-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31049 üzenetére
Ez teljesen így van.
Bár szerintem nem a 10-20-30-50 ezerrel van gond, hanem a használat mikéntje ami többet nyom a latba. Pl legutóbbi motoros felvonuláson az üveghangig forgatott gépekkel felforralt vízzel álltak is ki szépen a sorból. . Ezt el játsza párszor, és a vevő sosem jön rá. Csak jönnek a hibák, szelep leszakad, fos hengerfej stb. pedig meg volt minden szerviz..... stb.
Szóval a rendszeres szerviz sem minden. Örök igazság, nézd meg a tulajt, megtudod milyen a motor
Az meg tényleg egy Magyar f@.ság, hogy tekerjük az órát mint barom. Saját magunkat verjük át nem kicsit
Minden spot- sport túra "hamar" hamarabb szét forog mint a kis fordulatú motorok. De ezek is csak akkor ha normális bánásmódban volt részük.
Nekem a robesz 4-4500 között forog 100-110-es tempónál, próbálom így növelni az élet tartamot. Közben meg félig fekvő hengeres, és ezzel sem lehet mit kezdeni.
A szét használat meg a használat között van némi eltérés.
És tényleg nem kell álmokat kergetni, felesleges!
Most mentem át egy kazal hirdetésen, mindegyik szervizelt tip-top. elsőre induló eldölve sem volt soha, sőt garantált 20ezer kilométer....stb.
Igaz a fele lebukik a leírásban, mert fogalma sincs az adott típusnak a szerviz intervallumáról .
Talán a túra motorok mennek legtöbbet el km-be. De ki a tököm hiszi el, egy K-LT-RT 15 éves vasba 45 ezer van és most hozták be külföldiából . Holott a Németeknél ezek a motorok, Pan- Gold..stb 100ezer felett mennek. Találtunk jó párat ami 200-at elment. De biztos vagyok benne, hogy megfelelően használva.
Szóval itthon felesleges is az Km számláló. nekünk bőven elég lenne egy szerviz számláló, amit nullázni lehet azt csókolom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok