-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #12019 üzenetére
Elteres van boven. pl leghutes vs vizhutes. A yamaha fekei ezen a modellen is atom jok, ebben tuti odaveri a suzukit. Motorozas kozben.... a 600 bandittal nem mentem, a 650essel kb 1000km-t. Legalabb olyan jo volt vele menni mint az fzs600-al. Sot meg kenyelmebsebb is volt. Kulsore viszont a fejidomos banditok sosem tetszettek.... de ez mar mas kerdes
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #12021 üzenetére
650es bandit tenyleg meglepoen jo volt. Azt hittem sokkal szarabb lesz. Probaltam feszitett tempoban is kanyargos reszen, ott mar kezdte feladni a futomu, de ez is jobb volt mint amire szamitottam. Olcso, igenytelen maszkalos/tura motor. Talan meg jobban is ereztem magam rajta mint az fzs600-on. Ettol fuggetlenul osszessegben az fzs600 jobban tetszett.. pl kulsore is.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ilyen idoben meg vagy te huzatva? 25 fokban kell palyazni, amikor 35 fokos az aszfalt. 38 fokban 55-60 fokos szafalttal palyazzon az akinek ez a munkaja! En mar erosen kerulom a kanikulaban palyazast, egyszeruen akkora szopas tud lenni, hogy csak akkor megyek ki, ha mar nagyon le van fixalva, pl elore be van fizetve...
Nyugi szeptemberben lesznek kellemes 20-25 fokos napok.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #12027 üzenetére
FZS600 ulesen lehet fajni fog a segged ha mesz vele 800-900km-t egyszerre. A gixxerek ulese puhabb Ha banditot akarsz,akkor abbol a 650est kellene. Van belole ABS-es is.
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #12029 üzenetére
Nem tudom rosszabb e a 600as. A 650essel mentem tobbszor, es az o.k. volt. 600-assal 1 metert se mentem...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ilyen ulessel mentem mar 3 nap alatt 2500km-t A gixxeren ez nem gond, mert nem ulsz rajta a seggeden annyit. Az olyan egyenesen ulos motorokon mint a bandit vagy a fazer, vegig a seggeden ulsz, nem tartod magad combbal, hattal. Kanyarokban nem pakolaszod ide oda magad a motoron. Ulsz mint a fotelben. Sokkal jobban szetmegy a segged, mint egy sportmotoron.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
Hat sokat segit abban hogy az elso kerek szabadabban forogjon, es pontosabban beall a tarcsa a helyere. Inkabb nagy terheles mellett van elonye.
Hasznaltam egy ideig teljesen lebego tarcsat (braking). Palyan jo volt, de sajna zorgott mint a rettenet. Rohelyes volt amikor lehajtottam a jardarol es olyan hangja volt a motornak mintha szet akarna esni
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #12442 üzenetére
Mer hulye azert
-
yodamastah
őstag
válasz Ferdzsoo #12457 üzenetére
Jo esellyel ha semmi nem csinalsz csak ledontod a motort akkor is bekanyarodik. Egy atlag motoros ahol mar befosik hogy besokallt abban a kanyarban, ott meg sokkal nagyobb tempoval is el lehet fordulni fek nelkul.
Benezett kanyarnal amig lehet fuggoleges motorral fekezni, aztan a kanyarhoz erve lapra kell donteni es stabil gaz. Nem pedig a hatso feket huzogatni. Max ha keresztbe akarod rakni
Persze ettol meg igaz hogy megmentett az ABS
-
yodamastah
őstag
"persze sokan mondják hogy az ABS hülyeség, meg hogy tudnak ők anélkül is autót/motort vezetni.. "
ABS motornal egy dologra nagyon jo. Fekezel fuggoleges motorral, es osszevissza valtozik a tapadas, akkor el fogsz esni, akarmekkora kiraly vagy. Ettol megment az ABS. Ritkan fog kelleni, de akkor nagyon.
Azert irtam hogy fuggoleges motorral, mert valoszinuleg kanyarban mar nem fogja meg. De kanyarban nem is fekezni kell ha tapadas valtozas van, hanem a gazt huzni.
Autoval el lehet lenni ABS nelkul. Ott ha blokkolsz egyet, attol meg nem esel pofara. De manapsag ugysem nagyon lehet ABS nelkuli autot venni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Ferdzsoo #12465 üzenetére
"Kis megjegyzés: átlag motoros nem rakja közúton lapra a motort. Főleg ha benézte a kanyart"
Ez eleg nagy baj. Ugyanis ilyenkor ezt kell tenni.
Ez a szitu amit leirtal, az egyik legfontosabb, leg alapvetobb szituacio aminek a megoldasat minden motorosnak az agyaba kell vesni. Ha benezi a kanyart, akkor meg kell probalni befordulni, nem pedig fekezni a kanyarban.
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #12468 üzenetére
Lapra dontve a szelet hasznalod, gondolom ott nem gatya. Ha esetleg a gatya azt jelenti hogy el van oregedve, akkor ki kell cserelni.
Persze para helyzetben nehez higgadtnak lenni. De mese nincs meg kell oldani, mert a masik opcio, az hogy elesel vagy lemotorozol az utrol.
Termeszetesen az ilyen szituk ellen sokat segit ha az ember odafigyel, es mindig ovatos tempot megy
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz shiNIN #12484 üzenetére
A problema altalaban ott van, hogy sokan mar olyan temponal is beszarnak hogy nem fogjak bevenni a kanyart, ahol meg kanyarba befele gyorsitani is lehetne. Ilyenkor alap panik reakcio hogy beleall az elso fekbe, es itt kezdodik a baj. A motor ekkor felegyenesedik, nem akar fordulni, huzza tovabb a feket, meg jobban nem fordul, es szep lassan lemotorozik az ember az utrol.
Sok ilyen mulholandos video van fent youtubeon. Jon az emberunk kozepes tempoval, es amikor beszarik ahelyett hogy befordulnia, belemotorozik a korlatba. Pelda [link]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #12488 üzenetére
Nekem is megfelel.
-
yodamastah
őstag
A konyv reszletesebb. Jo hogy megcsinaltak a filmet is, mert vizualisan is megkapsz sok informaciot, es igy jo kiegeszitoje a konyvnek. De a film feluletes par dologban. Pl a palyamotorozashoz hasznos dolgok jobban ki vannak fejtve a konyvben. A konyv es a film egyutt jo.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #12678 üzenetére
Ugyan mar.....barmi jo palyamotornak, te vagy erre az elo pelda mai szemmel tura motorokkal mentek az AMA SBK-ban is a 70es evekben
-
yodamastah
őstag
válasz [lAyCsI] #12760 üzenetére
Most vettem Spidi str2-t-t Egesz jo. 22e volt.
A top verseny modellek tenyleg sokkal jobbak, de nem volt most 50ezrem kesztyure.
Spyke Fuel Race volt meg ami meg tetszett (34e), de a kesztyu gyujtemenybe olyan kellett ami nagyon szellozik, es ezert lett az str2.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #12774 üzenetére
Vadaszni kell a jo veteleket A legjobb kesztyum ami eddig volt egy Frank Thomas kenguru verseny kesztyu. Brutalisan jo vedelem kivul/belul (osszevarrt kisujj+gyurus ujj se maradt ki) jol is szellozott, kanikulaban is tudtam hasznalni. 3 esest tulelt, ami kifejezetten jo. Sajna mostanra mar szejjel ment. 22k-ert vettem, akcios volt. Akkor kellett volna 3at venni belole en barom
Az persze nem normalis hogy egy Astars GP Tech 65e ft de valakinek ki kell fizetni az extra profitot Szerintem ugy 30-35k korul el lehet kapni tenyleg jo kesztyuket, es ennyit meg is eri aldozni ra.
-
yodamastah
őstag
válasz sketchifun #12791 üzenetére
Dobj fel egy temat es elvitatkozunk rajta.
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #12818 üzenetére
Jo de te nem erted a lenyeget. A ducati kicsit olyan mint egy harley. Fontos szempont hogy sokat kelljen foglalkozni kell vele. Szerelgeted, babusgatod, tamagocsi
Monsterrol jut eszembe ez a vid. Meklau + monster +pring ... majd kiesik alola a vas ugy pumpal a futomu, de tolja vele mint az allat [link] Mondom en hogy palyamotornak barmi jo
-
yodamastah
őstag
válasz ujskodas #12824 üzenetére
Altalaban ezek a 10-15k-s noname sport kesztyuk elfogadhatok. A markas verseny kesztyuknel a jobb minosegu anyagokat, a sajat tervezest/fejlesztest es magat a markat kell megfizetni. Meg a versenyzok tamogatasa se occso Persze azert nem artana felprobalni mielott megveszed. 1db low res foto a fonak reszrol... igy nehez megallapitani egy kesztyurol hogy milyen. Pl lehet hogy nem kenyelmes, vagy hogy a tenyer resz vedelme nem elegseges.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
12k-ert siman kapsz jo vastag marhaborbol varrt kesztyut. Az biztos nem lesz olyan jo mint egy 30-40ks markas cucc, de leteznek teljesen elfogadhato noname kesztyuk. Ezt viszont nehez eldonteni 1db keprol.
A varrasrol meg annyit, hogy ment mar szet a kezemen meredgraga markas verseny kesztyu csak attol hogy motoroztam benne Vissza is vittem, kaptam helyette masiakt... de azert morcos voltam
-
yodamastah
őstag
Olcso kesztyuben meg nem estem. Dragaban mar igen, volt ami 1 eses utan kuka volt. Kezem 1x se serult meg, szoval a feladatat ellatta mind. Azert nem urtechika egy kesztyut osszerakni. A nonamek is a nagyoktol masoljak a megoldasokat. Teny hogy gyengebb a kivitelezes es az anyagok, de egy jo vastag marhabor kesztyu azert sokat kell vedjen.
Itt azegeszben a lenyeg az, hogy ha csak 10e van kesztyure, akkor is kapsz elfogadhatot. 100x jobb mint kesztyu nelkul motorozni. Egy baratom epp most esett el kesztyu nelkul (penze alig), es hat nem nez ki valami jol a keze. A 10ezres noname-el kb semmi baja nem lett volna, mert amugy nem esett nagyot.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #12841 üzenetére
Kenguru konnyebb, lagyabb es vekonyabb kivitelben is kb olyan eros mint a marha. Emiatt a tenyer resznel jobb alapanyag verseny kesztyuknek. Jobban erzed a vekony, lagy borben a motort. Persze van vekony tenyeru marha kesztyu is, de az valoszinuleg nem is birja ugy a csuszast mint a kenguru.
-
yodamastah
őstag
áááá bazze ilyet hogy lehet meguszni ??? [link] Meg sisak sincs rajta...
-
yodamastah
őstag
Engem onnan lehet megismerni, hogy nekem lesz a legszakadtabb ruham es motorom
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #12925 üzenetére
Jo kiveve az MZ-sek. De siman lehet hogy top3-ba igy is bekerulok
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Eeegen elegge yamahas a matricazas De nem is rallyztam tok lightosan szoktam kozelekedni
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
No egy jo kellemeset motoroztunk. Persu minden 2. menetben a megszorulo blokkal szopott, de amikor ment akkor tolta neki ezerrel
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #12980 üzenetére
En jol ereztem magam. Kicsit lightosba toltam de nem olyan nagyon lassan. A hatsomon mar nem nagyon volt anyag oldalt A futomuvet allitgattam, most lett ujra csinalva.
Integrat sikerult rabeszelni hogy probaljon kicsit gyorsabban belemenni a kanyarokba. Elvileg sikerult is neki, mert az elso gumin fogyott a rinyacsik
Keszult video elvileg...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ja felraktam a nap vegere, hatha ossze tudok rakni 1 gyors kort, de a ket usolso sessioban eleg nagy volt a forgalom. MIndegy nem az idovel foglalkoztam, sztem talan legjobbat 45-ot mentem. Csak 1-2 kanyart probalgattam temposabban mint a multkor. Tovabbra is vegig 3ban mentem
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Sajos nekem mar az nem megy hogy tobb gumival jovok le mint felmentem A Amikor nagy feluleten gyulik a gumi oldalt az csak annak a jele hogy nem terheled rendesen. Multkor mar volt errol szo amikor a gumikepeket nezegettuk.
Legkozelebb majd szerzek valami jobb gumit, aztan megprobalok javitani. Amutkor osszeraktam 43-at, de elegge eroltettem, majdnem el is estem ugy elindult az eleje az egyik lassu kanyarban
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen