Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz torzo #39984 üzenetére

    A lánc a nagy tétel. Nálam most úgy nézett ki, hogy első lánckerék 4-5k, hátsó kb 7k, erősített 525-ös JT lánc meg 21-22k (DID meg 29k lett volna).
    Ha már az első lánckerék gáz, akkor a hátsó is biztos meg van kopva, még ha nem is cápafogas. Máshogy fogja koptatni az új láncot, tehát valószínű, hogy nem nyersz, hanem veszítesz egy ilyen spóroláson.

    A földút az már természetesen nem csapatás volt, ott a 30-40 max is már kirázta az emberből a lelket, egy sportmotor rövidebb és keményebb rugóútjával. Pedig tanulságos, most is sokat tanultam. Amikor egy nagyobb pocsolya után először indult el oldalra a segge, még néztem (nem először volt, de most direkt egyenesen mentem át rajta), de fél-egy tucat hasonló után már rutinosabban kezeli az ember. Nemhiába mondták sokan, köztük sok versenyző is, hogy terepen rengeteget lehet (és kéne) tanulni.
    A Ninja is két mázsa, azt se fogod meg egykönnyen...
    Elrepedt felni nekem eddig csak kátyútól volt, szóval aszfalton is összejöhet :))

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák