Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vendingo

    veterán

    válasz Topiccsendőr #21078 üzenetére

    Miért? Tisztítani kellett volna? :D
    K&N-t 2000-3000-ként tisztítottam. Ez az első alkalom, hogy 3700-nál tisztítom, mivel a túrán nem volt módom rá. de a 3700-ból 500km-en át esett az eső, szóval port nem kaphatott :)
    A szelep/karbi állításra nem nagyon kellett rábeszélni, mert tudtam, hogy kell, leginkább csak a pénz miatt szenvedtem. Annyi volt, hogy rákérdeztem, hogy mi van ha nem csináltatom meg, csak a túra után.

    Igen, valóban volt olyan, hogy 1 hengerrel mentem 30-40km-et, de attól baja nem lett, illetve írtam is most a kis összefoglalóba, hogy 41 ezer km-nél a hiba kiküszöbölve. Jól is szuperált az új tömítés, különben még mindig Belgrádnál csettegnék 60-al.

    Egyedül a túlzott olajfogyasztás aggaszt, mert mielőtt elvittem szerelőhöz nem állt fent a hiba, de a héten viszem vissza hozzá.

    [ Szerkesztve ]

    Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

Új hozzászólás Aktív témák