-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Van még szerintetek létjogosultsága a használt piacon a részletfizetésnek, illetve van olyan ember itt, aki látott már olyat, hogy vki lízing szerződést köt járműre magánszemélytől vásárolva?
Épp azon agyalok milyen lehetőségeim vannak, ha lassan jön a fizu, de türelmetlen vagyok.
Csak arról nincs semmi tapasztalatom, hogy az emberek mennyi hajlandóságot mutatnak belemenni ilyen szerződésekbe, amikor gondolom mindenki csak kp-ben gondolkodik, lehetőleg egyben, azonnal, zsebből.
No meg épp van fent egy frankónak tűnő ajánlat, csak ki tudja meg lesz-e még a nyáron.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ha már feljött a lánckenés, zsírspray ide nem való? Bicikli láncra tökéletes csak az ugye nem forog gyorsan és tömítetlen. Ezek a ragadós olajok hogy jutnak be a görgők belsejébe, tömítésen keresztül? Azt hinném sehogy.
-
Teasüti
nagyúr
Motorokon nem tubeless kerekek vannak?
[writeonly]
Magyar okmányok esetén mibe fáj egy használt motor vásárlás hivatali fronton?
Mi mennyi tételesen? Ha esetleg vki épp képben lenne. -
Teasüti
nagyúr
válasz tboldi #37112 üzenetére
Köszönöm!
(#37121) SymbianOS
Ezt hogy érted, a hangod miatt nem?
Gondolom nem szabályos a kipuf, de egy közönséges rendőr ezt műszerek nélkül hogy állapítja meg, hogy túl hangos? Gondolom erről lehet csak szó.
Objektív véleményt arról sem lehetnek képesek alkotni, hogy egy 50 ccm robi most fel van-e fúrva 70-esre, vagy sem.Gyorshajtás kalkulátor?!
Én már azt se tudom hány százaléknál veszik el a jogsit.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Kültéri tárolás megviseli a motort? Udvarban tudnám tartani ponyva alatt, csak sajnos nem lenne fedett helye.
-
Teasüti
nagyúr
Telefont szoktatok kirakni kormányra, vagy vhova a "műszerfalon"?
Életképes? -
Teasüti
nagyúr
Szakadt szimmering a becsúszón az nagyon nagyon rossz?
Nem látok a villán koszt, próbakör után sem hordott ki a becsúszó semmi redvát a szimmering alól.
Biciklinél ha kopik a szimmering, akkor a mocskot nem húzza le és becsúszik szimmering alatt, meg vissza is jön kirugózáskor. De itt ezen a motoron tényleg semmi koszt nem látok alatta.
1995-ös CB 500-as a kiszemelt, vajon milyen villa lehet rajta? A motorvillák csillapítása milyen elven működik?
Nyílt olajfürdő? Olajpatron? Ne adj Isten közönséges zsírzott villa?
Vajon mi lehet a belsejében...
Amúgy funkcionálisan jó, csillapít is ahogy kell. Kottyanás nulla. Nem tudtam meglötyögtetni behúzott első fékkel.
Állítólag nem tétel egy szimmering rá, csak vajon mi derül még ki, ha szétszedik!Kuplung kar bovdenfeszítő-csavar ha már ki van tekerve, akkor az a kopott állás, ugye?
Ezek a gumik cserések?
[link]
[link]Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #37271 üzenetére
Gyári színe piros volt, a tulaj autófényező. Nem tetszett neki a piros.
Nekem tetszik.Ez volt az első kérdésem nekem is. Törésnyomot nem láttam rajta, talán még lefektetve se nagyon lehetett.
Állítólag az elmúlt 8 évben nem mentek vele 1000 km-t se. A gumik öregek, de azonnali cserére szorulnak?(#37273) Mosquito34
Azért raktam be fórumba, hátha észrevesztek olyasmit, amit én nem.
Tetszik a motor, de racionális döntést szeretnék hozni végül.
Jövő héten többed magammal megyünk vissza, legalább látja majd olyan valaki is, aki kicsit jobban ért hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
GS500, Er-5 még hasonló kategória, egyik se érdekel. Hornet se fogott meg.
Van még vmi, ami szóba jöhetne?
CB500-ról meg mindenhol azt olvasni, h tökéletes kezdő motor, olcsó, hosszú életű, keveset eszik és erős is.Szóval ez csak egy porvédő, az jó hír, akkor lehet tényleg olcsó lenne a csere.
Oldaltámasz van rajta, nem közép.(#37277) Dexar007
A fizetés az részletre menne. Eredetileg nem is most szándékoztam motort venni, csak úgy nyár vége felé jönne össze a kp. egy az egyben. Részletek mellett maradna pénzem felöltözni, meg megcsináltatni rajta amit meg kell.
Hitelt nem szeretnék, így ha ez nem, akkor nem motorozok idén.
Persze, ha van ennél jobb ugyanennyiért, akkor nyugodtan beszéljetek le róla, ezért vagyok itt!(#37280) emre
Nincs korlát.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #37271 üzenetére
Honda XL 1000VA Tour 2009 a tied ugye?
Sehogy se fér a fejembe mit akartál mondani ezzel: "ha ez valóban megkímélt motor akkor az enyém új mellette."(#37280) emre
Köszönöm!
De naked, naked!
Ezek közül az Aprilia egyedül, amit érdekesnek találok. De az nem Honda.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Az ideális kezdőmotor, mint olyan, valamint a Hondás megbízhatóság és olcsóság nem elég jó érvek?
Ismeretségi körömben van CB500-as, költeni arra még nem kellett a kopó alkatrészeken kívül.
Annyi, hogy az pár évvel fiatalabb, hátul tárcsás már.
De van fent egy 99-es fejidomos CB500 is 450k-ért, viszont külföldi papírokkal.
Az se jó ajánlat? Itt van helyben az is.
Csak az már hiteles lenne a kereskedő miatt sztem.
Vagy a típus ellen kapálóztok, vagy mi az, ami nem teszi jó döntéssé?
A cserés gumi?(#37286) Mosquito34
Lánc az feszes, a ricni elején jár még csak a feszesség állító csavar.
Az első betét szemre 7-8 mm-es lehet, a dobféket nem néztem (most látom csak a gépkönyvben mit kell egyáltalán nézni rajta ).
A kuplung lehet kérdéses, a bovden gép felőli végét nem figyeltem.
A bovdenek jónak tűnnek, a karok könnyen járnak, holtjátékok jók.
Tárcsa nem vállas, de azért érezni rajta, hogy enyhén homorú.
Folyadékok és szűrők állítólag újak, de azokat úgyis cserélném.
Teló olaj sem lehet kérdéses, ha amúgy is szét kellene kapni.
Én csak azt látom, hogy porvédő és gumik. Ez vállalható összeg, ennyi pénzt bármilyen használt motorra rá kell költeni, nem?
Miért lenne jobb vétel a linkeltek közül az ugyanilyen öreg? Valamelyik talán még öregebb is ennél.Köszönöm!
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #37291 üzenetére
Köszönöm az ajánlatot, de képek alapján nem igazán tudok azonosulni azzal a motorral.
(#37292) emre
Ezt hallottam már mástól is, hogy jellegtelen postás motor, de laikusként ezt nem tartom hátránynak.
Az ismerősöm is ugyanezt mondja róla, hogy a szíve sokkal inkább húz egy kawa felé, de a CB500 nála racionális döntés volt.
Ezt egyelőre még nem érzem át, hogy jellegtelen.
Ma próbakörön elforgattam a végéig és majd beszartam, 120-nál nem mertem gyorsabban menni vele, igaz elég szar úton is voltam vele, de úttól függetlenül úgy éreztem túl gyorsan történik minden és túl keveset érzékelek a világból. Hihetetlen mennyivel más egy motorral száguldani, mint egy kocsival.
Viszont nem éreztem azt, hogy most ha nyélig húzom, akkor baj lesz, szóval biztonságban éreztem magam rajta.
Vagy épp ez lenne az, hogy nincs meg benne az az erő, amit félni kellene?
Mit kell még tudnia egy motornak azon kívül, hogy "brümmög és megy"?
Nem nevetni, komolyan kérdezem!(#37294) Mosquito34
Megnézem majd azt is. Csak még nincs kezemben a jogsi.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Amúgy nem kéne ennél erősebb. Már a 80 ló is bőven túlzás lenne, de a 120 lovas YZF750 overkill lenne.
És még csak nem is túramotor (naked).
Sor2 és 50 ló nekem megteszi kezdőnek. Ma megvolt életem első kocsi előzése is 120-al, nekem még nagyon új ez az agilitás, nem éreztem hiányát az erőnek egyáltalán.Amúgy ingázós, hétvégi kimozdulós motornak lenne, oda inkább a kis fogyasztás, olcsó fenntartás a szempont nekem.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
És gondolod ha ráéreznék az ízére, akkor függővé válnék?
Ha így lenne, akkor most még azt gondolnám csak statisztika lenne belőlem.
Hova nem elég 50 ló?
Két személlyel felmálházva 90-nél kielőzni egy autó mögül 6. fokozatban?
Mecsekben kanyarogni, meg városban mászkálni miért kell erősebb?
Gondolom, ha mennék túrára és erősebb vasak diktálnák a tempót, akkor ott valszeg sarkon fordulnék a jelenlegi tapasztalatommal és haza bandukolnék. -
Teasüti
nagyúr
Eddig kb ilyen érveket olvastam az ezredesek mellett.
Na most nekem ezek tűnnek mulatságosnak.(#37301) fattyu
Hol szoktál szórakozni?(#37303) sziada5925
Sztem ennyi nem probléma.
Egy-két tízezres az semmi, amikor százezrekről beszélünk.
A gumiszett az már az viszont.
(Vmi 20+30k?)A 400k-t a vásárlásra szántam, mint lélektani határ. Természetesen ebben nincs benne a szerviz, ruha, papírok.
500k-ból jó lenne ha megállna a motor, mire 100%-os lenne, persze nem mindent azonnal.
Papírok 50k + még ruha. Ez az idei terv év végéig.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz sziada5925 #37303 üzenetére
és 400e-ért 8-10 évvel fiatalabbat is találni
És akkor felmerül bennem a kérdés, miért olyan olcsó? -
Teasüti
nagyúr
válasz fattyu #37323 üzenetére
Láttok rajta vmi olyasmit, amiről még ne tudnék? (Gumik, porvédő)
Motorikusan rendben lévőnek tűnik.
Ha ez mellett maradnék, akkor lenne egy teló felújítás, meg egy szett gumi és egyben van a motor.
Csak sztem nem olyan hatalmas hátrány ez? Elvégre akkor már rakhatok fel rá tesztgyőztes gumikat is és meglenne a lelki békém is.
Na meg a 400k az induló ára, a tulaj állja a műszakit és még nem is alkudtam belőle semmit sem.
Csak megnéztem és mentem vele egyet.Ezt a látott már szebb napokat dolgot sem értem, még a leömlő se rozsdásodik szinte pedig 20 éves.
Néhány éves robogókon már vastagon áll a rozsda a kipufogón.
Sehol egy olajfolt, semmi sem szivárog. Hangja is kellemes, semmi oda nem illőt nem hallottam, füstje sincs.
Markolat, lábtartók és egyéb kopó dolgok is egész egyben vannak, huzat makulátlan. Karcolások sehol sincsenek, a blokkon se, a fényezés meg új. Vázon se láttam olyat, ami ne tetszene, ülés alatt a segédváz is gyárinak látszik, új akku van benne. Lánc feszes, a nincs megnyúlva.
Hogy kéne kinéznie a "szebb napokon"?
Na jó, egyedül a műszerfalon lévő fényeket lenne jó ledesíteni, az üres lámpájából szinte alig látszik vmi napfényben.
Vigyek esetlen penetrációs spray-t és fújjam körbe?
Vagy mi az amit én nem látok, de mindenki másnak tök egyértelmű?
Az alternatívának linkelt sportmotorok nem az én műfajom, az SV is elég sportos sajnos (elég nekem az XC bringámra ráhasalni, motorból ilyet nem szeretnék köszönöm), egyedül az az Aprilia fogta meg a fantáziám, de arról kb nulla infó van fent és a képek se jók. Öreg csörgős Kawa nem kéne, akkor már inkább brümmögjön alattam egy Honda. Suzuki-ból meg csak a GS-t ismerem eddig, ami szóba jöhetne, de az nem váltott ki belőlem érzelmeket.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bogyó bá' #37358 üzenetére
Nagyjából. Elektormos dolgok működnek, elől semmi nem kotyog (bár nem a levegőben lógva mozgattam meg), hátul nem ráncigáltam meg, de lesz még rá alkalmam tapasztalt motoros kíséretében.
Fékek, csillapítás jók. Rendszám a helyén, mi van még?(#37359) emre
Szép-szép, de ezt túrázásra tudnám elképzelni. Nem tervezek túrázni.
Nekem közlekedős járgány kéne rövidtávra városba. Kezdetben a max egy Pécs-Balaton, de akkor már bevállalós vagyok. Hétvégente kanyarogni kicsit Mecsekben, leugrani Orfűre, stb.
Nem véletlen keresgéltem naked kategóriában, a szívemhez is ez a felépítés húz a leginkább. Stílusban a VTR250 visz mindent eddig, de mivel az Ducati másolat, ezért gondolom a Ducati lesz álmaim motorja.
Vmiért a kör lámpás naked-ek tetszenek, ez van. Bár belátom a félidom egy áldás, akár azzal is tudnék élni, de tetszeni kevésbé tetszik.Apropó, tud vki megbízható motorszerelőt Pécsen?
Állítólag itt mindenki ért a motorokhoz... (Vagyis senki sem.)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Egyik ismi biciklis DH kesztyűt használt motorra.
Nem űzi ezt a sportot, csak vmi hirtelen ötlet miatt vett egyet és bevált neki.
Olyan helyeken is van rajta protektor - tenyér rész -, ahol a motorosokon nincs, ez is tud minden félét - "mindenálló" - és vmi olyasmi extrát emlegetett, hogy ha kinyújtod az ujjaid, akkor frankón átszellőzik a kesztyű, amúgy meg tartja a szelet.
Magam részéről kíváncsi lettem.
Amúgy a 10k-s kategóriában ez jó vétel, nem? A linkelt. -
Teasüti
nagyúr
válasz Something_ #37364 üzenetére
Úgy hallottam előbb beleég a bőrödbe, csak aztán szakad el.
-
Teasüti
nagyúr
Köszi!
Friss cikk, éppen nekem való.
Jöhet még egy kiló ilyen, ha van!(#37380) Dexar007
Nem az aszfalt, a farmer.Biztos hideg volt.
Nyáron a perzselő aszfalton azért más téma.
Biciklis mezt láttam már beleégni bőrbe, mondjuk az full szintetikus anyag.
Farmert csak hallottam, nem szívesen tapasztalnám első kézből.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Armalith farmerje van vkinek?
Egy havi minimálbér az ára egy E-Strong-nak, csak azt nem tudom, hogy ez a legjobb megoldás vajon? Vagy kompromisszumos a biztonsága?
Cordura nadrág jönne még szóba, de azt állítják neten, hogy ez a farmer a létező legkényelmesebb megoldás.
Elvileg a protektorok cserélhetők benne? Ráférne egy Forcefield tuning. -
Teasüti
nagyúr
válasz Something_ #37384 üzenetére
Csizmám van, meg egy Lidlis bukóm.
Ha meglenne ez a motor, akkor lenne még 100k-m megvenni a legszükségesebb dolgokat (mindenből belépő kat.).
Kellene egy normális bukó (5 csillagos Caberg talán), dzseki, nadrág, kesztyű. A bukó nem prioritás, előbb legyen mindenből vmi kiindulási alap. Utóbbi három dolognak fixen bele kell férnie a keretbe, de ha leadok az igényekből, talán a bukó is belefér.
Később sorjában kicserélném a dzsekiben és nadrágban lévő protektorokat Forcefield cuccokra, lehetőleg 2. szintűekre.Majd idővel bővíteném a ruházatom prémium cuccokkal, mint mondjuk egy ilyen farmer, amiben ha cserélhetők a "gagyi" protektorok, akkor menne abba is Forcefield.
Meg némi pénz nem ártana tankolni se, meg tréningre járni meg úgy egyáltalán élni.
Aztán ha kivettem a biliből a kezem, akkor belátom majd, hogy a tréningek és a prémium cuccok max jövő évi tervek maradnak. Idei projektnek elég a motor és a belépő szintű ruházat, aztán lehet gyűjteni a km-eket.Persze ha a motor bukta, akkor ráérek az egésszel őszig, amíg összegyűlik a kp. egyben egy motorra.
Protektorból az FF a legjobb amúgy? Láttam még vmi D3O cuccot is, az is ígéretesnek tűnik. Elgondolkoztam, hogy bringázni azok jók lennének. Kis technikai ugrás a gyerekkori szivacsos pici műanyag térdvédők után, amit viselni egy büntetés volt.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
CB 500-hoz nem találok porvédőt villára.
Én vagyok béna, vagy lehet oka van annak, h a tulaj nem cserélte ki újra? -
Teasüti
nagyúr
válasz Archer #37414 üzenetére
Hogy érted? A protektorokat minden alkalommal külön fel kell vennem?
Azt hittem a protektorzsebek a ruhákban olyanok, hogy egyszer berakom és az ott van a ruhában fixen onnantól. Nem?(#37417) Archer
Értem. Cikkszámot honnan sikerült kiderítened? Én a gépkönyvet forgatom egy ideje, de azonosító számokat sehol nem ír. Csak, hogy hogyan kell szerelni.(#37421) sziada5925
Talán a kereskedő nem Ebay-ről rendeli?
Gondolom ez is az is utángyártott.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Archer #37454 üzenetére
Mennyi a gumi felrakása centrírrel, meg ami kell hozzá?
Amennyire tudom egy szett gumi kb 10k km, ha használtan veszi az ember, akkor egy szezonban akár többször is lehetne cserélni, az meg már nem gazdaságos. Nem?
Illetve ha már szóba hoztam: minden gumi alkalmas belső nélküli használatra és csak a felni határozza meg kell-e belső?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bogyó bá' #37462 üzenetére
Gondolod megvenné a fent mutatott darabokat?
Még nem tudom mit vennék rá, majd nézek pár tesztet. 20+30k elsőre korrekt keretnek tűnik.
Amúgy jelent azt vmit, hogy gyári ajánlás szerinti gumikat teszek fel, vagy vmi tesztgyőztes példányt?
Egyik motoron láttam felmatricázva, h gyárilag milyen gumival jött ki, meg volt még egy alternatíva is mellette.
Az lenne a létező legideálisabb választás? -
Teasüti
nagyúr
válasz TommyGun #37537 üzenetére
te vennél motor úgy hogy kapásból gummát kell rajta cserélni, és hazavinni se életbiztosítás?
Jelen! Csak az eladó nem lehet fillérbaszó?
Vevőként jómagam is belekalkulálom, h egy használt motorra valószínűleg 10-15%-ot költeni kell, hogy tip-top legyen újra. Legalább olyan gumit rakok rá, amilyet akarok. Nem is biztos, hogy motorozni akarnék vmi olcsó gagyival rajta még két szezont.
Ha 400-ért nézek motort, akkor legyen minimum 500k-m a szervizre és papírokra.
Szvsz.
Persze az ár/érték arány fontos, de a saját keretemet se szabad kicentizni. -
Teasüti
nagyúr
válasz sziada5925 #37548 üzenetére
Nem. Még kerülgetem kicsit, de havert már úgy viszem, h lehetőleg próbáljon meg lebeszélni róla.
Vagy elviszem állapotfelmérésre.
Ha az jól megy, akkor még lehet belőle vmi.
De azóta már úgy néz ki a dolog, hogy kb az összes másik CB500-as hirdetés szimpatikusabb.
Sőt, már nézegettem a mobile.de oldalt is és most jöttem rá, hogy CB500-ból létezik teljes idomos kivitel is.
500k-ért van már szuper ajánlat is, szóval erősen megfontolandó.
Viszont így kp nélkül ez a szezon ugrott, ha ezt nem veszem meg. -
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz Sianis #37667 üzenetére
Kb ismerem a hazai választékot egy adott típusból a neten elérhető infók alapján.
Nos az összes létező darab úgy 38000-45000 km között futott, évjárattól függetlenül kivétel nélkül.
Hiába van két motor között 10 év, mindkettő ugyanannyit ment kb.
Na most vajon melyik nincs visszatekerve?
Egyetlen egy motort nem láttam, amibe belecsavartak volna akár csak 70k-t, pedig az nem is sok még egyáltalán a valóságban.
Megnéztem egy német oldalt, ott azért valószerűbb futásteljesítményeket írnak, bár sztem oda is elfér még egy másfél kétszeres szorzó, főleg a keleti országrészben.(#37669) KoVee84
Értő szemek kb be tudják lőni hol és miként volt használva a motor. A legárulkodóbb a leömlő cső, hogy milyen mértékben van kiégve ill. milyen színűre égett. Van-e rajta rozsda, stb.
Bár azt már nem tudom mi mit jelent, nem vagyok szerelő.Talán az őszbarna az autópályás egyenletes terhelésű állandó fordulatos, a világos barna meg a húzatott motor?
Az elszíneződés nélküli meg gyanús egy öreg motornál, valószínűleg alacsony fordulaton járhattak vele és ha még lusta is a motor, akkor az gáz. Kivéve alig használt pár km-es motor/kipuff esetén.
A rozsda meg mostoha körülményekről árulkodik, mint szezonon kívüli használat és/vagy igénytelen tárolás.Így van? Javítsatok ki, ha nem jól írom!
(#37674) Backspace
Nálam is ugyanez a sztori. Azért egy állapotfelmérésre még elviszem, mielőtt döntést hoznék.(#37709) Mosquito34
Milyen CB-ről van szó? -
Teasüti
nagyúr
XJR 400 R mint kezdő motor?
Látok egy jónak tűnő ajánlatot, műszakilag fejlettebbnek tűnik mint egy CB500, meg fiatalabb is.
Viszont belpiacos és gondolom drágább is a fenntartása.
Infót nem sokat találok róla. -
Teasüti
nagyúr
Hajtogatott rendszámtáblát - átfúrva csavarral rögzítve - meglátva inkább keresgéljek tovább?
Épp azt néztem, hogy pár ezresért lehet venni kereteket, szóval ez csak igénytelenség. Ez alapján valószínű, hogy a motor karbantartása kapcsán is igénytelen?Új forgalmival ha kérek új rendszámtáblát, az mibe kerül?
Csak autóra vonatkozó árakat találtam hirtelen.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz citkar #37751 üzenetére
Azért más az, h retkes egy jármű, meg más az, hogy gányolva van.
[link]
A dudát figyelem, hogy nem hiányzik arról vmi burkolat?
Csomagtartó is egyedi lehet, az a bazi nagy gübürc nem vmi bizalomgerjesztő ott a gyári vasalat találkozásánál.
Vannak nagyítható képek, külön fülön.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nincs jó vétel 400k-ért túra motorból (túra-sport vagy naked).
Már lassan odáig fajulok, hogy holmi Banditokat nézegetek, pedig azon a formán semmi nem indítja be a fantáziám.(#37763) Polemius
A GS500 szintén zenész, a Suzukik ezek szerint nem az én műfajom.600-as FZR van még esetleg, de az se az igazi első blikkre.
Yamahák amúgy egész fejlettnek tűnnek ebben a kategóriában. Dupla tárcsa, gáz rugózás.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- Videós, mozgóképes topik
- Hass.io - Home Assistant telepítés, beállítás
- Facebook és Messenger
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs