-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13887 üzenetére
Ez a cikk amugy eleg regi. Itt meg egy korabbi olajat tesztelnek szerintem. En anno azert vettem kezdtem dynamicet hasznalni, mert ott volr rajta hogy API SL. Indoknak ez eleg is volt
A gixxerbe 10W40 valo, 10W50est hasznalok en is, nagy terheles alatt is legyen eleg viszkozitas. Persze siman lehet emiatt gyengebb is a blokk valamivel, de rakjon bele 5W30-at az, aki 2000km-enkent felujitja a blokkot, nekem kell hogy menjen 10 eves koraban is szetszedes nelkul
Kerdezzuk meg Ninjat errol, o biztos tudja mivel mennek azok akinek van penz havonta cserelgetni a blokkot
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13927 üzenetére
Van olyan blokk amibe 60as olaj az eloiras. Pl: MV agusta F4 1000.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #13963 üzenetére
Nos ha jol latom 0W10 / 0W20 / 0W30-al mennek a pro csapatok. De itt az olajcsere periodus orakban merheto
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13985 üzenetére
Ilyenkor is 12-13h ebedido van? mer akkor lehet csak 11 utan megyunk ki...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13996 üzenetére
Az van ott hogy ebedido es bergokartozas...
-
yodamastah
őstag
Kezdek kurva ideges lenni. Az hagyjan hogy beszart a hatso gumimelegitom, es nem tudtam szerezni masikat. De 1 oraja itt allok osszepakolva az utcan haver meg sehol
-
yodamastah
őstag
válasz Ramius #14027 üzenetére
Kigyorsitason elindult a segge aztan rapult De nem esett nagyot, lassu kanyarban volt. Motor is minimalis serulesekkel meguiszta, meg a kuplung ment szet, de semmi komoly.
Eleg szep tomeg volt amugy delutanra. Nem csak az volt a gond sokan voltunk hanem olyan tempo kulonbseg volt, ami miatt kepteenseg volt tiszta kort menni. Volt jopar tura motor akik rettente lassan mentek. Csodalkozom hogy meguszta mindenki koccanas nelkul.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #14066 üzenetére
Nem tudom milyen felni volt, de ezek a karbon/magnezium felnik konnyebbek mint a sima alu ami jelentos mertekben vezethetobbe teszi a motort. Konnyebb dontogetni, es a futomunek se kell a folosleges tomeggel dolgozni.... lehet csak anyaghiba volt az oka... A bolti motorokon ilyen felnik nem nagyon vannak.
-
yodamastah
őstag
Szombaton a turamotoros szekcionak igy kellett volna tolni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #14153 üzenetére
Persze.. nem olyan veszes ez, lehet vagy 48-50fokos dontesi szog. Egy jo palyagumival es utcai sportmotorral 58-60fok koruli szogek is mennek (GP meg boven 60 fok felett )
Michal Filla D211Gp-n (o tartja hungaroringen a palyacsucsot):
Azert azt ne feledjuk hogy lapon van a motor, meg nagyon keves a jo koridohoz...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #14157 üzenetére
Geometria es gumi fuggo a dolog, meg attol is fugg mennyire tapad jol a palya. Dunloppal meg sose csusztam egyszerre 2 kerekkel, vagy az eleje vagy a hatulja csuszkalt, attol fugg epp a kanyarban hol mit csinaltam. De Kopott pirellivel/metzelerrel mar sokkal konnyebben osszejon a 2 kerekes csuszas. De nagyon joinudulatu ez a ket a gumi, tok jol lehet vele korcsolyazva menni.
-
yodamastah
őstag
Mert michelinnel mentel.. Pirelli az ment volna odebb oszt kesz. Dunlop meg nem csuszott volna el De a dunlop is olyan hogy ha megcsuszik akkor megy odebb az eleje. Bar nem olyan lagyan csuszik mint a pirelli, de csak akkor vag ki hirtelen ha hirtelen terheles valtas eri... pl erolteted be fekkel huplis reszen es amikor kihagy a futomu, megall a kerek... Persze ha tul van dontve a motor, es olyan a geometria, akkor be tud csuklani az eleje, es akkor minegy milyen a gumi elesel (ha nem tudod vosszatolni az elejet hogy tapadjon)
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ejj mindek rancibalod osszevissza a gazt lapon Ranyitod, elcsukod, ujra ranyitod es elmegy az eleje... de te erezted mekkora terheles valtasok voltak, szoval ha kicsik, akkor azert meg fognia illett volna a guminak... fordulat se volt valami magas... na mindegy ennel nagyobbat soha ne ess
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #14176 üzenetére
Hat mi vagyok en hogy csak a video alapjan eldontsem?
Ez a gazkezeles tipikus hiba, ide oda billeg a suly elore hatra ilyenkor. Ettol meg azert foghatott volna az elso gumi. Egy jol bemelegitett dunlop slick eleg nagy hulyesegeket is kepes toleralni meg lapra gontott motornal is.
De amugy valoban olyan mintha nem lenne eleg suly az elejen, amikor visszarakja a gazt, akkor kitolja az elejet. Viszont ez az evjaratu gixxer hires arrol hogy szereti ha magasan fut az eleje. Persze ehhez a atuljat is meg kell emlelni... De persze az is lehet egyszeruen csak fos volt az elso gumi es nincs mit elemezgetni ezen a videon
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #14183 üzenetére
Ja ez igaz de amikor mar 4-5 eses van a ruhaban akkor kezd gaz lenni
-
yodamastah
őstag
Nyugi hatso feket van aki 1:55nel se hasznalja A motorfek kivaloan forditja befele kanyarba a motort, es fektavon is rendesen lassit mintha taposnad a hatsot ezerrel. A supermotos kanyar elotti keresztbe forditast rengeteget kellene gyakorolni hogy tenyleg adjon par tizedet.
Hring kulcsfontossagu resze amugy a sikan utani 4 kanyar. Az egy technikas es egy hosszu gyors resz, a 2 gyors kanyarban rettenesen sokat ott lehet hagyni. 2:10 kornyeken persze mindenhol van benne. Sot 2:00 kornyeken is, de az a hatso technikas resz, az tenyleg kulcs fontossagu.
Jo gumi kell, foleg elore es jol be kell loni a futomuvet, foleg az elsot, mert 600al ezerrel lendulettel kell befele menni a kanyarokba. A lenduletes motorozashoz meg a geometriaval erdemes jatszani, sokat szamit 00 kornyeken par mm is.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs