Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz HSM #52968 üzenetére

    Ha mar a kuplungcsusztatas soran fellepo hove alakulo nyomatekot is figyelembe veszed, es ennyire preciz az egesz dolog, akkor mar tul sok a tenyezo, amit nem is tudunk, es szerintem egyaltalan nem is erdekes, marcsak a gyartas soran figyelembevett turesek miatt sem. Egyik azonos markaju es fajtaju motor barmely egyede sem rendelkezik ugyanolyan jellemzokkel motoreroben... Sem. A kulonbozo epitesi modok pedig jocskan elternek. Gumi, lanchajtas, tengelytav, kuplung. Baromi sok dolog van meg a motorblokkon kivul, amitol nem tudod atvinni a nyomatekot az aszfaltra. Pl a TL 1000R hulladek kuplungja, amivel konkretan nem lehet elindulni "eletszerutlenul". Maris ugy lenyomja egy 600 as is, mint a belyeget.
    Nekem az az eletszerutlen, h 25 km/h nal megoldhatatlan problema ele allit egy v2-es motor. Az elobb emlititek az agyonelektronikazott autokat, es egy kuplungot annyira nehez csusztatni? Illetve nekem pont az az erzesem, hogy ilyen alacsony sebesseggel az ember a hetkoznapi eletszeru forgalmi helyzetekben nem is nagyon talalkozik. Vagy ha igen, eletenek igen keves reszet tolti ebben. Persze kulonbozoek vagyunk, van akinek ez tetszik.
    En eleg sok motort kiprobaltam, a szempontrendszeremben annyira nem szerepelnek ezek a dolgok, hogy teljesen ertetlenul allok, hogy mi lehet az ilyen fajta problema egy sornegy vagy egy v2 esnel.
    Sv 650 est kostoltunk ossze 05 r6 ossal. Termeszetesen az egy karbis sv volt, nem volt lehetosegunk injektorosra . Hat egyaltalan nem voltunk a nyomatekrugalmassagtol elajulva.
    Aztan tl 1000 s-t hungaroringen ugyancsak r6 al. Nem tudom hogy, de egyesben nem hagyott el az ezres v2.
    A kupungot ugy tudtuk kezelni, hogy be tudtuk loni a stabil munkapontot, termeszetesen itt is boven van ember es ember kozott kulonbseg. Tehat mondhatni leszarhato a konstrukcio, annyi de annyi mindentol fugg meg a motoron kivul is ez az egesz.
    De a legelenkebb emlekem az, amikor a 01 es tl 1000 et kostoltam ossze egy 05 os z1000 el.
    En imadom a v2 ot, de konkretan erezhetoen gyenge volt a sornegyhez kepest. Leszalltam a z rol az eletszerutlen gyorsitas utan, es az ugrott be, hogy attyaeg.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák