-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
citkar
addikt
válasz Something_ #38150 üzenetére
Szerencs/szerencsétlenség kérdése is, hogy mikor mit visznek el. Barátnőm Budapesten estére hagyott kinn sisakot és kesztyűt a motoron ,de másnap megvolt mindig, volt hasonló plázák parkolójában , erre és arra is, míg másnál a garázsból is kilopják a motort (bár néha vannak kétségeim mennyire véletlenül).
Átlagos motornál egy jó lakat és/vagy lánc szerintem valamennyire visszatartó erő, mert találhat hasonló motort ezek nélkül is. Egy drágánál már más kérdés, ott megéri furgonnal menni s bedobni, de egy egy milla alatti motornál kevésbé.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #38144 üzenetére
Szerintem tök egyszerű a válasz. Aki profi az kifigyeli hetekre előre és ennyi. Aki meg nem profi az nem fog elvinni egy 200kilós gépet megkívánás alapján.
Én attól nem félek hogy amíg a balcsiban fürdök ellopják. Mert annak az esélye hogy azt ott valaki olyan veszi észre aki ilyenekt lop és ő eldönti ott helyben hogy elviszi és leszervezi a furgont az elszállítást mindent és bevállalja a rizikót hogy bármelyik pillanatban megjelenhet a tulaj...
Kétlem....
Az hogy kifigyelnek egy motort hogy melyik garázsba rakják be mikor jár a tulaj milyenek az éjszakai mozgások stb.stb. aztán feltörik a garázst és egyszer reggelre nincs ott az oké. Mert ez intelligenciát igényel.
Szóval egy nagymotornál szerintem nem alkalom szüli a tolvajt..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
stifi
senior tag
válasz Something_ #38150 üzenetére
ne keverjük a piti fémkereskedőket a motortolvajokkal.
az egyik azért nem fog nekiállni ellopni mert _ostoba_ hozzá, eltolni sem tudna egy motort, a másik meg azért nem fog leállni szarakodni a tárcsazáras, U lakatos motorhoz mert keres a közelben olyat ami nincs lekötve.mind a kettő ellen tökéletesen jó védelem valami kombinált dolog, pl riasztó + lakat / tárcsafékzár
ha persze kinézik a motorodat, pont azt - akkor el fogják vinni. de ha így be van biztosítva akkor lehet sosem nézik ki, mert mindig lesz könnyebb préda. ez nem a tolvajtempó, a mi vasaink sem olyan gépek amikből 1db van az országban és valakinek pont az kéne... általában az kell amit könnyű elvinni. ha ez pont a tiéd mert az utcán hagyod benne a kulccsal, akkor hajrá
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Dexar007
veterán
En a biciklimet hagytam a buszmegallo elotti parkoloban 3 hetig,mivel elmentunk nyaralni,en meg ott felejtettem,de nem nyultak hozza,csak a lathatosagi mellenyt szedtek le a kormanyrol.
Give me your cum,bull!
-
fattyu
veterán
engem a balcsizással az érdekel jobban hogy a motoroscuccal mit csinálok?
Egyszer lementem egyedül majd megálltam a parton kezemben a kabát kesztyű sisak lábomon csizma és azon agyaltam hogy itthagyom a 250ezernyi ruházatot a parton amíg lubickolok?
inkább megtankoltam és hazakergettem
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
sziada5925
aktív tag
válasz Something_ #38144 üzenetére
Múlt héten voltam lent a Velencei tónál, ott többen úgy oldották meg, hogy a pokróc mellé parkoltak a motorral, amit még a vízből is látni.
Üdv: Ádám
-
DigitXT
félisten
válasz fattyu #38155 üzenetére
Nincs mese, fel kell dobozolni a motort... (Vagy nem egyedül menni,
és akkor lesz valaki a parton, aki vigyáz a cuccra, amíg lubickolsz...)leviszem a csajt hogy vigyázzon a cuccra amíg fürdök
Hát, ha nincs más megoldás. Aztán te vigyázol a cuccra, amíg ő fürdik.doboz nem opció
Nagyrobogó. (Autó.)Vonat.[ Szerkesztve ]
-
Ipadipad
tag
hasonló streetfighter megoldáson is gondolkoztam mint ez
google szerint ez egy honda cbr 1987-es
üvegszálas megoldáson is gondolkoztam mert van olyan lehetőségem is (szerencsére körbe vagyok véve nagy auto/motor restaurátor-rokkal )itt esztergom mellet (tokod) van 1-2 mühely ahol ilyenekkel foglalkoznak ha netán valakit érdekelne
jelen pillanatban is nekem tetszik a motor csak gondoltam kicsit modernebre alakítanám mindig is tetszettek a streetfighter motorokviszont lenne 1 olyan kérdésem hogy sötétített plexis sisak esetén nem büntet a rendőr ? plusz nem zavaró igy a vezetés ? édesanyám is motorozik és ha jól emléxem valami olyasmit említett hogy csak olyan sisakot érdemes venni amiben van egy bizonyos "E" jelzés , ami álitolag sokkal jobban véd, ez igaz ?
bár az ö motorja más kategoriaviszont nevelöfaternak a motorja is tetszik csak annak a fejidom része nem
hátha valaki ismeri ( Kives György ) érden nagyba nyomta mindig 1-2 éve még mutatott is 1 ujságot ha jol emléxem sirokba volt 1 verseny mikor a dombon kell felmenni nah ö egy 3 kereküvel ment
mindig meséli hogy ilyen olyan motorja volt de csak nézek mert nem is hallodtam még olyanokrol
ha tudna forumozni szerintem éjjel nappal ebben a topicban irogatna[ Szerkesztve ]
L26bKz
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #38156 üzenetére
Szoktam kötni. Nem tom Motorozz.hu-n fent vagy-e? Ha igen,ott is van Motor biztosítás, vagy keresd meg Tarolt a Varadero fórumban,vagy eccerübb.. [link] Nézz körbe Neked melyik verzió a megfelelő,de nem kell túl nagy feneket keríteni neki.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vendingo
veterán
válasz -Mosquito- #38161 üzenetére
Én mindig Tarolnál kötök biztosítást, meg az ismerőseim is.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Mizsala
csendes tag
válasz Bogyó bá' #38156 üzenetére
Bogyó, ez a map free biztosító? Én velük utaztam nyugat európába motorral, azt hiszem én is a netrisken kötöttem, de hál'istennek nem volt probléma, így nem tudok róla nyilatkozni.
Tarolt már ajánlották weboldallal, ő az EUB-hoz köti neked, szerintem kérj tőle is egy ajánlatot, hogy tudj dönteni neked melyik jó. Mi is rajta keresztül voltunk most a több mint 4000km-es túrán.Vendingo: Nekem olyan 4400-4500km közé esett a vége Neked mennyi lett?
Kell is egy olajcsere SOS-ben, valamint egy átnézés, bár a 2 elhagyott anyán kívül nem hinném hogy van egyéb problémám(ezt albániában pótoltam). Talán egy karbi takarítás és szinkron nem ártana, a végén nyélgázon jöttem még egy darabon 160-al, és 9.5l-t ivott meg 100km-en, ez azért több mint durva fogyasztás, bár szétszedés előtt még lehet gurulok vele egy normál 100-as tempót, megnézni, hogy most elszaródott valami és zabál, vagy csak a nyélgáz miatt ömlött be a benzin -
vendingo
veterán
válasz Mizsala #38163 üzenetére
Nem tudom, nem néztem. Valahol 4500-5000 között lesz.
A csuklóm kezd rendbe jönni, de a jobb kezemen a kisujjam úgy szétrázódott a vibrálástól, hogy elvan zsibbadva.
Olyan jó érzés volt ma kocsival közlekedni, hogy elmondhatatlan
Puha ülés, kényelmes, halk, klímásEgy darabig pihentetem a motorozást. Többet mentem most a túra alatt, mint a kocsimmal 8 hónap alatt.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #38164 üzenetére
Lelakatolhatod bármivel ha kell valakinek elviszi, de hidd el nem a mi öreg motorjaink kell nekik. A túránkon senki nem zárt semmit és mégse nyúltak a gépekhez, pedig volt, hogy az összes cuccunk rajtamaradt.
A biztosításról meg annyit, hogy nekünk most szükségünk lett volna rá de a román orvosok inkább azt mondták, hogy semmi gond és elküldtek. A röntgenen nem látták, vagy nem akarták látni a bordarepedést. Nyugati országokban lehet nem így működik de Romániában ha csak nem haldokolsz inkább elküldenek azzal, hogy semmi bajod, mintsem papírozzanak.
Összegezve mi kötöttünk biztosítást de értelmetlen volt.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #38171 üzenetére
Akkor ne cipeljem a 3-4 kilós láncot, elég az U-lakat? Azt szívesebben vinném. Csak az én motorom annyira könnyű, hogy ezt 2 izmosabb "kissrác" is felteszi egy utánfutóra, ha akarja (114 kg üresen)...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #38172 üzenetére
Elhiheted, hogy nem a mi öreg vasunk kell a tolvajoknak. Szerintem ne cipelj felesleges kilókat. Én semmit se vittem, még kormányzárat se tettem rá és meghagyták, sőt volt, hogy még a GPS-t is rajtafelejtettem éjszakára és azt se bántották. Más lenne ha valami nagyértékű gép lenne. Bőven elég a magad megnyugtatására az U lakat. Nyugi nem fog kelleni senkinek.
Az Erdélyiek biztos nem bántják, szőröstalpú Románok közé meg úgyse mész.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Something_
őstag
Nah, túl vagyok a második rutinon is. Ugyanúgy belerohadtam a 26e-es Dainese-be, mint a 2e ft-os springfield pólóba A zokni jó volt, komfortos volt, habár nem vagyok lábizzadós.
Egy kis gyermekded beszámoló, akit nem érdekel, az ne olvassa tovább:-)
Nah, tegnap a 125-össel bohóckodtam, elég vicces egy motor, kb 10 perc alatt megszokja az ember, aztán kb olyan, mint a biciklizés. Szerintem röhej, hogy erre van külön kategória, amiért elkérnek 40e-et. 50essel lehet menni B jogsival, 125-ösnél meg ki kell csengetni ennyi lét? Ez még váltós, de ugye ott van a 125-ös robogó is, ahhoz is kell B125, ami még egyszerűbb..
Szóval szerintem egy vicc.
Nah, tegnap már nagyon untam a 125-öst, ami kisebb volt, mint én. Ma egy kicsivel nagyobb 250-es Suzukit kaptam, majdnem ugyanúgy nézett ki, mint a tegnapi 125-ös. Ez már rántott 1esbe, meg kellett szokni, de ez is kb 10 perc volt. Elég hülye üléspozíció volt a 125-öshöz képest, nekem nagyon kényelmetlen volt. Ráadásul nem működött a jobbra index visszajelzője, plusz az üres lámpája sem, az elején zavaró volt. Habár ezt sokkal egyszerűbb volt üresbe rakni, mint a tegnapi kistesóját. Gondolom ezek szét vannak rúgva már nagyon.
1 órát toltam a 250-essel, ez is unalmas volt, mert szenvedés volt rajta ülni a 110 kg-mal és a 180 centimmel.
Utolsó fél órára megkaptam a 600as Hornetet. Nah, ez már tetszett, viszont megküzdöttem vele, ez már motor A 125-össel és a 250-essel egyszer sem fulladtam le, ezzel viszont igen, habár eléggé fent fogott a kuplung, nehezebb volt csúsztatni a kicsikhez képest. Menet közben ugye nem fulladtam le, csak kb 8an voltak még a pályán, így elég szép sorban állás volt a pálya végén és ott kanyarogva indulgatás fél percenként. Nah, ott sikerült 4-5x lefulladni.
Fél órát toltam vele, de mindig a pálya harmadánál vettem észre, hogy vazze, nem tartok a térdemmel a tankra. Amint elkezdtem rátartani, egyből más világ volt Egyszer kellett lerakni a lábam, de ott is csak azért, mert hamarabb utolért a következő ember és bénázott szemből.
A hornettel párszor kihagytam az irányjelzőt, a jobbra jelzés nekem kényelmetlen helyen/pózba van. De majd legközelebb.
Jah és ami még zavaró volt, hogy 1-esbe kellett mennem, ahol eléggé harap. Gondolom következő órán 2esbe jóval kezesebb lesz.
"Félelmetes" volt a kicsik után, de ez is arra kanyarodik, amerre néz az ember. Robogóval nem igazián szeretek kanyarodni.
Szóval így kb ennyi. Jó sokan voltak a pályán.
Óra végén átszálltam a 250-es majára, eléggé érdekes volt az első pár kanyar Alapból úgy szálltam fel, hogy a lábamat hátra dobtam. Nem értettem, hogy miért nem megy hátra[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #38174 üzenetére
Csak én érzem úgy, hogy ez neked piszokul tetszik, és ha előbb csinálod a tanfolyamot, és utána veszed a gépet, akkor most nem robogód lenne?
szerk: a tanfolyam előtt én is robogóban (konkrétan 125-ös Maja) gondolkodtam, de már az első óra után biztos voltam benne (az oktatóm is), hogy váltós motort fogok venni. Mer' hogy ez qrva jóóóóó!!!!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Something_
őstag
válasz Bogyó bá' #38175 üzenetére
Ha visszanézed a robogós topikot, először vettem egy 50-est ismerőstől, hogy ezzel fogok bejárni dolgozni, mert az autó eszik 13 litert és simán beleszaladok heti többször a 40 perces útba, míg ez egy 50essel maximum 25 perc és 3 liter/100 km
Ráadásul belvárosban napi 2500 ft a parkolás, eddig mindig autóval jártam. Fizettem külön őrzött parkolót, ami havi 15k volt, de mivel kiszámíthatatlan volt a reggeli közlekedés, így ha késésben voltam, nem tudtam beállni a parkolóba, mert kb 10 perc sétára volt. Jah, 2x10 perc, az 20 perc, ennyi idő a bejövetel robogóvalSzóval megvettem legálisan az 50es robogót és B-vel vezettem kemény 3 hetet. A robogónak az áttételezésével gond volt, így a szokásos dolgokon kívül áttételzte a szerelőcsávó, de nem igazán változott a helyzet. Ekkor elkezdtem keresgélni és egyik kolléga már tavaly is el akarta adni a 250-es majáját, mert nem használta. Nah, ezt megvettem, majd rásóztam egy másik kollégámra az 50-es robeszt. De mivel szarul gyorsult, ezért visszavittem gariba a szerelőhöz. Nah, a szerelő az úgy megcsinálta, hogy baromi fasza lett a gyorsulása a kis szarosnak még az én 110 kg-mal is ment GPS szerint 70et, 70 kg-s kollégámmal 80-at (kiszámolta, hogy ha nyélgázon jár vele, akkor 5 litert eszik, ezért visszavett a tempóból)
De ekkor már meg volt a 250-es robesz, átadtam az 50-est kollégának.
Nah, 250-essel elkezdtem molyolni, beiratkoztam A korlátlanra, hogy a későbbiekben bármilyen motort vezethessek.
Kb 1 hét alatt úgy megtetszett a 250-essel az élet, hogy eldöntöttem, nekem váltós nagymotor kell. Elkezdtem nézegetni és mindig az F4i-nél kötöttem ki.
Kb itt tartunk. Várom, hogy meglegyen a jogsi és megvehessem a 600F-et :-)
Elvileg a 250-es majámra már lecsapott egy volt kollégám, elvileg a köv héten le is foglalózza, aztán kifizeti a többit akkor, amikor a kezemben a jogsi/másik motor.Jah és a ráadás, hogy sosem vezettem váltós motort, tegnap kezdtem és nagyon rá vagyok buzulva, nagyon tetszik, úgy, hogy a 3 órából, eddig 2,5-et bringa 125/250-essel toltam
Lehet, hogy a következő alkalmakkor kiderül, hogy nem is jó a nagymotor. Habár remélem nem[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #38174 üzenetére
Jah vazzeg rutinpályán mindegy mit veszel fel ott a 10-20-as tempónál az égvilágon mindenbe belerohadsz.
Ott tökmindegy mi van rajtad. Én a rendes tempóról beszéltem."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Yoshida
aktív tag
válasz Something_ #38174 üzenetére
Rutinon többségében 1-ben mész, bólyák közötti lassú után lehet asszem 2-esbe felváltani, meg a 3-as feladatnál kell 3-ig felváltani, és úgy csinálni majd a kikerülő manővert, meg visszafelé a vészfékezést.
Nekem kezdőként az volt fura rutinon, hogy relatíve hidegen a motor másképp vette a gázt, mint amikor rendesen bemelegedett, alkalmazkodni kellett.
-
Ez is csak velem esik meg. Sehol semmi, sem előttem sem mögöttem még ellátok. 65-el óra szerint hasítom a levegőt. Ezt a 2x2 sáv külső sávjában tettem. Majd az utcából a másodperc tört része alatt fékezés nélkül kijött elém egy kis peugeot. Nem velem egy irányba hanem ment volna ellentétesen mint én át a másik 2 sáv egyikébe. Ami kar volt azt húztam "kerestem" a duda gombot amikor is végre balra is nézett, ő is azonnal beletaposott a fékbe és valamivel a záróvonal előtt megállt én meg szépen egy kellemes akkor már éppen guruló sebességgel kikerültem és hirtelen hangosabb lettem mint a kipufogóm. A fazon nagyon bocsánatot kért (cigány volt asszonnyal) én megálltam 1 percre és csak néztem ki. Kérdem én, miért mindig velem. Mit tegyek ,hogy ezek se forduljanak elő? Ha arra megy ki az élet játéka, hogy ne motorozzak akkor bekaphatja, mert kizárt, hogy lerakom.
-
válasz Sianis #38186 üzenetére
Én 60-ra állítom be a mutató, mert az még a nem fényképezős kategória. Amúgy fater látott mozgó opelből mérő jardokat. Civil kocsi. Dunakanyar. Na az probléma. Mert amint megelőzöd "le is lőnek".
"Kolléga" látott egy motor balesetet valahol csömör magasságában. Ott a motor és a gyerek között egy felüljárónyi különbség volt. Masszírozták, hogy ezen a világon maradjon. Több autó összetört. Mostanában hullanak a motorosok.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #38174 üzenetére
26k? Akkor 50-60k egy szett? Tényleg beteg egy cég ez a Dájnézi, HH-nél fele/harmada ennyiből megkapod, gondolom semmivel sem rosszabb... [link]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Something_
őstag
válasz Yoshida #38180 üzenetére
Végigmegyek én alapjáraton, kuplunggal játszva, de nem hat túl életszerűnek. Jobb lesz, ha már 2esbe fel lehet váltani
Pont akkor mondta be a rádió, amikor full beöltözve voltam és indultam útnak: Ismét meghalt egy motoros a Pesti úton
Ilyeneknél jó lenne tudni, hogy milyen cuccban volt és/vagy miben halt meg, de általában sosem írják.
Sima puma cipőnek tűnik, nem csizma szerintem. Képes tudósítás: [link][ Szerkesztve ]
-
eszgé100
őstag
sziasztok!
sisakvásárlás előtt állok. ahol csinálom a jogsit találtam két sisakot, amik kényelmesek, és ki is tudnám fizetni. az egyik egy HJC IS-17 Ł159-ért a másik egy HJC HQ1 Lordship Ł149-ért, utóbbi 300-ról van leárazva.
nagyon nem vagyok otthon a témában, de nagyon érdekelne, hogy mi lenne az a különbség a kettő között, ami az eredeti ár közti különbséget indokolja?
az IS17-ben van még pluszban lehajtható "napszemüveg", a lordshipnek viszont nagyon tetszik a festése. méretre mindkettő jó, de örülnék egy-két személyes tapasztalaton alapuló véleménynek is.
előre is köszönöm
"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
Xaels
félisten
válasz Ipadipad #38160 üzenetére
Apám, ugye azért motoron ültél már?
Az első képen azon a motoron nem sok maradt a CBR-ből. Ha olyat akarnál belőle kihozni akkor nagyon sok időbe és pénzbe kerülne, ahogy egy teljesen új idomszett. Abból a pénzből vehettél volna egy sokkal modernebb gépet is.
A sötétített plexi nem szabálytalan, de csak fényes nappal szabad használni. Az "E" jelzés meg azért kell, hogy megfelel a sisak ez előírásoknak, attól nem lesz feltétlenül jobb, de ha nincs azért jár a dádá.
(#38189) HGabor89: a Puma is gyárt tudtommal 1-2 motoros cuccot.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Dexar007
veterán
válasz Something_ #38189 üzenetére
Közúton az esetek többségében baromira mindegy mi van rajtad. Ha olyan az ütközés, akkor a belső szerveid sérülnek, és vagy rögtön meghalsz,vagy elverzel.
Foleg egy furgonnal valo talalkozaskor,aztan nyugodtan lehetsz acelszekrenyben is,ha egyszer monjduk 130rol 0ra fel mp alatt lassulsz.
Nem,nem a rovidgatya+polot tamogatom,de egy nagyobb csattnal nem igazan szamit mi van rajtad,mivel ugyis a fizika gyoz. A kisebbeknel viszont szamit a ruha.Pl par honapja sikerult 10zel elcsusznom,ha ezt ruha nelkul mutattam volna be,akkr ebbol az artalmatlan szitubol is korhaz lehetett volna.Give me your cum,bull!
-
stifi
senior tag
válasz Something_ #38195 üzenetére
egy távolabbi ismerősöm (facebook) állítólag látta, és egykerekezett az illető a buszsávban. az ellen nem sok minden véd.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Ferdzsoo
addikt
Elég gyakran járok pestre motorral, látom hogyan közlekedik a többi motoros, tisztelet a kivételnek, én azon csodálkozom hogy nincs több baleset...
Egyszerűen betegek a motorosok.
Kivételesen pedig dexarral tudok egyetérteni, látszik a képen hogy az autó balra kanyarodott be és oldalbakapta a motoros. Egy ilyen balesetnél nincs az a felszerelés ami sokat védene. Mert az óriási erőhatásokkal lesz a probléma. Meghogy úgy fejeled meg az autót hogy h3lyben kitöri a nyakad..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #38181 üzenetére
Basszus ilyen nincs! Komolyan mondom: vezess inkább BTR-t...
HGabor89!
A kuplung helyett inkább a hátsó fékkel.eszgé100!
Más anyagból készültek, az olcsóbb "műanyag", a drágább valami spéci cucc.
A "napszemüveg" viszont megfizethetetlen.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen