Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz Integra #10857 üzenetére

    Twist of the wrist 2-ben kulon van egy resz ahol elmagyarazza, hogy az autoval ellentetben motoron nem ellenormanyzol amikor elindul a hatulja. Visszatolja magatol. PErsze csak akkor ha nem csuszott meg nagyon. Mer ugye ha nagyon elindul akkor leves :)

    Stoner azert vezeti igy a motort, mert eLobb tud nagy gazt huzni, es a kifele forgo hatso kerek iven befele tartja a motort ahogy tolja vissza. Ezen a videon is nagyon szepen latni [link] Mas kerdes hogy ezt nem konnyu csinbalni ugy, hogy tenyleg gyorsabb is legyen. Bar a GP motoron szoftver gyorsit ki valojaban.

    [ Szerkesztve ]

  • vlevi

    nagyúr

    válasz Integra #10857 üzenetére

    Túraendúrón, naked bikeon inkább a kormány lenyomásának szokták ezt hívni. Mert ott az üléspozícióból adódóan ez tűnik természetesebbnek. Motoros rendőrök is így oktatják, és nem ellenkormányzásnak. Arról van csak szó, hogy nem előretolom a kormányt, hanem lenyomom a föld felé. Megjegyzem, szerintem így könnyebben adagolható, mert jóval nagyobbat kell/lehet rajta taszajtani ahhoz, hogy ugyanaz a hatást érjem el, mint az "ellenkormányzással". Ettől még ugyanarról a mozdulatról van szó. Próbáld ki biciklivel, amikor tolod. Mi fog történni, ha a kormány bal végét 1 centivel előrébb tolod? Igen, az első kerék megpróbál jobbra fordulni, de ezzel együtt megváltozik a bicikli egyensúlya, megdől balra, és elkezd balra fordulni! Ez az ellenkormányzás. Motoron ez arra szolgál, hogy nem testsúlyáthelyezéssel döntöd be a motort ívre, amihez később a kormánnyal megpróbálod megtalálni az egyensúlyt, hanem fordítva. A kormánnyal borítod be a motort az ívre, amit utána már csak ott kell tartani.
    Elméletben tudom én is a dolgot, kivitelezni már nem mindíg sikerül :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák