Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spanyoll

    addikt

    Sziasztok! Tudomást szereztem a B125 létezéséről és elkezdtem mocorogni, olvasgatni.
    Azt látom, hogy anyagilag nem nagy tétel (30-40K), viszont olvastam negatívumokat is. Mégpedig azt, hogy az a 2-3 óra gyakorlat (kivéve ha nem költesz rá pluszban) rohadtul nem elég rendes rutin elsajátítására és ha nincs előzetes motoros gyakorlatod, akkor kiszórnak nagyon csúnyán a vizsgán.
    Ez mennyire igaz?
    Motorozni max quadon motoroztam, de van lehetőségem átszokni robogóra, viszont attól még nem lenne bennem a kuplungolás és egyebek 125ösön, gyakorolni pedig elég nehézkes lenne úgy, hogy nem az oktatóval teszem azt óránként x ezerért.
    Nem sürgős az egész, ha meg is csinálom a különbözetit akkor azt jövő tavasszal teszem, motor vételezése meg még arra egy évre, de nagyon beindultam most, aztán nézelődök, hogy mi merre hány méter.
    Köszi előre is a segítséget :)

    "Super perfundo on the early eve of your day."

  • spanyoll

    addikt

    Ú köszönöm a segítségeket.
    Szépen sorjában akkor...
    Nem sürgős, csak most beindult a mocorgás a fejemben. Legkorábban jövő tavasszal akarnám letenni, most lassan úgyis vége lesz majd a szezonnak. A motoros ruhák vásárlásáról tudok, azt belekalkuláltam, még ha nem is írtam.
    A-s jogsit nem akarok. Egyrészt ismerem magam, és ha lenne egy rendes erejű gép alattam akkor az első hónapban megölném magam vele, plusz drágább is az. Nekem csak a hangulat kedvéért kéne, arra meg pont elég lenne egy 125ös Honda Shadow pl, hogy elmocorogjak vele. 100as utazótempó nekem már elég :)
    Plusz a rendes A-s jogsi drágább is meg minden.
    De köszönöm a tanácsokat, még jövő tavaszig átgondolom, aztán alakul majd :)

    Amúgy mint koca topiklakó erről a "felálló" motorról ez jutott eszembe valahogy :D

    "Super perfundo on the early eve of your day."

  • spanyoll

    addikt

    válasz kcsa #40011 üzenetére

    Ó... Az kár, mert nagy motort még mindig nem akarok, de tötymörögni sem (és most nem a sebességfanatizmusom belőlem, hanem a reális belátás, hogy azért egy utazósebesség nem árt hosszú távon) :(

    "Super perfundo on the early eve of your day."

  • spanyoll

    addikt

    válasz Bogyó bá' #40013 üzenetére

    Ejnye de nem örülök, hogy az az egybehangzó véleményetek, hogy A-s jogsi kell, aztán azzal is vezethetek kisebb motort, de ha elpattan az agyam, akkor ráülhetek nagyra is :( :D

    "Super perfundo on the early eve of your day."

  • spanyoll

    addikt

    válasz torzo #40189 üzenetére

    Na a kérdésem óta itt ragadtam a topicban, mert érdekes olvasgatni amiket írtok, úgyhogy én is hozzábüfizek a témához.
    Használom mind a három járművet MAJDNEM, bár a motoros részét csak quaddal (50ccmes kis csüsszögő) és akkor is munkára.
    Amit észrevettem, hogy bizony mindegyik csapatban sok a kretén. Autósok között is, motorosok között is, bringások között is.
    Leginkább szerintem azokat kéne megrendszabályozni, akik nem figyelnek a többiekre és ezzel veszélyeztetik a közlekedést, vagy hátráltatják azt.
    Pár eset alátámasztandó, hogy mit gondolok:
    Bringával megyek, Kálvin, járdáról át az útra, bringaútra ugye. Taxis buszmegállóból gyorsítana ki bringasávon keresztül. Indul, meglát, megáll. Én integetek neki, mivel én ráérek, másrészt meg tapasztalatból nem bízok bennük. Nem megy, nem megy, hát jó, eltekerek mellette. Amint ez megtörténik kilő padlóval, és egy 15cmes oldaltávval (ami ugye nem igazán indokolt ott) száguld el mellettem dudálva. Hogy miért, azt azóta sem értem, pedig mutattam is neki, hogy köszi, amikor elengedett.
    Motoros... Futárok általában a kedvenceim, de hát ők dolgoznak, mindent lehet. Ritkább a kretén, de hát ugye nem látok annyit, amit látok azok meg köszönhetik nekem, hogy figyelek visszapillantóba is, mert múltkor az én lélekjelenlétemen múlott csak, hogy inkább ráhúztam a kormányt egy kocsi seggére és reménykedtem, hogy nem fékez, mert akkor beleszállok, viszont ha ezt nem teszem meg, akkor a motoros repült volna belém 150nel m1/m7 lehajtón.
    A bringások meg szimplán pofátlan faszok. Értem én, hogy lehet szabálytalankodni, én is szoktam sokadrangú utakon. De amikor múltkor egy hónap Bpmentes lét után elmentem tekerni kiskörút-andrássy-hősök,aztán vissza ugyanez útvonalon, akkor majdnem elpattant az agyam és lerángattam pár embert bringáról.
    Forgalmas rész ez ugye, hát figyelek másokra. Andrássy szervízsáv, piros a lámpa, jobbról egyirányú az út, tehát még nem is belátható az útszakasz, hogy azt mondjam átmegyek a piroson körülnézve. Előttem lévő autóst kielőzöm, jobbról megállok előtte, hogy zöldnél elférjen, meg megvárjam én is az zöldet. Erre mögöttem egy undorító dagadt visszataszító nő felnyögött, hogy "Ezt nem hiszem el b*meg" és végtelenül sértődött fejjel kezdett el kerülgetni, mert neki le kellett lassítania ahhoz, hogy engem kikerüljön és átmenjen a piroson. Utána is kiabáltam, hogy "Nehogy már te legyél megsértődve aranyom, mert megállok a pirosnál". Aztán amikor utolértem a kövi pirosnál ahol már csodák csodájára megállt akkor annyira feltűnően kerülte a szemkontaktust, a beszélgetést, meg úgy bármit, hogy öröm nézni. Pedig biztos elküldtem volna a picsbe.
    Úgyhogy hülye az van mindenhol sajna. Figyelni kéne egymásra aztán akkor sokkal elviselhetőbb lenne minden.

    "Super perfundo on the early eve of your day."

  • spanyoll

    addikt

    válasz stifi #40210 üzenetére

    Pedig az indexesek szerint nem igen lehet a külső sávban duhajkodni papíron :U

    "Super perfundo on the early eve of your day."

Új hozzászólás Aktív témák