-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz Dexar007 #39094 üzenetére
Nekem szerencsére a DL-en a hátsó konzol szériatartozék a motorhoz, csak a műanyag platni kell rá.
De az a kínai doboz harmadáron sem mindíg állja meg a helyét, mert Givi/Kappa/Nonfango dobozok felfogatása egyforma "Monokey" és ezekből már könnyen lehet találni használtat jó állapotban. Persze kicioccókínait is lehet találni, nekem volt olyan, de nem merném többet felrakni a motorra."én meg a legjobb tudomásom szerint tartalék állásban hagytam."
Még az őskorban, a haver pár órát szivatta magát a Trabival, vagy négyszer szedte szét, rakta össze, egy percig ment, megint leállt, szétszed, összerak, satöbbi, mire kezdett neki gyanús lenni, hogy lehet, hogy el van zárva a benzincsap[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz -Mike- #39089 üzenetére
Szép a kilátás. Ugyan mentem már a Ninjával is eleget földúton, de ezen inkább csak cross vagy enduroval vágnék neki.
Vendingo: a fejtetőn rögzített halszem-lencsés kamera miatt csalóka. Egy terepjáró kényelmesen elfér rajta, és lassan is megy. A gáz csak az lenne, ha szembe is jön valaki...
A motorod meg remélem lesz hamar másik.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
dellfanboy
senior tag
találkoztatok már motor kormányára rögzíthető telefontartóval? mini onboard videót készítenék, és erre kellene a tartó, a legjobb az lenne ha a tartóban egy tokban lenne a telefonom, ha esetleg lerepül ne hulljon rögtön darabokra..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Something_
őstag
válasz dellfanboy #39106 üzenetére
Mióta lezúztam annó az S4-emet, azóta én nem igazán kockáztatok
-
.mf
veterán
Na és én meg hogy jártam...
Lementem motorral egy hétre Pécsre.
Hétfőn munka után indultam, este érkeztem és mivel aznap nem volt szállásom, sátraztam. Aztán leszakadt az ég, annyira, hogy a sátor is beázott. Na de nem csak az... Még bementem Pécsre átcuccolni a szállásomra meg bevásárolni, aztán amikor délután mennék vissza, épp elkezdett cseperegni, amikor indultam a motoromért, mire odaértem, egy még nagyobb égszakadás lett belőle, pár perc alatt csurig áztam. Várok fél órát, hogy lenyugodjon, ha már szétáztam, hát kimegyek b..sza meg, megyek a motorhoz, kulcs elfordít, megy vele lámpa és műszerfal fel, húzom a szívatót, nyomom az önindítót, és puff sötétség, minden el. Olajnyomás, üres ledje halványan pislákol.
Próbálom betolni, de nem hagyja magát. Aznapra feladom.
Másnap, két nagyobb eső között csak csöpögésben megint lemegyek, a csöpögés miatt nem tudok az akkura és biztosítékokra ránézni, de megpróbálom betolni, egy kis segítséggel már beröffen, felvillan a műszerfal, de egyből le is áll. Lámpa, helyzetjelző teljesen ki - na így már végre betolás után jár tovább, műszerfal feléled. Talán világítás lett zárlatos? Hagyom pár percet járni, hogy töltse az akkut, utána festőfóliával letakarom, hogy ne kapjon több esőt.
Csütörtökön volt egy kis eső-szünet, átnézem a biztiket: mind jó. Akkun a saruk is. Csatlakozókat, madzagokat is megmozgatom kicsit, hátha csak vmi kis kh. Beindítom lekapcsolt lámpákkal: jár. Fék, index működik. Akkor talán haza tudok vele menni nappal majd.
Pénteken egész nap esett, nem tudtam ránézni.
Szombaton végre már nem esett napközben, megyek le, beindítom lekapcsolt lámpákkal, megy, pár percig, majd puff lepadlózik megint, olaj és üres ledje is csak halvány. Pedig lámpák nem voltak kapcsolva. Próbáljuk betolni, de amint a tolásból eredő mozgás megszűnik, totál padló, a mutatók, amik bekapcsoláskor egyik oldalról a másikra tesznek egy kört, félúton megálltak.
Úgyhogy a vége az lett, hogy szombaton, amikor már végre jó idő lett és mehettem volna a Mecsekbe motorozni, meg este még a fesztivál utolsó napjára, ehelyett tréleren vittük haza
Tippre: kontakt-hiba, generátor, vagy fesszab.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nyugtass meg, hogy nem Hondád van!
(A kis csótány esőben már bizonyított, Erdélyben a 8-ból 2 és fél napot áztunk, és nem csak szemerkélt az eső, hanem igazi felhőszakadásokban is volt részünk többször. A motor meg csak ment és ment, ahogy egy Hondához illik...)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #39109 üzenetére
Nem, nekem motorom van
Látott már az enyém is elég esőt, volt már, hogy többszáz km-en és órákon át folyamatos vastag esőfüggönyt, de olyat, hogy még látni is alig láttam; sőt, Alpokban már kapott jégesőt is. Dobogókőn meg félméteres havat is látott már, igaz én csak mellette, a párfokos elkotort úton mentem.
Éppen ezért, meg amiket össze-vissza csinált, én inkább valami kis nyamvadt kh-ra gondolok. Pl. generátor és akku között. Nyamvadt elektromos rendszer a legótvarabb fajta hiba bármely járművön.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Steven
addikt
Horváthban nyaralok , kivételesen kocsival . Láttam pár érdekességet , bmw 1600gtl , az új dl1000 suzuki
De a legjobbak pl a papucs rövid gatya r1 Horváth vagy a kék szövet gatyás makkos cipős magyar ,kesztyű nélkül 160 al a pályán 600 as kawaval .
Amúgy az idő jó itt süt a nap stb.. kár , hogy nem mocival jöttem..
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
citkar
addikt
válasz Steven #39112 üzenetére
Délebbre, délkeleten a sisakot ritkán veszik fel a helyiek, láttam sport-motoros, rövid gatyás fószert menet közben telefonálni, nem volt nehéz, sisak nélkül csak odateszi a füléhez azt kész
Max a szélzaj miatt lassít.
A helybéliekkel nem nagyon foglalkoznak (pedig náluk is kötelező a sisak), a külföldieket néha megbűntetik, de ők azért többségében sisakkal közlekednek. -
tboldi
nagyúr
válasz Something_ #39114 üzenetére
Párizsban nem egyszer találkoztam ilyenekkel.
-
csongi
veterán
válasz vendingo #39097 üzenetére
Lehet találni Páneuropákat 500 környékén de azok 1992-es vasak.
A maxirobogok is alkalmasak túrázni, persze nem két nap alatt 2000Km. De napi 6-700Km nem gond. Nakam a napi maxom, olyan 550-600Km között volt. Szíjat típustól eltérően kell cserélni. A te magasságoddal a burgonya szerintem alacsony, de Mosqinak volt ilyen vasa, és Tommygunak is olyan is van. Burgonyából az exe-ket érdemes nézni. T-mas sportos kevésbé pakolható.A burgonyán egy hátsó doboz és annyi cuccot garantáltan elviszel mint az SV-vel.
De ha nem félsz a régebbi vasakkal akkor kaphatóak RT-k Vagy K-s BMW-k. Régiek, de a világból kimennek. Elég sok az ABS el szerelt. -
-Mosquito-
őstag
válasz vendingo #39097 üzenetére
Burgman ennyiért ki is húzhatod! Ilyen áron ebből vacakot kapsz. T-Max-ból karbisat kapsz az meg nem a kis fogyiról híres. Csomagtartó ennél a legkisebb. Honda SW 600 érdemes még nézegetni. Megbízható,nagy csomagtartós ~kb 58L igénytelen jószág. Egyébként simán el lehet menni ekkora maxikkal 2-3eKm-es túrákra. Mindegyikre lehet dobozt és alagút/tanktáskát is rakni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #39120 üzenetére
Egyelőre kicsi az esélye, hogy 1000-es DL-re váltsak, úgyhogy az a veszély sem fenyeget, hogy esetleg megbánnám.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #39118 üzenetére
szvsz ennyi pénzért az összes 500+ nagyrobogót ki lehet húzni, vagy nagy mázli kell hozzá. Én már csak tudom, egész ősszel és télen válogattam...
-
-Mosquito-
őstag
Hondát azért megnézhetné. Tulaj valami ~20 eKm-el vette most ~75ekm van benne. Cserélve lett a teló szimering/rugó,meg a gyári variót cserélte Malossira. Hiba,egy izzó kiégett. Szóval ezt a tipust ajánlanám. Ha Km sok akkor szíj/varió/kuplung csere azt ennyi. Kérdés az,hogy a pöttöm termetével elfére-e rajta. Ok,hogy csúnyácska,iszik is de igénytelen gép.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #39124 üzenetére
Ha ilyen gyöngék az izzói, akkor jobb lesz vigyázni vele!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
Az isteni apriliam meg elado
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Már a kismotoros topikban feltettem a kérdést, de nem jött válasz. Mi a vélemény erről a motorról?
És ezt is feltettem, de még nem kaptam rá nagyon választ: "Elgondolkoztam azon, hogy robogó helyett ki kellene már próbálnom valami manuális váltóval rendelkező motort. Csak B-s jogsim van, tervezek majd A korlátozottat, de később. Most egy CPI Oliver City van, jó állapotban. Mennyiért tudnám eladni? És mit lehetne helyette? Sportosabb is szóba jöhet, enduró is, akár cross, városban mennék vele. Az igazságba beletartozik az is, hogy azért is szeretnék másik motort a robogó helyett, mert az egyik ismerősöm igen jól karbantartott (nagyon ért a régi motorokhoz) Simson Schwalbe motorja, ami csak 3 sebességgel rendelkezik, de mégis le tudja gyorsulni, és végsebességben is jobb, mint a CPI-m. Akkor kipróbáltam a Schwalbe-t, és megtetszett az, hogy itt már váltani kell, kuplung stb. Gondolom ez a motor még többet bírna, ami nekem talán elég is lehetne, míg oda nem kerülök, hogy az A korlátozottat megcsináljam. De nem vagyok annyira tapasztalt a motorok terén, hogy könnyen el tudjam ezeket dönteni."
A motorok, amik még tetszenek, és a környéken kaphatóak: motor1, motor2
Minden más javaslatot is elfogadok. Ha Szabolcs megyében kapható motort tudnátok mutatni, az is jó lenne.
-
csongi
veterán
Pc 800 az almom
-
Zolee_70
senior tag
válasz vendingo #39097 üzenetére
Én tavaly augusztusban vettem egy SW-T600 Honda-t újonnan. Öröm-bódottá (első új motor), minden ok vele.
Egészen 5200 km-ig...szíjszakadás 200 km-re otthonról. Tréler, szopás....gariban cseréltek. Valahogy szar a szám íze azóta, ráadásul augusztusban megyek egy erdélyi túrára, kicsit félve.
Előtte "rendes" motorom volt, azzal 7 évig semmi problémám nem volt. Persze a Hondáék hüledeztek, hogy hűű meg hááá, ilyen még nem fordult elő soha, ezek kibírnak akár 25 ezret is....biztos behúztam a kéziféket. Na ja.
Egyébként meg jók a nagyrobogók, mert baromi kényelmesek, komfortosak, lehet bele pakolni, de rendszeresen túrázni nagy távolságra (2-3 ezer km) szerintem az 1000+ ccm túraendurók valók.
>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Zolee_70 #39131 üzenetére
Csak a szíjat cserélték? A hátsó fékbetétet nem? Előfordulhat,hogy elszakad a szíj ez viszont nem a motor hibája általában. Nyugodtan ki lehet menni Erdélybe vele. Pót szíj,elektromos légkulcs. Bogyo megjárta 125cm3-vel én 500-650-el.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Zolee_70
senior tag
válasz -Mosquito- #39132 üzenetére
Miért kellett volna cserélni a hátsó betétet? Előtte én nem éreztem semmit, stabil 110 km/h tempónál berázkódott, lefulladt, de oldott a kuplung. Jó büdös szaga volt.
Kötöttem rá assistance biztosítást, szerelgetni úgy sem lehet, mert még garis.[ Szerkesztve ]
>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Zolee_70 #39133 üzenetére
Azért kérdem,mert ha cseréltek volna betétet akkor lehet,hogy be volt mégiscsak húzva a kézifék.. Hm hm berázkódott.. Fel is pörgött a motor?
Ui. Van ilyen topik is.
Digit:
Az. Nem kényelmes. Nyomja a koronaékszert az ülés. ...és nem ezt tudja.. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Dexar007
veterán
Na a motor szervizben, fekolaj elol-hatul,szelephezag,fekbetet csere lesz. Satrat megvettem,utasbiztositast kotottem,zoldkartyat kikertem,lassan irany Sparta. Kihagytam volna valamit?
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Most mar muszaj lesz menni, kulonben kidobtam az utasbiztositas dijat.Give me your cum,bull!
-
csongi
veterán
Csodalatos egy motor nekem Szivem vagya !
-
Zolee_70
senior tag
válasz -Mosquito- #39138 üzenetére
Nem pörgött, inkább lefulladt. Utána nem tudta megpörgetni az önindító, szorult. Voltak is félelmeim, hogy a motorja állt be, de "csak" a szíj volt beszorulva.
>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.
-
dellfanboy
senior tag
perforált nyári kesztyűkkel kinek mik a tapasztalatai?
találtam superzone honlapján egyet ami bejön G-MNR-3714. használ ilyet vki? ami fontos, legyen perforált, és bőr ne ilyen mesh anyagú bizbaz.
akár használtat is írhattok de olyan kicsi a kezem, x-xs hogy alig találok ilyen méretbe.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz dellfanboy #39146 üzenetére
Én ilyet használok, olcsó és kényelmes. Nyáron sem rohad bele az ember keze, viszont - egy perforált bőrkesztyű milyen volna - 2 perc alatt átázik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz dellfanboy #39146 üzenetére
Kényelmes, de egy idő után vissza kellett vinnem kiigazításra ("elindult" varrás, foszlásnak indult tépőzár) és úgy tűnik nem lesz a tartósság mintapéldánya. Én összességében azt hiszem elégedett vagyok, de sok szezonra ne tervezz vele. Illetve a tenyere nem bőr.
Mosquito34 kollégának is volt, neki nem jött be.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #39148 üzenetére
Az általam linkelt (és használt) olcsó kesztyűnek a tenyere is bőr (ráadásul "foltokkal" erősített), az 2 és fél nap ázás után sem foszlik sehol sem, minden varrása hibátlan. Igaz, esőben fekete lett a kezem a festéktől, de már lekopott... (Adamoto saját márkája, Pakisztánban varratja).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Zolee_70 #39145 üzenetére
Hm,ha szakad a szíj felpörög a motor tiltásig,majd leáll. Nálad szerintem vagy varió vagy kuplung miatt szakadhatott el,mert elmondásod szerint lefulladt. Gondolom ezt az affért leszámítva nem volt baj/gond a géppel.
Deelfanboy:
Nekem is ez van. Varrások elengedtek,fellazultak ezt házilag megcsináltam. Tenyerén első új felőli részén a párnázás már foszlik,a bőr festése az új vége felé megkopott. Tegnap kapott egy kis zuhit Szentendrén azt sem szerette. Mindez persze Km függő.. Szerintem ezen az áron nézzél inkább mást. Icon,Clover,Akito stb..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok