-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #36195 üzenetére
"...egy pár motoros csizmába való magasszárú zoknit."
Erre van valami konkrét tipp vagy csak egyszerűen ami akad a zokniboltban? Nekem is kéne vennem, mert a csizma tetejébe varrt cetli b@sztatja a vádlimat.A maszk pedig valóban hasznos dolog, igaz macerás de egyszerűbb azt bedobni a mosógépbe mint a sisak belét tisztítani.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Archer
őstag
válasz canniball #36202 üzenetére
Vannak ezek a Coolmax meg mittudomén még milyen fantázianevű anyagokból készült zoknik az ismertebb motoros cucc gyártóknál, én azok közül ajánlanék valamit. Nem mondom, hogy olcsó de szerintem ez tényleg olyan dolog, amiből érdemes jót venni, azért nem mindegy, hogy mennyire rohad bele a lábad mondjuk nyáron a csizmába. Nekem ilyen van és tényleg nagyon jó, meg elég jól bírja, ez már a harmadik szezonja de persze van millió más is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
polimorf
tag
Azért az Africa Twin előtt is van ami legyőzhetetlen akadály.. [link]
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
válasz polimorf #36187 üzenetére
Na azért nem.. Kevesebb esőre számítottunk,de ez lett belőle.. Sokféle ember van.. Van olyan ismi aki nézi folyamatosan az időjárást. Ha esik,fúj rossz idő van egy métert sem mennek. Hihetetlen de még nem áztak el soha sem. Jól be kell öltözni,esőruha.. stb..
Bogyo:
Az is jó kis buli lehetett. Érik nálad is motor csere. Tegnap Dobsinán volt két hónaljszellőztetős chopperes.. A sz@r is beléjük fagyott úgy fáztak.. Azok rendesen el tudnak ázni alul/felül..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #36210 üzenetére
Legkorábban jövőre! Most még a jogsi upgrade-re sincs pénzem, a kevés félretehetőt az erdélyi útra gyűjtögetem, azt mindenképpen a kicsivel szeretném megcsinálni, ez így kaland!
Sokat költöttem az utóbbi időben különféle - még hiányzó - kemping- és túrafelszerelésre is, illetve még ilyen csekély fogyasztás mellett is elég sok elmegy benzinre, mert szinte mindig a kis csótányon ülnék.
(Illetve egész pontosan a fizu kevés...)szerk: én (használtan, olcsón Vaterázott) Cordurában motorozom, a csopperes bőrszerkók szart sem érnek, rendesre meg nincs pénzem, illetve nyáron belerohadnék...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #36206 üzenetére
Uhh, megnéztem, 4k egy pár zokni, az valóban nem olcsó, én ennyiért nyolc párat szoktam venni, igaz az nem ilyen spéci anyagból van.
Azért majd kutakodok még, köszi a tippet!(#36210) Mosquito34!
Magamra ismertem! De én úgy vagyok vele hogy a motorozás az élvezetről szól, esőben/hidegben/egyéb zavaró tényezőben számomra pont a lényege tűnik el; ázzon-fázzon a motoron akinek két anyja van!bogyo112!
Pedig egy szavad nem lehet a benzinre, én mióta lecseréltem a CiGit úgy érzem folyton a kútra járok...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #36211 üzenetére
Egyébként ilyesmiket nézegetek, nekem nagyon bejön az alacsony üléspozíció / könnyű, kicsi motor / magas kormány kombinációja. Ezeknek 120 km/h a végsebessége, 100 körüli az utazója, és keveset is fogyasztanak: népítéletben szinte mindenki egyöntetűen 3,5 liter/100km-t ad meg. Egyetlen bajom vele (és ez nem csak üres sztereotípia), hogy nem a Honda gyártotta,... fosok a Suzukitól, a Savage meg az egyéb régebbi egyhengeresei is betegágy hírében állanak. A kicsi gépem meg jelenleg műszakilag tökéletes, sajnálnám is elkótyavetyélni, úgysem kapnám meg azt a pénzt, amit apránként bele feccöltem már eddig.
Kemény 20 lóerő!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #36213 üzenetére
És a yamaha viragokra gondoltál már? méretileg az sem nagy, és nem rossz gépek. Én 535-ön vizsgáztam, az volt a tanfolyami motor. Nagyon tetszett.
A Virago-ban is van 125-ös[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #36214 üzenetére
125-öst váltanék jövőre nagyobbra, 250-es viszont tényleg van, esetleg érdekelhet az is. Az 535-ösök ellenben qrva drágák, még a 20 éves darabok is! Pedig a tervezett A2 jogsival még azok is vezethetők lennének.
A snassz GZ250 Marauderből 400 k alatt 10-12 éves darabokat lehet már kapni.A 125-ös Virgács még annyira sem megy, mint a kis csótányom... :
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #36219 üzenetére
Urak! Ha kérhetném, akkor lehetőleg a II. világháború utáni gépeket kérnék!
Na szóval, mivel kizárólag 2000 utáni gépeket nézegetek, így marad a legegyszerűbb, 1 hengeres 250-es kategória...
(#36220) citkar: ha az ár számít, akkor autósboltban kapsz román gyártmányút, szivargyújtóval együtt (!!!) kompletten 490,- forintért. Az sajnos nem vízmentes tehát be kell építened valami zárt helyre. Nekem is ez van, de még nincs is vízhatlan helyen...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #36221 üzenetére
Ha emlékeim nem csalna a II. világháború pár hónappal 1983 előtt volt
Nem akarsz Te túl sokat? Olcsó is legyen meg új is. A legolcsóbb ha éjfél után bemész a kereskedésbe és elhozol egyet sisak alá való maszkban.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #36227 üzenetére
A másodikat nem értem, megbízható 125-ösöm már van!
(#36222) csongi: a "régészeti leleteknek" azért az alkatrész utánpótlása nem feltétlenül zökkenőmentes, pláne, ha japán belpiacos modell.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #36228 üzenetére
Azt persze ellenorizned kell hogy belpiacos e. De azert mert regi nem gaz. Kawakhoz nehezebb gyari alkatreszt talani, mert 8eves koraig gyartanak aztan csak licencelt cuccok vannak.
Ha nezelodsz akkor figyeld hogy egyes blokkot meddig gyartottak. Es annak a szeriaanak veheted az elejet is. Pl ha 95 tol 2000 ig akkor a 95 oshoz lesz alkatresz. Motoroknal nem ugy van mint autonal.3evente atvarialjak, itt 10evig is kiadnak egy blokkot. -
citkar
addikt
válasz csongi #36229 üzenetére
A szivargyújtóm elromlott és a hozzá való kábel is kontakthibás, bonyolítsam az életem egy olyan eszközzel, amit vagy átalakítóval vagy egy plussz kábellel használhatok, csak mert sok hely van a motoron?
amikor mindez kihagyható és szokásos, amúgy is használt kábeleket használhatom? -
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #36232 üzenetére
Az övé már USB-s, nem kell hozzá külön töltő!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
citkar
addikt
válasz -Mosquito- #36232 üzenetére
Kormányra kellene, de a tied is USB-s?
Nem feltétlen onnan kell meg vegyem, csak épp azt linkeltem be, de majd ott veszem, ahol megfelelőt találok jó árért. Csak nem vagyok járatos és nem gagyit akarok venni és gondolom sok motoros bolt nem is írja ki az oldalukra, hogy árulnak ilyen eszközt.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nagyon tetszik az 535-ös, de kicsit drágán mérik, ráadásul a népítéletek szerint nem is túl takarékos. Igazából azért szeretnék 250-es gépet, mert tulajdonképpen csak 10-15 km/h-val akarnék gyorsabban menni, mint a mostani kis 125-össel. Ezzel 80-90 között járok, de a kamionok néha előzgetnek, mert nem bírok többel menni. Egyébként meg tök jól elvagyok vele. Az öreg belpiacostól meg félek, mert - lekopogom - a mostani kis csótányom nagyon jól tartja magát (szintén 20 évesen), de mi van, ha a következővel nem lesz ilyen szerencsém?
szerk: mint már többször írtam a fórumban, számomra a motorozás kizárólag a "motorral való kirándulást" jelenti, nem itt keresem az adrenalint. Lassan, nyugisan, de a kis - szabadon elkölthető - pénzemből minél több kilométert szeretnék gurulgatni, szép tájakon, meg-megállva, fotózgatva.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #36238 üzenetére
Tény az 535-ös simán be tudja nyakalni a 4l-t és a tankja sem valami méretes. Ez volt vele a legnagyobb gondom. Néha néha vannak belőle jó állapotú példányok jó árban. Az Eliminatort mikor vettem volt is 1 nagyon jó ajánlat csak kp-m nem volt rá, de egy elég közkedvelt típus és szokott belőle lenni választék.
Mondjuk ha fiatalabbakat keresel akkor 250-esből talán még az XVS250 Dragstar-t is érdemes lehet nézni.
Tudom mire gondolsz, én sem vagyok az a száguldozós típus bár néha azért jól esik egy kicsit meghúzatni ésszerű keretek között. Az 535-öst a "sokkal" nagyobb nyomaték miatt mondanám, kényelmesebb vele kirándulni pláne a hegyekben mint a kis 250-esekkel.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
citkar
addikt
válasz -Mosquito- #36236 üzenetére
Csak annyit írtál, hogy: Nekem az idomba van beépítve és, hogy a 7., de mindegy is.
Szerintem fölösleges a szivaros, minden készülékemhez van USB-s töltő kábel és a telefonok esetében azt használom hálózati töltésnél is, mostantól ezt a (máshol is használt) kábelt tudnám itt a motor esetében is töltéshez használni. Ha szivargyújtót teszek vagy átalakító vagy egy plusz (szivargyújtós) kábel szükséges, ami plusz pénz, plusz hely, csak bonyolítja az ember életét.
Viszont épp arra irányul a kérdésem, hogy milyen USB-s aljzatot érdemes venni (és adott esetben hol), ha nem csak 3 hónapig szeretném használni, mert a 2 ezres szivargyújtós aljzatok nem tűntek tartósnak. Ha valaki tud tanácsot adni, annak örülnék.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz citkar #36240 üzenetére
Nekem ez van a motoromon [link]de szerintem legalább 10 éve a motoron lehet. Rendőrségi motor volt az enyém, azok szerelhették rá és gondolom nem keveset használhatták is. És még mindíg tökéletesen teszi a dolgát.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
válasz citkar #36244 üzenetére
[link]
Én a helyzetjelző izzó tápjára kötöttem rá. Itt töltéssel is csak max 12-3V van, tehát az akkufesz ide nem jön ki teljesen. Úgy gondolom nem is baj. Minden felállásban jól működik. Adtam neki egy Pár amperese biztit is mert gyárilag nincs benne. Csak akkor működik ha rajta van a gyújtás. Minimális áramfelvétele biztosan van, mert kék LED jelzi ha fesz alatt van.
15V-al teszteltem amúgy, akkor is a stabil 5V jön ki.polimorf! Ez akkor jó ha közvetlenül az akkura van kötve. Amit vettem az arra van kötve, akkor is be-ki tudom kapcsolni ha a kulcs nincs is a motorban és akár bekapcsolva is maradhat mert csak 6mA-t eszik ha ebben a kb 12V-os tartományban méreget. A fesz kijelző az egyetlen dolog a motoron ami kikerüli a gyári 20A-es biztosítékot. Külön 1A-es biztivel van védve ha zárlatos lenne.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Nekem valami full gagyi olcsó szivar aljzatom van ami vízálló, de mégis tiszta rozsda belül. Eső után még víz is áll benne, de teszi a dolgát.
Mondjuk nem tudom mi lett volna ha Makedóniában szarik be, akkor én is beszartam volna, bár előtte mindenféle térképet előre betápláltam a telefonomba, még itinert is írtam.
A vicc az volt, hogy a szállástól az első utcán már rossz irányba fordultam, annyira be voltam rezelve, hogy hogy jutok haza onnanGPS csak városon belül kell, azon kívül az itiner mindenre elég
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
citkar
addikt
válasz Kolondrum #36245 üzenetére
Köszi!
Néztem ezt a félét is, annyi, hogy én a kormányra erősíteném és a 3000-s változatnál van kis kiegészítő ehhez.
A kínai rendelésnél az a problémám, hogy idővel talán beleférne míg ideér, de pár hét mindenképp lesz s egy hónap múlva indulnék túrára, de jóval azelőtt mennék szerelőhöz (én nem vállalom a rákötést), ha netán valami más teendő is lenne legyen idő megoldani.(#36246) vendingo:
Nekem is olcsó van (gondolom, bár az előző tulaj tette rá, de nagyon hasonlókat láttam 2 ezer nagyságában.Holnap felhívok pár motoros boltot és valszeg beszerzek egy USB-set, pár héten belül már nem akarok a motoron szerelni, indulás előtt, kapkodni nem szeretek.
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Kolondrum #36245 üzenetére
Azt nem tudom hova van kötve az enyém, mert már így vettem a motort, de csak gyújtáson működik, ha kiveszem a kulcsot már nem. Néha kellemetlen mikor hosszabb időre megállok és lemerűl a gps. Viszont inkább az merüljön le mint az aksi.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Suzuki topik
- Battlefield 2042
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...