-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
elképesztően sokan voltak a kezdő csoportban. tisztÁBB kört egyet tudtam menni, az 2:16.70 lett, ezen kívül folyamatos helykeresés, kerülgetés, féktávon bóklászók. volt egy töki, jön ki boxutcából, én meg nyelezem, vennék egy rövid féktávot, de kicsorog elém azon dünnyögtem. de ez így arra volt jó, hogy legalább kiderült már a közút 1-be is simán mehetek, nem én leszek a mozgó akadály.
a fékre nekem is rá kell néznem, vagy levegős, vagy szimplán csak elforrta magát, de nem olyan jó, mint szokott/kéne lennie. valószínűleg folyadékcsere lesz. -
ath
senior tag
válasz Shad0w #101433 üzenetére
eddigi tapasztalatok nem ezek voltak, teljesen jó köröket lehetett menni, de most volt, amikor 4-5 motor volt egy kanyarban. na ott vegyél jó féktávot, és jó sebesség mellett dönts úgy, hogy nem ütöd ki senki alól a motort, de nem is ijeszted meg, vagyis nem mész paraszt módon. kétszer volt sárga, szerencsére senki sem vállalta túl magát. tavaly ilyenkor augusztus elején az utolsó közutasoknál volt egy piros, amiatt csúszott valamennyit a kezdők indulása, aztán a vége felé esett valaki egy hatalmasat, ami után a takarítás annyi időt vett volna el, hogy utána már nem mehettünk vissza. talán 15-20 perccel a vége előtt.
ha viszont 2:15 körül mész, nem a legjobb a kezdő csoport, mert lendületesen fogsz tudni menni, de nem tempót. én kuponként kaptam szülinapra, de ezentúl jelzem ne ilyet vegyen -
ath
senior tag
válasz -Mike- #101435 üzenetére
En melobol logtam el, igy is epp odaertem n5-re , ezert nem is irtam. Azert az mazli nem volt perec! Mar a legelso kor elott allitottad a nyomast? En mentem ket kort hogy szokjam a palyat meg a gumi is meleg legyen, utana engedtem le 2re, ugy jo is volt, szep volt a kopas is.
K1-ben mentel, nem? Ott is ilyen sok lassu volt? Picitol hallottam en is a 27-28at, szoval tuti lesz! -
ath
senior tag
válasz -Mike- #101441 üzenetére
remek akkor jövő szerda ering?
geresics, kezdőben volt mindenféle motor, mindenféle képességekkel. nem egy lány/nő is volt, akik jelentősen lassabban mentek, de semmi gond nem volt velük. ez nem verseny, még ha tempót is próbálnak menni egyesek, figyelünk mindenkire. inkább az lenne az érdekes, hogy a terepgumid milyen hamar enné meg.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
nnnnnah. Balos, emelkedo belathatatlan kanyar, kb 60as tempo. Iv harmadanal latom, hogy az autos iv felenel az auto felevel atlog a felezon. Esely nem volt semmire, ki arokba. Homokos-avaros volt, csak lassulni tudtam, olyan 30 metert tartottam, aztan elpuffantam. Meg se allt
Kar nincs, bajom nincs, motor eleg retkes lett. Csak az a rossz, szomoru szajiz, hogy normalisan motorozol, megis mas faszsaga miatt szivsz. -
ath
senior tag
válasz Teasüti #101544 üzenetére
Majd megmutatom hol tortent. Igen, palyan kulso iven korbemotorozok lassut, ha egyenesben eloz egy auto, elferunk harman, ez is megtortent nem egyszer. Autok kozott sem szivbajosan megyek, de ha az ivemen megjelenik egy auto, vagy telibeverem, vagy kimegyek. Max 10 meterem volt eldonteni mi legyen, de majd kepen berajzolom.
-
-
ath
senior tag
válasz Teasüti #101613 üzenetére
nem volt olyan sok hely, nagyon mórickarajz: [link]
a zöld full kitakart mindent, nem lehetett olyan sokat előre látni, emelkedőről, viszonylag gyorsan és hirtelen jelent meg. fingom nincs hogy véletlenül, mert elmérte a kanyart és azért jött át, vagy telefonozott, "így szokta", passz. kettőnk között nagyjából 15 méter lehetett, ez a korlátlábak osztásából is számolható. a fehér oszlopok szerintem szintén 15.
volt már párszor, hogy megijedtem, de ez kivételesen tényleg halálfélelem volt. mázlim volt, és a porral pedig olcsón meg is úsztam -
ath
senior tag
válasz dellfanboy #101626 üzenetére
Azigen Biztos leert a reggeli kave, sietni kellett.
-
ath
senior tag
-
ath
senior tag
válasz Novics #101652 üzenetére
nem mondanám macerának, amíg feldobom a hátamra a gerincvédőt, meg 3 tépőzárral rögzítem. kényelmes, nem tűnik fel, hogy rajtam van. a jobb oldali vállpánton az állító műanyag néhányszor nyomott váll kulcscsont környékén, de nagyon ritka. kifejezetten szeretem, soha nem megyek nélküle motorozni.
tegnap vettem egy maszkot bukó alá, mert csak idén a nyakam környékén 4x csípett meg méh/darázs :'( ahogy felvettem rá a bukót, már vettem is le, na ez elképesztően zavaró le is vágom majd a fejrészét, marad egy csősál szerű valami nyakvédelemnek.
-
ath
senior tag
Mert lerendelni legutobb is egy het volt, ami azt jelenti bukom a 27-i hungaroringet, de meg a 28-i is nagyon neccesen lenne meg, foleg mert meg fel is kene tenni. Utana nyaralas lesz, igy meg szeptember masodik feleben tudnek meg menni, ha egyaltalan olyan az ido. Jelenleg egyszeruen nem latom ertelmet ezek miatt ujat venni.
-
ath
senior tag
válasz z123456789 #101750 üzenetére
Koszi szepen, ez rendes toled, de egy jelnek vettem az utobbi esemenyeket hogy inkabb ne menjek mar iden, ha nem akarok tovabbi bajokat
-
-
ath
senior tag
-
ath
senior tag
válasz Micsurin #101890 üzenetére
En arra gondoltam az elmondas alapjan, hogy erintoleges es frontalis utkozes miatt vagy a jobbos kulso iven elozes kozben megloktek es emiatt verte telibe a swiftet, vagy mar eleve elkottazta a kanyart es a citroent koccolta, majd verte telibe a swiftet. Akarhogy is, azon a bukon en is csak pislogtam, de a lokharito kornyeke talan nem olyan eros hogy igy szettorje, van egy olyan erzesem a kocsi elejet majd a korlattartot is megfejelte.
Nem is banom azt a defektet, igy jovore is biztos fogok meg menni -
ath
senior tag
válasz runner 125 #101911 üzenetére
Igen, latszik ha meg is ijedt, az osztonei jol mukodtek es szepen jott ki. Nem szeretnek ilyen kozeli kapcsolatba keruni autoval, akkor inkabb leteszem a rendszamot es csak palya.
-
ath
senior tag
válasz Formaster #101955 üzenetére
Volt valamikor linkelve egy video itt, azota en is azt alkalmazom. Alul a lanc es a hatso lanckerek koze egy 10es imbuszt beszoritok a kerek elforgatasaval, ugy jol feszesen tartja a kereket a tengellyel a helyen, a tavolsagot meg tolomerovel nezem a villa es az allito akarmi kozott. Eddig igy jo volt.
-
ath
senior tag
válasz zgospel #102022 üzenetére
akkor új Talmát köszöntünk benned, neki csak 1:51.05 a legjobb ideje de első alkalomhoz képest jó időket mentél akkor.
akik túragumit használnak, mit ajánlanának 120/70-160/60 méretben? nem mátrában térden fordulós gumi kell, de azért tapadjon is, ha lehet 60nál több ne legyen. a rosso 3 tudjuk jó, de az kb 85e, nem biztos annyiért vennék egy teljesen átlagos használatú banditra.
-
ath
senior tag
gyorshajtás témához: [link]
-
ath
senior tag
röviden, elsődlegesen nem a sebességgel van a probléma. előbb kellene rendszer szinten mást nevelni az emberekbe, sőt, jobb szűrés arra, kinek adnak jogsit, és ki tarthatja meg. van rengeteg változás a kresz-ben, mégsem kötelezik az embereket egy frissítő vizsgára.
a legtöbb vezető ideges, frusztrált, cigizik-telefonál-eszik-sminkel(!), minden mást is csinál az autóban, csak nem azzal foglalkozik hogy vezessen. hajmeresztő szabálytalanságok is vannak, és tényleg kb nincs szankció. ha valahol sok a baleset, pl reptéri gyorsforgalmi, akkor a hülyékhez igazítják a szabályokat, és az ottani 90-es limitet levitték 70-re. eddig 90 helyett ment mindenki mondjuk 70-el, most meg kb 50-el. ha a mellette lévő gyömrőin traffiznak, akkor meg azért biztos ami biztos alapon beletaposnak 40-ig..
autót már én is utálok pesten vezetni 3-5 éve, nem is hiszem javulni fog, ahhoz ahogy írtam, az embereket kellene megváltoztatni. -
ath
senior tag
válasz Teasüti #102546 üzenetére
a lánckerékről kifelé csapódó cseppeket elkapja a gumi pereme, a peremről pedig befelé húz egy csíkot, miközben leválik. [link] elég jó szemléltető képet sikerült találni
néha ilyen a motul c2-vel is van, de egyértelműen a túlfújás miatt. nem kell sok, ennyi a lényeg, mert rohadt mindegy mivel fújod: ha sok, leveri. -
ath
senior tag
Konnyen lehet egyedul leszek a hozzaallasommal, de teljes beoltozes nelkul kb felnek akar az utcankbol kikanyarodni is. Amiota van gerincprotektor, azota az is muszaj, hogy rajtam legyen, mert nem tudok elkepzelni 20-30 evet ugy, hogy 'bar felvettem volna akkor is', mikozben mas vakarja az orrom helyettem.
Rendben, hogy en elmenymotorozok es nem kozlekedesi eszkoz, de fel lehet biztosan kordurabol is ugy oltozni, hogy kelloen vedjen de ne is olvadj a ruhaba. A szenvedo alany (mindegy mekkora eses van es kinek a hibajabol) ugyis a motoros. -
ath
senior tag
válasz yodamastah #102620 üzenetére
nem tudom pontosan, de nem szeretnék semmilyen ütést megtapasztalni
-
ath
senior tag
válasz zgospel #102682 üzenetére
érdekes, mert nehéz eldönteni egy elrontott driftes balra kikanyarodás, vagy rossz időpillanatban elindulás után a drifttel korrigálás, hogy a motoros elől kitérjen. látszik a tükörből, hogy hátranéz, kérdés tényleg nem látta, vagy túl gyorsan jött.
mázli, az tuti, de az korrekt, hogy megvárta és megbeszélték, és nem volt lökdösődés/bunyó. -
ath
senior tag
válasz Formaster #102772 üzenetére
Egy picit olyan erzesem van, hogy csakazertis szeretnel ervet talalni a teli inditgatas mellett a legtobben nem fogjuk beiinditani, de ha arrafele enyhebbek a telek es te ugy erzed/gondolod jonak, akkor be fogod inditani. Az a lenyeg, hogy ha a jaratas tenye/bekenhagyas nyugtat meg, ugy csinald
-
ath
senior tag
válasz Formaster #102950 üzenetére
végignéztem, és a válaszom röviden: ez így hülyeség. nézd meg az olaj adatlapját, és ne egy garázsfalra felrajzolt általános görbe alapján legyen kijelentve, hogy adott típusú olaj ken vagy nem.
5w30 adatlap: [link]
10w40 adatlap: [link]
100 fokon a viszkozitási különbség: 0,3 cStoke, ami kb 2% eltérés. ez alapján azt kijelenteni, hogy nem motorba való, erős. -
ath
senior tag
válasz Formaster #102974 üzenetére
ugyan a 300v speciális olaj, de maradva az alacsony hideg oldali értéket támadásnál, még itt sem bukik el.
motul 5w40: [link]
A legjobb kompromisszum, nagy teljesítmény és megbízhatóság a magas HTHS-viszkozitásnak ( 4,44 mPa*s) köszönhetően.
létezik a 7100-ből is 5w40, ami API SN, de annak a leírásában nem szerepel. az viszont ahogy a videóban is elhangzik, API SN alapján vissza lehet keresni, de még az sem lesz túl vékony 150 fokon.
egyelőre nem tudom azt mondani, hogy nyomós érvet hoztál volna fel a kisebb hideg oldali viszkozitással szemben.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs