-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
válasz csongi #38851 üzenetére
Hatsot mar kicsereltettem 2 honapja,elson van meg 2mm,amilyen gyakran en hasznalom az elso feket szerintem elmegy 10ezret. De mar megrendeltem egyebkent,meg az olajszurot is ,igy mindenkepp cserelnem kell.
A tobbi folyadek es a legszuro a kerdeses meg.Utobbit csak at szoktam torolgetni,de cserelni meg nem csereltem a 10ezer km alatt.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Az elozo szerelom ennyit kert el egy gumicsereert plusz fekbetetert.Mindezt ugy,hogy tole vettem a gumit.
Azt mar meg se emlitem,hogy a menesztogumit forditva tette vissza
#38859: Felreertheto voltam. A fekbetet en vittem, a gumit tole vettem,mindkettot nala szereltettem be,ami osszesen 10 ezer volt.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #38856 üzenetére
A fékolajcsere biztos nem 10K munkadíjban. Ha kevesebb, mint 1 éve van benne, és amúgy sem nagyon használtad, miért félsz, hogy most "rámondják", hogy cserés? És ha rá is mondják, még mindig előadhatod, amit itt, hogy lesz*rod, és jóazmég.
De most akkor el akarod vinni a motort átvizsgálásra, vagy nem akarod elvinni? Szerk: vagy el akarod vinni, de úgy, hogy ne találjanak semmit, tehát minek is...
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
Kéne vennem egy új dzsekit, gondoltam ha már homár akkor legyen "láthatósági". Átnéztem egy-két bolt kínálatát de csak kettőt találtam, egy Sixgear nyárit és egy MugenRace túrát (néhány Macna-ban láttam még betétet, de azok is túradzsekik), "normál" szabásút viszont sehol. Tényleg nincs vagy csak én nem találom?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Dexar007
veterán
válasz DigitXT #38860 üzenetére
Nekem nincsenek jo szervizes tapasztalataim.
Autot 3. emberhez hordjuk mar, a motoros elso volt,de oda se viszem tobbet. Nem szeretnem ha az lenne,hogy elviszek egy szinte hibatlan motort,amin eddig gyakorlatilag csak a kopo alkatreszeket csereltem,aztan a szervizes majd bejelenti,hogy ,,ezt is meg azt is kicsereltuk rajta,remelem nem gond."Mas.: Van egy elektromos kapunk.Az egyik szarnya,szinte fixre pontosan 15 fok alatt nem hajlando mukodni,csak egy kis kezi rasegitessel. 3 szerelo jart mar nalunk,mindegyik elkert 10 ezer koruli osszeget,a kapu azota is szar.Szerinted?
Give me your cum,bull!
-
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #38862 üzenetére
Jó, ez valamilyen szinten bizalmi kérdés is. Ha kókler és/vagy át akar b*szni,
akkor el fogja ezt játszani... Max. egyszer: legközelebb nem hozzá viszed.A kapuhoz nem tudok mit mondani... Egy kis műszaki érzékkel meg kellene
tudni csinálni, és nem a pingvinező "szakembereknek" kifizetni nagy zsetont. -
fattyu
veterán
mult héten a kicsit fogyó betétem ( olyan másfél mili volt még rajta ) valami keményebb 250ről féktávon elforralta az olajat. nem tudom éreztem e rosszabbat ennél mint hogy fékkar koppra beesik kurva nagy mázli volt hogy addigra már megvolt a kanyartempó...
uj szinter betét meg valami nagyon drága nagyon fékolaj ment is bele tegnap.
megint feltehetjük a kérdést. pont a féken kell-e fillért hágni? ha lehet még ostobább dolog mint gumin.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Dexar007
veterán
válasz fattyu #38866 üzenetére
Nem kell,de annak sem latom ertelmet ha gyakorlatilag fel evente cserelgetjuk a folyadekokat.De majd a szerelo megmondja.
Egyebkent a 250 az tobb mint a duplaja amivel en szoktam kozlekedni,es meg a Matra TT-zesek alkalmaval is altalaban ugy kozelitek meg egy kanyart,hogy visszavaltok,es motorfekkel gyakorlatilag elintezem a fekezest.
Give me your cum,bull!
-
citkar
addikt
válasz Dexar007 #38867 üzenetére
Ez elég egyénfüggő, én tavasszal vettem elő a motort, azóta kb. 6000-t tettem bele, én jövőhéten cseréltetem az olajokat. Ha nem mész vele sokat, nyilván ritkábban is elég, de azért azt gondolja át az ember, hogy ha simán áll az sem tesz jót neki és sokszor egy intenzív fékezés vagy gyorsulás az életed mentheti meg, ha csak egy pillanatra "gondolkodik" a blokk, vagy nem tudsz kellő fékerőt azonnal kifejteni, komoly...nagyon komoly bajba kerülhetsz.
Ezek olyan dolgok, amikért érdemes mindent megtenni, hogy ne csak jól, hanem tökéletesen működjen.
Ha úgy érzed, mindent megtettél ezekért és rendben vannak, akkor hagyd úgy, de ezen spórolni, hogy még elmegy 500 vagy 1000 km-t...csak óvatosan (főleg, ha lendületesen motorozol egy nagy városban).Én kb. 15 éve jártam úgy egy autóval, hogy leállt a 4. henger, néha előfordult nála...hát régi volt, de kis gázpedál játszadozásra magához tért...hát egyszer, egy előzésnél mégse, volt is bumm, szerencsére személyi sérülés nélkül. Megtanultam a leckét.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #38869 üzenetére
Ez tök jó lett! Típus, ár, beszerzési forrás?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #38869 üzenetére
igy van ertelme
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #38870 üzenetére
Canniball:
Mugen az inkább 3/4-es kabát,talán ez jobban is szellőzhet. Míg a Shox meg dzseki. OK,hogy jobban fognak látni a rikító szín miatt,de uv zöld/fekete színkombinációk nyáron melegek lehetnek. Van még itt is választék. [link] pl Inkább vennék egy világosabb kabátot/dzsekit és egy láthatósági mellényt/szalagot rá. Jah és komplett aláöltözött is érdemes venni.
Bogyo,Csongi:
Most írjam azt,hogy 4 üveg sörbe van..? Ismerős vette autóba de nem tettszett neki majd kiderült nem is fért oda ahová be akarta szerelni. Egyébként DRL 225 kb 8eft-tól kapható.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #38872 üzenetére
Köszi! Néztem már én is olcsó kínai vackokat, de a tiéddel ellentétben nekem nem tűnt ilyen jónak a fényük. (vagy csak nem megfelelő típussal hozott össze a balsors).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #38873 üzenetére
Mielőtt ezt a nagy összeget kifizettem,utánanéztem mit tud. Ez 800 Lumen mondhatni simán/bőven elég. Ez is csalóka,azt hiszed kevés a fényerő,de ha belenézel akkor jó sokáig káprázik a szemed,mondjuk a foncsor is sokat dob rajta. Amint látható elég jól világít nappal. Nagyobb Lumen felett már este nem nagyon használhatóak az ilyenek mert vakítanak. Pl 10w Cree ledek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Dexar007
veterán
,,Ha úgy adódik, egy sportmotor is lehet túragép, még ha nem is ez a legoptimálisabb választás. A sokat látott GSX-R-rel már több mint százezer kilométert tett meg tulajdonosa...
"8. resznel tartok.
Give me your cum,bull!
-
Archer
őstag
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #38875 üzenetére
S akkor még Sjaak világjáró R1-eséről még nem is szóltunk.
Pár hete találkoztam az egyik nyugatis arccal, aki KTM 990 Adventure-rel már É-Amerikát, Európát és fél Ázsiát beutazta. Ő pedig pár héttel előtte összefutott Sjaak-kal talán Bulgáriában. Sjaak még most is rója a köröket. Alaszkától Floridáig, méghozzá Alaszkában és Kanadában jégen, szöges kerekekkel. Annyira hideg volt, hogy a motor-utánfutó hálófülke, amiben aludt, még a motor elejét is be kellett húzni, különben "reggelre" összefagyott. Dél-Amerika, Amazonas, derékig sárban. Afrika, homokdűnéken. Mindezt R1-gyel. S hogy most mit tervez? Déli sark!
Asszem 42x xxx km volt akkor az R1-ben...Videó, asszem már ez is egy re-upload, pedig 2006-os
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
boogie84
veterán
válasz -Mosquito- #38869 üzenetére
Azt ugye tudod h ez így nem teljesen szabályos. Mert ha a tompított világít akkor a DRL-nek már nem szabadna. Azt helyettesíti, de a kettő együtt nem üzemelhet.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
DigitXT
félisten
válasz boogie84 #38878 üzenetére
És az megvan, hogy motoron a tompított MINDIG kötelező?
Innentől kezdve az egész DRL okafogyott: csak így van értelme!
Más kérdés, hogy a jogalkotó mikor megy utána az életnek...Mosquito34: szerintem korrekt. Esete viszont felejtős. Nem
véletlen hívják nappali menetfénynek... (Sok gyökér meg megy
a szürkületben a DRL-jével: semmit nem lát, de legalább vakít.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Höhö. Nos az VOLT... De erről már januárban is kifejtettem a véleményem.
Miszerint nem tenném vagylagossá. A tompított menjen mindig a motoron!
Őszintén megmondva autóban sem volna hülyeség: sokan ezen spórolnak.
Aztán amikor éjszaka megy úgy, a közvilágítás fényénél és balesetezik.
Nem mondom kétszer, hogy nővérem egyik baleseténél a zöldségesmerci
nem volt kivilágítva, és épp a felüljáró árnyékából érkezett: jó lett volna egy
kamera a kocsiban, azt visszanézni, hogy hogy volt? Mert így nagyon gáz.Ui: lakott területen kívül néha szoktam villantani a tompított nélkül szembe
közlekedőknek. Mert ugye ott kötelező: bocs DRL sincs rajtuk, úgy értem.
Ha kifejezetten szarul látszik, akkor a rávillantás segít. Bekapcsolja. Vagy
nem, és nem érti. Esetleg azt hiszi, hogy rendőrök várják, és onnantól egy
pár km-en keresztül lassabban megy. Majd ha nem lát rendőrt, talán rájön.az utóbbi pár évben forgalomba helyezett motrokon ahogy látom automatikus
Ez így teljesen rendben is van! Éppen ezért merült fel a kérdés, hogy akkor
most mi lesz a DRL szabályozásával: engedik, de úgy, hogy nem engedik?
Gyorsban rákerestem, de nem találtam a december/januárinál újabb infókat.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #38881 üzenetére
az utóbbi pár évben forgalomba helyezett motrokon ahogy látom automatikus a tompított, Satelis is ilyen volt. De mint ilyen, erre nem jár DRL (de szerintem más országban sem, vagyis nemtom )
szerk.: mifelénk mostanában a reflektoros nyugdíjasok vannak többségben, nem a kivilágítatlan éjjeli baglyok
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Szamtalanszor volt mar vita targya az a DLR motoron. Nekem is van, nem erdekel jelen esetbe a szabaly. Mosqito is szerintem jol tette fel, mivel a fejlampatol messze van ezert nagyobb az a felulet ahol lathatobba valik. Nem a szembol eszrevetel a fontos, hanem tukorbol auto oszlopai altal torteno kitakarasnak csokken az eselye. Egyebkent meg auton is csak fel megoldas, mart a rafutasos balesetet nem elozi meg, hisz hatul nincs dlr, es itthon sikeresen ezt is paraszt modon hasznaljak, kodos taknyos idoben is mikor a vilagitas hasznalata mar kotelezo lenne de csak dlr el feszit az orszaguton!
-
dellfanboy
senior tag
tegnap megvolt az első gyakorlati órám egy hornet 600-al. mit ne mondjak szuper volt,
alig mentem többel mint 30 de nagy élmény volt, teljesen szétizzadtam magam, és a bal csuklóm is teljesen bedurrant, csak nem tudom miért..
viszont a kuplung csúsztatás, indexelés egyszerre annyira nem megy nekem, mert ha be van húzva a kuplung alig érem el az indexkapcsolót, lehet azért van mert a kesztyűm egy kicsit nagy rám...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
vendingo
veterán
válasz dellfanboy #38885 üzenetére
indexeljél kuplunghúzás előtt
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
boogie84
veterán
válasz -Mosquito- #38887 üzenetére
Nem azt írtam, hogy nem lehet használni, hanem azt h a tompítottal együtt nem. De ezek szerint ez csak az autóknál van?
Amúgy igényes kinézetűt ami nem egy kiálló ködlámpa, olyat is lehet kapni? Valami igényes pici ledcsíkot?
Ebay-en találtam pirosat, be is szereltem féklámpa "rásegítésnek", de fehérből is csak 14cm-eset találtam minimum, az általánosabb elterjedt példány a 17cm-es.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
-Mosquito-
őstag
válasz boogie84 #38888 üzenetére
Igen,csak autóknál érvényes ez a szabály. Motorosnál meg ott tart jelenleg a story,hogy engedélyezett a Drl/menetfény felszerelése.. Ebey-en rengeteg van,csak nem mindegyik a szabványnak megfelelő. A Ledcsíkot hova gondoltad feltenni?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
PoLizei
aktív tag
válasz DigitXT #38881 üzenetére
Én is lelkesen villogtatok a lámpa nélkül közlekedőknek. Hogy észreveszi-e magát, azt nem tudom, valószínűleg az a ritkább Olyankor fogom vissza magam, ha mögötte többen jönnek szabályosan, azokat nem akarom szívatni, hogy km-eken keresztül 90-nel tötymörögjenek trafitól rettegve
Vannak területek, ahol nem győzöm húzogatni a gombot, pl. Keszthely-Hévíz környéke. Legjobban akkor b...om fel magam, mikor teljes ellenfényben sem jut eszébe, hogy alig látszik szembőlP*L****
-
fattyu
veterán
ha már téma a DRL létezik olyan ami mondjuk Indexel kombinálva van? Még valami nem nagyon eszkábálnék fel az idomos gépre, de ha van olyan ami az index helyére megy és ellátja mindkét funkciót az lehet érdekelne.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
boogie84
veterán
válasz -Mosquito- #38889 üzenetére
Ekkorákat sehová!
Mondjuk az index tartóra. A búra és az idom közé. Én valami minire gondoltam.(#38891) fattyu: Ezt az audi már kitalálta. Egyes modellekben kialszik a világítás a ledcsík, mikor indexelnek. Motorra még nem láttam ilyet, de jó ötlet. Biztos jönni fog majd majd majd.
Ez a vicc kategória amit most linkeltél, ennél ötletesebb az amikor két színű finom ledcsík van az indexed helyett, ami vakít, és irányjelzéskor kialszik a fehér fény, villog a sárga. Ez lenne sztem nagyon jó.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
fattyu
veterán
válasz fattyu #38891 üzenetére
gugli a barátom Ezen elgondolkodom még.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
citkar
addikt
válasz fattyu #38891 üzenetére
Elsőre jó ötletnek tűnik, hogy egy testbe kerüljön a két izzó (ha jól értem). Egy narancs színű és egy fehér.
Aztán eszembe jutott, ha be van kapcsolva a menetfény és úgy indexelsz az hogy néz ki. Egy fehér lámpa, ami néha narancssárga színnel felvillan, furcsa, nem is tudom szabályos-e, lehet zavaró, ha az indexben nem csak az irányjelzést hivatott izzó van, de igazából nem tudom, ha elég erősen villan az irányjelző lehet egyértelmű és működne a dolog. Az biztos, hogy nem rémlik, láttam-e ilyesmit.Ja, hogy egymás mellé gondoltad, hát így egyszerűbb igen, főleg, ha LED-es. Teljesen idomba épített formában gondolkodtam előtte.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz boogie84 #38894 üzenetére
Boogie ez valami rettenetesen randa
Citkar: jogos felvetés. Olyan lenne az ideális ami ha indexelesz nem drlkedik csak indexel.
Amugy nincs konkrét elképzelés csak felmerült bennem is. a biztonságnak nem árt. bár én nappal refivel közlekedek
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Az FZS600 - 1000-nek milyen az ülés pozíciója? Valaki korábban linkelt egy oldalt ahol ezek fent vannak. Thx!
-
csongi
veterán
Bele lehet tenni egy búrába is a kettő, csak müszakira a dlr.t ki kell iktatni. Úgy kell kötni, hogy irányjelzésre az adott oldalon a dlr-t lekapcsolja. A tükörbe is bele lehet tenni. Én egy egyszerü 3M es ledszalagal oldottam, meg, müszakira egyszerüen leragasztom, fekete szövetes szalaggal, és semmi nem látszik .
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Mobil flották
- Politika
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen