Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz Archer #45958 üzenetére

    Köszi, de már kész is vagyok, össze van rakva, remélem hiánytalanul és csöpögés mentesen. Szegény, japán létére olyan volt már mint egy Harley, tepsit kellett alatta tartani a csöpögés miatt... Daywalker ötlete alapján, pici modellező szike frontoldali pengével (volt itthon, de magamtól eszembe nem jutott volna) utána meg közönséges, műanyag (tehát súrolószemcsét nem tartalmazó) konyhai dörzsi. :B

    Megtörtént:
    - olajszivattyú előtti fém szitaszűrő ellenőrzése, tisztítása (nem volt mit tisztítani rajta...)
    - Sérült olajleeresztő csavarmenet javítása a blokkban, új csavar, új réztömítéssel.
    - Blokk teljes átmosása, már csak a menetjavítás forgácsai miatt is.
    - Szelepdekni tömítés cseréje (folyt az olaj alatta, mint állat) újra.
    - Az összes tömítés (gumi O-gyűrűk) cseréje újra, ami csak "útba esett". Sz*rul néztek már ki a 20 éves gyáriak, ellapulva, elnyomorodva az összes.
    - Szelephézag ellenőrzése, a 4 szelepből kettőnél állítani is kellett.
    - Kuplung betétvastagságok ellenőrzése (még bőven jók, 50% feletti állapot).
    - Természetesen olaj és papírbetétes olajszűrő cseréje.
    - Kuplungdekli visszarakása új papírtömítéssel, zsírral. Remélem jó lesz így is, nem volt szívem pasztával összeizélni.

    Maradt még azért bőven dolog, ha lesz kedvem, akkor holnap szétszedem a karbikat...

    [ Szerkesztve ]

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

Új hozzászólás Aktív témák