-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Szerintem / saját (friss) tapasztalatom:
nálam legutóbb (meg előtte is) DID XV525 volt, kb 25e km-t futhatott. Ebből ~23e km-en keresztül semmi gond nem volt vele, nem kellett még csak utána sem állítani; de amint elkezdte, onnan drasztikusan nyúlt, és sajnos aszimmetrikusan. Utolsó alkalommal Kakucsnál meghúztam a legszorosabb ponthoz, ekkor a többi részen kicsit lazább volt a megengedettnél. Ezután egy kis csapatás M0-M2, aztán óvatosabb haladás, mert rátévedtem egy erdei útra és 10km-t sötétben erdei földúton mentem, ami a még elfogadható döngölt de kátyústól egészen a fűben két terepjáró-keréknyom illetve a döngölt földúton keresztbordák pocsolyákkal és csúszós sárral... mindezt Ninjával
Innen még M0-n át és felmentem Dobogókőre. Onnan elindulva hallottam, hogy csattog a lánc, úgyhogy Bp-ig nagyon óvatosan, egyenletes tempóban mentem, szinte megállás, jelentős gyorsítás-lassítás nélkül. Amint a házamtól pár lámpányira először meg kellett állnom, a lánc már át-átugrált a lánckereken.... Pedig az utolsó meghúzás óta még csak egy teljes tankot sem mentem el.
Az előző lánc is amint elkezdett nyúlni, utána egyre gyorsabban nyúlt, csak ott gyorsabban cseréltem (most máshonnan, lassabb volt a rendelés).Azaz:
1.) lehet, hogy még azt gondolod, hogy jó, de már a végét járja -- még elmegy egy keveset, és onnantól elkezd vadul nyúlni.
2.) mindig azt mondják, hogy láncot és lánckereket csak együtt illik cserélni, ezek úgy fognak összekopni.[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
A lánc a nagy tétel. Nálam most úgy nézett ki, hogy első lánckerék 4-5k, hátsó kb 7k, erősített 525-ös JT lánc meg 21-22k (DID meg 29k lett volna).
Ha már az első lánckerék gáz, akkor a hátsó is biztos meg van kopva, még ha nem is cápafogas. Máshogy fogja koptatni az új láncot, tehát valószínű, hogy nem nyersz, hanem veszítesz egy ilyen spóroláson.A földút az már természetesen nem csapatás volt, ott a 30-40 max is már kirázta az emberből a lelket, egy sportmotor rövidebb és keményebb rugóútjával. Pedig tanulságos, most is sokat tanultam. Amikor egy nagyobb pocsolya után először indult el oldalra a segge, még néztem (nem először volt, de most direkt egyenesen mentem át rajta), de fél-egy tucat hasonló után már rutinosabban kezeli az ember. Nemhiába mondták sokan, köztük sok versenyző is, hogy terepen rengeteget lehet (és kéne) tanulni.
A Ninja is két mázsa, azt se fogod meg egykönnyen...
Elrepedt felni nekem eddig csak kátyútól volt, szóval aszfalton is összejöhetFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-Mosquito-
őstag
Szia márkatárs!
Elég szép teljesítmény 40eKm-t elmenni a lánccal. Vagy óvatosan használod a gépet vagy a láncolajazó számít ennyit. Kompletten első/hátsó fogaskerék és láncot is egyszerre illik cserélni. Gyári méretű fogaskerekeknél maradj. Mehet bele DID 525,EK bár ez szerintem gyengébb lánc. Alkatrészt Nagyvas , vagy a Motorolkatrész Nem tudom,hogy ismered-e de van Varadero fórum is. [link] , [link]. Index fórumon található egy Zsifi nevezetű emberi képződmény. Na ha kell valami alkatrész,szerviz,bármi,akár hosszabb rövidebb túra Ő a te embered,mindenben tud segíteni. [link] , [link] Van túramotoros topik is az Indexen itt is szoktak gurulások lenni. Pl most szombaton is egy ~650km-es kanyar.
eszgé:
A fotózás. Na meg este tök jó motorozni.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
Láncolajat nekem is említették,hogy azt tettek rá,mert nem olyan könnyen dobja le. Gondolkoztam ilyen kütyü beszerzésén,majd meglássuk. Gyárilag szerelt Bridge gumi nem a legjobb. Anakee 3-at használtam,meg voltam elégedve vele. 19ekm után cseréltem le,de még volt minta rajta. Picit zajos a minták miatt. Most PR3-at használok. Valakinél 8 másnál 15ekm után kopott el. Elválik mit bír alattam. PR4 (ezt már használja egy ismi,majd referál róla) kerül fel,ha okés. De lehet újra Anekee 3-as lesz ami tuti elmegy 15-20eKm-t.
Szerintem is felesleges pöcsölni a jogsival. Aki megteheti egyből a nagy A-t tegye le. Aki hülye az egy bicajjal is szétüti magát,nem hogy motorral.
Polimorf:
Szép hely. Belül is volt mit nézni/látni? Mi is gurultunk egy kicsit. Eső minket sem került el,kb 100km-en esett a 650-ből. Tátra,Poprad előtt.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
.mf
veterán
Ugyanmár.
1.) A kis pályákon (Kakucs, Kecsó) a legtöbb kanyart 40-60-nal veszed, a célrará egyenesében vagy csak 100-120 körül. Ettől gondolom közúton sem rémülsz halálra? Pedig ott sokkkal veszélyesebb, kiszámíthatatlanabb körülmények között mész (út tapadása, úthibák, vízátfolyás, murva, állatok, gyerekek, szembeforgalom az úton, stb).
2.) Kikerülnek, ha látják, hogy lassú és kezdő vagy.
3.) Menj olyankor, amikor kevesen vannak. Havi max. 1-szer jutok ki pályára, és általában csak hétvégente, mégis többször volt már olyan, hogy egyedül vagy ketten voltunk csak a pályán.
4.) Ez is közúti motorozás, csak arra tanít, hogy lassú bójázásnál nagyobb sebességnél hogyan kezeld, mennyire sok tartalék van még benne, hogy bevedd még azt a kanyart. Én is voltam Safety-n, egyből jogsi után, a kettő szerintem kiegészíti egymást.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-Mosquito-
őstag
Figyelsz magadra,másikra. Felesleges űridőt/pályacsúcsot menni. Nem kell betojni. Bukócsőved van?
Digit.
Hunnia 1920:
Honda után a Kawa egy játékmotor lesz. Esetleg keress normális/abb társaságot. Van jó pár motoros fórum,ahol nem az agyatlan száguldozást/egykerekezést részesítik előnyben.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
Teljesen egyetértek. Tavasszal már ki is fejtettem: [link]
Xaels: ezeket talán csak fokozott rendőri jelenléttel, vagy
következetes számonkéréssel (kamera?) lehetne kezelni.
Én is látok cifrákat... Van, ami nem veszélyes, csak röhej.
Legutóbb pl. parkolóház egyirányú szakaszán fordult be
szembe egy gyökér. (Behajtani tilos tábla, nyilak: mi az?)
Nem volt veszélyes, lassan csorogtunk... Refivel jeleztük,
hogy eltévedt. Visszavillantott... Duda. Erre visszadudált.
Erre kiszálltam megkérdeztem, hogy miért kell egyirányú
szakaszba szembe behajtani? Na miért nem férünk el?
Csak nézett a fószer, mint valami debil... De megtalálta a
rükit! Visszatolatott: elment a következő sorba jó irányba.
Ránézésre 30-40 éves, nem friss jogsis volt: nem számít. -
Something_
őstag
-
polimorf
tag
Tökéletesen érthető az érvelésed, csak sajnos az a pár deviáns viselkedésű egyén rontja le a kerékpárosokról alkotott véleményt. Ez ugyanígy jelentkezik a motorosokról, mert köztünk is van pár idióta állat aki ha motoron űl azt hiszi övé a világ. A sok autósban meg csak ezeknek a viselkedése marad meg, és ebből a pár majomból alkot véleményt a motorosokról.
Sajnos az ember úgy működik, hogy álltalánosítMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
spanyoll
addikt
Na a kérdésem óta itt ragadtam a topicban, mert érdekes olvasgatni amiket írtok, úgyhogy én is hozzábüfizek a témához.
Használom mind a három járművet MAJDNEM, bár a motoros részét csak quaddal (50ccmes kis csüsszögő) és akkor is munkára.
Amit észrevettem, hogy bizony mindegyik csapatban sok a kretén. Autósok között is, motorosok között is, bringások között is.
Leginkább szerintem azokat kéne megrendszabályozni, akik nem figyelnek a többiekre és ezzel veszélyeztetik a közlekedést, vagy hátráltatják azt.
Pár eset alátámasztandó, hogy mit gondolok:
Bringával megyek, Kálvin, járdáról át az útra, bringaútra ugye. Taxis buszmegállóból gyorsítana ki bringasávon keresztül. Indul, meglát, megáll. Én integetek neki, mivel én ráérek, másrészt meg tapasztalatból nem bízok bennük. Nem megy, nem megy, hát jó, eltekerek mellette. Amint ez megtörténik kilő padlóval, és egy 15cmes oldaltávval (ami ugye nem igazán indokolt ott) száguld el mellettem dudálva. Hogy miért, azt azóta sem értem, pedig mutattam is neki, hogy köszi, amikor elengedett.
Motoros... Futárok általában a kedvenceim, de hát ők dolgoznak, mindent lehet. Ritkább a kretén, de hát ugye nem látok annyit, amit látok azok meg köszönhetik nekem, hogy figyelek visszapillantóba is, mert múltkor az én lélekjelenlétemen múlott csak, hogy inkább ráhúztam a kormányt egy kocsi seggére és reménykedtem, hogy nem fékez, mert akkor beleszállok, viszont ha ezt nem teszem meg, akkor a motoros repült volna belém 150nel m1/m7 lehajtón.
A bringások meg szimplán pofátlan faszok. Értem én, hogy lehet szabálytalankodni, én is szoktam sokadrangú utakon. De amikor múltkor egy hónap Bpmentes lét után elmentem tekerni kiskörút-andrássy-hősök,aztán vissza ugyanez útvonalon, akkor majdnem elpattant az agyam és lerángattam pár embert bringáról.
Forgalmas rész ez ugye, hát figyelek másokra. Andrássy szervízsáv, piros a lámpa, jobbról egyirányú az út, tehát még nem is belátható az útszakasz, hogy azt mondjam átmegyek a piroson körülnézve. Előttem lévő autóst kielőzöm, jobbról megállok előtte, hogy zöldnél elférjen, meg megvárjam én is az zöldet. Erre mögöttem egy undorító dagadt visszataszító nő felnyögött, hogy "Ezt nem hiszem el b*meg" és végtelenül sértődött fejjel kezdett el kerülgetni, mert neki le kellett lassítania ahhoz, hogy engem kikerüljön és átmenjen a piroson. Utána is kiabáltam, hogy "Nehogy már te legyél megsértődve aranyom, mert megállok a pirosnál". Aztán amikor utolértem a kövi pirosnál ahol már csodák csodájára megállt akkor annyira feltűnően kerülte a szemkontaktust, a beszélgetést, meg úgy bármit, hogy öröm nézni. Pedig biztos elküldtem volna a picsbe.
Úgyhogy hülye az van mindenhol sajna. Figyelni kéne egymásra aztán akkor sokkal elviselhetőbb lenne minden."Super perfundo on the early eve of your day."
-
stifi
senior tag
én nem általánosítok!
egyformán utálom a taxisokat, a bringásokat, a motorosokat, a gyalogosokat és az autósokat is. meggyőződésem hogy 10-ből 9 ember idióta, és teljesen mindegy mivel közlekedik!
ennek megfelelően a motorosokat, bringásokat elengedem, figyelek rájuk, jobbkezes utcában sem vasalom ki a szerencsétlent ha nem adja meg az elsőbbséget, és ha úgy látom fingja nincs a másiknak az elsőbbségadásról, inkább elengedem mert féltem az autóm/motorom/bringám/életem.
a taxisokkal sosem vagyok előzékeny, ahogy általában ők sem előzékenyek senkivel - jellemzően ha be akarnak furakodni valahol tapló módon akkor nem én vagyok aki beengedi őket. ha szabályosan közlekednek és nem fúrnak hanem türelmesen megállnak, akkor beengedem ahogy mindenki mást is.én azt mondom inkább vagyok előzékeny mint hogy a biztosítóhoz járjak, és próbálok nem idegeskedni amikor látom hogy nem vesznek észre. a Balatonra pedig 2 hete lementem a külső sávban (a belső tele volt hülyékkel)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
rii
nagyúr
durva lehet )))-.
olyan is votl, hogy amputálódott valamelyik testrész, és az áldozat még életben, tudatánál volt, és felfogta mi történ vele? ))))-.
szerintem ott helyben bele lehet őrülni, .... ha nem sokkolódik ....piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Archer
őstag
Ne törj senki felett pálcát, egyszer te is kerülhetsz húzós szituba. Az hogy te betartod a szabályokat, nem véd meg mindentől. Nem tudom, a részeg Hayabusás hogy jön ide de jó nagy marha, aki ilyen mögé még fel is ül (amúgy a forgalomban egykerekezőket én is lerúgnám legszívesebben a motorról, ahogy eddig tapasztaltam, ez inkább a supermotós hülyegyerekek szórakozása). Vagy ott van pl. a már itt is említett Molnár Dénes (a 600RR topicban szokott tevékenykedni), kiugrott elé egy vad aztán annyi. Az ilyeneket szinte lehetetlen kivédeni aztán a többi már nem rajtad múlik.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
fattyu
veterán
nekem százhuszonpár van. kevés? nem
el tudnék vigyorogni jóval több felett is? igen.
embere válogatja.
én sportgépeken szocializálódtam. Semmi gond velük. 200 km megy egy seggel, annál messzebb meg ugyse jutok mert tankoláls. napi 800at tettem már bele két külön sportgépbe is. semmi bajom nem volt utána se.
pedig nem is gyúrok...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
stifi
senior tag
de én nem lebeszélni akartam, hiszen nem ismerjük egymást és nincs közöm hozzá hogy mivel szeretne motorozni.
én csak elmondtam mivel jár egy ezres motor a hatszázhoz képest, és hogy nekem miért nem kéne. az mondjuk igaz hogy ezt senki nem kérdezte tőlem, de legyen ennyi ráadás a dologban
hozzátenném még, hogy biztos kurva jó móka menni vele, nehéz lehet megunni. én a sajátom gyorsulásával is meg vagyok elégedve, de a múltkor egy lámpánál úgy ment el egy kolléga hogy nem tudtam utolérni.. és ő egykeréken, én kettőnegyszer második motornak randalírozni egy 390-es Duke-ot vennék, szerintem nekem ez lenne a tökéletes funbike! katt
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Xaels
félisten
Tudom te pedálozol is. Magam részéről sokszor kapok agybajt a bicajosoktól és nem engedném őket feltétel nélkül tekerni én sem a buszsávban vagy az úton. Viszont azt hozzáadnám a kreszhez, hogy annak a kerékpárosnak több lehetősége lenne akinek egyébként van valamilyen kategóriára jogsija.
(#40367) Ribi: ami a BB-n belül van azokra vonatkozik az ADÓ kifejezés...
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Laraxior
titán
Rendőrségről volt szó.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
SirKero
őstag
Több napos túrában azért nem gondolkozom maximum 4-5-600 Km amit egy nap alatt kényelmesen meg lehet csinálni. 1000 cm3 nekem túl nagy és a járulékos költségei is meghaladják a keretem.
(#40392) canniball Ez tuti,hogy milla felett van Bár tetszik de ennyit sajnos nem tudok rá áldozni.
Esetleg TDM 850 Az van már 5-600E magasságában. Bár lehet hogy már az is sok kezdésnek
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Something_
őstag
Reggel irtam, hogy nem az eso miatt mentem ma autoval.
Hat szerencse, hogy autoval voltam, most ertem haza, szarra aztam volna, sot lehet meg mindig egy hid alatt varakoznekIdiota volt ma mindenki, kaosz, dugo, stb.
Sok nyomoronc, felnyomjak a kodfenyzarot vazze. Idiotak. Szakad az eso, alig latni, de 10bol 3nak vakit a kodfenyzaroja a Hungarian, Kerepesin.. -
Xaels
félisten
-
.mf
veterán
"A bőr nagyon dögös, elegáns, meg passzol, de azért a cordura szerintem jobb (kellemesebb viselet) és nem kevéssel olcsóbb."
Viszont a motoros ruházatot az ember a védelemért hordja, amiben a cordura nulla.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
3k km-en már voltam. Többet sajnos munka mellett nem tudok elmenni.
Asszony... nőből van, bármiben sírna a szája.
Én meg elég sokszor hallottam már, hogyha legalább normál tempóban esett valaki cordurában, a cordura úgy foszlott szét, mint a rongy. Ellenben bőr már pályatempónál is sokszor bizonyított.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
Én is bőrbe túrázom, 1800km-es túrán voltam már, több naposon. Ha esőre áll csöpög akkor esőruha rá.
Ha nemesik, levesszük ez ilyen, de a kordurások is ugyanezt csinálják kordura ugyanúgy átázik mint a bőr. Igen ha nem a motoron vagy akkor kényelmesebb a kordura, (motoron szerintem semmivel nem kényelmesebb mint a bőr, sőt!). Engem egy dolog érdekel rohadtul, ha esek akkor a lehető legjobban védjen és ezt csak a bőr tudja jelenleg. Emiatt bevállalom azt hogy ha sétálgatunk kicsit kényelmetlenebb. Mert ez az egyetlen kompromisszum, na meg persze az ár."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
HTC? Hmm azt témát Xaels keni vágja. A HJC-ről nem tok semmi. Tartós,csendes ilyesmi. Shoei-t biztos nem vennék. Azt mondják,hogy a Shubi C3Pro jó,csendes. Néztem a kommunikációját,vicces ára van. Tavasszal majd körbenézek a motorkiállításon.
Canniball:
Csodát ne várj az impregnálótól. Kis esőt elvisel/átvészel de ez kabát/anyag függő is. Két részes esőruha ami hasznos. Jöttem már haza jó párszor olyan esőben ami most volt a napokban. Kesztyű/csukló résznél volt valamilyen szinten nedves de megvédett a többi helyen és száraz maradtam.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
kcsa
veterán
Abszolút komolyan, és feszültségkeltés-mentesen kérdezem: készült erre vonatkozóan bármi teszt hozzáférhető módon, vagy ez csak a városi legenda része? (pl. Shark teszt előtte-utána verzióban)
Mert ha azt mondod 5 év, azt elfogadom, annyi idő alatt a belseje is annyira lelakott lesz hogy cserés lassan a sisak. Nade két évet kicsit erősnek gondolnám...
-
dellfanboy
senior tag
én nem a műanyagra gondoltam hogy nincs jó sharp teszt eredmény hanem a konkrét lazer tipust nem találtam a sharp teszten.
nekem is müa sisakom van (caberg) és mivel ez számomra elsődlegesen védőfelszerelés fontos volt az 5csillag, lassan két éves az enyém de sztem még kibír 1-2 évet. első sisaknak számomra ideális.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Xaels
félisten
Spirálos. Ez öreg jószág, hála az égnek nem sok benne az eletronyika
Havernak sikerült már vagy 4.-szer összetörni a Hornetet. Szerencsére megúszta, de én mondtam neki múltkorában, hogy nem szívesen ülök fel mögé mégegyszer.
(#40584) .mf: az lesz, nem fogok GPS-el szórakozni, hogy beállítsam. Nekik ott a futópad azt megvan pikk-pakk. Csak ne kerüljön sokba
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
Még az Apriliánál volt ez szokás.. (új kábel/jeladó azt hiszem valami 40-50eFt) megtörhetett valahol a vezeték. Mi/én úgy oldottuk meg 500Ft-ért vettem vezetéket Obi,elektromos szaküzlet stb. Nyissz a jeladó felett,csati alatt 5cm beforraszt kábel és lőn müxik minden.
Xaels:
Ha meg bovden akkor meg a Reno udvarban csinálnak Váci úton. Haudek autóműszeres fia csinálja azt.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
Milyen márkájú a markolatfűtésed? Az igazat megvallva én még nem hallottam,hogy ezen a gépen generátor probléma lett volna.. Ettől függetlenül persze elképzelhető. Sajna a Szallerbeck nem valami jó szerviz. Vagy Dream vagy Karasna. Bár a Karasnára is fújnak,üzlet ok segítőkészek de a szerviz... Vagy keresd fel Zsifit.
Minden 2.-ik szerviz után azaz 12eKm-ént cserélünk olajat. A köztes szervizek csak átnézés..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
Ez a gyári markolatfűtés. Szerintem az kakukkolt be. Ki kéne mérni azt meg az egész elektromos rendszert ha már adott. Kampec lett akkor vegyél egy ilyet. [link] Akku őrös azaz figyeli az aksit ha kevés a nafta akkor be sem kapcsol míg nincs megfelelő Volt.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
Index fórumon egy srácnak is x@rakodott. Ő szétkapta az idomot majd a csatlakozón talált valami vacakot. Kipucolta majd szuperált a cucc. Van némi érzéked akkor nézzél rá a csatlakozókra,lehet ott lesz a bibi.
Xaels:
Mennyi lehet egy bontott? Mondjuk lehet ugyan ott lennél,mert az is kipurcanhat idővel. A javíthatóról legalább tudod,hogy jó lesz.
Kloden:
Szia,
Felejtősek azok az izzók! Inkább innen nézegess emelt fényű izzókat. [link]Led nem szabályos,rendőr ezért ha olyan kedve van enyje benje lesz. Nekem is volt/van minden motoromban,eddig nem volt probléma vele. Műszakin inkább vedd ki. Ledből a T10 SMD-t nézzél. 5-9 torony ledes legyen azoknak már van fényerejük. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
Eddig két túrás guri volt,azon 2x Bmw-t szereltünk. Nem mondom,hogy nem tetszik az új Adventure,de a Bmw nem arról híres,hogy bármi is olcsó lenne hozzá ha ne adj isten kampó lesz valami rajta. Kardán tényleg jó dolog de nem az igazi ezeken.
Vara meg kardánnal lenne sose adnám el.Feree13:
Csak nem elkopott vagy hullámos/gyűrött az oldala a gummának?
Ribi:
A Bmw üresen annyi. Honda egyedüli,ha jól tom tokkal vonóval adja meg a kg-ot. Ekkora dögök nem igazán terepre valók. El tudna menni rajta de egy fele annyi kb ~cm3/súlyú géppel könnyebb dagonyázni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eleglide C1 - a középérték
- Stellar Blade
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MIUI / HyperOS topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W