-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53400 üzenetére
"Fordulatszám, nyomaték!, Jaj, szűzanyám hol a fék! "
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #53398 üzenetére
Prájd van.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #53400 üzenetére
No igen. Nekem a motorozás öröme leginkább az utazás, a panoráma, a gyorsulások, döntögetések. Ha sokat kuplungolni, vagy sokat váltogatni kéne, nekem elvenne az örömből.
Szerencsére nem olyan mocim van, amit ilyen túlbuzgó kuplunggal szereltek, az enyém nem riad vissza a durva motorféktől.
Természetesen ha pályázol, versenyzel, az egész más, az az út amit írtál, hogy megtanuld kimotorozni, és ha közben valami kakukkol, akkor ez van és csere. Én viszont úgy vagyok vele, hogy igyekszem azért nem feleslegesen koptani a technikát, mert amit a szerelőnél marad pénz, annyival kevesebb marad túrázgatni. Szóval igyekszem úgy használni, hogy az élvezet is meglegyen, de ne is kelljen rá többet költeni a szükségesnél.Amúgy a kuplungot épp az ilyen nyomatékcsúcsos kilövések gyilkolják szvsz a legjobban, ott van a legnagyobb sebességkülönbség a motor és a kerék sebessége között, a pálya amúgy szerintem annyira nem árt neki.
Amúgy a villanymotorok gondolatától is kiráz a hideg. Szeretem a pöfögő/röfögő V2-t, szeretek váltogatni, szeretem az egészet ahogy van. De tény, hogy nem szeretek feleslegesen váltogatni, meg kuplungcsúsztatni, de ettől még nem kell átesni a ló túloldalára.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Nezd, a busara nem mondhato
, hogy nem
nyomatekos ekkora blokkal, kb.ugy huz mint egy villanymotor, de tempozashoz ehhez is visszavaltok...lehetbogetni lent, de ez is legalabb 4 ezertol erzi jol magat, ha elozni kell en akkor is visszarakom hadd forogjon legalabb hatezret, mert ugy elvezet. Szerpentin detto, ott is felmegy 3000-rol, de inkabb visszakurom egyet, hogy legyen tartalek. Szoval a valto azert van, hogy hasznald. A szerelos dolog picit vicces. Ha az ember motort tart, akkor legyen penze szervizre. Elvegre az elvezetet szolgalja, ami oda, ha sporolgatni kell. Egy lamella sor csere nem a vilag. Azert nem cukorbol van, birja az.Persu: igen, felul szoktak csereberelni es akkor jobb a fekhatas. De a legtutibb ha az ember felfaragja az R1 fekjeit.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KubanitoS
veterán
Sisak bélésének mosásához mi a legjobb módszer? Az eltávolítás már sikeres volt, de a mosógépbe eddig nem volt szívem bedobni. 😀
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Xaels
félisten
válasz KubanitoS #53407 üzenetére
Nem is szokták javasolni a mosógépben mosást. Én kiszedem, csinálok egy kellemes öblítős vizet és kézzel kimosom a csapban.
MÁS:
Nem rég értem haza Griff találkozóról. A hely kellemes (Tiszaföldvár - termálstrand), a mosdók kultúráltak és rendben is voltak tartva. Az árak nem voltak vészesek ennek ellenére sem, jó kis pacalpörköltöt ebédeltem tegnap egy csobbanás után. Lefelé a 3-on mentem Hatvanig, onnan Jászberény-Szolnok útvonalon kellemes kerülővel. Este túléltem a pikniktakaróval, de a 10-11°C ami volt nem esett jól, azért alvás után a termálvizes medencében újjászülettem. Ami zavaró az a sok gyök akik tiltásra pörgetik a gépeket, meg durrogtatják a kipufogót, ebédnél oda is szóltam, hogy szeretnénk enni mert az étterem mellett is ezt művelték...
Kép1, Kép2Közben megjött az új féklámpám is, holnap azzal fogok ügyködni kicsit. Van rajta E jelzés is
Ja és meg volt a SHOX-os fotózás is Majd ha felteszik a képeket akkor azt is megosztom.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
Na, akkor beszállok a sztorizgatásba.
Ma elmentem Pilisszentkereszt, Dobogókő, Nagysáp, Tata fele, amerre a bősi túrára indultunk. Áááááá, nagyon nagyon jó volt. Tegnap meg ma olvasgattam motorozási technikákat és próbálgattam az ellentétes kormányzásos kanyarodás (jobbra kormány, balra kanyar), hát ez sokkal könnyebb így, a karom felére se fáradt el, mint eddig.
Tatánál a tónál pihi, majd az 1-esen, Bicskétől a pályán levezetős csapatás. Tökéletes kör volt. (Már ha nem kapok csekket. )Két dolog b.ssza az agyam csak:
- Egy pár napja mintha jobban rezonálna a gép 4000-6000 között. Mindig is volt egy kis remegése a típusnak, de most néha érzem, hogy a golyóimat is rázza. Lehet,hogy az új lánc nyúlt és attól?
- Aztán hazafele már bátor voltam, a rossz úton egy kanyarba kicsit elpattogtam, de a felezőig szerencsére be tudtam húzni, nem volt para. Viszont onnantól többször is éreztem,hogy nagyobb döntésnél mintha menne ki a segge.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #53399 üzenetére
nekem spec semmi bajom nem volt vele a zx7ren. harapott mint állat. a cbr 4 dugósa visszalépésnek érződött eleinte de aztán megszoktam.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #53406 üzenetére
Kb. így használom én is, az SV alapból nem szeret 3000rpm alatt lenni, viszont 4000-től elég szépen húz, szóval szinte mindig elég egyet visszadobjam, és már megy szépen, és ez így pont megfelel az ízlésemnek.
Viszont amikor a négyhengeres 400-as Hondával mentem, ott kész agyhalál volt, hogy sima krúzolós üzemből 2-3 váltás is kellett lefelé, vagy ugyanez kanyarban, elsőbbségadásnál. Hasonló a váltókiosztása a 600-as sportgépeknek is... Persze, ez pl. pályázni maga a tökély, szóval nem véletlen van így, de engem meg pont az a része nem érdekel túlzottan a motorozásnak.
Szóval nekem nem azzal van a bajom, ha használni kell a váltót, hanem azzal, ha mint egy idióta kapcsolgathatok állandóan. Ugyanez a kuplung, nincs vele bajom, használom, de hogy 8000rpm-el induljak, hogy dinamikusan meglóduljon, az nekem nem adja. Én azt szeretem, ha szépen elindulok a kuplunggal, és max 3000rpm-től már a motor tol....
Ami a motor tartást illeti, van vele költség bőven extra szervizek nélkül is.... Persze, előteremtem az árát, de a fenének se hiányzik kidobni 20-30 ezreket (4-5 tank benzin ), ha nem feltétlen szükséges, van annak helye máshol is. Szerencsére amennyi élményről le kell mondanom, hogy használjam a motorféket, vagy hogy ne gyilkoljam a kuplungot, az erősen közelít nálam a 0-hoz. Szerencsére az enyémet nem kell 8000rpm-en kuplunggyilkolni, hogy ugorjon a lámpától.
Nyilván nálam más az élethelyzet, mint nálad, nekem időm lenne viszonylag sokat motorozni, pénzem kevesebb. Szóval megértem a Te hozzáállásod is, hogy viszont amikor ráülsz, akkor aztán mindent bele, nem számít ha mondjuk még pár tanknyi benzint rá kell locsoni.
-
Topiccsendőr
addikt
Palyan ne kapna sokat a kuplung?
elindulas valoban aranyaiban nem sok van (de mint emlitettem, en a rajtot is szorgalmasan gyakoroltam), masreszt fektav az sok van. Visszadugsz kettot, vagy meg tobbet, es a te balkezedben lesz a csuszokuplung. Addig ereszted ra, amig nem blokkolja a kereket, vagy nem szol kozbe a kanyarodasba, kozben fekezel, mutato felmegy 12-14 ig. Van hogy csusztatas kozben[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bigdady
nagyúr
Hali
Ti milyen surun szoktatok csekket kapni a yardtól?
Szoktak egyáltalán seggbe mérni?
Tegnap volt meg a rutin vizsgám és csak érdeklődöm előre[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
A Vámosszabadi Határátkelőn Medvénél, már Szlovák oldalon Bős irányába, a menekültek 20-30 fős csoportokban állnak ki az autók, motorok elé és kirabolják őket. Már a Dunaszerdahelyiek szervezkednek, hogy kimennek szétverni őket.
Még jó, hogy az erőműlátogatáskor még nem voltak itt. Ma már nem lenne biztonságos.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #53418 üzenetére
Jesszusom... Tele van velük az egész ország, úgy látszik nem tanultak a vezetőink az ősök hibáiból. Megint úgy szállnak meg minket, hogy tárt karokkal engedjük be az "ellenséget". Múltkor gyalogosan mentem hajnalban munkába, a villamos megállóbal 10-en álltak körbe. Még szerencse, hogy csak útbaigazítást kértek meg a telefonom kellett volna nekik, de akkor ott rendesen megállt bennem az ütő és rendesen azon pörgött az agyam, hogy vagy nagyon gyorsan kiütöm a legnagyobbat és elfutok vagy gondok lesznek.
(#53414) bigdady előbb tanulj meg rendesen motorozni... Vagy vegyél pályamotort és menj pályára, ott nem fognak baszogatni a hangos kipu miatt és úgy csapathatod ahogy akarod.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #53420 üzenetére
Sajnos eljutottunk odáig, hogy egyálltalán át merjünk e menni Magyarba.
Már az ember a hazájába de még a lakásába sem érzi biztonságban magát. Nem jó ez igy!!!
Már ha motorozni mennék előtte informálódnom kell, hogy merre is mehetnék ahol kevesebben vannak.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
fattyu
veterán
-
bigdady
nagyúr
válasz fattyu #53425 üzenetére
Defenzív 35 éves vezető vagyok autónál is 98 óta balesetmentesen kb 300 e km-el, kopp-kopp
Tisztában vagyok, hogy ez más műfaj, de csak ha a fele motoros olyan lenne hozzáállásban mint én, már sokkal kevesebb baleset lenne. Szóval nagyon jó, hogy így álltok hozzá egy új topikoshoz, csak így tovább, maxi respect Túra motort is akarok venni és nem száguldozni, nem akarok szervdonor lenni, ez nem is kérdés, csak hogy fújja a hajamat a szél a lemenő napsütésben (nincs is hosszú hajam, meg bukóban... )[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz bigdady #53427 üzenetére
Az a baj, hogy hamarabb megszokod a sebességet, mint ahogy meg tudod fogni a gépet. Ezt kell mindig átgondolni mikor tekered neki, hogy ha most beugrik valami meg tudsze állni.
Írtad, hogy 35 vagy, nagy esélyel egy-két gyerek nálad is van. Érdemes rajuk is gondolni...Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Samus
addikt
Sziasztok,
ötletek kellenének navigációs (PNA és telefon, mikor melyik) eszköz elhelyezésére. A gép egy Suzuki Intruder C-800.
Az első gondolat, hogy a kormányra rögzíthető tartók lennének jók, de inkább megkérdezem, hátha használ valaki ilyen stílusú gépen alkalomadtán navigációt.'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Xaels
félisten
Nekiugrottam a régi vacak féklámpának és kicseréltem. De beszéljenek a képek:
Tökéletesen működik, elsőre jól sikerült bekötni is. Kicsit nagyobb mint az előző, a felfogatásnál volt egy kis méretbeli eltérés, de azt a pár mm-t sikerült kihajtással és egy kisebb átmérőjű csavarral kompenzálni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #53432 üzenetére
Pénteken jött meg Csájnából xD A hátsó gumi nem lett még cserélve, annak a profilmélységével nem is volt gond csak öreg kicsit, 2007-es. Bekopott Mivel nem igazán éreztem eddig gondot vele, majd télire fogom lecserélni addig költök a többi dologra.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #53411 üzenetére
Azért az olaszokon lévő Brembok a legolcsóbb öntvény Brembok, ugyanúgy alu dugattyúkkal mint a Tokicokon (a Nissin úgy tudom acél dugattyúkat használ). Összehasonlítási alapom nincs, de a mai japán négydugattyúsak sem lehetnek sokkal rosszabbak ezeknél. Inkább a "cool faktor". A durva Brembok a CNC, titán dugattyús verseny nyergek de egy pár azokból egy fél motor ára, úgyhogy ilyen Ducati Monstereken olyat soha nem fogunk látni. A Nissin-nek is vannak durva nyergei de azok is rohadt drágák [link] (eredeti ár 15k €).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #53434 üzenetére
az olaszokon levo brembok nem gondolnam, h az anyagukban kulonboznek, (be is kurna, ha egy fekezesnel meggnyulna a munkahenger, vagy bármilyen maradando alakvaltozast szenvedne el, ezzel nem jatszhatnak) hanem hogy nem monoblokkok szoktak lenni (bar kivulrol ugyneznek ki). a csavarok tudnak nyulni, ho hatasara mashogy viselkedik, mint egy monoblokk, essaobbi, ami miatt a fekhatas valtozni fog. acel dugattyukat csak olcso motoroknal hasznalnak, pl gs 500. meg az etz nek is alu dugattyuja van. a masik dolog, hogy az acel "tarolja" a hot, semmikepp nem szerencses premium feknel ilyen anyagokat hasznalni, plusz az elso futomuhoz kapcsolodik szervesen, es a rugozatlan tomeget sosem szoktak novelni ilyen anyaghasznalattal.
cool faktorhoz annyit tennek hozza, hogy tenyleg ki kene probalnod mi a kulonbseg fek es fek kozott.
ami nagyon szembeotlo az a viszonylag regi nagykobos japan motorok feke pl. a brembok ebben az idoben ducatikon es apriliakon voltak, ezek alapvetoen mar akkor femszovetes csovel jottek ki. meg a 125 os geposztalyban is femszovetest hasznal az aprilia bizonyos evjaratoknal.egy 330 as tarcsas cbr 954 nek mar jo fekei vannak, de egy 06 os hatszaz nem monoblokk RR az siralmas egy sumitomo yamaha munkahengerhez kepest vagy egy RSV, 999 vagy mas ducatihoz kepest
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #53435 üzenetére
Mi a gond a 06 RR fékeivel? Pályahasználatról beszélsz vagy általánosságban? Olaszok az M4-es Brembo-t szokták használni, a japán motorokra is fel lehet tenni, csak azoknál 108 mm a furattávolság, árulnak belőle ilyen változatot is, európai motorokon 100 mm, sajna ezeknek a bontott nyergei nem mennek fel. Azt néztem, hogy az új Gixxereken is már Brembo van, mondjuk, hogy az miféle, azt nem tudom. Egyébként ha új árakat néz az ember, ezek a belépő Brembok meg az oem Tokico nyergek is hasonló árban mennek, szóval akár tehetnének rá azt is, jelentősen nem befolyásolná a motor árát.
Az SC59-es RR nyergeit is szokták felpakolni régebbi motorokra külföldi oldalakon, az is monoblokk és szerintük jó/olcsó alternatíva a mindenféle első generációs radiális nyergek "fejlesztésére" a Suzukikon, Kawákon, Hondákon. A 600RR is megkapta ezt a nyerget 2009-ben.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
polimorf
tag
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #53436 üzenetére
Tulsagosan homalyosan fogalmaztam.
Osszekostolni sajnos nem tudtam vadonat uj motorok fekeit, ugy kiszurhetnenk a fekbetetet, mint valtozot.
Annyit mondanek, hogy az olasz motorok jo fek sztereotipiajat nalam megerositette az, hogy raultem barmilyen nem monoblokkal rendelkezo japan motorra, es egyaltalan nem voltam elajulva. Palyahasznalatnal elverzik sok. Plane a 2000 es evekbol. Ott egyszeruen megvolt a hatarozott nyomaspont, de fekero az nem. Mig az ugyanilyen idos brembok baromi jol fogtak. Hogy betet, vagy fofekhenger atmero? (Fofekhenger nem hiszem, mert a nyomaspont ugyanolyan erzet volt a japanon is, az olaszon a femszovet miatt hatarozottabb, de semmi extra) Fogalmam sincs. Brembonal fekre soha nem panaszkodott senki ebbol a korszakbol.A masik dolog, hogy ezek a regi brembok nem is monoblokkok voltak, megis baromi jol mukodtek.
A mai beleposzintu brembok vannak az uj monster csaladon, ami valoban egy giccsparade, de megsem uszonyereg, mint a belepo japan. Na az az uszo egy olcso betettel meg utcan eletveszely.
A hatalmas kulonbseg a 06 os RR nel nyomaspontra is ereztem hidegen monoblokk sumitomohoz kepest, de fekhatasban is joval alatta volt. Kecskemeten neztem, nem egy nagyon fekezos palya, de erezhetoen valtozott a fek. Almat az almahoz hasonlitsunk. Van olyan munkahenger, ami nem monoblokk, mint a 06 os RR, es ennel jobb. 954 munkahengere. Vagy 4 dugattyus brembo amit rengeteg motorba raktak, pl a 90 es evek monsterei. Ugyanazt kaptak, mint a 748 sp. Hatazert erted. Innen a sztereotipia. Ami manapsag mar annyira valoban nem allja meg a helyet, de ha meg a beleposzintet is nezzuk, uszonyergeknel haaat...
A monoblokk munkahengerek kozott sztm ilyen merteku kulonbseg nincs. Megiscsak egy darabbol lett kiesztergalva, tokmindegy mi van rairva. Az versenyre valo. Ott nem lehet mellefogni.Mivel en ezeket altalaban hasznalt motoroknal tapasztaltam nem tudhatjuk mennyiben befolyasolta a fekerzetet egy elbenazott betetvalasztas. A nem monoblokk munkahengereknel igy is erezheto volt a valtozas, amiben biztos vagyok hogy semmi koze a betethez. A masik fele, hogy ha a betetre gyanakodunk, akkor azt kijelenthetjuk hogy a brembohoz sokkal jobb az utangyartas
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #53434 üzenetére
Egyrészt nem csak a nyereg számít...ugye...az sokat nyom a latban, hogy felülre mit raknak, és nem csak a márka a lényeg. Amit én próbáltam Yamaha, az szemkigúvvasztós volt a szokásos Sumitomoval. A Duki és Aprilia fékeit ugyan nem volt szerencsém élesben próbálni, csak láttam, de mindenki el van tőlük ájulva (pl Facory RSV-ken lévő cuccok nem a legolcsóbb szarok). Mindegy is igazából, a lényeg, hogy ezek a hatdugós tokicók nem túl jók. Sumitomoból is van hatdugós, de ott úgy oldották meg, hogy dupla betét van egy nyeregben (4+2 dugóra osztva). Kíváncsi lennék mit tud.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
Basszus, abba a rendszámba nem akadt bele még semmi?
Miért van az ott?mod. Jah megvan, h látszódjon a 170-es hátsó gumi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #53438 üzenetére
Nekem sikerült hozzájutnom jó áron egy 19-es Brembo-hoz az RR-re, fémhálós csöveket némi keresgélés után lehet találni egész elviselhető áron (a gyári, sárvédőnél kettéosztós megoldás nagyon piacos hatást kelt számomra, még a nyeregtől átvezetve a másik nyeregig is jobb, bár nem értem, hogy miért nem az 1-1 cső a főfékhengertől a nyergekig elrendezést használják, holott az tűnne a leglogikusabbnak (spóroltak 50 centi csövet vagy mi?). Ezzel a kiépítéssel szerintem elég "határozott" a fék (hozzáteszem, gyári Brembo rendszerekhez sajnos nem volt szerencsém, nincs összehasonlítási alapom). A fix nyomáspont nagyon hamar megjön, ebben sokkal jobb a gyári Nissin-nél, lassul-lassul de az egykerekezéshez azért elég becsülettel meg kell markolni, azt mondanám, hogy progresszíven épül fel a fékhatás, nem egyből satu (ezt több helyen hallottam a Brembokra) de ha megmarkolja az ember, harap elég rendesen.
Ha esetleg valaki ilyen mixelésre adja a fejét, azért arra figyelni kell, hogy Bremboék 1.0-ás menetemelkedést használnak, a japánok meg 1.25-öst, a gyári kiegyenlítő tartálynak vastagabb a csöve, mint ami az olaszra való, plussz bizonyos fékcsőgyártók a szabványosnál vékonyabb fittinget használnak szóval olyan olajáteresztő csavar kellett, ami kb. nem is létezik Különben nem jó helyre esnek a csavaron furatok és (gondolom én), a folyadék lassabban áramlik vissza, nem szűnik meg azonnal a teljes fékhatás a kar elengedése után. Azért csak sikerült szerezni.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #53442 üzenetére
Úgy tudom, hogy kissebb átmérőjű dugattyúk vannak ezekben a nyergekben mint a Nissin/Tokico-nál (radiálisnál legalább is), ezért szokták kompletten a főfékhengerrel együtt cserélni, ahhoz vannak méretezve. Ha marad az eredeti főfékhenger, lehet, hogy még rosszabb lesz mint volt, de legalább is nagyon más, mint az R1-en. Utána kellene nézni a gyári pumpa méreteinek, meg hogy a Yamahán mekkora van, a kettő nagyon ne üssön el.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
emre
veterán
válasz Daywalker #53442 üzenetére
Ki lehet fogni, de az R6, a thundercat, thunderace is ugyan az, meg egy csomó újabb gépre is ezt teszik fel.
Nekem 18-ért sikerült egy párat beszereznem, jó betétekkel, fém fékcsövekkel, munkahengerrel, tartállyal.Már ha erre a fajtára gondolsz.
Bátszi Motor, YAMAHA R6, 2001, Gyári féknyergek, fékcsővel, 25 000,-Ft/garnitúra (A kilencedik felülről.)
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53438 üzenetére
Mi az elvi hibája az olcsó motorokon szokásos úszónyeregnek?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #53441 üzenetére
ja most fofekhenger csererol beszelunk.
az atmeroje megegyezik a gyari atmerovel? mert nagyon el lehet rontani egy rosszul megvalasztott hidraulikus attetellel a fek adagolhatosagot.
te hogyhogy a fofekhengert cserelted le? nem volt jo a gyari attetel?amit en mondtam, a monoblokk es a nem mondoblokk munkahengereknel az a kulonbseg tenyleg baromira erezheto, foleg melegedesnel. de fofekhengerekrol nem is beszeltunk.
fofekhengerrel bajom eddig csak etz nel volt, ott is kisebb atmeroju yamaha jog fofekhengerre csereltem, amitol egyaltalan nem lett hatarozott kemenysege a nyomaspont kezdetnek, viszont baromira adagolhato es sokkal nagyobb fekero lett belole. ez 9 mm es volt. elotte egy baromi hozzaerto tanacsara egy 16 mm atmeroju fofekhengert raktam ra, amitol baromi hatarozott lett a nyomaspont, de hatalmas ero kellett ahhoz, hogy normalis fekereje legyen a rendszernek. szoval el lehet matekolni vele.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #53445 üzenetére
amivel en talalkoztam, ott rendellenes betetkopas volt jellemzo, nagyot tud logni a nyereg, mivel csapokon csuszik. mig egy tobbdugattyus nyerget hasznalhatsz 100e km felett csupan karmantyucserevel, vagy azzal se, addig az uszonyerget ki is dobhatod, annyira tud logni rajta minden.
termeszetesen ez is, mint minden, tipusfuggo, es nem lehet rahuzni minden tipus minden uszonyergere.
tud az megfeleloen is mukodni sokaig. hibanak nem ronam fel, mivel elvegzi a feladatat, de nem olyan pontosan, mint egy dragabb nyereg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
válasz runner 125 #53440 üzenetére
Arra, hogy miért nem tudok válaszolni, nem én csináltam. Nekem kifejezetten tetszik az ott egyébként. Nincs kintebb mint a kormány, de ha borulna a motor akkor megy be a küllők közé. Valamelyik előző tulaj már eltörte, meg kell hegesztetni majd. A szabályoknak megfelel ott.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok!
Biztos volt már nyolcmilliószor a kérdés, de megint feltenném. Kategória bővítésnél az okmányirodából kapott papírral vezethetek, vagy nem? A jogsim nálam van, a papíron is rajta van a jogsi száma, plusz miden kategória stb.
Ezeket a jogszabályokat találtam. Aktuálisak:
3. §8 (1) Az e rendeletben meghatározott járművezetésre jogosító okmány:
a) a vezetői engedély,
b) a nemzetközi vezetői engedély.
(2) Magyarország területén a járművezetési jogosultság igazolására alkalmas:
a) a vezetői engedélyben feltüntetett kategória tekintetében a lejárt érvényességű vezetői engedély és a vezetői engedély kiállítására irányuló kérelem adatlap az új vezetői engedély kiadásáig, de legfeljebb a kérelem benyújtásától számított 60 napig.
b) a külföldi hatóság által kiállított érvényes vezetői engedély Magyarország területén történő elvesztése, eltulajdonítása, megsemmisülése esetén a bejelentésről szóló jegyzőkönyv és a vezetői engedélyt kiadó külföldi ország hatósága által kiállított, a vezetői engedély adataira, érvényességére és a vezetési jogosultság tartalmára vonatkozó igazolás, a jegyzőkönyv kiállításának napjától számított legfeljebb 30 napig.
c) az érvényes magyar vezetői engedély elvesztése, eltulajdonítása, megsemmisülése esetén a külföldi vagy magyar hatóságnál tett bejelentésről szóló jegyzőkönyv, a jegyzőkönyv kiállításának napjától számított legfeljebb 30 napig.Itt a link is: [link]
Ki tudom várni amíg megjön a jogsi, csak ha nem muszáj akkor nem.
Köszi.
szerk.: ha jól látom ez bukta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest