Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz emre #37287 üzenetére

    Az ideális kezdőmotor, mint olyan, valamint a Hondás megbízhatóság és olcsóság nem elég jó érvek? :F
    Ismeretségi körömben van CB500-as, költeni arra még nem kellett a kopó alkatrészeken kívül.
    Annyi, hogy az pár évvel fiatalabb, hátul tárcsás már.
    De van fent egy 99-es fejidomos CB500 is 450k-ért, viszont külföldi papírokkal.
    Az se jó ajánlat? Itt van helyben az is.
    Csak az már hiteles lenne a kereskedő miatt sztem. :(
    Vagy a típus ellen kapálóztok, vagy mi az, ami nem teszi jó döntéssé?
    A cserés gumi?

    (#37286) Mosquito34
    Lánc az feszes, a ricni elején jár még csak a feszesség állító csavar.
    Az első betét szemre 7-8 mm-es lehet, a dobféket nem néztem (most látom csak a gépkönyvben mit kell egyáltalán nézni rajta :B ).
    A kuplung lehet kérdéses, a bovden gép felőli végét nem figyeltem.
    A bovdenek jónak tűnnek, a karok könnyen járnak, holtjátékok jók.
    Tárcsa nem vállas, de azért érezni rajta, hogy enyhén homorú.
    Folyadékok és szűrők állítólag újak, de azokat úgyis cserélném.
    Teló olaj sem lehet kérdéses, ha amúgy is szét kellene kapni.
    Én csak azt látom, hogy porvédő és gumik. Ez vállalható összeg, ennyi pénzt bármilyen használt motorra rá kell költeni, nem?
    Miért lenne jobb vétel a linkeltek közül az ugyanilyen öreg? Valamelyik talán még öregebb is ennél. :F

    Köszönöm! :R

Új hozzászólás Aktív témák