-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
De hát ez bukó. A sebesség meghatározására hitelesített műszer kell. A szemmel látta az nem hiszem hogy elfogadható. Vagy persze féknyom, vagy egyéb nyomok (becsapódás) alapján szakértő megállapítja.
Másik hogy mi lett volna ha bebizonyítja azt hogy te gyorsan jöttél. Mondjuk 50 helyett 70. Ettől még kurvára elsőbbséget kéne adni. Esetleg kihozzák hogy 50-50 és akkor senkinek nem fizet semmit a biztosító?
-
yodamastah
őstag
válasz fattyu #22592 üzenetére
Nem kell gyári állapotra visszacsinálni, és akkor nem olyan drága. Eleve baromság gyári motorral gurulászni ha fáj a 200ezres számla amikor feldől a vas. Az előző idomom (üvegszálas) 6 esést bírt ki, a 7.nél sajna megsemmisült igaz soha nem nézett ki jól. Mármint az 2. esés után már nem De különösebben ez nem zavart sosem A motor többi részét meg egész jól lehet védeni csúszások ellen. A legnagyobb csúszásom kb 130ről történt, csúszott vagy 70-80 métert a motor. A bukógombán a fix lábtartón meg a fémbetétes deklivédőn csúszott. A lábtartó félig elkopott, kicsit a farokidom is leért. Gyak semmi baja nem lett. Ha nem tört volna el a lábam akkor azonnal folytattam volna a motorozást egy lábtartó csere után (volt nálam).
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Lorenzot engedik menni a warmupon.
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #22661 üzenetére
ééés a futamon is
-
yodamastah
őstag
A középen új 2500km ki kell bírja, de ne engedd nagyon le. 1.6-1.7 legyen hidegen. Esetleg ha hideg az aszfalt akkor menj csak lejjebb. Ok; hogy pályán melegen 1.55 az ideális neki, de ha 1.3ra leengeded utcán akkor gyorsabban fog kopni. És utca tempóban a hidegen 1.6-1.7 teljesen ok d211gp-vel. Évek óta így használom.
Tapadni tapad amig van minta, de a rendőr megbüntethet ha 1.6mm alá mész. Aztán magyarázhatod hogy még így is tapad mint állat. Szabály az szabály.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ilyen műszaki hibák miatt sérülni tényleg nagyon lerombolja az ember bizalmát.
Egy haver is most törte össze magát, egyik pillanatról a másikra elment a féke nullára, és hát csoda hogy megúszta 1 hét kórházzal. (230-al érkezett a kanyarhoz, amit kb 130al lehet bevenni). Azt mondta befejezi, pedig elég jó ereményei voltak az elmúlt években...
Persze vannak ellenpéldák amatőrben is. Akik szarrá törték már magukat sokszor, és nyomják tovább mintha mi sem történt volna (Pl Greksa)
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
Van nekem is pár D211 elsőm még De kéne olyan amin van jó sok hús bal oldalt, és medium. A harddal csúszkáltam legutóbb, a soft meg könnyen szétmegy (bár ettől még jó). Persze 10-12k-ért találni jót, nem ezen múlik A motoron is lenne munka legalább 1 nap kéne rá hogy tudjak vele rendesen menni. Na mindegy a közeljövőben nemtok menni, aztán majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #22787 üzenetére
Bárhol meg lehet tanulni csuszkálni. Kopott gumit kell felrakni. Pl pirellit az a végefele csúszik már mint állat
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hát amúgy kiprübálhatod. Hátha mégsem téped szét a mediumot nagyon
Hringre általában jók a med/medhard keverékek. Melegben inkább a soft/med-soft. Változó hogy meliyk évben melyik keverék milyen. Agyf*szt lehet néha kapni a dunlop számozásoktól Volt olyan év hogy 9 féle keverék volt hátra (qualitól az enduranceig)[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #22840 üzenetére
Egy zsír új rsv4be beleszállni úgy hogy 10 év hitel kell hozzá... hát azé meleg pite lenne az
Viszont a 2005 környéki factorykat szaré húgyé lehet megvenni. Biztos találni jót belőle 1.1-1.2M ft nem pénz egy ilyen motorért. Egy barátom árulta amúgy sokáig a Factoryját ilyesmi áron. Nem jött vevő egy darab se. Aztán eladta darabokban, és még több pénze is lett belőle... (RC8-ra cserélt )
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #22853 üzenetére
Jó mondjuk egy fél lakás árát elmotoroztam pályán 2005 és 2011 között Inkább erre költöttem, mint jobb motorra vagy egyéb ingóságra. Bár most ennek vége, most már befejeztem ebbe önteni a pénzt. Tavaly megfogadtam nem megyek többet csak ha valaki fizeti. Idén majdnem össze is jött, de végül nem állt össze a csapat. Mindegy jó móka volt, nem bánom hogy minden pénzem erre ment el évekig
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #22867 üzenetére
Akkor most lesz az első menet vele? Kakucson alázni fogsz dunloppal
-
-
yodamastah
őstag
válasz -Mosquito- #22890 üzenetére
Balassagyarmati bátrak versenye? Ott a megszokott pályán az életbe nem lesz már motorverseny, olyan fekvő rendőrtraktak le az egyik kanyarban, hogy autóval is necces rámenni (ott laknak anyámék a sarkon).
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #22941 üzenetére
Na mi vót kakucson? Szombaton még volt bennem egy kicsi lelkesedés, hogy nekiállok féket légteleníteni (jó szar most), de vasárnapra egész napos strandolásra változott a program és hát egyáltalán nem volt rossz 32 fokban a vízben hűsölni
-
yodamastah
őstag
Gondoltam hogy ezt a videót kirakják ingyen [link] (reg szükséges)
-
yodamastah
őstag
Basszus Lorenzo megin idaverte magát... a rossz válllára ráadásul...
-
yodamastah
őstag
Láncold ki. Földre ne lógjon a lánc ha lehet (ezért: [link]). Nagyon sokat ne költs rá, nekem a kb 40ezres ABUS-t is levágták mintha ott se lett volna. Egy vastag masszív lánc mondjuk 15kért megteszi. Aki komoly cuccal jön a lánc ellen, az úgyis le fogja szedni. Flex mindent visz...
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #23516 üzenetére
Ejgen az fzs600nak valóban atom jó féke van Viszont csőváz és nem injektoros. Bár tudja fene hogy ez hátrány e. Km az mehet bele ha jó gazdája van. Én úgy 30ezerrel adtam el 2005ben, és nemrég beszéltem az akkori vevőmmel, még megvan neki, 100e környékén jár vele. Nagyon nem kellett szerelgetni
-
yodamastah
őstag
válasz #25954560 #23529 üzenetére
Ha utcán volt használva, akkor oldalt nincs elkopva, pályán meg az oldala kell. Max nem fordul majd jól, mert kocka a közepe 5 éves gumi annyira nem lehet szar hogy kiessen alóla. Persze jobb ötlet mondjuk feldobni egy 50 körös Supercorsat, ami aztán az jó lesz a szezon végéig Vagy ha sokat megy akkor 1 első, 3 hátsó, és még 4-5 pálynapra van gumi
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz #25954560 #23531 üzenetére
Kecsón féktáv? Ne röhögtess
Persze mindenkinek a saját döntése milyen állapotú gumival és motorral tolja. Én halálra kopott gumikkal is mentem már nem egyszer nagy pályákon. De ismertem ezeket hogy meddig lehet velük feszegetni a határokat. Szóval én is azt ajánlom hogy ha nincs tapasztalat és nem bízik a gumiban akkor csere. Használt pályagumik nem drágák, és mondjuk a supercorsa kiváló választás utcára is. Persze lehet venni újat is
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Bogyó bá' #23813 üzenetére
UK corollám van, 300e km és semmi baja. (14éves) Rohadás nincs (kivéve 1-2 kőfelverődést), olajfogyasztás nulla (4EFE). Mellette JT-s corolla is volt(nemrég adtam el), 400e km környékén, az már nagy területeken rohadt és zabálta az olajat (4AFE) de sok baja annak se volt 21 évesen. Működött minden
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
UK D211 / 212 a király. A GP racerek (fr) teljesen más gumi, más a karkassz, és valamivel gyengébb is tapadásra. Racer az kicsit inkább a pirellire hasonlít. De sokkal többet nem tudok mondani, annyira nem ismerem a racert, én csak az UK modellekkel mentem eddig.
22ért jó a pár. Ha van rajta oldalt elég hús akkor meg főleg Első az rettenetesen sokat bír, az még akkor is alig kopik ha kened neki ezerrel pályán Ha jó az első futómű, ilyen 300-400 hungaroringes kört is bele lehet rakni egy mediumba 2:00 környéki köridővel.
-
yodamastah
őstag
A UK dunlop nem érzékeny különösebben a melegítési ciklusokra. Ezt le is írták, olvastam valahol, szóval nem én találtam ki. A tapadást az határozza meg mennyi hús van a gumin. Ahogy csökken a hús, megy el a tapadás. MOndjuk szedtem már le elsőt úgy, hogy elkezdett csúszkálni, pedig még nem kopott el. De ez egy 4 éves gumi volt amiben tényleg rettenetseon sok melegítési ciklus volt (használtan vettem és fent volt a motoron vagy egy évig ). És teljesen lapra döntve finoman csúszkált, nem akart kiesni alólam. Szóval amit a gumis mondott, hogy pár alkalom után már nem olyan, hát az erősen túlzás.
-
-
yodamastah
őstag
válasz Type-R #24194 üzenetére
Párhuzamos közlekedésnél kurvasokoat segít. Nem húzzák rád a kormányt tudja hogy ott vagy mellette.
Ezen felül városban nagyon jó, főleg a gyalogosok voltak életveszélyesek a kis utcákban a gyári dobbal. Mintha ott sem lettem volna úgy lépkedtek le elém. Nem kell nagyon hangos dob, de a gyári olyan halk volt, hogy az tényleg már beteg...
Mindegy úgyis előbb utóbb az lesz az irány, hogy szarrá lesz ez szabályozva. Nem fogunk itt verseny rendszerrel motorozni sokáig...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #24247 üzenetére
GP-n 1000 mennek most is. Lóerő az én nemtom. A honda 230 lóerő környékét ad meg, de hogy az tényleg mennyi.... De nem csak a lóerő a lényeg. Nehéz a tapadást ávinni ekkora motorerőnél. Pl egy olyan pályán mint laguna seca, 1 körön kb 4-5 másodpercen keresztül van 100% motor erő ráengedve a hátsó gumira (forrás Ben Spies).
-
yodamastah
őstag
válasz AndrewTdi #24467 üzenetére
Engem ahányszor megállítottak, leginkább ezeket nézték: Gumik állapota, biztosítás és jogosítvány megléte, rendszám megfelelő szöge. Hangos motorért eddig nem csesztettek, pedig lehetne (yoshi full rendszer). Bár nagyon nem hangos 8e forulat alatt, de nem is éppen halk. (közúton közlekedek, nem nagyon pörgetem a gépet)
Szerintem a jövőben esélyes hogy egyre több mindenért fognak csesztetni. Kell a lé, és gyorshajtásból egyre kevesebb folyik be.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs