-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #43293 üzenetére
Azért, mert jöttek a 100 ló feletti gépek, oda már kellett a fékerő rendesen, dobféknél meg ehhez a méretet, ezáltal a tömeget kellet (volna) növelni, ezzel nőtt a rugózatlan tömeg is, emellett a tárcsaféknek jobb az öntisztulása, gyorsabban hűl (fúrt meg hullámos tárcsák elvileg még hatékonyabban). Egyszerűen eljárt felette az idő ilyen teljesítménytartományokban.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #43298 üzenetére
Egyszer a pesti Triumphban láttam egyet, úgy emlékszem matt sötét zöld volt, a Simson kipufogó helyett egy titán Arrow rendszer volt rajta, bár nem az én világom de biztosan nem sértődtem volna meg, ha hozzá vágják Valóban nagyon szép motor. Mondjuk az árcédula már nem volt annyira barátságos bár azt hiszem új volt.
Meg volt egy Street Triple R ami még tetszett, azért az is jöhetett volna, buta lámpák ide vagy oda. Azon már nem is néztem az árcédulát
bogyo112: bár már nem emlékszem de több volt az szerintem, hármassal kezdődött, csak a titán Arrow rendszer volt vagy 300k.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem, Természetesen a Bonneville-re csak eggyel félre nyomtam
Ránéztem az árlistájukra naked és sport vonalon, nagyságrendekkel nem drágábbak mint a japánok, aki egy új motor 2,5-3 milliós árát ki tudja csengetni, szerintem annak már sokat nem oszt, nem szoroz egy-kétszáz ezer Ft különbség.
Használtnál amikor nézegettem őket anno, nem voltak drágábbak a japán társaiknál, inkább a macera, hogy egyetlen szervizük van az egész országban, meg aki már használtat vesz, nyilván nem kalandvágyból teszi, hanem a "kispénzűség" miatt, egy Triumphoz (akármelyikhez) meg mondhatni nem állnak hegyekben a bontott alkatrészek itthon ha beüt a gebasz. Angol ebayen azért van bőséggel de egy nagyobb alkatrész postázása azért nem olcsó móka. Idomnál pl. néztem egy tank idomot a mostani RR-hez, hibátlan, gyári, az a ritka fényezés ami az én motoromon is van, 20k-ért, ami nagyon jó ár, viszont még vagy 20-25k a posta, na annyit már nem ér pár karc a tankon. Súlyra nem sok, 1-2 kiló csak elég terjedelmes.
Amúgy ezeken is túlléptem volna de ami miatt végül Hondát vettem, hogy egyszerűen kb. 0 választék volt a kiszemelt modellből és azóta sem változott nagyon a helyzet.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Így visszagondolva szerintem a jelenlegi kérdéssorral nincs túl nagy gond. A műszaki részét nem cifrázza agyon, de aki teljesen sík a műszaki dolgokhoz mert nem érdekli vagy nem fogékony rá, a vizsga után is az fog maradni. A képeken hogy most Dácsia van vagy 6-os Golf, nem sokat számít a dolog szempontjából, a közlekedési helyzetek nagyjából ugyanazok maradtak. Csak sokkal több autó lett, kevesebb idő van a szituációk felismerésére, döntéshozásra. Több körforgalom lett, ahol megoldható, egyre jobban igyekeznek a lámpás kereszteződéseket ilyenekkel kiváltani, szerintem helyesen. De azért egy körforgalom helyes használta sem igényel felsőfokú képesítést. Inkább az iskoláknak kellene a körmére nézni, hogy gyakorlati oktatás címszó alatt milyen minőségű oktatást is nyújtanak, mert azért ott akadnak gondok bőven szerintem.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Év végi összesítés. Egyedül csak az lep meg, hogy a Suzuki mennyire le van maradva a Honda után.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #43398 üzenetére
Én annak, hogy a sok birka itt is azt csinálja mint kb. mindenhol máshol: "húúú, a Pista azt mondta, X márka a jó, olyat kell venni mert a többi sz@r". Másrészről a Honda jobban felismerte mint a többi konkurens, hogy lefelé kell bővíteni inkább a palettát, nem pedig a csillagromboló kategóriában, azokat talán még ki tudja fizetni a jónép (egy elenyésző hányada). Amúgy sem a CBR-ekből meg Gold Wing-ekből tartanak ott ahol, hanem a konténer szám eladott 50-es kávédarálókból, esetleg 125-ösökből.
Karácsony: én idén is úgy oldottam meg, megvettem a motoros cuccot amit szerettem volna, aztán mondtam mindenkinek, hogy inkább adjon kp-t amennyit amúgy szánt volna az ajándékozásra. Nekik nem kell görcsölni, hogy mit vegyenek, nekem meg meg lett, ami még hiányzott a felszerelésből.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz polimorf #43404 üzenetére
Félre értés ne essék, nem azt mondtam, hogy birka aki Hondát vesz. Csupán annyit, hogy a többi japán is általánosságban ugyanúgy megbízható szerintem. Arra értettem a birkát, amikor elkezdik kántálni, hogy csak a Honda a jó, vagy a Castrol olaj vagy a Tibi csoki vagy akármi, aztán a többi meg megy utánuk. Típushibák meg minden gyártónál előfordulnak. Amit viszonylag új dolgot tudok, a 2008-as 1000RR úgy jött ki, hogy ette az olajat, de elég emberesen. 4 millás motor, Honda... Ismerős CBR-jén többször voltak már elektronikus problémák, kontakt hiba miatt 120-nál egyszer csak leállt a blokk, lámpa párásodás látszólag hibátlan szigetelésű buráknál (több CBR-en is láttam), a gyári csatlakozók néhány szétszedés után kontaktosak lesznek, ilyesmik.
De ugye itt többnyire használt motorokról beszélgetünk, mert arra van pénz, annál meg eleve ott bukik a dolog az adott márka meg típus megítélésében, hogy ki tudja, az előző tulaj(ok) mit gányolt(ak) rajta, meg mennyire volt(ak) forintbaszó(k).
Amikor vettem az enyémet, nézegettem Yamahát, Kawát, Triumphot és igazából nekem mindegyik tetszett, jó árban jó állapotút akkor éppen Hondából találtam (meg abból van szerviz közel), azért az lett de ha egy akármelyik másik márka lenne akinek volt gazdája, valószínűleg azzal is ugyanúgy elégedett lennék.0 km-esen valaki elhoz a szalonból egy gépet, rendszeresen szervizeli, kicseréli időben amit ki kell és mégis havonta besz@rik, akkor arra már lehet rosszat mondani de 2-3 tulaj meg 5-10-15 év után ha valami megadja magát, nem biztos, hogy azért mert a Suzuki, a Kawasaki vagy akármelyik gyár spórolt 10 dollárt egy csapágyon vagy egy szigetelésen.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz DonThomasino #43405 üzenetére
Nem ismerem közelről. Laikusként annyit tudnék hozzászólni, hogy mivel nem megy 250-et meg nem pörög 15 ezret a blokk, nincsenek akkora terhelésnek kitéve a különböző szerkezeti elemek, így nyilván a tervezéskor/méretezéskor is spóroltak, különben nem tudnák annyiért adni. Alumínium helyett acél váz, 4 helyett 2 henger, csak hátul állítható futómű és ott is csak az előfeszítés, gyengébb fékek stb. "Nem tud annyit" mint egy felsőbb kategóriába pozicionált gép viszont amit tud, szerintem biztosan megbízhatóan nyújtja. Ha újat szeretnél és ennyi pénzed van rá, nem hiszem, hogy rosszul járnál vele, nem egy kitudja hol gyártott kínai csoda ez.
Egyéb iránt ha jól néztem, 1-2 éves modell, nem hiszem, hogy túl sok hosszútávú tapasztalat lenne vele megbízhatóság téren, szóval aki leszólja, mi alapján szólja le...[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Most végül is előre vagy hátra akarsz szélesebbet? Hátra szoktak egyel nagyobbat tenni, előre én még nem hallottam, mégis csak az első kerékkel kormányzol, nem biztos, hogy jótékonyan befolyásolná az irányítást
mod: 100/90-18 elől nem? Úgy néztem, abból találni azért, BT45 (ilyen nekem is volt hátul), ContiGo meg valami Heidenau.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Laraxior #43424 üzenetére
Megnéztem őket kíváncsiságból használtautón. Az egyik ránézésre is bontószökevény, a másikban 2005-ös létére van 5k km, harmadikon is össze vissza cserélgettek mindent, egy vagy kettő van amit elmennék megnézni. Nem az a baj, hogy estek vele, hanem madárnak nézik a vevőt és úgy tüntetik fel, hogy az utángyártott idom az egyediség miatt van és nem azért mert a gyárit sz@rrá törték.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Miért kellene ezekbe több technika? Pont az a lényeg, hogy viszonylag alacsonyan tartsák az árukat. Nyilván lehetne ezekre is tenni fordított tellót, dupla féket előre meg minden ilyen kutyafülét csak akkor még ~egy millióval drágább lenne, így is 2 misi körül mennek ezek a motorok, ki venné meg 3-ért? 3,5 körül vannak a 600-as szupersportok amiken aztán tényleg szinte minden van, ami ma elérhető. Egyedül talán a több térképes ECU, ami eddig az ezresek kiváltsága volt de a 600-as Gixxer meg a 636-os is kapott már ilyet.
SymbianOS: Én biztos nem öntenék ilyen mindenféle trutyikat a motorba. Ha kapott rendszeres olajcserét valami normálisabb olajjal, nem hiszem, hogy nagy gond lenne a blokkban. Meg aki már pucolt valahonnan olajsarat, az tudja, hogy elég ragaszkodó egy valami, egy kis csodaszeres öblögetéstől nem fog az eltűnni, szetszedés meg oldószeres mechanikus tisztítás kell neki amikor már komolyabb lerakódás van. Szóval szerintem ha jó állapotban van a motor, akkor minek, ha meg tisztításra lenne már szükség, akkor úgysem ez fogja megoldani. Meg mivel teljesen nem tudod leengedni az olajat, maradni fog a csodaszerből is a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #43469 üzenetére
Először ugye az olajszűrőn nyomja át a szivattyú az olajat, elvileg az megfogja a nagyját de ha nagyon eltömődik, nyit benne a bypass szelep (optimális esetben) aztán mehet minden amerre akar.
SymbianOS: Kik ajánlották? Akik látták a motor belsejét előtte/utána állapotban vagy csak úgy "fülre hallották", hogy használt a motornak? Mert szerintem csak az első eset a mérvadó. Amúgy csak paraszti ésszel logikázok, lehet, hogy bizonyos körülmények között a jól megválasztott ilyen cuccnak van értelme. Csak ugye van az a mondás, ami nem romlott el, azt nem kell megjavítani.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #43513 üzenetére
Alpinestarsnal az a komoly, hogy alsó kategóriás ruhájuk eleve nincs. Van az X nevű szett, ami ugyanúgy tud szinte mindent mint az Y, ami jóval drágább csak nincsenek rajta külső protektorok a vállon. Az a két kis bizbasz meg ne legyen már 50k. Én legalább is amikor az enyémet vettem, nem jöttem rá, hogy azon kívül mi különbség van még és más sem tudta megmondani. Anyagvastagság, szellőzők, kivehető bélés, protektorok, mind ugyanaz volt, a púp volt kicsit más kialakítású még. A drágábbaknak csiricsárébb a festésük az igaz, de nem diszkóba kell hanem motorozni.
Type-R: én valami belpiacos 400-as Suzukin tanultam, nem volt kivezetve a kormányra a szívató, a tank alatt volt valahol egy eldugott pöcök, azt kellett kihúzva tartani amíg bemelegedett kicsit. Olaj koromfekete, kémlelő ablak hót retek, vizsgán nézzek egy olajszintet, persze semmit nem látni csak, hogy fekete az egész, mondom megfelelő mert a minimum és a maximum jel között van Egyébként egy sor4 16 szelepes GSX400 volt -szerintem gyárilag- Yoshimura tuninggal, elég fürge volt, pikk-pakk 100-on volt (lett volna, ha engedi az oktató), tetszett az a motor csak szegény össze volt már barmolva.
BUÉK amúgy mindenkinek!
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz fattyu #43527 üzenetére
Nem a létjogosultságát vitatom, hanem az árát. Én egy Carver szettet vettem, amit még néztem akkor, az a GP Pro, amin voltak külső protektorok de valami 200€ volt a difi a kettő között. Sokalltam a ~60k-t azért a 4 darab műanyagért. Valamelyik gyártónál láttam, hogy titánt használnak ezekre a helyekre, az már komolyabbnak tűnik. Amúgy ha 3-szor esek a motorral, azt hiszem a kabát lesz a legkevesebb, ami miatt fájhat a fejem anyagilag.
Előtte ilyen ruhám volt, sokkal okosabban ki volt találva mint ezek az AS-ok. Knox protektorok mindenhol, a vállon pl. az egészet fedi, nem csak ilyen bevarrott műanyag darabok és ott is meg a térden is voltak direkt kialakított "szellőző nyílások" amik bevezették a ruhába a levegőt (nem hurrikánra kell gondolni). Igaz hidegebb időben lefagyott benne az ember de melegben jól működött. Kár, hogy tönkrement a cég, ha lett volna európai képviseletük, azt hiszem igen csak megszorongatták volna az olaszok tökét. Ahogy videókon láttam, TT-n meg hasonló versenyeken sokan viselték a márkát.
Czimby: érdekes amúgy, hogy kesztyűknél ez szinte senkinek nem jut eszébe. Van 1-2 kisebb cég, aki a kesztyű tenyerére tesz műanyag "csúszókat", pont ezért, hogy ha valaki ösztönösen leteszi a tenyereit és megtapad a bőr, a fölötte tovább haladó felsőtest ne törje ki a saját csuklóit.
A bütykökön titán van, nem műanyag, szerintem baromi jó kesztyű, én imádom.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #43608 üzenetére
Dehogy száguldozott az, ennyi km-rel még a bejáratos fojtást sem vették ki belőle
bogyo112: amennyiért ezeket árulják, már talán beleférne, hogy saválló csavarokat használjanak, ne csak az olcsóbb galvanizáltat.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz V.Stryker #43626 üzenetére
Még egy szavazat a bőr kétrészesre. Használtan 60-70-ért már el lehet csípni jó állapotúakat, kitisztíttatod vagy befújod a belsejét valami antibakteriális cuccal, aztán pár évet kiszolgál. Addig esetleg összegyűjthetsz egy újra ha megmarad az érdeklődésed a motorozás iránt. Akármilyen ruhát is veszel, egy gerincvédőt vegyél hozzá, -ne a legolcsóbbat- és már azzal menj felpróbálni a ruhát. Amúgy nem feltétlenül igaz, hogy külföldön olcsóbbak a cuccok, sokszor itthon olcsóbb. Bőrruhát, sisakot, csizmát mindenképpen fel kell próbálni megvétel előtt, alsóruházatot, maszkot, gerincvédőt, esetleg kesztyűt, ilyesmiket lehet centi alapján rendelni.
Itt elég sok minden van, érdemes benézni ha jársz arra (meg bárki másnak is) de van fent OLX-en egy szintén veszprémi srác, neki is sok mindene van, ha érdekel, elküldöm privátban a linket.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Colostok lakattal találkozott már valaki élőben? Mekkorák ezek? Először valami U lakatra gondoltam, ami befér a hátsó ülés alá, de aztán láttam, hogy vannak ilyenek is és tényleg jó ötlet. Csapszegvágóval nem lehet elvágni szerintem. Flex meg a fűrész persze viszi, de azok körülményesebbek. Van egy nagy batár láncom de azt nem akarom mindig cipelni csak ha tudom, hogy olyan útra megyek. Abus Bordo széria amit néztem.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
120 cm van megadva a legnagyobbra -gondolom a kerülete-, egy vékonyabb oszlophoz vagy korláthoz azért elég nem? Az U lakat sem jobb, meg ugye azt nem tudom összehajtani. Tárcsafékzáram van, meg hozzá egy brutál lánc, de a láncot nem akarom mindig hurcolni, a tárcsafékzár meg egy ilyen hordozása azért még nem különösebben problémás.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz fattyu #43657 üzenetére
Hát nem hangzik túl jól. Mondjuk inkább csak arra kellene, hogy parkolókban szoktak lenni ezek a fém korlátok amik azért nem villanyoszlop vastagságúak, ahhoz odakötni amíg beugrok 5-10 percre a boltba vagy valahová.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Peczek #43677 üzenetére
Ami nem szétbarmolt lom, annak mindig megkérik az árát a többihez képest, tök mindegy, milyen évszak van, bontószökevényt meg mindig kapni olcsón (jó, néha azért tényleg van egy-egy jó állapotú, ami jobb áron megy mert gyorsan el akarják passzolni de nem az a jellemző).
V.Stryker: az még nem is sok egy ekkora motorra, nekem a 600-as benne volt 100-ban. (viszont nyilván jó helyre került az a pénz...)
fattyu: riasztós tárcsazáram van, azzal már tologatni nem tudják, csak gondoltam mobilitása révén ezzel a colostok zárral ki is lehetne kötni valamihez. Mondjuk amúgy sem szeretem sokáig otthagyni valahol, ha el nem is viszik de elkezdi a sok hülye taperolni.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Peczek #43707 üzenetére
Valószínűleg pont azért, amit írtál. Mivel máshonnan úgysem tudod igénybe venni (gondolom az iskolától kapsz valami hozzáférést a rendszerhez) és mivel sokaknak kényelmesebb/praktikusabb/egyszerűbb otthon a gép előtt pötyögni mint bemenni munka, iskola után/előtt/helyett a tanfolyamra, inkább kifizetik a plussz pénzt.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #43720 üzenetére
Új motoroknál kb. 150-200k többlet szokott lenni az ABS, szerintem megér annyit, kb. egy esés ára. Egyébként lehet kapni utólag beépíthető traction control kiteket a komolyabb típusokhoz (pl. Bazzaz Z-Fi, Gripone P3) de nem éppen olcsók ezek sem. Pl. ennyi a fullos kit a CBR-ekhez.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Laraxior #43815 üzenetére
"ha meg van hozzá agyad, akkor gatyában is mehetsz úgyse lesz semmi bajod" - bírom ezt a képmutatást, amit itt egyesek nyomatnak. Itt mindenki maximum 90-nel közlekedik (nyilván azért kell 3 literes V6-os is utcára mert kisebbel már nem is lehet elérni a 90-et...), mindenki betart mindent így nyilván nem is eshet semmi bajuk. Nem kell ide szembejövő autós meg villanyoszlop, ha az ember kimegy a városból, bármelyik kanyarban lehet egy eső utáni kavicsfelhordás vagy traktor általi szétkent sár aztán máris megvan a baj. Egyik srác egy hegyi szerpentinen kb. 20-30!! km-es sebességnél totálkárosra törte a motort, asszem 60 vagy 80 volt a megengedett. Nedves leveleken elcsúszott és elkapta a beton szegélyt. Na most ha a motor, ami azért nagyrészt fémből van, ilyen sebességnél kukára törik, akkor a "puha" emberi test mindenféle védelem nélkül hogyan tolerálja ezt?
Más:
Ugyan én sem gondolom, hogy egyedüli motoros csizma a 100k-s Sidi Vortice, minden más tornacipő de hülyeségeket ne állítsunk már. Senkinek ne legyen rá szüksége de igenis minél több és jobb vackot vesz az ember magára, az esélyei annyival nőnek. Mindenki annyit költ amennyit tud/akar erre a célra (van aki egy szutykos telefont vesz 80-100k-ért, de az nem sok, mert nyilván mindenki olyan fontos ember manapság, hogy szükség van neki ilyenre de egy csizmáért vagy egy kabátért, ami 5-6-7 évet kiszolgál, ez már csillagászati összeg), egyedül szerintem az gáz, amikor a rendelkezésre álló keretből nem akarja a legjobbat kihozni, mert jó az olcsóbb is.Én pl. sosem májerkedtem a cuccaimmal, amikor már meg tudtam venni évek alatt a jobb dolgokat akkor sem, de mindig akad egy-egy ember, aki elkezdi kérdezgetni, hogy ez meg az meg amaz mennyi volt? Nem tökmindegy? Akkor ki turkál kinek a zsebében?
Ok, azért mindig akad egy két kretén is, akinek annyiból áll ez az egész, hogy a jó hangos kipufogóval meg a drága cuccaival lehessen villogni a városban két lámpa között meg kanyarban záróvonalon előzni mert miért ne de azért talán nem ez a többség.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz polimorf #43828 üzenetére
Nem egészen így van. Amit CE szabványnak mondanak, az Európában a EN-1621 jelű, azon belül van a EN-1621-1 és az EN-1621-2, az utóbbi a hát és a gerincvédőkre, az előbbi az összes többire (sisakoknál más van). Attól függően, hogy mekkora erőt engednek át magukon (nyilván előre meghatározott tesztkörülményekről van szó), Level 1 és Level 2 osztályba sorolják mind a két csoportot. Szóval igen, egy adott minimum szintnek elvileg mindegyik megfelel, de van, amelyik túlteljesíti azt.
polimorf: Sajnos nem így van. 9-10k-ért egy normális munkavédelmi cipőt nem tudok venni, pedig annak csak az orrába meg a talpába kell rakni egy darab lemezt, mindegyik széthullik 2-3 hónap után, akkora sz@rok, nemhogy 20-ért olyan csizmát, ami még véd is több ponton. Inkább 40-50 körüli az az összeg, ahol már lehet elég jókat venni védelem szempontjából, sajnos ilyen árak vannak.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz jaktib #43890 üzenetére
Szerintem az 50-60 ezres csizmára, kabátra, sisakra, akármire már nem lehet, azt mondani, hogy nem jó, ennyiért már mindegyik ruházati elem kielégítően ellátja a feladatát. Az más kérdés, hogy ezt még még még lehet fokozni, attól függően, ki mennyit nyert a tippmixen. Viszont amikor pl. egy normális utcai bőr cipőt már nem lehet 15-20k alatt kapni, akkor hogyan lehetne ugyanennyiért olyat, ami még véd is itt-ott... Sajnos ez van, ami jó, azt meg kell fizetni. Igen, sajnos a kezdés a legnehezebb, mindent egyszerre megvenni. Ezért érdemesebb inkább ilyenkor használt de jó minőségű cuccok között nézelődni, aztán szép fokozatosan lecserélni újakra.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Volt egy teszt, összesítésben a 7100-as Motul a 17 olajból a 12. lett, ami azért nem egy fényes eredmény, az 5100 meg még bőven az alá van pozicionálva szóval szerintem attól pláne nem kell hasra esni. Viszont a 10K / 4 liter szerintem sem vészes, másikaknál sem kapni sokkal olcsóbban (Repsol és társai).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Hogy legyen új téma is, amiről még nem nagyon volt szó eddig. Ha valaki sportkipufogón gondolkodik, inkább ilyet vegyen helyette. Zárt sisakkal "működik" megfelelően, púpos kabáttal is használható.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Mielőtt az jönne le, nem akarok én promózni semmit meg amúgy is tök mindegy, ki miben mászkál, csak érdekességnek raktam be. De ha pár összehegesztett csődarabért érdemes kiadni 150k-t, lehet, hogy ez sem nagyobb hülyeség ~ fele annyiért, csak ennyi volt a lényeg. Jó esetben nem ugratsz közúton 30 métereket hacsak nem éppen a TT-n mész de a nevében is benne van, hogy ez a "Road" változat.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem akartalak meggyőzni meg mást sem csak szerintem nem baj, ha kevésbé ismert dolgokról is említést teszünk itt, aztán mindenki döntse el magának, hogy mire van/mire nincs szüksége/pénze.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #44098 üzenetére
Egy ilyesmi konzolt csinálnék laposvasból. A villahídnál két csavar van, tehát masszívan oda lehet fogatni csak ne legyen túl vastag az anyag, hogy fogjanak eleget a csavarok. Széleit lekerekíteni, feketére lefesteni aztán kész. Kb. 20 perces munka ha vannak hozzá gépeid.
Czimby: szervizkönyvben 3 érték van megadva az olajmennyiségre (legalább is az enyémnél): leengedés után, olajszűrő csere után, motor szétszerelés után. Az utóbbi 7 decivel több mint a sima olajcserénél, nyilván nem úgy kalkulálják az olajcserét, hogy hetekig csorog ki az olaj, még úgy is maradhatott valamennyi a blokkodban, hogy másfél hónapig volt ideje visszafolyni a teknőbe.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ez a motor így ebben a formában szerintem nem alkalmas a forgalomban való részvételre (már ha az a cél). Amennyire látszik, se index, hátul sincs semmi ami kéne (index, féklámpa, prizma, rendszám világítás) meg akkor már lőhetett volna a másik oldaláról is egy képet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Laraxior #44205 üzenetére
Sportmotorosok, menjetek Alsóörsre felvonulni! Egyszer végigmentem de nagyon rühelltem már a vége felé. Szerencsétlen motor melegedett rendesen. Oda egyedül valami kistesű szerkezettel fun menni, robogó vagy valami kismotor aztán beelőzni az összes hodályt
A legkeményebb arcok, akik utánfutón leviszik a Harleyt Alsóörsig, ott bohóckodnak vele pár napot, aztán utánfutón haza, mert az autó kényelmesebb...[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Laraxior #44211 üzenetére
Ugyan már, környező országokból el tudnak jönni lábon motorral, akkor ezek a sügérek mit bohóckodnak utánfutóval? Felpakolni 2-3 motort az utánfutóra aztán kimenni egy benzinnel mondjuk Korzikára krúzolni pár napot, na az már igen
Egyébként vannak itt a Balaton-felvidéken szép helyek/útvonalak, majd esetleg írhatok párat amit érdemes megnézni.Xaels: engem valahogy nem fogott meg ez a nagy össznépi banzáj, kicsit erőltetettnek érzem az egészet. Persze vannak normális arcok de nagyon sok a műmájer aki ilyenkor teszi az agyát, hogy ő aztán mekkora motoros.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Kb. 40 km-re lakom onnan, Alsóörsön is dolgoztam egy ideig, nem az újságban olvastam...
Amúgy a Harley piskóta volt ehhez képest. A rendőrök a kemping mellett felállítottak egy "sátortábort", szerintem kb. a teljes dunántúli rendőrállomány harmada ott volt, nem is láttam egy felhajtott rendszámos sportmotort sem akkor arrafelé Voltak ott bizarr figurák, na azok nem utánfutón hozták a vasat Hollandiából meg a fene tudja honnan.
fattyu: ha konkrétan mondjuk a sziget bebarangolása cél, szerintem praktikusabb az autós megoldás, nem is kell a sportmotort az összes létező helyen feltáskázni meg egy benzinnel le lehet nyomni az odút ~1000 km-t.
canniball: persze, szívesen, majd írj, hogy merre tervezel/terveztek menni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Fene tudja, bandázsnak szerintem csak akkor van értelme, ha annak valóban gyakorlati haszna is van, csak cicomaként felesleges. Én is raktam a kipufogóra egy részen, hogy kiváltsam a gyári hővédő lemezt, de nem vált be, valahogy visszapajszeroltam a gyárit (lábtartó miatt kellett a módosítás).
Honda RCV: hozzászólás alul: "1000 db -> WSBK?" - lehet, benne valami, anno ilyen céllal készült az R7 is (az sem volt piskóta azért, a 2000-es évek elején több mint 160 Le 750 cm3-ből).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #44280 üzenetére
Hát kinek mi a vészes Biztosan nagy élmény lehet egy Man TT élőben vagy valami hasonló nagyobb kaliberű túra de inkább motorozok egész évben abból a pénzből mint 10 napig egy ilyenen aztán utána kifújt a keret. A kettő együtt sajnos nem fér bele. Persze akinek komolyabb lemondások nélkül van rá, miért ne menne.
dellfanboy: azért nem csak Forcefieldék tudnak protektort gyártani
Lipton: Volt amúgy már Ph-s közös motorozás valamikor?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Akár nekem is jó lehet, ha éppen nem dolgozok (hétvége inkább).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Szelephézag állításhoz csak a szelepfedelet kell levenni, nem kell azért bontani a blokkot (más kérdés, hogy ahhoz hozzá lehessentsen férni, még ezt-azt le kell szedni, az a sok idő igazából, főleg egy idomos motornál).
Szerintem amúgy azért is érdemes megvétel után minden ilyesmit ellenőrizni, mert ki tudja, hogy amit mutat az óra, valós-e. Minden kicserél, megnézet az ember ilyenkor aztán onnantól lehet számolni a km-eket, így tiszta sor (még ha sokba is kerül).KubanitoS: kipufogórendszert szerintem a kutya nem nézni, gyári vagy nem, mivel motoroknál károsanyag kibocsátást sem mérnek így katalizátor is mindegy, hogy van-e benne. Végdobot szokták nézni, hogy E-betű van-e benne meg vannak-e a papírjai. A kérdés inkább, hogy egy teljes rendszer 3-400k pénz, normál használatra mi értelme?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Filmvilág
- Mobil flották
- Videós, mozgóképes topik
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óra topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs