Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stifi

    senior tag

    válasz NINJA_V #14039 üzenetére

    2 motor etap között volt hogy 3 gokart is volt.. ha még a motort is kettészedik alig jutunk fel, a félnapi jegyemmel 14h után így is csak 3x jutottam fel sötétedésig (és perecig), pedig minden körben mentem...
    gondolom a gokartban van a lé, így ennek a rovására biztos nem fognak a motorosoknak kedvezni :(

    most borogatok. reggel megyek dokihoz!
    szerintem a szezont ezzel le is zárom. próbálok majd a biztosítóból minél többet kihozni, van egy keretem gyári alkatrészes javításra 510e Ft-ig. ha tudok valamit ügyeskedni, lehet az egészet meg tudom csinálni ebből a pénzből és nem kell pénzt tolnom bele (tavalyi balesetemet még nem fizették ki, van 1 full baloldali javításra pénzem a bitosítónál csak még megy a pereskedés..)

    valaki nem jártas az ilyesmiben? azt mondják le kell adni a lebontott alkatrészeket, a fejidomot például halál felesleges cserélni 250ezerért, 1 repedés van rajta és kész.. vagy a szervizzel számláztassak ki bontott idomokat gyárinak? hogy működik ez?

    Nincs időm kedvesnek lenni!

  • Integra

    titán

    válasz NINJA_V #14039 üzenetére

    szerintem itt azért most bejátszott, hogy elmaradt a hivatalos program. a rakás versenyrobogós nagyon idegesítő volt, és ahogy a balázs is mondja, voltak 40-nel cammogók is. tényleg veszélyes volt. de mindenki menni szeretne, megértem.
    a sportrobisok amúgy nem szoktak ilyenkor lenni, gondolom ők a versenyre jöttek.
    és aztán nem tudom honnan, de rengeteg gokartos jött. volt olyan hogy versenygokart, bérgokart, bérgokart, versenygokart. mi meg csak ott ültünk, aztán megindult a rajzás.. ha 30-40-en nem voltak a pályán, akkor senki sem.. tényleg durva volt

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák