Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz zack #3501 üzenetére

    újabb homály:
    a második szám 100 C fokon méri a viszkozitást. Mégis bele kellett volna menni a kétfokozatú olajba, hogy mi, és hány fokon mérik.

    Folyamatos 8-11 000 forulaton már rég kinyitott a nyomásszabályzószelep, akkora lenne az olajnyomás, még ha vizet öntesz bele akkor is.
    Pont hogy a sűrűséghez van köze!!! az a szám azt jelzi!

    újjab érdekes dolog: alkotóelemek. Azok a másak a drágább olajban, értem.
    de az mi a fene valaki árulja már el, mi az az X elem, ami miatt jobb valamelyik olaj?

    Adalékolásról van szó maximum. Abba ne menjünk bele, mert itt senkinek fingja nincs róla, tehát megint csak sötétben tapogatózunk.

    inkább nézzük meg ezt a varázslatos, misztikus adalékolásos történeteket:

    "A szintetikus olajok hasonló tulajdonsággal rendelkeznek normál működési hőmérsékleten, mint ásványi bázisú társaik. Viszont a szintetikus olajok az ásványi olajokkal megegyező API/SAE besorolás esetén sem annyira mézszerűek hidegindításkor. Egy szintetikus 10w-30 (többfokozatú) motorolaj alapját vastagabb 30-as egyfokozatú folyadék adja, míg egy 10w-30-as ásványi olaj egyfokozatú, meglehetősen vékony 10-es alapolajra épül, melyet adalékolnak, hogy ne legyen túl vékony működési hőmérsékleten. Mindkét motorolaj hasonlóan viselkedik működési hőmérsékleten, de a 30-as alapú szintetikus kevésbé sűrű (mézszerű) alacsony hőmérsékleten. "

    tehát ezt se nagyon értem innentől a drága meg az olcsó motorolajak táján.
    Most akkor hogy is van ez? üzemi hőmérsékleten mindkettő jó? vagy mivan?

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák