvileg kb 1000 dollar lesz, az kb 300e ft vagy meg tobb.
Ha a bidambidamok megtudjak, hogy mennyibe is kerul a feher skully felirat a bukon, akkor nem lesz ajanlott megallni a Hos utcaban levo stop-tablanal -
Something_
őstag
Használ valaki ilyen vagy hasonló magas szárú cipőt?
FC_Moto-n a "Racing" kategóriában van, nem a "Cityben". Érnek ezek valamit?
Jelenleg ugye csak egy 250es robogóm van, amit kizárólag melóba járásra használok Bp-n belül jogsi hiányában. Hamarosan ugye jön a 600as, amire majd beszerzek egy Sidi-t.Most egy régebbi alpinestars csizmám van, amivel elég raccsingosan nézek ki a robogón Ahogy néztem, a csizma kb annyiban tér el, hogy van egy minimális sípcsont és vádli védelme (erősítése).
Mennyire masszív ennek a cipőnek a sarka és a talpa? Habár legjobb lenne bemenni a pardiba és kézbe venni, de gondoltam egyszerűbb itt megkérdezni :-)
-
Something_
őstag
Ahh, kár volt beleírni megjegyzésként..
Egyesével válaszolok mindenkinek, ahogy nézem sok ismétlés lesz benne.szasanyi: nem vicc. Mo-n 9 hét alatt le lehet rakni egy jogsit, várom már, hogy a kezemben legyen és hivatalosan is tudjak vezetni.
Robogót vezetek, 250-est, 780, max 80-al megyek veres péteren, kerepesin és a dózsán. Ennyi. Húzom a gázt, majd két féket behúzok. A többi az mind rutin, amit nem tanítanak meg szerintem 26 óra alatt. Jah és megint mondom, ez robogó, szerintem nem kell hozzá diploma, csak tapasztalat.
B-s jogsim van, eddig napi szinten vezettem autót (1-2 hónapja van meg a 250-es, előtte párszor volt már 50es robogó, amit legálisan vezethettem, minden képesítés nélkül). 200 lóerős autóm van, sosem kaptam gyorshajtást, sosem volt balesetem. Miért? Mert normálisan közlekedek.
Szóval legálisan vezethetek robogót oktatás nélkül, 50 ccm ugye. 50 km/h-val megy, de szerintem elég kevés 50es robesz van az utakon, ami le van korlátozva erre a sebességre. Szóval a 250-es előtt vezettem legálisan, de mégis illegálisan segédmotort, mivel 70el hasított üveghangon. Ezért is meg lehet kövezni.kcsa: igen, próbáltatok. Írtam, hogy olcsó megoldást szeretnék munkábajárás céljából, nem is a pénz, hanem inkább az idő miatt. Ezért vettem 50-est, amit mondtatok, hogy fos lesz, veszélyes és nem fog az alkatommal megfelelni, vegyek nagyobbat. Hát vettem. Mikor megvettem a 250-est, egyből beiratkoztam suliba, igaz, nem vártam semmit, gyakoroltam kertek alatt, aztán amikor úgy éreztem, hogy érzem az új motort, saját felelősségre kimentem a forgalomba. Nem sok különbség van 50-es és 250-es között. Mindenki mondja: agyban dől el. Hát ja.
Megszerettem a motorozást, már az első hét után tudtam, hogy amint meg lesz a jogsi veszek egy 600ast. Ezért elkezdtem venni a ruhákat, felszerelést.Feree13: vasárnap kezdem a rutint váltóssal, eddig még sosem vezettem váltós motort. Forgalomban hogy lesz a gyakorlat? Megyek az oktató előtt, normálisan a kocsisorban? Hát az nagyon életszerű egy motornál, itt max a forgalmat szokja az ember. De ha már autóval ismeri a forgalmat vagy éppen 50 ccm-es robogóval, akkor sok dolog nem fog ragadni szerintem. De majd kiderül.
szasanyi: mi történik akkor, hogyha van jogsim, elütök valakit, kárt teszek és elmegyek? Ez nem jogsin múlik, hanem emberen. Ha elütök valakit, akkor az nem a jogsi miatt lesz. Kárt okozok? Kifizetem, max később veszek nagyobb motort. Rendszámos a 250-es, át van írva, biztosítás is van rajta (ami ugye nem sokat ér ha én vezetem).
Outlander: túl vagyok a kresz vizsgán. Elsőre megbuktam. 5 kérdés van, ami a motorra vonatkozik, a többi ugyan az, mint autóra. Megbuktam. Elvették a B-s jogsimat? Bevonták, mert nem tudtam a kreszt? Nem. Akkor autót miért vezethetek, hogyha hülye vagyok és megbukok a kresz vizsgán? Vagy magamtól nem kellett volna autóba szállni, mert a szabályok ismerete miatt közveszélyes vagyok a közlekedőkre és akár a családtagomat is elüthetem és kárt tehetek más autóban?
szasanyi: sosem tanultam a szakmámat, sosem végeztem el ezzel kapcsolatban iskolát. Mégis jó vagyok benne, szerencsére jól keresek. Nincs róla papírom.
bogyo112: van jogsira is pénzem, elkezdtem azonnal. Jó esetben 10 hét mire meg van az embernek a jogsija. Ezt az időt úgy mondom, hogy mellette normálisan dolgozok, nem tudok 6 hétre besűríteni komplett tanfolyamot.
Tegyül fek elvégzem azt a komoly 26 óra gyakorlatot, kreszt nem nézem bele, mert ugye aktív autóvezető vagyok. Szóval elvégzem egy nyár alatt a 26 órás gyakorlatot, majd következő szezonban ráülök egy motorra, úgy, hogy a 26 óra vezetés vicc, el is felejti az ember, elszokik tőle. Kb 0ról kezdi az első időkben, majd visszaszokik. Ugyan úgy veszélyes, mint aki jogsi nélkül vezet tapasztalat nélkül. De ugye van jogsija, szabályosan balfaszkodhat.
Általában 50-esekkel és kamu 50-esekkel szoktak elslisszolni. Tegyünk fel, hogy 50-essel veri le a tükrödet, húzza meg az autódat és elmegy. Ő jófej, mert van jogsija? Nem, cserbenhagy, mert egy paraszt.Steven: van fogalmam a kreszről mivel aktívan vezetek, plusz ugye már most motorral is
-
Something_
őstag
válasz Outlander #38038 üzenetére
Hát lehet, hogy én is retardált vagyok, de nem igazán vettem észre, hogy sok kérdés lenne ami motorra vonatkozik. Jóó, a képeknél nem autó van, hanem motor
Mi az BÜ meg Mü?
"városi vizsgán meg arra figyelsz, h gyalogos és stop tábla elött megállj." - na erről beszélünk.Én nem fogok figyelni, hogy megálljak, mert eddig is megálltam autóval, 50 ccm-essel, most is meg fogok, mert van rutinom és ebből következik, hogy átlátom a forgalmat. Azért mondom, hogy átlátom, mert nem szokott necces helyzetem lenne, pedig sok az idióta gyalogos, autós, motoros, repülős, minden.
Habár akármit írhatok, messziről jött ember azt mond, amit akar Szóval vagy elhiszitek vagy nem :-) Aki el akarja az elhiszi, aki nem, az nem :-) -
-
-
Something_
őstag
Az Irottko parki tanpalya az m3 bevezeto feluljaro alatt van? Igaz, hogy koltoi kerdes, mert csak ezt a tanpalyat talaltam a kozelben, de hogy ez miert pont az 1es szam, azt nem ertem
Ahogy olvastam Integra es .mf oktatojanal vagyok en is :-)
Habar aggaszto, hogy egy motor sincs a kozelben
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Nah, túl vagyok életem első másfél óráján, amikor váltós motort rugdaltam :-)
Hát eléggé bejövős :-) Furán néztem ki a kis 125-ös Suzukin :-)
A kabátom először volt rajtam ilyen melegben, hát eléggé berohadtam Kell valami aláöltöző, remélem ér valamit. -
Something_
őstag
válasz sdavic01 #38100 üzenetére
Kb ezeket nézegettem az elmúlt pár hónapban, plusz még rákacsintottam a 600as fazerre.
Mindig a Hondánál kötöttem ki, azon belül is az F4i-hez. Habár nem tudom, hogy milyen árban gondolkodsz, én lekorlátoztam magam max 900e-nél.
Mikor a konkrét vásárlásra kerül a sor, biztos, hogy kipróbálom azért a felsorolt típusokat is, kivéve az RR-t, mert az millán felül van.
Hondához azt írták, hogy brutál megbízható, Suzuki pedig viszonylag olcsón szervizelhető. Yamaha, pedig Yamaha -
Something_
őstag
Nah, beugrottam a Karasnába aláöltözőért. Csak felsőt akartam, kinéztem ezt: Dainese Dynamic Cool Tech
Nyár elején kaptak 50 db-ot, ami olyan kicsi méret volt, hogy visszaküldték mindet.Viszont utolsó darabként megkaptam akciósan ezt, csak egy XXL-es méret volt, ami pont jó volt rám : [Dainese Maglia Air Breath]
Elvileg még jobb is, mint amit eredetileg akartam, mivel vékonyabb. Valami oknál fogva megszüntették a gyártását.
Ma tesztelem :-)
Jah meg vettem egy ilyen zoknit, mert a kasszához ki volt rakva
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #38129 üzenetére
Mára kellett, ez volt közel
Elvileg igen, ez is elvezeti az izzadságot (fogalmam sincs, hogy és hova) és elvileg segíti a vérkeringést.
Google fordító Dainese Motorbike Mid Sock
Ergonómia:
Compression vonalak fenntartásához izmok az alacsonyabb rezgések és optimalizálása vérkeringés
Boka támogatja a jobb kényelem és a vezetési
Talpbetét padding elkülöníteni a lábát a rezgés
Anatómiai aszimmetrikus vágás, differenciált a jobb és a bal láb
Párnázott lábujjak alacsonyabb indítási nyomás az út során
Hőmérséklet beállítás:
Heel, talp és a lábujjak készült Nanoglide ™ anyagból a nagyobb légáteresztő, optimalizálása a hőszabályozás, az alacsonyabb nedvesség, kisebb súrlódások a bőr és a szövet, hogy csökkenti annak kockázatát, hólyagok és bőrirritáció
Hűtött hálós panel a hátsó láb[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Ferdzsoo #38142 üzenetére
Motorral, hogy kell elképzelni, hogy pl leugrik az ember a Balatonra, Velencei tóra megmártózni 1 napra, hol lehet hagyni a motort? Mármint én kb nem tudnék kikapcsolni úgy, hogy a motor kint áll az autók között, akár leláncolva, mert ugye az 10 mp, 30 mp beemelni autóba. Mik a bevett szokások?
-
-
Something_
őstag
Nah, túl vagyok a második rutinon is. Ugyanúgy belerohadtam a 26e-es Dainese-be, mint a 2e ft-os springfield pólóba A zokni jó volt, komfortos volt, habár nem vagyok lábizzadós.
Egy kis gyermekded beszámoló, akit nem érdekel, az ne olvassa tovább:-)
Nah, tegnap a 125-össel bohóckodtam, elég vicces egy motor, kb 10 perc alatt megszokja az ember, aztán kb olyan, mint a biciklizés. Szerintem röhej, hogy erre van külön kategória, amiért elkérnek 40e-et. 50essel lehet menni B jogsival, 125-ösnél meg ki kell csengetni ennyi lét? Ez még váltós, de ugye ott van a 125-ös robogó is, ahhoz is kell B125, ami még egyszerűbb..
Szóval szerintem egy vicc.
Nah, tegnap már nagyon untam a 125-öst, ami kisebb volt, mint én. Ma egy kicsivel nagyobb 250-es Suzukit kaptam, majdnem ugyanúgy nézett ki, mint a tegnapi 125-ös. Ez már rántott 1esbe, meg kellett szokni, de ez is kb 10 perc volt. Elég hülye üléspozíció volt a 125-öshöz képest, nekem nagyon kényelmetlen volt. Ráadásul nem működött a jobbra index visszajelzője, plusz az üres lámpája sem, az elején zavaró volt. Habár ezt sokkal egyszerűbb volt üresbe rakni, mint a tegnapi kistesóját. Gondolom ezek szét vannak rúgva már nagyon.
1 órát toltam a 250-essel, ez is unalmas volt, mert szenvedés volt rajta ülni a 110 kg-mal és a 180 centimmel.
Utolsó fél órára megkaptam a 600as Hornetet. Nah, ez már tetszett, viszont megküzdöttem vele, ez már motor A 125-össel és a 250-essel egyszer sem fulladtam le, ezzel viszont igen, habár eléggé fent fogott a kuplung, nehezebb volt csúsztatni a kicsikhez képest. Menet közben ugye nem fulladtam le, csak kb 8an voltak még a pályán, így elég szép sorban állás volt a pálya végén és ott kanyarogva indulgatás fél percenként. Nah, ott sikerült 4-5x lefulladni.
Fél órát toltam vele, de mindig a pálya harmadánál vettem észre, hogy vazze, nem tartok a térdemmel a tankra. Amint elkezdtem rátartani, egyből más világ volt Egyszer kellett lerakni a lábam, de ott is csak azért, mert hamarabb utolért a következő ember és bénázott szemből.
A hornettel párszor kihagytam az irányjelzőt, a jobbra jelzés nekem kényelmetlen helyen/pózba van. De majd legközelebb.
Jah és ami még zavaró volt, hogy 1-esbe kellett mennem, ahol eléggé harap. Gondolom következő órán 2esbe jóval kezesebb lesz.
"Félelmetes" volt a kicsik után, de ez is arra kanyarodik, amerre néz az ember. Robogóval nem igazián szeretek kanyarodni.
Szóval így kb ennyi. Jó sokan voltak a pályán.
Óra végén átszálltam a 250-es majára, eléggé érdekes volt az első pár kanyar Alapból úgy szálltam fel, hogy a lábamat hátra dobtam. Nem értettem, hogy miért nem megy hátra[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Bogyó bá' #38175 üzenetére
Ha visszanézed a robogós topikot, először vettem egy 50-est ismerőstől, hogy ezzel fogok bejárni dolgozni, mert az autó eszik 13 litert és simán beleszaladok heti többször a 40 perces útba, míg ez egy 50essel maximum 25 perc és 3 liter/100 km
Ráadásul belvárosban napi 2500 ft a parkolás, eddig mindig autóval jártam. Fizettem külön őrzött parkolót, ami havi 15k volt, de mivel kiszámíthatatlan volt a reggeli közlekedés, így ha késésben voltam, nem tudtam beállni a parkolóba, mert kb 10 perc sétára volt. Jah, 2x10 perc, az 20 perc, ennyi idő a bejövetel robogóvalSzóval megvettem legálisan az 50es robogót és B-vel vezettem kemény 3 hetet. A robogónak az áttételezésével gond volt, így a szokásos dolgokon kívül áttételzte a szerelőcsávó, de nem igazán változott a helyzet. Ekkor elkezdtem keresgélni és egyik kolléga már tavaly is el akarta adni a 250-es majáját, mert nem használta. Nah, ezt megvettem, majd rásóztam egy másik kollégámra az 50-es robeszt. De mivel szarul gyorsult, ezért visszavittem gariba a szerelőhöz. Nah, a szerelő az úgy megcsinálta, hogy baromi fasza lett a gyorsulása a kis szarosnak még az én 110 kg-mal is ment GPS szerint 70et, 70 kg-s kollégámmal 80-at (kiszámolta, hogy ha nyélgázon jár vele, akkor 5 litert eszik, ezért visszavett a tempóból)
De ekkor már meg volt a 250-es robesz, átadtam az 50-est kollégának.
Nah, 250-essel elkezdtem molyolni, beiratkoztam A korlátlanra, hogy a későbbiekben bármilyen motort vezethessek.
Kb 1 hét alatt úgy megtetszett a 250-essel az élet, hogy eldöntöttem, nekem váltós nagymotor kell. Elkezdtem nézegetni és mindig az F4i-nél kötöttem ki.
Kb itt tartunk. Várom, hogy meglegyen a jogsi és megvehessem a 600F-et :-)
Elvileg a 250-es majámra már lecsapott egy volt kollégám, elvileg a köv héten le is foglalózza, aztán kifizeti a többit akkor, amikor a kezemben a jogsi/másik motor.Jah és a ráadás, hogy sosem vezettem váltós motort, tegnap kezdtem és nagyon rá vagyok buzulva, nagyon tetszik, úgy, hogy a 3 órából, eddig 2,5-et bringa 125/250-essel toltam
Lehet, hogy a következő alkalmakkor kiderül, hogy nem is jó a nagymotor. Habár remélem nem[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kés topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest