Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • torzo

    Ármester

    válasz -Mosquito- #39995 üzenetére

    A scottoilerbe motorolajat rakok, amióta az eredeti kék lötty kifogyott. A viszkozitás vsz. alacsonyabb, mert jobban fröcsköl, de tényleg nem vészes, a felnit kb 1 perc alatt papírtörlővel újjá lehet varázsolni, a mociolaj nem tapad, oldószer nem kell hozzá. Valaki egyszer azt tanácsolta, használjak láncfűrészhez való kenőolajat, mert annak a viszkozitása sokkal magasabb. Még nem próbáltam. Amúgy 50 ml olaj elég 1000-1500 kilcsire, és a lánc mindig szépen néz ki, nincs fújkálás, rá se kell nézni, mintha kardánossal járnék.

    Az első köpenygarnitúra a gyári Bridgestone volt, 13 k-t bírt ki, nem volt vele bajom. Aztán bömcisek társaságába keveredtem és ott Metzeler-re beszéltek rá. Tényleg nagyon jó köpeny, sosem csúsztam még meg vele még esőben sem, ha utassal megyek, pár kanyar után eltűnik a majrécsík. Szólóban ehhez azért kell némi vadulás, de megoldható. :D
    Viszont dög drága és gyorsan kopik. Még egyik szett sem bírt ki 10k-nál többet.
    Van más javaslatod?

    A jogsiról csak annyit, hogy szerintem is korlátozás nélkülire kell ráhajtani, nem érdemes a 125-ös kategóriával játszani, úgyis megjön a vágy hamar a nagyvasra, ha már egyszer mocizni kezd valaki.
    Viszont senki se gondolja, hogy a megszerzett A-s jogsi után tud motorozni!!!!! Minden kezdőnek, de másnak is ajánlom, hogy nevezzen be a Honda Safety kétnapos kurzusára (Kozma utca)! Egészen másképpen láttam és csináltam utána a motorozást. Tudom, hogy más kurzusok is vannak, pl. mocis rendőrök által vezetettek, amelyek szintén nagyon jók, de ott a saját géppel szerencsétlenkedik az ember, aztán ha földhöz vágja, akkor szívás, de Hondáéknál CBF 600-asokat adnak megfelelően felcsövezve. Jobb azt törni. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák