-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Dexar007 #21009 üzenetére
XT600R-t szeretnél venni.
Ha 800-at szánsz rá, abból 50 az átírás. 100 a javítás fényezés ülésáthúzás, akkor már csak 650 marad. Ebből nem fog kijönni a motor. Ha a 800-ba csak az átírás férjen bele akkor 750-ig lehet nézelődni. Hasznaltauton van 3 motor ami abba a szegmensbe esik. Esetleg van egy XT600X is 7-kiloért. Mindhez valami jó-barát szakival kéne menni.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
-
TommyGun
őstag
válasz Dexar007 #21104 üzenetére
Én azt javaslom hogy beszéld meg vele, ha csak olyan baja van a motornak amit ő is tud és az átvizsgálás is megerősít és megveszed akkor te állod a vizsgálat díját mert végülis "fölös" volt az átvizsgálás mert nincs rejtett hiba. De ha van akkor neki kell fizetni, egyrészt ha olyan hiba van amit nem tud vagy nem vallott be akkor nem veszed meg a motort mire fel te fizetnéd, olyat akart eladni aminek rejtett hibája van. Max alkudoztok.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
vendingo
veterán
válasz Dexar007 #21112 üzenetére
ha 20 km-et 10-20 perc motorozást nem ér meg neki hogy eladja, akkor ott valami nincs rendben, vagy titkol valami hibát.
Én nemsokára felrakom a netre a mocim, de alapból úgy hirdetem meg, hogy szervizbe bevizsgáltatható és ha bármi komolyabb baja van, akkor fizetem a bevizsgálást illetve a hiba javítása az alku tárgyát képezi.
Mondjuk nekem nem nagyon van rejtegetni valóm.
Ha ebbe nem megy bele a te eladód, akkor ott valami sumákolás van.F1DO:
Köszi a tanácsot. A pénz illetve az eladás nem sürgős nekem, nem kenyérre kell a pénz.Más:
Ha használtautóra teszek fel hirdetést, akkor oda tudok feltenni utólag is képeket?
Most eléggé lelakottnak tűnik a túra miatt és csak egy alapos tisztítás után töltenék fel képeket.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #21161 üzenetére
Jah, bár látszik h borult (egy gyári matricát sem látok, sárvédő csúnyán fújva van). Persze ezek esztétikai dolgok, ha rendben tartották akkor le van szarva, hogy néz ki. Egy alapos átvizsgálás többet mond, mint mi mondhatnánk.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz Dexar007 #21161 üzenetére
Mi lenne, meg kell nézni amennyiben úgy gondolod, hogy ez jó ár érte. Képeken sok minden nem látszik, kb. annyi, hogy fekete... Mindenesetre biztató jel, hogy pénzesebb embernek tűnik a tulaj az udvarból ítélve, nem valami putri, még az is lehet, hogy tényleg költött a motorra.
vendingo: akkor nem szóltam, azt hittem ez valami hirtelen felindulás volt.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
mocsanisi
senior tag
válasz Dexar007 #21161 üzenetére
Mint utólag megtudtam, KawaSzatiék (kawaszati.hu) motor vétel előtt, INGYENESEN átvizsgálják neked a motort, felírva a várható javításokat és azoknak az összegét. Vidd el hozzájuk, mert lehet belefutsz és úgy jársz mint én mindenki azt hiszi vele nem történhet meg aztán....
Szerk.: Kompressziót kéne mérni, úgy vannak ezek a motorok összerakva hogy relatív alacsony kompressziónál is beindulnak, mennek. Aztán jön a feketeleves. Mondjuk attól hogy mondanak egy teszem azt 8bart kompresszióra (mondjuk a gyári legyen 10-13, és 9bar a javítási határ), abból még nem fogod tudni hogy henger-dugó kopott, hengerfejjel nincs rendben valami, szelephézag nem ok, vagy mivan. De érdemes rámérni, aztán jöhet a többi.
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
ALI_G
veterán
válasz Dexar007 #21165 üzenetére
Ha ütsz egy nyulat és nem esel el, akkor annak nem hiszem, hogy nyoma lenne. Kocsival legalábbis ez a tapasztalat. Motorral fácánt, verebet, fecskét ütöttem, bár egyik se irányult konkrétan idomra.
Egy őz már más lenne.Hétvégi motorozást lehet elmossa az eső?
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Dexar007 #21369 üzenetére
35 vagyok de mikor 20 voltam se vágytam másra DT80-al kezdtem volt DT125-öm és KB folyamatosan enduró túra motorjaim voltak.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
TommyGun
őstag
válasz Dexar007 #27347 üzenetére
Ez egy nagyon jó kis moci, nem sokon múlott hogy ilyet vegyek. De mivel főleg aszfaltozok meg utasozok győzött a praktikum, és vettem egy totálisan másfajta gépet
2 ismerősömnek is van egyiknek supermotos másiknak endurós és nagy megelégedéssel használják, megbízható gép, már amennyire ez a 2 reprezentatív statisztika"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Dexar007 #27382 üzenetére
Nézd csak, lehet kapni supermotora ilyen gummát.
Ami szerintem aszfalton is jó és könnyed terepen is megálhatja a helyét. Nyílván kompromisszumos mert ez se nem tökéletes terepre se nem betonra, de ha nem nagyon állatkodsz akkor ez elég lehet. Én amondó vagyok ez még mindig jobb megoldás megoldás mint sűrűn cserélgetni. Mondjuk persze az a legjobb ha van 2 váltás gumid felnivel és otthon tudod cserélgetni de mindennapos használatra a fenti jó lehet, főleg ha heti 1-2 alkalommal offroad is kell menned, ahogy nyílván nem krosszozsra gondolok de egy szarabb földúton szerintem nem jön azért zavarba.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #27586 üzenetére
Megnézném, mit mondanál, ha nálad is az lenne a két választási lehetőség, hogy "szabad ég alatt" (max. ponyva), s bármikor elérhető; vagy garázs, ami buszozós, ahova macera levinni, betenni, kivenni, szóval nem veszed egykönnyen újra elő. Mondom, ha nekem is saját, jól használható garázsom lenne, akkor még később is elővenném. Igaz már csak óvatosan
mert vágottslickek vannak rajtaFattyú: nálam is hobbizásra volt csak használva, viszont nálam elég sok határon túl jött össze. Ausztria + Volt másfél hét 2.1k, Horvátország + Bosznia másfél hét 2.7k, plusz Szlovákiába is átmentem 3-4x.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
-
fattyu
veterán
válasz Dexar007 #27937 üzenetére
ez egy érdekes dolog.
Supermoto testhelyzetben sosem tudtam igazán beletenni én,
Speeden sokkal jobban érzem. Az a testhelyzet nekem idegen és nincs bizalmam.szerk: amugymeg kis sebesség parkolóban kéne gyakorolni gyak rutinpálya jeligére... nyolcasok mitököm... nem mátrában taknyos őszben....
Integra: mi is elkezdtük valahol. Többségünk autodidakta módon szedte fel amit tud...
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
Integra
titán
válasz Dexar007 #27948 üzenetére
vezetés technikai tréningen. kifejezetten utcai motorozásra összeállított tréningeken.
nagyon sok van, de az egyik legjobb messze ez.
az pedig, hogy mennyit mentél, semmit sem jelent, talán ezt már te is érzed.nem tudok mo-n igazi kanyartechnikai tréningről, de mintha lenne ilyesmi kezdeményezés is. németországban rendszeresen járok ilyen tréningekre is, teljesen más a tematikája és az oktatási módszere is, mint amiket itthon láttam. talán egy nap lesz olyan is. de amit fentebb linkeltem, abban bőven összeszeded az alapokat, amiket betudsz építeni és talán a rossz és beidegződött mozdulatokat még kitudod pucolni. hajrá
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Dexar007 #27948 üzenetére
"Megis hol kene gyakorolni?"
Kakucsring, kecskeméti gokart pálya, euroring, hungaroring, pannoniaring.
Igy ebben a sorrenben jó is lesz Persze a nagy pályákat nem kell erőltetni ha a gép nem oda való, vagy ha túl drágák. De amit pl kecsón lehet állatkodni pár ezer ft-ért, annyit biztos megér.
[ Szerkesztve ]
-
-
Integra
titán
válasz Dexar007 #27954 üzenetére
a beláthatatlan kanyarba annyival mész bele, hogy biztonságosan megtudj állni ha kell (kikerülést szándékosan nem mondom most). ez nem kamikaze a mátrában. foghatod viccesre, de ez marhára nem az. neked úgy kell vezetned, hogy ha hirtelen szűkül a kanyar, akkor is kellő képpen letudj lassaítani és/vagy letudd dönteni szűkebb ívre a motort. a saját életeddel szórakozol.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TommyGun
őstag
válasz Dexar007 #28057 üzenetére
A különbség annyi hogy ha elmész tanfolyamra ott meg is nézheted élőben, azért az más mint egy videó, sőt nézik mit csinálsz, látják mit rontassz el, amit te észre sem veszel pont ez benne a lényeg.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
fattyu
veterán
válasz Dexar007 #28057 üzenetére
kapsz egy motort ami ugy fel van keretezve hogy nem teszel kárt benne mikor megtalálod hogy mi a túl sok első fék és elmegy a tapadás az elsőn...
szerintem olcsóbb mint eldobni a sajátot és alsóhangon kétszer ennyit otthagyni az idomok javításán....
persze mindenkinek a saját bőre meg a saját pénze.
Én sem voltam ilyenen de ne mondjuk már értelmetlen...
meg sem emlíve hogy esetleg valaki elmondja ezt így fosul csinálod és nem rögzül a baromság...
avagy a 10millió fociedző országa.... akinek nem inge.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #28060 üzenetére
Mindkettőtöknek van igaza azért egy pici...egyrészt ott olyan instruktorok vannak, akik addig "ütnek" amíg úgy látják, hogy jól csinálod. Másrészt valóban nem úgy fog viselkedni a saját motorod. Nem ugyanaz semmi sem, tehát nyilván azt a pontot nem fogod megtapasztalni, amit ott. De kapsz egy alapot, amit tudsz hasznosítani. Igazából akkor lenne jó, ha többször meg tudná csinálni az ember a tanfolyamot, de kinek van ennyi zsetonja?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Dexar007 #28060 üzenetére
Hat motornal nem ilyen egyszeru, h 2 meterrel hosszabb fekut.
Ott a kikerulest is tanulhatod ami a feknel fontosabb, illetve a lassu manoverezest.
Pistibaratom vegigjarta, es mocskosul megtanult motorozni. Ilyet te nem fogsz parkolobn osszeszedni.
Elvitt egy probakorre, abs es motorral, majd egyszeruen leboritotta a motort kanyarra, es huzott egy elso satut, h beszarjak. A motor beforditott kormannyal egyenesen csuszott, majd visszahozta. Hat beszartam.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Renpho talpmasszírozó