Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz Gaboman #106009 üzenetére

    Az a problémám pusztán a fekete blokkossal (amellett, hogy nem tudni még mindig miben gyengébb mint a szürke, utána olvasva meg a Duke II tudott rendes fejtöréseket okozni), hogy ott még az idomzat olyan mint amit baltával faragtak meg. És nem csak a 640-ről mondható ez el, a nem üzemórásak zöme amik úgy árra azt mondom jó lenne olyan mintha ezre forduló előtti lenne.

    Egyébként ez egy haldokló kategória vagy mi? :F

    Huskykat szinte alig találok idehaza eladót... nem is értem mintha azt a KTM a tengeren túlra szánná.
    Adott az SM610 / 510R de ezek elvileg üzemórásak mégis több helyen olvastam már, hogy ~15-20 ezer mérföldeket tesznek bele a nyitott variánsokba utcán és utána jön csak a dugó és ha kell hajtókar csere.

    Ott a TE610, ezek ha jól néztem zömében endurok ergo olyan puha lesz a villa mint a vaj nem? Vagyis Mátrába kacskaringózni nem lesz vele egy élmény.
    TE310 pici és gyengének tűnik,

    Ott az LC4 640, de ezeket hiába nézem nem lehet eldönteni melyik mi volt eredendően. Mintha elérte volna ez a gender semlegesség az SM-eket... 640 Enduro/Supermoto, attól mert ad egy felnit az első villa még mindig marha hosszú rúgóúttal lesz megáldva. Amik egyértelműen azonosíthatóak azok meg bőven millió fölött vannak (Ott meg már nem LC4-et néznék hamarabb kockáztatnék be egy coporollert lelakva... egy SM690-et, igaz ott meg a plague doctor fejidom tuti szokást igényelne a szemnek).

    Ott a 660-as LC4 is ha minden igaz azok érdekes mód olyan 800-900 közt mozognak, már ha van fent most is talán ha kettőt vagy hármat láttam. Na de bakker ezekben nincs akku (berúgó nem zavar, sőt még talán előny is...) se gyújtás kapcsoló / kulcs emiatt. Ezt, hogy hagyom ott a fagyizó előtt? De komolyan, hogy merjem ott hagyni akárhol pl ha csak beszaladok a bankba és épp nincs kedvem gokarttal menni... :D
    Marad még a DRZ ami nem üzemórás, na de az is 1-1,2 között mozog (csak az SM játszik nem akarok futóművet cserélni nem érné meg, sűrűbb olaj / pogácsa beszúrásával nem segít a rugóúton annyit.) az meg egy 2003-2004-es motorért ami ~33-34 lóerős és 146Kg. Ergo nyerek vele 3 kőkemény lóerőt meg 30 kilót. Nem lesz sokkal komolyabb "rakéta". Arról nem beszélve, hogy 2,1-ért ott az 510-es Husky fojtott blokkjával az SWM, sokkal komolyabb futóművel fékekkel és ABS-szel.

    Kihagytam valamit a palettából? :D
    SVX450 / 550-eket nem nézem 450-nek utána olvastam nem gyengén problémás szegényke. Amolyan halmozottan hátrányos helyzetű.

    Husaberg nem tudom játszhat e hiába áradoznak róla több teszt stb alatt, még egyszer nem láttam idehaza igazából és összesen árulnak hetet... ritka motorból meg netes alkatrészből így ~3 év Hyosung után köszönöm nem kérek, megvan ennek a romantikája csak a gyík is ki lesz tőle egy idő után!

    Ergo maradnak az üzemórásak de azoknak elnézve az alkatrész árát egy vagyon lenne egy szezon... :Y

    [ Szerkesztve ]

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák