Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Topiccsendőr #52994 üzenetére

    Nem azt mondtam, hogy nehéz csúsztatni a kuplungot, miért lenne az? Azt mondtam, életszerűtlen, hogyha valaki motorozik, akkor kanyar után kuplungcsúsztatással menjen. Lehet, velem van a baj, de én eddig minden motorom úgy használtam, hogy csak akkor és addig kuplungoltam, amíg kellett, elindulásnál és váltásnál. Se többet, se kevesebbet. Nekem az nem fér bele, hogy azzal nyerjek gyorsulást, hogy szétégetem a kuplungot. Persze, mint írtam, lehet velem van a baj. :R

    A 25km/h csak a bólyázás miatt jött elő, hogy ott feleslegesen erős a kis V2-es más motorokhoz képest, tehát nem csoda, hogy ledobta volna a vezetőt, ha óvatlanul bánik a gázzal.

    Ami a rugalmasságot illeti, ki lehet próbálni, SV-vel mész 3-4000-es fordulattal a városban 2-3-asban, és hirtelen húzol rá egy gázt elég szépen megindul, sor4 600-on viszont érzésre nincs olyan dinamika még ilyen körülmények között. Aztán lehet, csak érzésre becsapós, ezt nem tudom, nem mértem le pontosan. :(
    Amúgy nekem ez a leírás tetszett nagyon a két motorról, sportmotoron: [link]. :)

Új hozzászólás Aktív témák