-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
-
Daywalker
addikt
válasz Mizsala #17291 üzenetére
A kérdésre nem tudom a pontos választ (annyi biztos, hogy biztosan le kell jelentened, hiszen máskülönben honnan tudják, hogy eladtad és nem kell biztosítást és adót fizetni utána?), de remélem nem valami átverős dolog megint, mert ebből most nagyon sok van, tele van vele a net (foglalkozott vele a homár és a totalcar/totalbike is). Semmi fizet előre és trélert küld dolog nem jöhet szóba!!! Jön személyesen, kp, helyben papír és viheti.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz Mizsala #17307 üzenetére
Az hagyján, hogy Daytona 675 (mondjuk az is mint a fehér holló) de ráadásul az R-es változat. Úgy másfél éve olvastam valahol, hogy akkor egy volt összesen az országban azt is ellopták.
Papírjai rendben vannak?Szerintem a létező legszebb motor de nem mondom hangosan nehogy a paripa meghallja a garázsban[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
stifi
senior tag
válasz Mizsala #17307 üzenetére
azért ne túlozzunk, kapásból kettőt szoktam látni a városban, ebből az egyik egy farmeros tök átlag utcai rider, és a múltkor kakucson volt egy friss tulajdonos aki még kölcsön is adta hogy menjek vele pár kört..
mellesleg tényleg bitang pályagép, de szerintem gyönyörű is, az egyik legszebb sportgép - nekem máár túl sportos is...
szerk: ha 675R-ről beszélünk, az más. én a simára gondoltam.
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
válasz Mizsala #19172 üzenetére
Ezekkel az a baj, hogy minden zajt tompítanak, míg a rendes motorosok jóformán csak a szélzajt szűrik ki.
Én Alpine-t vettem 6500 ft-ért, igaz még tesztelni nem volt lehetőségem, motorkiállításon vettem.
Ismerősöm használt ilyen 3M-est Obiba vette, de neki nem vált be, mert minden környezeti zajt lefogott.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
válasz Mizsala #19172 üzenetére
van alpine moto safe füldugóm, nagyon jó., bátran ajánlom. 3 éve használom. illetve már nem, mert apumnak adtam, aki kőkeményen ellenkezett a füldugók ellen, aztán láss csodát, ma már csak abban motorozik.....
én meg csináltattam egy egyéni, saját fülembe készített szilikon spéci füldugót, ez még jobb mint a motosafe, 10k volt halláspecialista boltban. kb 1 hét mire elkészül. tavaly már végig ezt használtam, még csöndesebb motor és szélzajban mint a motosafe, úgy, hogy közben a környezeti zajokat meghagyja közel azonos szinten és sokkal kényelmesebb annál. cserébe viszont a comlinket alig hallom nagyobb sebességnél. sajnos a comlink hangszórója sem egy nagy történet, nincsen hangereje... de ez nem a füldugó hibája, csak ilyennél a túl jó füldugó egyik hátránya kiütközhet....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
csongi
veterán
válasz Mizsala #19175 üzenetére
Napi ezer km az kemény
Füldugó teszt. -
stifi
senior tag
válasz Mizsala #19172 üzenetére
nekem is ilyen alpine motosafe van, én szeretem, kicsit talán macerás berakni (túl puha, ha szarul rakod be el tud mozdulni, jól berakni meg ügyesen kell), de hosszabb utakra én mindig használom. az igazi megoldás amúgy a csendes sisak
ma voltam a Karasnában és felpróbáltam egy ilyet, mert csupa jót olvastam róla: Dainese Torque RS
És hát sikerült elbizonytalanítani, pedig már teljesen rámozdultam a SIDI ST csizmájára... (azt még nem próbáltam) kényelmes, könnyű felvenni, iszonyat jól tart (van külön belső cipő benne ami úgy megfogja a bokát mint egy snowboard kötés, de amennyit kell hagyja hogy mozogjon. profi cucc), az ára is ua.. fel kell próbálnom a SIDI-t, elolvastam már róluk mindent és arra jutottam hogy nekem kell eldönteni... Nincs valakinek ilyen?
Illetve nincs valakinek perforált AIR csizmája? Mesélje már el milyen, nem fázik benne a láb?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Mizsala #21186 üzenetére
Szia,
Forrás; Index fórum Varadero XL 1000
Idézem..
Galoscsabus;"Akkor röviden, mert incs időm újból megírni az egészet:Anakee III. KÚÚÚRVAJÓÓÓ!!!!! :-)))Múlt pénteken kerültek fel, pödörtünk rajtuk 3300 km-t.Köszönet Zsifinek, hogy olyan gyorsan és nagyon korrekt áron menedzselte a projektet :-))Volt autópálya, gyors hegyi út és nagyon sok szerpentin (Korzika volt a cél).A gumi sokkal jobb, mint az eddig próbált összes többi (Trail Wing, Battle Wing, Tourance 2x, Karoo, Conti Trail Attack).Tapad is, csendes is, nem csúszik, meg lehet vele állni, a profilja miatt még nem ér le a lábtartó ott, ahol a Tourance már rég köszörül.Jókat mentünk vele és a többiek nem panaszkodtak, hogy lassan vezettem volna fel őket :-)) Szóval csak bátran Anakee III.-ra! :-)))))
No akkor újból bepötyögöm, hogy milyen szempontok szerint vélem jobbnak az Anakee III-at, a többinél. Tourance (mezei) volt 2x is rajta. Azzal csak annyi bajom van, hogy vizes úton igen vigyázni kell vele, főleg ha már túl van élete derekán.Valamilyen okból elkezd nagyon drasztikusan csökkenni a tapadás, amint a mintázat mélysége lefeleződik. vagy "öregszik" a gumi, vagy a felszín alatt más keverék van.....a rosseb se tudja. De az 100%, hogy amilyen tempót a Glocknerről É-i irányban lefelé toltunk vele új korában (szakadó esőben sokkolva két olasz sportmotorost, akik nem értették, hogy az a nagy bálna mit lohol állandóan a nyomukban, pedig szedték ők is a lábukat rendesen :-) ), az 6-7000 km után tutira öngyilkosság lenne velük.Karoo kilóg a sorból, csak egy átmeneti hóbort volt, egy télen át terepezgettem vele, aztán rá is jöttem, hogy a Vara nem erre való :-) Egy Tiszaparti találkozóra elmentem rajtuk, autópályán 150 felett olyan hangjuk volt, mint egy Mi8-as helikópáternak, az autósok tekergették is a nyakukat :-))))Trail Wing: ugye ezzel gurult ki a szallonból. Ez aztán igazi bakelit gumi, se szaga, se bűze, egyetlen erénye, hogy van és tartós. Biztosan vannak akik egy életet elgurigáznak rajtuk, de én egy kicsivel többre is szoktam vágyni. Hideg úton halál, vizes úton halál, szerpentinen halál.....hozzá téve, hogy mi általában ketten megyünk és sok csomaggal. Néha messze a papírforma szerinti határérték felett, ezért a tapasztalataim java része is ilyen körülmények között született. De azt nem gondolnám, hogy a gyári gumi bármiben is maradandót tud nyújtani. Legfeljebb annak, aki még nem próbált mást :-))A Battle Wing kényszerpályaként jött (nagy túra előtt kiköltekeztem és ezt adták nagyon olcsón). Nem volt rossz, .....de jó sem. Kissé bizonytalan volt a futása terhelés alatt, akár milyen keményre is fújtam. De úgy meg a tapadása ment a levesbe, főleg elől. Vizes úton jobb volt mint a gyári elődje, de elég sokat csúszkált. A leg durvább az volt, amikor az Alpok egyik jóféle motoros paradicsomában (B69) GCs úgy ment el mellettünk kanyarban a K60-on, mintha egy tócsát került volna, miközben feleség már igen csak sérelmezte, hogy minden kanyarban csúszik a motor hátulja és "nem lesz ennek jó vége" :-)))A Conti Trail Attack egy szimpatikus guminak indult, de hamar kiadta a gyengéjét. Szárazon rendszeresen elforgott élesebb kanyarokból kifelé jövet, főleg hegymenetben, amikor oda raktam neki a gázt. Nem volt vészes, de nem élveztem a dolgot. Nagyon instabil volt, habár közel sem annyira, mint a túra-sport gumik a Contitól, amik egyáltalán nem tudják elviselni a nagy terhelést és rogyadoznak a kanyarban a motor tömege alatt. Ami még nagyon ótvar volt benne, az a fűrészfogas kopás. Életének utolsó 2000 km-ében jobban rázott, mint a Karoo, pedig az sem volt piskóta a témában :-). Ami (számomra) hibákat felsoroltam a fenti gumiknál, abból az új Anakee-nél semmit sem tapasztaltam. Vajsimán fut, nagyon tapad, nem csavarog, nem rogyadozik és nem csúszkál. Fékezni is nagyon pontosan lehet vele, régen éreztem már ilyen bizalmat egy gumi iránt.De persze 3300 km még nem a világ, de a kezdetek több, mint bíztatóak. "
Én is majd ezt a gummát teszem fel a Varára.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vendingo
veterán
válasz Mizsala #21762 üzenetére
Ez csak tervezet.
Egyedül én se megyek, min:2 max:5 fő.Valamikor augusztus vége felére gondoltam 3-4-5 napra.
Kempingezés lenne, nálam a panzió meg ilyenek nem játszanak.Az ulticél még képlékeny vagy Trieszt környéke egy kis Szlovéniával, Horvátországgal tűzdelve, vagy végig le Horvátországba a 8-as úton. Partot érve napi ~200km lenne a táv, hogy legyen idő fürödni, kempingelni, sörözni.
Előre mondom, hogy soha nem szoktam eltévedni, csak más úton érkezek meg, mint ahogy tervezem
Autópályán nem sokat mennénk kb 100km-et, a többit kacskaringóznánk, tudok pár tuti szerpentint keresztül a hegyekenAz odaút/hazaút kicsit húzós (már akinek) eltévedésekkel együtt kb. 600km, de hamar le lehet darálni.
Igény esetén hajlandó vagyok pályán is menni, de olyanért nem szeretek fizetni, amit nem élvezek.Ha valaki sokallja a 600km-et, akkor Kanizsán intézek valami panziót és akkor időbe eltudnánk indulni hogy az első nap se menjen kárba.
Vélemény?
1. nap: Otthon-Senj
2. nap: Senjj-Zadar
3. nap: Zadar-Split
4. nap: Split-Senj
5. nap: Senj-OtthonLényeg, hogy olyan motorok legyenek, amik legalább 130-as utazót tudnak. (nem azért mert száguldás lesz)
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Mizsala #21764 üzenetére
Részemről még elég képlékeny a dolog.
Elvileg megyek Júliusba és Szeptemberbe is Horvátországba. A kollégám is megy nyaralni, de nem tudom, hogy mikor. Azt tudom, hogy augusztus utolsó hete lenne nekem jó, de ez is sok mindentől függ még, leginkább a pénztől.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz Mizsala #24912 üzenetére
Nekünk a családban az 1,6-os V2 cruiseren herélt dob van, katalizátor nélkül. Nem is futja meg a végsebességet rendesen, 0 fojtás. Emellett szerintem ecu-s létére sokat is kap (elég buta injektor lehet benne, vagy nem tudom, de ez is kézi szívatós, mint a régi busák, annak ellenére, hogy nem karbis - de ehhez nem értek), mert nagy gázra néha tolja a feketét...de nem jelez hibát.
SymbianOS: van itt moderátor, házigIzda De nem szokott itt para lenni nélkülünk sem. Néha van egy kis vita, de ennyi.
Más téma: Megjöttem a limeról...jó volt, de így pályázni életveszélyes! Most nem volt gyors meg lassú csoport, szóval ment a kerülgetés, egy tiszta köröm nem volt (mondjuk így is javítottam a legjobb - de még mindig nem túl jó - időmön 3 mp-et és stabil köröket tudtam futni ennek ellenére). De kétszer is olyan halálfélelmem volt.
-2-es kanyarban szépen mindenki fordul íven, én is belül, erre gondol egyet a mazsola és behúzza belsőre, ahol jóval nagyobb sebességgel el akartam haladni mellette. Na hát abban a pillanatban kis fék, motor fel és ki a külsőbe. Szerintem 2 centi ha volt az én első és az ő hátsó kereke között. Ha összeakadunk tuti perec.
A másik, hogy zx10-zel meg 14-gyel jampeckodnak egyenesben, de a kanyart már nem tudják/merik bevenni. Persze belül kell előzni ilyenkor, hogy engem is kitereljen a bukótérbe...k.rva ideges voltam. Cserébe jól körbemotoroztam őket kívülről és otthagytam őket a 'csába. Utána nem is láttam őket.
Én sem vagyok egy Rossi, de legalább próbálok nem veszélyes helyzeteket teremteni.
Lényegében ennyi, 2x20 perc fért bele, meg jó volt a gulyás De ez a pályás szervezés...hát...
Ja, meg Ninja_V által javasolt guminyomással mentem, meg állítottam a futóművön és sokkal szebb gumiképet kaptam a végére, nem foszlott-foltosodott, mint eddig. Jól vizsgázott az M5 Interact megint![ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Mizsala
csendes tag
válasz Mizsala #29502 üzenetére
Na, sikerült lepattintani a melót 1 órácskára legalább, úgyhogy kezdem
Sajnos az anyag ár önmagában 200k körül mozog
- olaj 10k körül, olajszűrő 3100 + áfa
- szimering és porvédő 15 + áfa, + az olaj nemtom mennyi, de kb 1 liter fog kelleni.
- nitrogén töltés 3-4k
- DID lánc és valami nemtom milyen márkás kerekek hozzá 45k (a gyári honda did cucc 65k + áfa, mondtam inkább simán a did legyen, ne a hondás, mert úgyis csont ugyanaz)
- tank stekker 17k + áfa, sajnos nincs bontóban
- index kapcsoló bontós 15k (új ára 45k, de szerencsére ez volt bontóba)
- hiperszuper givi tartó és szivargyújtó aljat bekábelezve biztosítékolva, 23k (ezen spórolhattam volna bőven, de annyira megtetszett ahogy felpróbálgattuk, jó a marketingjük na )
- kopó kuplung lamella 3300 + áfa, kell ugye 7db -> 23100 + áfa, valamint 4db rugó és nemtom még milyen csavar hozzá valamennyiért
- acél lamellák 15k a szett
- kb 10 óra munka, 60k + áfa
- egyéb apróság amit esetleg kihagytam
Így összeadva hamar kijön a 200-220 körüli összeg + áfa a nagyrészére, kaptam is egy 286k-s ajánlatot, amitől leesett az állam
Sebaj, évekig nem kell majd ráköltenem megint remélhetőleg, csakis a kopófogyóra. És hát Albániába nem mehetek égett kuplungal Vendingoval
(azért láthatatlanul ideírom, hogy kértem hogy ahol lehet alakítsanak az árakon )Szerintem sufniban olyan 200-220-ra le lehetett volna nyomni a végét(főleg ha gps/szivarnak utánajárok neten, de ha már így szét van borítva a gép, akkor be is lesz kábelezve rendesen), de 150-re szerintem semmiképpen.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Mizsala #29512 üzenetére
Annyi az év végi bónuszod, hogy ezt simán kiperkálod belőle? Irigyellek érte! Szerintem nálunk idén is annyi lesz, mint tavaly meg tavalyelőtt is volt. Szép kerek szám: 0!
(#29517) .mf: Volt közben egy kis high-tech kipufogó dugaszolás is. Polimorf topictárs megszépítette a motorját. Valamikor kellene már a kenőanyagokkal is foglalkoznunk! (Persu imádná!!!)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz Mizsala #29512 üzenetére
200-250k-ra tippeltem volna, de úgy, hogy ez még csak nem is Bp-i árak, főleg durva.
"- DID lánc és valami nemtom milyen márkás kerekek hozzá 45k"
boltból ennek a feléért(!) vettem 2 éve
"- index kapcsoló bontós 15k
- hiperszuper givi tartó és szivargyújtó aljat bekábelezve biztosítékolva, 23k"Ez valami rossz vicc? A kuplungot is jó vastagon mérték...
Ha jól értelmezem, már beadtad szerelésre és már dolgoznak rajta? A helyedben még1x nem mennék oda.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
válasz Mizsala #29529 üzenetére
Szerintem kupungból bőven jó lett volna egy EBC szett, nem hiszem hogy annyival szarabb lenne. Bár ezen a téren nincs viszonyítási alapom. Mindenesetre a 530-as ZVXYZS mittomén milyen jelölésű DID lánc +lánckerekek (ha normálisak, tehát Sunstar meg JT) akkor ez a simán kijöhet 60 körül máshol is. Mondjuk az a + áfa...az rajta nekik a haszon, mert áfával is meg lehet annyiért venni.
Azt kellett volna csinálnod, hogy megveszed és odaviszed, nesztek ezt tegyétek fel. (akkor a munkadíjjal tudnak csak átkúrni)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Mizsala #29529 üzenetére
Sportmotor, tehát erre sem az olcsóbb fajta DID ment rá, mégis asszem 23k volt a lánc és a két lánckerék összesen. Egy másik fórumról ismerős arc cserélte nekem, egy bő órát szenvedtünk vele (túlságosan meg volt húzva az első lánckerék), de csak 3k-t kért érte.
Kuplungból a rendes, minőségi (csak épp nem az adott gyártó matricájával rendelkező) utángyártott sem ilyen drága.
Na hallod, jó vastagon fog egy márkakereskedés ceruzája Garis még, vagy miért vitted oda? Ha már nem garis, másik szervizt keresnék. Biztos van a közelben más is, hátha tud még itt vagy másik fórumról valaki normálisat ajánlani. S legközelebb inkább előtte lenne érdemes körbekérdezni, mert akkor még tudunk segíteni...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
válasz Mizsala #29748 üzenetére
Van kezdő csoport a pályanap végén hringen, 2 órát körözgethetsz akármilyen lassú tempóban.
De ha kis pálya érdekel, akkor kecso, kakucs, euroring. Mindegyikre szoktunk menni innen (bár euroringen idén nem voltam), egyeztethetünk majd..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Mizsala #32001 üzenetére
Az a baj ezekkel, hogy kívülről bár tiszta lesz, belülről nem. 15-ért kívül-belül tisztítanak és impregnálnak egy nadrág-kabát kombót, az sokkal többet ér, ha 2-3 évente megcsinálja az ember, ezen kívül max egy kis külső takarítás plusz max évente egyszer le kell kenni télire Ráadásul a bőr nem szereti a zuhanyt, nem véletlenül tisztítják speciális módszerekkel a motoros cuccokat.
Egyébként meg sima bőrápoló krémet lehet használni (Nivea, babaolaj) és ugyanilyen lesz. Szóval pénzkidobás ilyen csodaszerekre költeni De persze mindenki arra költ meg az csinál amit akar...ez is csak egy vélemény."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Mizsala #32077 üzenetére
Én .mf motorjával voltam így, amikor a hülye oszták felborította és a plexinél fogva próbálta felállítani. Úgy felkaptam, majdnem átzúgott a másik oldalára, pedig nem vagyok egy vasgyúró alkat.
Csak sajna, amikor talpra állítottam látszott, hogy letört a lábtartó, meg a váltókar... Idegesebb voltam mint .mf. Úgy elküldtem az anyjába magyarul az osztrákot, míg .mf higgadtan kezelte a dolgot, amíg én kiabáltam.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
lujo10
aktív tag
válasz Mizsala #32114 üzenetére
Kösz, akkor majd veszek egyet
Ez volt már?Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
TommyGun
őstag
válasz Mizsala #35073 üzenetére
Irigyellek picit, sajna óriásrobival nálam ez kiesik, nem mintha nagyon akarnék pályázni de kipróbálnám.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
canniball
nagyúr
válasz Mizsala #36254 üzenetére
Természetesen én is itthon keresnék, próba nélkül nem vásárolok.
A kabáttal nekem nincs gondom, abból jó a konfekció méret, csak a nadrággal nincs ilyen szerencsém.
Mikor vetted a nadrágot? Az akciós ár még nekem is OK lenne, de tartok tőle hogy a boltban csak xs meg xxs méretet találnék...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban